Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> jakie turbo w miejsce orginalnego do A4 ajm ?
mirass
post Fri, 25 Jul 2008 - 11:17
Post #41


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





CYTAT(spanky @ Fri, 25 Jul 2008 - 10:15) *
a nie 1990 ... wink.gif


zależy od sterownika - w jednych 1980 w innych 1990


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 25 Jul 2008 - 11:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mrozo2002
post Fri, 25 Jul 2008 - 11:30
Post #42


User
Dołączył: Sat, 31 May 2008
Skąd: Stargard Szczeciński





Czy ktoś się pokusi o ocenę moich logów ? Dziś wracam do domku, montuje kolejna turbawę od AWX i nie chciał bym sie z nią pożegnać tak szybko jak z poprzednimi;/ , a nadal nie wiem co jest przyczyną kolejnych awarii...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 25 Jul 2008 - 13:51
Post #43


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(mrozo2002 @ Thu, 24 Jul 2008 - 18:19) *
log na turbinie uzywanej juz bez virusa...


jutro zabieram sie za sprawdzenie cisnienia zasilania olejem i droznosc w jego zasilanie, ja po logach juz nie wiem co wydumac skoro piszecie ze zakres czujnika konczy sie na 2550 to u mnie do tego nie dobija nawet... program juz nie ma nic do gadania
Jest jeszcze jedna sprawa, która wynalazlem ale juz nie zdarzylem stestowac. A mianowicie malutka srubka wcisnieta w wezyk od zaworka (Made in USA). Wezyk ten leci na doł do plastikowej gruchy.


niby bez wirusa... to znaczy ze AJM dmucha ~2450 mBar w serii ?! albo ja zaślepłem smile.gif

no i jeszcze jakies myki mechaniczne w postaci przytkania wężyka do aku podcisnienia smile.gif

LOL




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrozo2002
post Fri, 25 Jul 2008 - 14:23
Post #44


User
Dołączył: Sat, 31 May 2008
Skąd: Stargard Szczeciński





to ze ciśnienie zadane ponad 2142 tak jak to było na org turbinie i programie tez mnie mocno zastanawiało, ale "chip" zamieniony na org. chyba ze mnie elektryk oszukał i nie zmienił ? musiał bym to sprawdzić tylko jak? mam zdjecia obu układów tylko nie wiem jak odróżnic oba układy, jak ktos pomoze w tej kwesti wkleje te numery.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bzysiek
post Fri, 25 Jul 2008 - 18:23
Post #45


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: 71





To na pewno nie jest seryjny program, albo kompa szlag trafił czy cuś.


--------------------
c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrozo2002
post Fri, 25 Jul 2008 - 21:08
Post #46


User
Dołączył: Sat, 31 May 2008
Skąd: Stargard Szczeciński





Dziś czyszczę rury, spuściłem olej z układu dolotowege, wymienie węzyk wysokiego ciśnienia do turbo, umyje przepustnice,i zlece przelutowanie układu ponownie i przy okazji zczytanie zawartości obu układów do porównania. sprawdze cisnienie oleju i jak wszystko bedzie ok zloguje silnik jeszcze raz.

Ciekawia mnie te wartości maksymalne:
-spec Intel 2000-2150mbar wyniosło maksymalnie 2478,6 ( rozumiem ze jest to ciśnienie zadane ) i rozumiem że jest wyższe tak jak by nadal w kompie siedział wirus ;/
-aktual Intel 2000-2200 wyniosło 2305,2 ( czyli ciśnienie osiągnięte)
to czemu uwaliło turbinę skoro dla turbo GT1749VA w seryjnym silniku AWX wynosi 2350 mbar ?????
czyli jak rozumiem u mnie było nawet niższe.

Proszę o sprostowanie jeśli źle główkuje. i naprowadzenie mnie troszke .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrozo2002
post Sat, 02 Aug 2008 - 13:25
Post #47


User
Dołączył: Sat, 31 May 2008
Skąd: Stargard Szczeciński





oto co zrobiłem w aucie
-zamontowałem nową turbine GT1749A
-zmieniłem przewód olejowy -zasilający do turbiny
-umyłem cały układ dolotowy i przepustnicę
-doszedłem czemu ktoś wetknął śrubke w węzyk podcisńienia przy zaworku 1j0906283 - poprostu ktos zamienił te 2 weżyki i złe sterowana była klapa gasząca oraz turbina teraz jest wg producenta i bez śrubki smile.gif
-sprawdziłem ciśnienie oleju na ciepłym silniku - 1.8b na biegu jałowym i prawie 4bary przy 2000obr/min tak wiec wynik bardzo dobry.

to chyba wszystko co mogłem sprawdzić jesli chodzi o stan silnika....?

