![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
a nie 1990 ... ![]() zależy od sterownika - w jednych 1980 w innych 1990 -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Sat, 31 May 2008 Skąd: Stargard Szczeciński ![]() |
Czy ktoś się pokusi o ocenę moich logów ? Dziś wracam do domku, montuje kolejna turbawę od AWX i nie chciał bym sie z nią pożegnać tak szybko jak z poprzednimi;/ , a nadal nie wiem co jest przyczyną kolejnych awarii...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
log na turbinie uzywanej juz bez virusa... ![]() jutro zabieram sie za sprawdzenie cisnienia zasilania olejem i droznosc w jego zasilanie, ja po logach juz nie wiem co wydumac skoro piszecie ze zakres czujnika konczy sie na 2550 to u mnie do tego nie dobija nawet... program juz nie ma nic do gadania Jest jeszcze jedna sprawa, która wynalazlem ale juz nie zdarzylem stestowac. A mianowicie malutka srubka wcisnieta w wezyk od zaworka (Made in USA). Wezyk ten leci na doł do plastikowej gruchy. niby bez wirusa... to znaczy ze AJM dmucha ~2450 mBar w serii ?! albo ja zaślepłem ![]() no i jeszcze jakies myki mechaniczne w postaci przytkania wężyka do aku podcisnienia ![]() LOL -------------------- |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Sat, 31 May 2008 Skąd: Stargard Szczeciński ![]() |
to ze ciśnienie zadane ponad 2142 tak jak to było na org turbinie i programie tez mnie mocno zastanawiało, ale "chip" zamieniony na org. chyba ze mnie elektryk oszukał i nie zmienił ? musiał bym to sprawdzić tylko jak? mam zdjecia obu układów tylko nie wiem jak odróżnic oba układy, jak ktos pomoze w tej kwesti wkleje te numery.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: 71 ![]() |
To na pewno nie jest seryjny program, albo kompa szlag trafił czy cuś.
-------------------- c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Sat, 31 May 2008 Skąd: Stargard Szczeciński ![]() |
Dziś czyszczę rury, spuściłem olej z układu dolotowege, wymienie węzyk wysokiego ciśnienia do turbo, umyje przepustnice,i zlece przelutowanie układu ponownie i przy okazji zczytanie zawartości obu układów do porównania. sprawdze cisnienie oleju i jak wszystko bedzie ok zloguje silnik jeszcze raz.
Ciekawia mnie te wartości maksymalne: -spec Intel 2000-2150mbar wyniosło maksymalnie 2478,6 ( rozumiem ze jest to ciśnienie zadane ) i rozumiem że jest wyższe tak jak by nadal w kompie siedział wirus ;/ -aktual Intel 2000-2200 wyniosło 2305,2 ( czyli ciśnienie osiągnięte) to czemu uwaliło turbinę skoro dla turbo GT1749VA w seryjnym silniku AWX wynosi 2350 mbar ????? czyli jak rozumiem u mnie było nawet niższe. Proszę o sprostowanie jeśli źle główkuje. i naprowadzenie mnie troszke . |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Sat, 31 May 2008 Skąd: Stargard Szczeciński ![]() |
oto co zrobiłem w aucie
-zamontowałem nową turbine GT1749A -zmieniłem przewód olejowy -zasilający do turbiny -umyłem cały układ dolotowy i przepustnicę -doszedłem czemu ktoś wetknął śrubke w węzyk podcisńienia przy zaworku 1j0906283 - poprostu ktos zamienił te 2 weżyki i złe sterowana była klapa gasząca oraz turbina teraz jest wg producenta i bez śrubki ![]() -sprawdziłem ciśnienie oleju na ciepłym silniku - 1.8b na biegu jałowym i prawie 4bary przy 2000obr/min tak wiec wynik bardzo dobry. to chyba wszystko co mogłem sprawdzić jesli chodzi o stan silnika....? Silnik chodzi wzorowo, ale nadal jest bardzo mocny- wydaje mi sie ze dużo mocniejszczy niz w orginalnej wersji. Czy przyczyna wiekszej mocy może być sama zmiana turbiny na wydajniejszą, czy cos nadal siedzi w sterowniku. nie wiem jak ugryść temat ciśnień spec/actual o których pisałem w ostatnim poście i tu by mi sie przydała pomoc kogoś obeznanego w temacie. Więcej juz sam nie zrobie i nie sprawdzę, a logi z poprzednich prób są do waszej dyspzycji w poprzednich postach. hej |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Tue, 06 January 2004 Skąd: Otwock ![]() |
Silnik chodzi wzorowo, ale nadal jest bardzo mocny- wydaje mi sie ze dużo mocniejszczy niz w orginalnej wersji. Czy przyczyna wiekszej mocy może być sama zmiana turbiny na wydajniejszą, czy cos nadal siedzi w sterowniku. nie wiem jak ugryść temat ciśnień spec/actual o których pisałem w ostatnim poście i tu by mi sie przydała pomoc kogoś obeznanego w temacie. Więcej juz sam nie zrobie i nie sprawdzę, a logi z poprzednich prób są do waszej dyspzycji w poprzednich postach. hej mocz ponad norme wynika z softu w sterowniku [przynajmniej tak mowia logi z tlenem ![]() sama wymiana turbo na wieksza nie daje przyrostow gdyz w dalszym ciagu bedzie dmuchac wedlug starej mapy .... -------------------- TDI chiped by me ...
