Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> ITB swift - co dalej?
pol
post Sat, 15 Aug 2009 - 12:42
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





Hej, zrobilem sobie itb do swifta i wyglada to mniej wiecej tak:



ma ktos jakas propozycje jak to dalej wykonczyc?

czy zbiorcza puszka z filtrem, czy osobne filtry, czy moze jeszcze jakos inaczej?


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 15 Aug 2009 - 12:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Vendorowicz
post Sat, 15 Aug 2009 - 12:54
Post #2


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 November 2007
Skąd: Gdańsk





Ja bym zrobił tak:

Ewentualnie gołe trąbki albo trąbki z siatką stalową jako filtr - tak ma chyba honda Lewandowskiego z GSMP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Sat, 15 Aug 2009 - 13:02
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





Można np. tak



Takie filtry, w róznych rozmiarach, robi ITG - do kupienia w re5pect.pl




--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Sat, 15 Aug 2009 - 13:02
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Auto ma być do końca N/A ? Jeżeli tak to 4 gąbkowe filtry.
Jeżeli kiedyś będzie doładowane to zbiorcza puszka.

Gołe trąbki , trochę bałbym się tym jeździć na co dzień.

Stalowa siatka jak najbardziej na czyste podjeżdzawki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Sat, 15 Aug 2009 - 14:06
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





Schludne i dobre rozwiazanie na co dzien:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 15 Aug 2009 - 16:58
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





jakies trabki i albo siatka stalowa jak na foto nizej albo indywidualne filtry


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 15 Aug 2009 - 20:39
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Tylko że taki jeden gabkowy, albo indywidualne, to zasysają samo gorace z pod maski, nie lepiej zbiorczą puszkę i wyprowadzenie CAI gdzieś?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sun, 16 Aug 2009 - 00:06
Post #8


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Duza pucha zbiorcza, rura 100mm i powietrze zza zderzaka. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Sun, 16 Aug 2009 - 00:38
Post #9


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





itb to sie robi chyba po to żeby jak najmniej przeplyw zakłócać a nie żebył ładnie pucha wyglądała,moim zdaniem tylko dobre doprowadzenia z maski obudowane o d gorąca 4 osobne siatki a w przypadku pawła 4 filtry bo swift na zakręty nie na 1/4


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Sun, 16 Aug 2009 - 10:26
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



do ITB najlepiej jest zrobić airbox'a i do niego dobry filtr panelowy - tak się robi w sporcie najczęściej jeżeli regulamin to dopuszcza.

jeżeli ITB jest skierowane do przodu, lub jest dobre doprowadzenie powietrza to dobrym rozwiązaniem jest taki filtr jak powyżej - lepiej filtruje i tworzy mniej zawirowań przy wejściu trąbek niż 4 pojedyncze, poza tym jest łatwiejszy do czyszczenia.



--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dboryr
post Sun, 16 Aug 2009 - 19:29
Post #11


User
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Bielsko-B





Czym bedziesz sterował ten silnik ?
Zakładam że zrezygnowałeś z MAF-a....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Sun, 16 Aug 2009 - 19:36
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(dboryr @ Sun, 16 Aug 2009 - 20:29) *
Czym bedziesz sterował ten silnik ?
Zakładam że zrezygnowałeś z MAF-a....



juz steruje ecumasterem z MAP


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zdziseq
post Wed, 19 Aug 2009 - 08:29
Post #13


User
Dołączył: Thu, 21 June 2007





Nie masz problemow z falowaniem cisnienia na MAP'ie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Wed, 19 Aug 2009 - 13:34
Post #14


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(zdziseq @ Wed, 19 Aug 2009 - 09:29) *
Nie masz problemow z falowaniem cisnienia na MAP'ie?


ale jak? na wolnych czy na bucie?
wolne mam bardzo nie stabilne (walki), a na bucie sygnal z MAP to idealna pozioma linia


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zdziseq
post Wed, 19 Aug 2009 - 13:36
Post #15


User
Dołączył: Thu, 21 June 2007





Chodzilo mi oczywiscie na wolnych smile.gif

powiedz mi jeszcze jaki masz TPS od swifta czy wyregulowales ten z ITB?

No i jak sie teraz jezdzi, jest roznica pomiedzy 4TB a 1TB?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Wed, 19 Aug 2009 - 13:52
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(zdziseq @ Wed, 19 Aug 2009 - 14:36) *
Chodzilo mi oczywiscie na wolnych smile.gif

powiedz mi jeszcze jaki masz TPS od swifta czy wyregulowales ten z ITB?

No i jak sie teraz jezdzi, jest roznica pomiedzy 4TB a 1TB?



jeszcze prob nie robilem, czekam na trabki i puszke zbiorcza.
plan jest przelozyc TPS swiftowy


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zdziseq
post Wed, 19 Aug 2009 - 14:16
Post #17


User
Dołączył: Thu, 21 June 2007





CYTAT(pol @ Wed, 19 Aug 2009 - 13:52) *
jeszcze prob nie robilem, czekam na trabki i puszke zbiorcza.
plan jest przelozyc TPS swiftowy


to skad wiesz jakie masz wskazania jak nie robiles prob? rolleyes.gif

Co do TPSa to mi sie nie udalo przelozyc, powod: swiftowy TPS kreci sie w prawo, a z ITB w lewo laugh.gif huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 19 Aug 2009 - 14:18
Post #18


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





A po co od razu przekladac? Nie lepiej sprawdzic czy sa duze roznice miedzy nimi i dopiero sie zastanawiac co dalej?


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zdziseq
post Wed, 19 Aug 2009 - 14:33
Post #19


User
Dołączył: Thu, 21 June 2007





Nie ma praktycznie zadnych, u mnie max/min wartosci przy wychyleniu/spoczynku to 0.2v ale to mozna urwac przy kalibracji TPSa.

Tylko ze jest problem, bo swiftowy ma dodatkowy kabel "idle switch", a z ITB nie ma i nie wiem co z nim zrobic huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PistonPL
post Sat, 26 Sep 2009 - 05:05
Post #20


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: Piaseczno





a niepodłączenie powoduje plucie błędami z oryginalnego kompa ?

jeśli nie, to zaizolować i poszukać sobie innych zmartwień wink.gif


--------------------
'92 Pontiac Trans Sport 3.8 V6
'87 Dodge Daytona Pacyfica R4 2.2 IC Turbo II
'90 Dodge Daytona Shelby R4 2.2 IC TwinTurbo (in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:30