Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Seicento 1.4 16V + kompresor ROTREX, 174KM i 166Nm - upgrade od 2 strony
Fawor
post Mon, 20 Jan 2014 - 21:22
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





panowie...przeciez obwód oleju nie jest ukladem zamkniętym bez dostepu powietrza, bo przynajmniej w hondzie istnieje najzwyklejsze odpowietrzenie skrzyni korbowej. Pompa nabuduje sobie ciśnienia, pchnie olej w układ, ten przepłynie przez wszystkie zakamarki i wróci sobie z powrotem do miski. W misce cisnienia chyba nie macie w swoich autach?.. huh.gif

A co do projektu...schludnie i czysto, ale efekt (mnie przynajmniej) nie powala. Efekt przyrostów oczywiście. Mozna by to zrobić mniej skomplikowanie i z większym przyrostem (turbio), no ale nie byłby to pierwszy SC z kompresorem smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 20 Jan 2014 - 21:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Łukasz GDY
post Mon, 20 Jan 2014 - 21:31
Post #42


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Szału nie ma, tym bardziej,że seryjne punto abart essesse 1,4T ma 180KM i 270Nm wink.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro_trs
post Mon, 20 Jan 2014 - 21:49
Post #43


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





Nie trzeba mieć essesse żeby mieć 180KM. Budowałem już seicento z t-jetem i z wersji 150KM robiliśmy bez problemu 180KM. Nie rozumiem tylko dlaczego porównujecie sprężarkę mechanieczną z turbosprężarką. Wiadomo, że sprawność tych urządzeń jest zupełnie inna i nikt nie twierdził, że 1.4 na kompresorze będzie mocniejsze od t-jeta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Mon, 20 Jan 2014 - 22:22
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





zapomniales ze licza sie tylko cyferki, przebieg momentu, ogolny handling auta i cala reszta to bezsensowne bzdury smile.gif

bardzo ladne i ladnie zrobione seiko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Tue, 21 Jan 2014 - 09:40
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





40 KM strat przy 170 KM to chyba troszkę dużo, ale może to właśnie przez napęd kompresora.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 21 Jan 2014 - 09:55
Post #46


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Nitro powiem ci szczerze że jak możesz napisz na pw jaki byłby koszt zbudowania silnika t-jet na turbo plus kompresor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Slepy94
post Sat, 01 Feb 2014 - 20:02
Post #47


Rookie
Dołączył: Wed, 27 March 2013
Skąd: Łomża





Mega ciekawy projekt. Jestem ciekaw efektu końcowego wink.gif Takie pytanie jeśli to nie jest tajemnicą ile kosztuje taka sprężarka ROTREX'a ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Sun, 02 Feb 2014 - 00:59
Post #48


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





CYTAT(GIB @ Tue, 21 Jan 2014 - 11:40) *
40 KM strat przy 170 KM to chyba troszkę dużo, ale może to właśnie przez napęd kompresora.

he smile.gif? a ile strat Twoim zdaniem powinno byc smile.gif? chyba nie do konca rozumiesz ta wartosc wink.gif


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro_trs
post Sun, 02 Feb 2014 - 08:04
Post #49


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





CYTAT(Slepy94 @ Sat, 01 Feb 2014 - 22:02) *
Mega ciekawy projekt. Jestem ciekaw efektu końcowego wink.gif Takie pytanie jeśli to nie jest tajemnicą ile kosztuje taka sprężarka ROTREX'a ?


Ok 7,5 tyś za samą sprężarkę plus osprzęt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SimonGSi
post Sun, 02 Feb 2014 - 21:07
Post #50


Rookie
Dołączył: Tue, 02 December 2008





a tak z ciekawości ... dmuchasz w seryjny stopień sprężania i na ostrych wałkach ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 08 Mar 2014 - 20:24
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





wiem,ze jestes wykonawca a nie wlascicielem...
ale napisz mi czy kierowca bez odpiecia pasow dosiega hebla?
akumulator nie zmiescil sie za fotelem kierowcy?
(zelowy moze byc bez obudowy w srodku,wiec ten wypadaloby wrzucic w obudowe nawet oryginalnie montowana w innych modelach co przy cenie 7.5k pln za kompresor nie rujnuje kieszeni)
pasy szelkowe ladne,3 cale z homologacja ale sa zalozone wg zalacznika?
intercoolera nie montujesz na gumowych podkladkach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BebekLSX
post Sun, 30 Mar 2014 - 23:17
Post #52


Rookie
Dołączył: Sun, 30 March 2014
Skąd: Warszawa/Yelonki





jakie przłożenia ma na tym kułku sprąrzaka??... bo na taki motorek to całkiem musi dmuchać, masz jakiś filmik jak to lata. pozdro... ale co do kupna to lepiej wydać Kase na Kompresor nież na turbo... jak dobrze wiemy mniej awaryjny jest...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdHdmfe
post Sun, 30 Mar 2014 - 23:21
Post #53


User
Dołączył: Sun, 01 December 2013
Skąd: Katowice





"kułku" oczy bolą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro_trs
post Sat, 05 Apr 2014 - 22:43
Post #54


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





Witam. Kierowca może dosięgnąć hebla bez rozpinania pasów. W końcu to seicento:) Zabudowa akumulatora jest w planie. Pasy są zamontowane wg załącznika. Cooler i chłodnica oleju jest zamontowana bezpośrednio do "ramki", która jest powieszona na gumowych poduszkach. Niestety nie pamiętam teraz jakie przełożenie mają kółka pasowe:/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Sun, 06 Apr 2014 - 07:37
Post #55


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





Powiedzcie gdzie dostane taka oslone teflonowa na weze gumowe jakie zastosowaliscie ?


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 23:31