![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Sat, 31 May 2008 Skąd: Stargard Szczeciński ![]() |
witam. oj krucho u mnie z czasem ostatniostąd brak postów, auto stoi nadal, a ja latam pożyczony.Co do softu to pochodzi on od jakiegos typka z wrocławia, po ktorym jezdzicie ostro tutaj na tym forum, a ktorego polecil mi koles ktory robil jakis czas temu swojego AFNa a niedawno 530d i byl (jest) bardzo zadowolony- autoseba. Ja NIE ! ale gdyby człowiek wiedział że sie przewróci to by sie położyl,eh ... . a w skrócie wygladało to tak :przyszła druga turbawa nowiutka piekna,została zamontowana, zalana olejem no i motor start. popracowala ok 30 min na postoju co by sie "dotarła" olej rozgrzał no i pierwsza jazda. silniczek pracował łądnie nie kopcił zbierała sie ładnie. po kilku km przy próbie zrobienia loga na 4 zdmuchnęło przewód powietrza z końcówki turbo. pomyslałem że moze opaska niedokrecona czy cóś, wiec dokreciłem ale po jakims czasie znów wąż spadł, a opaskę założyłem konretna. Po głowie chodziło mi szybkie zlogowanie auta ale aura przeszkodziła, a niesprawdzilem wyników pierwszej próby. przy pełnym depnieciu na 3 cos fuknęło, za autem niebieska chmura, silnik zdławił i stanąl na biegu jałowym... wkur.. straszne, a po demontazu turbo piana.... z bagnetu zginął cm oleju, ktory zassała turbawa, w której urwał sie wirnik !!!!! co zawiniło nie wiem sprawdziłem krutkiego loga przy ktorym spadł waz przy 200obr było 1.48bara i czy to juz kres wytrzymałości tej turbawy,jesli cisnienie byłoby za wysokie to czy silnik nie powinien wpasc w not lauf? ale zeby sie od razu wirnik urwał ???? co sądzicie o tej sytuacji? ja na pewno wracam do orginalnego softu, a nad kolejna zmiana sie głeboko zastanowie co i u kogo, ale wpierw musze wyczyscic cały dolot i kupić kolejna turbine...eh...
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
ten temat powinien być podwieszony na forum głównym...ku przestrodze...
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Drogo Ciebie ten tani chip wyszedł
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
AutoSeba powinien od razu turbiny sprzedawac....zarobi krocie na swoich klientach
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: 71 ![]() |
Jak już pisałem wcześniej, podaruj sobie "nowe" turbiny za 1200zł. I softy, po których nawet auto nie było diagnozowane buehehe.
-------------------- c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Sat, 31 May 2008 Skąd: Stargard Szczeciński ![]() |
w wolnej chwili udało mi sie nabyc kolejna ładna turbawe od AWX po 35.000km przebiegu, zlecilem tez zmiane układu na fabryczny.silnik chodził jak należy, zagrzałem go na wolnych obrotach, nastepnie zmieniłem oliwe i filterek i w droge. nie wciskałem gazu za mocno ,do czasu az nie zloguje auta i nie srawdze parametrow. zlogowalem auto na 3 biegu, nastepnie powtorzyłem badanie na 4 i..... znowu wywaliło turbawe;/;/;/ ręce mi opadły i juz nie wiem gdzie tkwi problem. załacze jutro logi by ktoś bystrym okiem ocenił co jest nie tak z moim silnikiem. 10 000km mialem bez najmniejszego problemu, a jak sie zaczęło sypać to lawinowo.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Układu na seryjny ?
Dolot czyszczony był ? Chłopie wyrzuć ten program, bo na 3 biegu pewnie wali Ci 2 bary... |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
kilka dni temu podjechalo do nas autko- Audi A4 AVG 110KM. Oto co wyszło na diagnostyce po super indywidualnym programie, ktory z relacji klienta w jaki sposób jest robiony to najnormalniejszy gotowiec. Zczytanie softu - >30minut-> wgranie - > pomiar-> kasa i wykres w rękę. Log z turbiny ponizej, dla mniej wtajemniczonych granica mapsensora to 2550 i powyżej nie wskazuje, a w aucie zamontowana była fabryczna turbina ze 110KM.