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Sat, 31 May 2008 Skąd: Stargard Szczeciński ![]() |
witam po dłuższej przerwie, krótko na miarę mozliwości. Doczłapałem sie wreszczcie do TUNE-UP - Gdańsk -bez przepływki dla bezpieczeństwa. Okazało sie ze MOD programu nie został usunięty, a miał byc !! Program AUTO-SEBY to jak stwierdził Robert % Pii # Pii* Pii !!! (lepiej niech sam sie wypowie fachowym jezykiem) ale był przyczyną całej awantury, z tego co pamietam +30 % On i dodatkowo przyspieszył czas wtrysku.... szkoda gadac ;/ Na szczęście juz jest wszytko ok, na org programie ponad 1000km zrobione bez usterek. Morał jeden chip za 300zł, a koszt tuningu 4000zł ( przy pracy własymi rękami- wymont/zamont 4 turbiny). pozdrawiam hej
P.S. jeśli ktoś miał podobne przeboję z AUTO-SEBA Sebastian Krzemień proszę o kontakt na email mrozo2002@o2.pl moze razem powalczymy z tym oszołomem od tuningu. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
P.S. jeśli ktoś miał podobne przeboję z AUTO-SEBA Sebastian Krzemień proszę o kontakt na email mrozo2002@o2.pl moze razem powalczymy z tym oszołomem od tuningu. Powiem tak : nie jest to pierwszy przypadek o jakim slysze ze cos nie halo po modach u AUTOSEBY. Ten soft ktory odczytalem mial mape momentu dygnieta o ok 30% po calosci + czasy wtryskow tez cos kolo tego.....generalnie mooocno ![]() Podejrzewam ze na tej ilosci paliwa bez skrecania na sztandze nie na sie ustabilizowac cisnien w turbinie bo ilosc spalin skutecznie bedzie ja rozkrecac na wysokich biegach. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 27 August 2008 Skąd: Stargard ![]() |
ciekawe jak dlugo moj AFN z butem w podlodze od dobrze ponad 20kkm jeszcze wydoli.
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
mocz ponad norme wynika z softu w sterowniku [przynajmniej tak mowia logi z tlenem ![]() sama wymiana turbo na wieksza nie daje przyrostow gdyz w dalszym ciagu bedzie dmuchac wedlug starej mapy .... Gadasz głupoty - sama zmiana turbiny zmienia charakterystykę nawet bez ruszania softu - 0.5 bara z mniejszej turbiny nie równa się 0.5 bara z większej. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
User Dołączył: Sat, 31 May 2008 Skąd: Stargard Szczeciński ![]() |
Na seryjnym programie AJM i seryjnej turbinie doładowanie wynosiło 1142mb, a na większej turbinie i seryjnym programie 1305mb. większa turbina więcej dmucha przy tej samej prędkości obr na tej samej mapie:) , lecz bez zwiększonej dawki mocy wiecej nie bedzie ;/ . Ciekaw jestem jak w tym przypadku większa ilość powietrza wpływa na temperature spalania i gazów wylotowych (trwałość zaworów tłoków, wzglednie turbiny). w silnikach benzynowych, a szczególnie zasilanych gazem zbyt uboga mieszanka kończyła sie wypaleniem zawór a cząsto i gniazd zaworowych... , a jak to wygląda w TDI?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 July 2025 - 09:33 |