Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> jakie turbo w miejsce orginalnego do A4 ajm ?
Joker
post Sun, 15 Jun 2008 - 09:52
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Driftman @ Sun, 15 Jun 2008 - 00:44) *
ps.napisz gdzie robiłeś soft


kolega unika odpowiedzi
zresztą czego się spodziewać jak wirusowane auto nawet rolek nie odwiedziło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 15 Jun 2008 - 09:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mrozo2002
post Fri, 27 Jun 2008 - 20:01
Post #22


User
Dołączył: Sat, 31 May 2008
Skąd: Stargard Szczeciński





witam. oj krucho u mnie z czasem ostatniostąd brak postów, auto stoi nadal, a ja latam pożyczony.Co do softu to pochodzi on od jakiegos typka z wrocławia, po ktorym jezdzicie ostro tutaj na tym forum, a ktorego polecil mi koles ktory robil jakis czas temu swojego AFNa a niedawno 530d i byl (jest) bardzo zadowolony- autoseba. Ja NIE ! ale gdyby człowiek wiedział że sie przewróci to by sie położyl,eh ... . a w skrócie wygladało to tak :przyszła druga turbawa nowiutka piekna,została zamontowana, zalana olejem no i motor start. popracowala ok 30 min na postoju co by sie "dotarła" olej rozgrzał no i pierwsza jazda. silniczek pracował łądnie nie kopcił zbierała sie ładnie. po kilku km przy próbie zrobienia loga na 4 zdmuchnęło przewód powietrza z końcówki turbo. pomyslałem że moze opaska niedokrecona czy cóś, wiec dokreciłem ale po jakims czasie znów wąż spadł, a opaskę założyłem konretna. Po głowie chodziło mi szybkie zlogowanie auta ale aura przeszkodziła, a niesprawdzilem wyników pierwszej próby. przy pełnym depnieciu na 3 cos fuknęło, za autem niebieska chmura, silnik zdławił i stanąl na biegu jałowym... wkur.. straszne, a po demontazu turbo piana.... z bagnetu zginął cm oleju, ktory zassała turbawa, w której urwał sie wirnik !!!!! co zawiniło nie wiem sprawdziłem krutkiego loga przy ktorym spadł waz przy 200obr było 1.48bara i czy to juz kres wytrzymałości tej turbawy,jesli cisnienie byłoby za wysokie to czy silnik nie powinien wpasc w not lauf? ale zeby sie od razu wirnik urwał ???? co sądzicie o tej sytuacji? ja na pewno wracam do orginalnego softu, a nad kolejna zmiana sie głeboko zastanowie co i u kogo, ale wpierw musze wyczyscic cały dolot i kupić kolejna turbine...eh...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Fri, 27 Jun 2008 - 20:44
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





ten temat powinien być podwieszony na forum głównym...ku przestrodze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Sat, 28 Jun 2008 - 01:20
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Drogo Ciebie ten tani chip wyszedł

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Sat, 28 Jun 2008 - 14:45
Post #25


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





AutoSeba powinien od razu turbiny sprzedawac....zarobi krocie na swoich klientach smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bzysiek
post Sat, 28 Jun 2008 - 16:50
Post #26


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: 71





Jak już pisałem wcześniej, podaruj sobie "nowe" turbiny za 1200zł. I softy, po których nawet auto nie było diagnozowane buehehe.


--------------------
c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrozo2002
post Wed, 23 Jul 2008 - 21:49
Post #27


User
Dołączył: Sat, 31 May 2008
Skąd: Stargard Szczeciński





w wolnej chwili udało mi sie nabyc kolejna ładna turbawe od AWX po 35.000km przebiegu, zlecilem tez zmiane układu na fabryczny.silnik chodził jak należy, zagrzałem go na wolnych obrotach, nastepnie zmieniłem oliwe i filterek i w droge. nie wciskałem gazu za mocno ,do czasu az nie zloguje auta i nie srawdze parametrow. zlogowalem auto na 3 biegu, nastepnie powtorzyłem badanie na 4 i..... znowu wywaliło turbawe;/;/;/ ręce mi opadły i juz nie wiem gdzie tkwi problem. załacze jutro logi by ktoś bystrym okiem ocenił co jest nie tak z moim silnikiem. 10 000km mialem bez najmniejszego problemu, a jak sie zaczęło sypać to lawinowo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Wed, 23 Jul 2008 - 22:25
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Układu na seryjny ?

Dolot czyszczony był ?


Chłopie wyrzuć ten program, bo na 3 biegu pewnie wali Ci 2 bary...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Wed, 23 Jul 2008 - 23:15
Post #29


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





kilka dni temu podjechalo do nas autko- Audi A4 AVG 110KM. Oto co wyszło na diagnostyce po super indywidualnym programie, ktory z relacji klienta w jaki sposób jest robiony to najnormalniejszy gotowiec. Zczytanie softu - >30minut-> wgranie - > pomiar-> kasa i wykres w rękę. Log z turbiny ponizej, dla mniej wtajemniczonych granica mapsensora to 2550 i powyżej nie wskazuje, a w aucie zamontowana była fabryczna turbina ze 110KM.