Silnik chodzi wzorowo, ale nadal jest bardzo mocny- wydaje mi sie ze dużo mocniejszczy niz w orginalnej wersji. Czy przyczyna wiekszej mocy może być sama zmiana turbiny na wydajniejszą, czy cos nadal siedzi w sterowniku. nie wiem jak ugryść temat ciśnień spec/actual o których pisałem w ostatnim poście i tu by mi sie przydała pomoc kogoś obeznanego w temacie. Więcej juz sam nie zrobie i nie sprawdzę, a logi z poprzednich prób są do waszej dyspzycji w poprzednich postach. hej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spanky
post Mon, 04 Aug 2008 - 20:05
Post #48


User
Dołączył: Tue, 06 January 2004
Skąd: Otwock





CYTAT(mrozo2002 @ Sat, 02 Aug 2008 - 12:25) *
Silnik chodzi wzorowo, ale nadal jest bardzo mocny- wydaje mi sie ze dużo mocniejszczy niz w orginalnej wersji. Czy przyczyna wiekszej mocy może być sama zmiana turbiny na wydajniejszą, czy cos nadal siedzi w sterowniku. nie wiem jak ugryść temat ciśnień spec/actual o których pisałem w ostatnim poście i tu by mi sie przydała pomoc kogoś obeznanego w temacie. Więcej juz sam nie zrobie i nie sprawdzę, a logi z poprzednich prób są do waszej dyspzycji w poprzednich postach. hej


mocz ponad norme wynika z softu w sterowniku [przynajmniej tak mowia logi z tlenem wink.gif ,dorzuc 008 i bedzie widac jak zostalo zalane gnojem ... ]

sama wymiana turbo na wieksza nie daje przyrostow gdyz w dalszym ciagu bedzie dmuchac wedlug starej mapy ....


--------------------
TDI chiped by me ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrozo2002
post Mon, 01 Sep 2008 - 20:09
Post #49


User
Dołączył: Sat, 31 May 2008
Skąd: Stargard Szczeciński





witam po dłuższej przerwie, krótko na miarę mozliwości. Doczłapałem sie wreszczcie do TUNE-UP - Gdańsk -bez przepływki dla bezpieczeństwa. Okazało sie ze MOD programu nie został usunięty, a miał byc !! Program AUTO-SEBY to jak stwierdził Robert % Pii # Pii* Pii !!! (lepiej niech sam sie wypowie fachowym jezykiem) ale był przyczyną całej awantury, z tego co pamietam +30 % On i dodatkowo przyspieszył czas wtrysku.... szkoda gadac ;/ Na szczęście juz jest wszytko ok, na org programie ponad 1000km zrobione bez usterek. Morał jeden chip za 300zł, a koszt tuningu 4000zł ( przy pracy własymi rękami- wymont/zamont 4 turbiny). pozdrawiam hej

P.S. jeśli ktoś miał podobne przeboję z AUTO-SEBA Sebastian Krzemień proszę o kontakt na email mrozo2002@o2.pl moze razem powalczymy z tym oszołomem od tuningu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Thu, 04 Sep 2008 - 15:39
Post #50


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





CYTAT(mrozo2002 @ Mon, 01 Sep 2008 - 19:09) *
P.S. jeśli ktoś miał podobne przeboję z AUTO-SEBA Sebastian Krzemień proszę o kontakt na email mrozo2002@o2.pl moze razem powalczymy z tym oszołomem od tuningu.


Powiem tak : nie jest to pierwszy przypadek o jakim slysze ze cos nie halo po modach u AUTOSEBY. Ten soft ktory odczytalem mial mape momentu dygnieta o ok 30% po calosci + czasy wtryskow tez cos kolo tego.....generalnie mooocno dry.gif
Podejrzewam ze na tej ilosci paliwa bez skrecania na sztandze nie na sie ustabilizowac cisnien w turbinie bo ilosc spalin skutecznie bedzie ja rozkrecac na wysokich biegach.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
conrad81
post Fri, 05 Sep 2008 - 08:36
Post #51


Rookie
Dołączył: Wed, 27 August 2008
Skąd: Stargard





ciekawe jak dlugo moj AFN z butem w podlodze od dobrze ponad 20kkm jeszcze wydoli. cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 05 Sep 2008 - 13:14
Post #52


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(spanky @ Mon, 04 Aug 2008 - 20:05) *
mocz ponad norme wynika z softu w sterowniku [przynajmniej tak mowia logi z tlenem wink.gif ,dorzuc 008 i bedzie widac jak zostalo zalane gnojem ... ]

sama wymiana turbo na wieksza nie daje przyrostow gdyz w dalszym ciagu bedzie dmuchac wedlug starej mapy ....


Gadasz głupoty - sama zmiana turbiny zmienia charakterystykę nawet bez ruszania softu - 0.5 bara z mniejszej turbiny nie równa się 0.5 bara z większej.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrozo2002
post Mon, 08 Sep 2008 - 18:07
Post #53


User
Dołączył: Sat, 31 May 2008
Skąd: Stargard Szczeciński





Na seryjnym programie AJM i seryjnej turbinie doładowanie wynosiło 1142mb, a na większej turbinie i seryjnym programie 1305mb. większa turbina więcej dmucha przy tej samej prędkości obr na tej samej mapie:) , lecz bez zwiększonej dawki mocy wiecej nie bedzie ;/ . Ciekaw jestem jak w tym przypadku większa ilość powietrza wpływa na temperature spalania i gazów wylotowych (trwałość zaworów tłoków, wzglednie turbiny). w silnikach benzynowych, a szczególnie zasilanych gazem zbyt uboga mieszanka kończyła sie wypaleniem zawór a cząsto i gniazd zaworowych... , a jak to wygląda w TDI?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 July 2025 - 09:33