![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
panowie...przeciez obwód oleju nie jest ukladem zamkniętym bez dostepu powietrza, bo przynajmniej w hondzie istnieje najzwyklejsze odpowietrzenie skrzyni korbowej. Pompa nabuduje sobie ciśnienia, pchnie olej w układ, ten przepłynie przez wszystkie zakamarki i wróci sobie z powrotem do miski. W misce cisnienia chyba nie macie w swoich autach?..
![]() A co do projektu...schludnie i czysto, ale efekt (mnie przynajmniej) nie powala. Efekt przyrostów oczywiście. Mozna by to zrobić mniej skomplikowanie i z większym przyrostem (turbio), no ale nie byłby to pierwszy SC z kompresorem ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Szału nie ma, tym bardziej,że seryjne punto abart essesse 1,4T ma 180KM i 270Nm
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
Nie trzeba mieć essesse żeby mieć 180KM. Budowałem już seicento z t-jetem i z wersji 150KM robiliśmy bez problemu 180KM. Nie rozumiem tylko dlaczego porównujecie sprężarkę mechanieczną z turbosprężarką. Wiadomo, że sprawność tych urządzeń jest zupełnie inna i nikt nie twierdził, że 1.4 na kompresorze będzie mocniejsze od t-jeta.
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
zapomniales ze licza sie tylko cyferki, przebieg momentu, ogolny handling auta i cala reszta to bezsensowne bzdury
![]() bardzo ladne i ladnie zrobione seiko |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
40 KM strat przy 170 KM to chyba troszkę dużo, ale może to właśnie przez napęd kompresora.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Nitro powiem ci szczerze że jak możesz napisz na pw jaki byłby koszt zbudowania silnika t-jet na turbo plus kompresor.
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 27 March 2013 Skąd: Łomża ![]() |
Mega ciekawy projekt. Jestem ciekaw efektu końcowego
![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
40 KM strat przy 170 KM to chyba troszkę dużo, ale może to właśnie przez napęd kompresora. he ![]() ![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 02 December 2008 ![]() |
a tak z ciekawości ... dmuchasz w seryjny stopień sprężania i na ostrych wałkach ??
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
wiem,ze jestes wykonawca a nie wlascicielem...
ale napisz mi czy kierowca bez odpiecia pasow dosiega hebla? akumulator nie zmiescil sie za fotelem kierowcy? (zelowy moze byc bez obudowy w srodku,wiec ten wypadaloby wrzucic w obudowe nawet oryginalnie montowana w innych modelach co przy cenie 7.5k pln za kompresor nie rujnuje kieszeni) pasy szelkowe ladne,3 cale z homologacja ale sa zalozone wg zalacznika? intercoolera nie montujesz na gumowych podkladkach? |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 30 March 2014 Skąd: Warszawa/Yelonki ![]() |
jakie przłożenia ma na tym kułku sprąrzaka??... bo na taki motorek to całkiem musi dmuchać, masz jakiś filmik jak to lata. pozdro... ale co do kupna to lepiej wydać Kase na Kompresor nież na turbo... jak dobrze wiemy mniej awaryjny jest...
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 01 December 2013 Skąd: Katowice ![]() |
"kułku" oczy bolą
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
Witam. Kierowca może dosięgnąć hebla bez rozpinania pasów. W końcu to seicento:) Zabudowa akumulatora jest w planie. Pasy są zamontowane wg załącznika. Cooler i chłodnica oleju jest zamontowana bezpośrednio do "ramki", która jest powieszona na gumowych poduszkach. Niestety nie pamiętam teraz jakie przełożenie mają kółka pasowe:/
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
Powiedzcie gdzie dostane taka oslone teflonowa na weze gumowe jakie zastosowaliscie ?
-------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 23:31 |