Wtorek 15 Lipiec 2008 17:39:42
038 906 012 AH 1.9l R4 EDC 0000SG 2827

Grupa A: '011
Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
CZAS rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
Znacznik ZAPISU /min mbar mbar %
0.03 1470 1122 1152.6 38.6
0.44 1512 1254.6 1193.4 40.6
0.91 1533 1193.4 1254.6 44.2
1.39 1638 1938 1417.8 24.7
1.87 1785 2029.8 1734 36.7
2.34 1932 2121.6 2213.4 63
2.81 2121 2142 2366.4 72.5
3.28 2289 2142 2448 78.9
3.75 2499 2142 2509.2 84.9
4.23 2667 2142 2539.8 90.8
4.7 2856 2142 2550 94.4
5.17 3003 2142 2550 94.4
5.64 3171 2142 2529.6 94.4
6.11 3318 2142 2509.2 93.6
6.58 3423 2142 2478.6 94
7.05 3570 2142 2427.6 94.4
7.52 3759 2142 2397 93.2
8 3801 2142 2376.6 93.2
8.47 3927 2142 2335.8 94
8.96 4032 2142 2305.2 94.4
9.42 4116 2131.8 2254.2 94
9.91 4242 2111.4 2213.4 94.4
10.38 3864 1224 1693.2 44.6
10.85 2919 2142 1509.6 32.3
11.32 2982 2142 1815.6 46.2
11.8 3024 2142 2305.2 70.1
12.27 3087 2142 2448 71.3
12.75 3150 2142 2458.2 76.1
13.22 3213 2142 2458.2 80.9
13.69 3276 2142 2427.6 84.9
14.16 3318 2142 2335.8 84.9
14.63 3381 2142 2182.8 82.1
15.1 3423 2142 2111.4 81.3
15.57 3465 2142 2101.2 80.9
16.06 3528 2142 2080.8 80.1


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_mumin_
post Thu, 24 Jul 2008 - 08:29
Post #30


User
Dołączył: Mon, 25 April 2005
Skąd: OKR





CYTAT(mirass @ Wed, 23 Jul 2008 - 22:15) *
kilka dni temu podjechalo do nas autko- Audi A4 AVG 110KM. Oto co wyszło na diagnostyce po super indywidualnym programie, ktory z relacji klienta w jaki sposób jest robiony to najnormalniejszy gotowiec. Zczytanie softu - >30minut-> wgranie - > pomiar-> kasa i wykres w rękę. Log z turbiny ponizej, dla mniej wtajemniczonych granica mapsensora to 2550 i powyżej nie wskazuje, a w aucie zamontowana była fabryczna turbina ze 110KM.


Mirku akurat twój przypadek nie dowodzi tego że soft był zły biggrin.gif
Mi to wygląda na niesprawność układu sterowania turbo ...bądź zasyfione kierownice.


--------------------
_mumin_
CTR Tuning
503068298
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 24 Jul 2008 - 10:50
Post #31


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(_mumin_ @ Thu, 24 Jul 2008 - 08:29) *
Mirku akurat twój przypadek nie dowodzi tego że soft był zły biggrin.gif
Mi to wygląda na niesprawność układu sterowania turbo ...bądź zasyfione kierownice.


dokładnie, 2140 mBar to standard w chipie dla 110tki na VNT 15 smile.gif

widać że N75 "walczy" z tym doładowaniem smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bzysiek
post Thu, 24 Jul 2008 - 11:21
Post #32


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: 71





CYTAT(cowboy @ Thu, 24 Jul 2008 - 09:50) *
dokładnie, 2140 mBar to standard w chipie dla 110tki na VNT 15 smile.gif

widać że N75 "walczy" z tym doładowaniem smile.gif


No tylko, że rzecz w tym, że "zrobienie chipa" nie polega na ustawieniu maksymalnych wartości, a na wprowadzeniu charakterystyki, żeby te wartości silnik trzymał, jak sie nie myle.


--------------------
c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 24 Jul 2008 - 15:25
Post #33


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Bzysiek @ Thu, 24 Jul 2008 - 11:21) *
No tylko, że rzecz w tym, że "zrobienie chipa" nie polega na ustawieniu maksymalnych wartości, a na wprowadzeniu charakterystyki, żeby te wartości silnik trzymał, jak sie nie myle.


ale jak elementy wykonawcze, sterujące źle pracują to nawet najlepszy chip nie pomoże smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrozo2002
post Thu, 24 Jul 2008 - 18:19
Post #34


User
Dołączył: Sat, 31 May 2008
Skąd: Stargard Szczeciński





CYTAT(Zoltar @ Wed, 23 Jul 2008 - 21:25) *
Układu na seryjny ?

Dolot czyszczony był ?