Wtorek 15 Lipiec 2008 17:39:42 038 906 012 AH 1.9l R4 EDC 0000SG 2827 Grupa A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v. CZAS rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95% Znacznik ZAPISU /min mbar mbar % 0.03 1470 1122 1152.6 38.6 0.44 1512 1254.6 1193.4 40.6 0.91 1533 1193.4 1254.6 44.2 1.39 1638 1938 1417.8 24.7 1.87 1785 2029.8 1734 36.7 2.34 1932 2121.6 2213.4 63 2.81 2121 2142 2366.4 72.5 3.28 2289 2142 2448 78.9 3.75 2499 2142 2509.2 84.9 4.23 2667 2142 2539.8 90.8 4.7 2856 2142 2550 94.4 5.17 3003 2142 2550 94.4 5.64 3171 2142 2529.6 94.4 6.11 3318 2142 2509.2 93.6 6.58 3423 2142 2478.6 94 7.05 3570 2142 2427.6 94.4 7.52 3759 2142 2397 93.2 8 3801 2142 2376.6 93.2 8.47 3927 2142 2335.8 94 8.96 4032 2142 2305.2 94.4 9.42 4116 2131.8 2254.2 94 9.91 4242 2111.4 2213.4 94.4 10.38 3864 1224 1693.2 44.6 10.85 2919 2142 1509.6 32.3 11.32 2982 2142 1815.6 46.2 11.8 3024 2142 2305.2 70.1 12.27 3087 2142 2448 71.3 12.75 3150 2142 2458.2 76.1 13.22 3213 2142 2458.2 80.9 13.69 3276 2142 2427.6 84.9 14.16 3318 2142 2335.8 84.9 14.63 3381 2142 2182.8 82.1 15.1 3423 2142 2111.4 81.3 15.57 3465 2142 2101.2 80.9 16.06 3528 2142 2080.8 80.1 -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: OKR ![]() |
kilka dni temu podjechalo do nas autko- Audi A4 AVG 110KM. Oto co wyszło na diagnostyce po super indywidualnym programie, ktory z relacji klienta w jaki sposób jest robiony to najnormalniejszy gotowiec. Zczytanie softu - >30minut-> wgranie - > pomiar-> kasa i wykres w rękę. Log z turbiny ponizej, dla mniej wtajemniczonych granica mapsensora to 2550 i powyżej nie wskazuje, a w aucie zamontowana była fabryczna turbina ze 110KM. Mirku akurat twój przypadek nie dowodzi tego że soft był zły ![]() Mi to wygląda na niesprawność układu sterowania turbo ...bądź zasyfione kierownice. -------------------- _mumin_
CTR Tuning 503068298 |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Mirku akurat twój przypadek nie dowodzi tego że soft był zły ![]() Mi to wygląda na niesprawność układu sterowania turbo ...bądź zasyfione kierownice. dokładnie, 2140 mBar to standard w chipie dla 110tki na VNT 15 ![]() widać że N75 "walczy" z tym doładowaniem ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: 71 ![]() |
dokładnie, 2140 mBar to standard w chipie dla 110tki na VNT 15 ![]() widać że N75 "walczy" z tym doładowaniem ![]() No tylko, że rzecz w tym, że "zrobienie chipa" nie polega na ustawieniu maksymalnych wartości, a na wprowadzeniu charakterystyki, żeby te wartości silnik trzymał, jak sie nie myle. -------------------- c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
No tylko, że rzecz w tym, że "zrobienie chipa" nie polega na ustawieniu maksymalnych wartości, a na wprowadzeniu charakterystyki, żeby te wartości silnik trzymał, jak sie nie myle. ale jak elementy wykonawcze, sterujące źle pracują to nawet najlepszy chip nie pomoże ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Sat, 31 May 2008 Skąd: Stargard Szczeciński ![]() |
