![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Hej, zrobilem sobie itb do swifta i wyglada to mniej wiecej tak:
![]() ma ktos jakas propozycje jak to dalej wykonczyc? czy zbiorcza puszka z filtrem, czy osobne filtry, czy moze jeszcze jakos inaczej? -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 November 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Ja bym zrobił tak:
![]() Ewentualnie gołe trąbki albo trąbki z siatką stalową jako filtr - tak ma chyba honda Lewandowskiego z GSMP. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Można np. tak
Takie filtry, w róznych rozmiarach, robi ITG - do kupienia w re5pect.pl -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Auto ma być do końca N/A ? Jeżeli tak to 4 gąbkowe filtry.
Jeżeli kiedyś będzie doładowane to zbiorcza puszka. Gołe trąbki , trochę bałbym się tym jeździć na co dzień. Stalowa siatka jak najbardziej na czyste podjeżdzawki. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Schludne i dobre rozwiazanie na co dzien:
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
jakies trabki i albo siatka stalowa jak na foto nizej albo indywidualne filtry
![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Tylko że taki jeden gabkowy, albo indywidualne, to zasysają samo gorace z pod maski, nie lepiej zbiorczą puszkę i wyprowadzenie CAI gdzieś?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Duza pucha zbiorcza, rura 100mm i powietrze zza zderzaka.
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
itb to sie robi chyba po to żeby jak najmniej przeplyw zakłócać a nie żebył ładnie pucha wyglądała,moim zdaniem tylko dobre doprowadzenia z maski obudowane o d gorąca 4 osobne siatki a w przypadku pawła 4 filtry bo swift na zakręty nie na 1/4
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
do ITB najlepiej jest zrobić airbox'a i do niego dobry filtr panelowy - tak się robi w sporcie najczęściej jeżeli regulamin to dopuszcza.
jeżeli ITB jest skierowane do przodu, lub jest dobre doprowadzenie powietrza to dobrym rozwiązaniem jest taki filtr jak powyżej - lepiej filtruje i tworzy mniej zawirowań przy wejściu trąbek niż 4 pojedyncze, poza tym jest łatwiejszy do czyszczenia. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 22 January 2008 Skąd: Bielsko-B ![]() |
Czym bedziesz sterował ten silnik ?
Zakładam że zrezygnowałeś z MAF-a.... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Czym bedziesz sterował ten silnik ? Zakładam że zrezygnowałeś z MAF-a.... juz steruje ecumasterem z MAP -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Thu, 21 June 2007 ![]() |
Nie masz problemow z falowaniem cisnienia na MAP'ie?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie masz problemow z falowaniem cisnienia na MAP'ie? ale jak? na wolnych czy na bucie? wolne mam bardzo nie stabilne (walki), a na bucie sygnal z MAP to idealna pozioma linia -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Thu, 21 June 2007 ![]() |
Chodzilo mi oczywiscie na wolnych
![]() powiedz mi jeszcze jaki masz TPS od swifta czy wyregulowales ten z ITB? No i jak sie teraz jezdzi, jest roznica pomiedzy 4TB a 1TB? |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Chodzilo mi oczywiscie na wolnych ![]() powiedz mi jeszcze jaki masz TPS od swifta czy wyregulowales ten z ITB? No i jak sie teraz jezdzi, jest roznica pomiedzy 4TB a 1TB? jeszcze prob nie robilem, czekam na trabki i puszke zbiorcza. plan jest przelozyc TPS swiftowy -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Thu, 21 June 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
A po co od razu przekladac? Nie lepiej sprawdzic czy sa duze roznice miedzy nimi i dopiero sie zastanawiac co dalej?
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Thu, 21 June 2007 ![]() |
Nie ma praktycznie zadnych, u mnie max/min wartosci przy wychyleniu/spoczynku to 0.2v ale to mozna urwac przy kalibracji TPSa.
Tylko ze jest problem, bo swiftowy ma dodatkowy kabel "idle switch", a z ITB nie ma i nie wiem co z nim zrobic ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: Piaseczno ![]() |
a niepodłączenie powoduje plucie błędami z oryginalnego kompa ?
jeśli nie, to zaizolować i poszukać sobie innych zmartwień ![]() -------------------- '92 Pontiac Trans Sport 3.8 V6
'87 Dodge Daytona Pacyfica R4 2.2 IC Turbo II '90 Dodge Daytona Shelby R4 2.2 IC TwinTurbo (in progress) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:30 |