Chłopie wyrzuć ten program, bo na 3 biegu pewnie wali Ci 2 bary...


dolot czysty (kolektor), węże czyste bez oleju po poprzednim strzale, program seryjny!
moje logi po chipie autoseba i nowiutka turbo AWX

oraz log na turbinie uzywanej juz bez virusa...


jutro zabieram sie za sprawdzenie cisnienia zasilania olejem i droznosc w jego zasilanie, ja po logach juz nie wiem co wydumac skoro piszecie ze zakres czujnika konczy sie na 2550 to u mnie do tego nie dobija nawet... program juz nie ma nic do gadania
Jest jeszcze jedna sprawa, która wynalazlem ale juz nie zdarzylem stestowac. A mianowicie malutka srubka wcisnieta w wezyk od zaworka (Made in USA). Wezyk ten leci na doł do plastikowej gruchy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mechanik78
post Thu, 24 Jul 2008 - 19:36
Post #35


Rookie
Dołączył: Wed, 26 September 2007





CYTAT(mirass @ Wed, 23 Jul 2008 - 22:15) *
kilka dni temu podjechalo do nas autko- Audi A4 AVG 110KM. Oto co wyszło na diagnostyce po super indywidualnym programie,


witam, sorry ale musze to napisac wink.gif

super indywidualne gotowce to wgrywał swego czasu nawet Masters (nie wiem jak jest teraz) więc takie to tam gadanie, a logi wskazują ewidentnie, że problem leży w sterowaniu turbo (pewnie "żaluzje" stoją dęba tongue.gif )

także przykład chyba niezbyt trafiony angry.gif

tak czy siak mega indywidualny program u sprawdzonego tunera TO JEST TO tongue.gif


pozdrawiam Z Mech
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Fri, 25 Jul 2008 - 07:51
Post #36


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





pudło....wina leży w sofcie

tak to jest jak limitery sie ustawia na pałę i nie pilnuje sie ciśnienia doładowania.Zauważcie że przeładowanie jest od 2400obr/min kiedy już dawno wlane zostało duuużo więcej paliwa. Auta ktore nie są idealne w serii da sie wysterować tylko trzeba stroić a nie podnosić wartości na swoje widzimisię.

Cowboy - nie istnieje jak standardowe ciśnienie doładowania dla softu dla AFN. W tajemnicy powiem ci że limiter fabrycznie jest na 1980mbar


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Fri, 25 Jul 2008 - 07:52
Post #37


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





CYTAT(mechanik78 @ Thu, 24 Jul 2008 - 19:36) *
witam, sorry ale musze to napisac wink.gif

super indywidualne gotowce to wgrywał swego czasu nawet Masters (nie wiem jak jest teraz) więc takie to tam gadanie, a logi wskazują ewidentnie, że problem leży w sterowaniu turbo (pewnie "żaluzje" stoją dęba tongue.gif )

także przykład chyba niezbyt trafiony angry.gif

tak czy siak mega indywidualny program u sprawdzonego tunera TO JEST TO tongue.gif


pozdrawiam Z Mech


żaluzje ok...turbo świeciło sie jakby dopiero co wyjechało od turbiniarzy


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 25 Jul 2008 - 09:52
Post #38


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(mirass @ Fri, 25 Jul 2008 - 07:51) *
Cowboy - nie istnieje jak standardowe ciśnienie doładowania dla softu dla AFN. W tajemnicy powiem ci że limiter fabrycznie jest na 1980mbar


jak sie doda do 1980 + 150 to wychodzi w okolicach 2140 smile.gif
z tego co wiem standardowo cisnienie doładowania podnoszone jest około 100-200 mBar w zależności od fantazji tunera smile.gif

to chyba nie tajemnica jakie jest fabryczne max doładowanie smile.gif ?




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Fri, 25 Jul 2008 - 10:00
Post #39


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





CYTAT(cowboy @ Fri, 25 Jul 2008 - 09:52) *
jak sie doda do 1980 + 150 to wychodzi w okolicach 2140 smile.gif
z tego co wiem standardowo cisnienie doładowania podnoszone jest około 100-200 mBar w zależności od fantazji tunera smile.gif

to chyba nie tajemnica jakie jest fabryczne max doładowanie smile.gif ?


a z czego sie doda ? według mnie zmieni sie w sofcie, bo samo nie dodaje sie...można ustawić dowolne ciśnie w granicach pracy mapsensora

tajemnicą nie jest seryjne doładowanie, jak tez fakt że turbiny od 110tki nie mają same z siebie tendencji do overboostów-trzeba im pomóc


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spanky
post Fri, 25 Jul 2008 - 10:15
Post #40


User
Dołączył: Tue, 06 January 2004
Skąd: Otwock





CYTAT(mirass @ Fri, 25 Jul 2008 - 06:51) *
Cowboy - nie istnieje jak standardowe ciśnienie doładowania dla softu dla AFN. W tajemnicy powiem ci że limiter fabrycznie jest na 1980mbar


a nie 1990 ... wink.gif


--------------------
TDI chiped by me ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 28 July 2025 - 07:57