Układu na seryjny ? Dolot czyszczony był ? Chłopie wyrzuć ten program, bo na 3 biegu pewnie wali Ci 2 bary... dolot czysty (kolektor), węże czyste bez oleju po poprzednim strzale, program seryjny! moje logi po chipie autoseba i nowiutka turbo AWX ![]() oraz log na turbinie uzywanej juz bez virusa... ![]() jutro zabieram sie za sprawdzenie cisnienia zasilania olejem i droznosc w jego zasilanie, ja po logach juz nie wiem co wydumac skoro piszecie ze zakres czujnika konczy sie na 2550 to u mnie do tego nie dobija nawet... program juz nie ma nic do gadania Jest jeszcze jedna sprawa, która wynalazlem ale juz nie zdarzylem stestowac. A mianowicie malutka srubka wcisnieta w wezyk od zaworka (Made in USA). Wezyk ten leci na doł do plastikowej gruchy. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 September 2007 ![]() |
kilka dni temu podjechalo do nas autko- Audi A4 AVG 110KM. Oto co wyszło na diagnostyce po super indywidualnym programie, witam, sorry ale musze to napisac ![]() super indywidualne gotowce to wgrywał swego czasu nawet Masters (nie wiem jak jest teraz) więc takie to tam gadanie, a logi wskazują ewidentnie, że problem leży w sterowaniu turbo (pewnie "żaluzje" stoją dęba ![]() także przykład chyba niezbyt trafiony ![]() tak czy siak mega indywidualny program u sprawdzonego tunera TO JEST TO ![]() pozdrawiam Z Mech |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
pudło....wina leży w sofcie
tak to jest jak limitery sie ustawia na pałę i nie pilnuje sie ciśnienia doładowania.Zauważcie że przeładowanie jest od 2400obr/min kiedy już dawno wlane zostało duuużo więcej paliwa. Auta ktore nie są idealne w serii da sie wysterować tylko trzeba stroić a nie podnosić wartości na swoje widzimisię. Cowboy - nie istnieje jak standardowe ciśnienie doładowania dla softu dla AFN. W tajemnicy powiem ci że limiter fabrycznie jest na 1980mbar -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
witam, sorry ale musze to napisac ![]() super indywidualne gotowce to wgrywał swego czasu nawet Masters (nie wiem jak jest teraz) więc takie to tam gadanie, a logi wskazują ewidentnie, że problem leży w sterowaniu turbo (pewnie "żaluzje" stoją dęba ![]() także przykład chyba niezbyt trafiony ![]() tak czy siak mega indywidualny program u sprawdzonego tunera TO JEST TO ![]() pozdrawiam Z Mech żaluzje ok...turbo świeciło sie jakby dopiero co wyjechało od turbiniarzy -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cowboy - nie istnieje jak standardowe ciśnienie doładowania dla softu dla AFN. W tajemnicy powiem ci że limiter fabrycznie jest na 1980mbar jak sie doda do 1980 + 150 to wychodzi w okolicach 2140 ![]() z tego co wiem standardowo cisnienie doładowania podnoszone jest około 100-200 mBar w zależności od fantazji tunera ![]() to chyba nie tajemnica jakie jest fabryczne max doładowanie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
jak sie doda do 1980 + 150 to wychodzi w okolicach 2140 ![]() z tego co wiem standardowo cisnienie doładowania podnoszone jest około 100-200 mBar w zależności od fantazji tunera ![]() to chyba nie tajemnica jakie jest fabryczne max doładowanie ![]() a z czego sie doda ? według mnie zmieni sie w sofcie, bo samo nie dodaje sie...można ustawić dowolne ciśnie w granicach pracy mapsensora tajemnicą nie jest seryjne doładowanie, jak tez fakt że turbiny od 110tki nie mają same z siebie tendencji do overboostów-trzeba im pomóc -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Tue, 06 January 2004 Skąd: Otwock ![]() |
Cowboy - nie istnieje jak standardowe ciśnienie doładowania dla softu dla AFN. W tajemnicy powiem ci że limiter fabrycznie jest na 1980mbar a nie 1990 ... ![]() -------------------- TDI chiped by me ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 28 July 2025 - 07:57 |