Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> części pod wysilony silnik bmw
mcgiver
post Fri, 20 Feb 2009 - 20:02
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





witam
sprawa wygląda tak: znalzłem gościa który pracuje w intercarsie i może mi z maxymalnymi zniżkami załatwić części ale potrzebuje odpowiedniki numerów oem danych firm.
czy moze mi ktoś takie numery podrzucić , ewentualnie propozycje cen ?

1.
panewki główne do m50b25 (Glyco lub jakiś zamiennik ale mocny pod wysilony silnik) ,
tutaj jest stronna Realoem ale niewiem czy to mają być blue czy red
( nominały) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20

2.
panewki korbowe do m51d25 (dizel panewki Glyco koniecznie pod turbo z natryskiwaną prużniowo powłoką), (nominały)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20

3.
pierścienie do m44b19 z azotowanym pierwszym pierscieniem (mahle lub goetze).nominały
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 20 Feb 2009 - 20:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mcgiver
post Tue, 24 Feb 2009 - 09:37
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





pomoże mi ktoś z tymi numerami?? tongue.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Thu, 26 Feb 2009 - 01:21
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





1. Z katalogu mogą być takie np. Glyco H948/7 STD lub Glyco 7027 M STD lub KS 87 491 601- Stalowe panewki z napylaną warstwą stopu ołowiowo-brązowego z galwaniczną warstewką wierzchnią wzbogaconą o 3% miedzi.

2.Glyco 71-3704/6 STD lub KS 77 218 600 - tzw. Sputter'y, ale tanie nie będąwink.gif. Pod takie panewki lepiej azotować wał.

3. Goetze 08-137200-00
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 26 Feb 2009 - 07:42
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





Ziuzio dziękuję za te numery, niestety nie ma opcji "pomógł" więc nie kliknę tongue.gif, ale jestem zobowiązany , a co do tych panewek korbowych to bez azotowania wału się nie obejdzie ? nie celuję w 600 koni tylko zaledwie w jakieś 350 choć niewiem jaki potencjał będzie miała moja konstrukcja po wszystkich modach...


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Thu, 26 Feb 2009 - 23:33
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





Obejdzie spokojnie, tylko jak coś będzie źle spasowane, to szybciej taka panewka "pożre" wał niż ją ruszy(przynajmniej część górnąsmile.gif). A przy zaazotowaniu może coś z niego zostałoby na drugi szlif chociażsmile.gif. A azotowanie wału to jakieś 200 do 300zł, co przy cenie za te panewki nie jest wygórowaną kwotąsmile.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Sat, 28 Feb 2009 - 01:37
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





CYTAT(mcgiver @ Fri, 20 Feb 2009 - 20:02) *
witam
sprawa wygląda tak: znalzłem gościa który pracuje w intercarsie i może mi z maxymalnymi zniżkami załatwić części ale potrzebuje odpowiedniki numerów oem danych firm.
czy moze mi ktoś takie numery podrzucić , ewentualnie propozycje cen ?


Jak trafisz na bystrego (niestety trafiają się tępi) sprzedawcę w IC, to po numerach oryginałów poda Ci zamienniki.


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sat, 29 Aug 2009 - 20:13
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





mam juz panewki korbowe(sputery) , główne oraz pierscionki.
jako ze nie miałem nigdy stycznosci ze sputter'ami, to podejzliwie zaczołem dziś ogladać również panewki główne Glyco H948/7 STD i okazało sie ze na panewkach (pomijajac oporowe) sa rózne numery , jednak nie da sie tego poukładac w pary.
poza wszystkimi innymi numerami różnia się tym ze na 8sztukach jest numer 1000 ,a 4 szt numer 0658. ma to znaczenie ,czy jest to poprostu jakiś numer identyfikacyjny seri produkcji lub coś w ten deseń?
co do sputerów korbowych to mam nadzieje ze dobrze rozumuję i te sygnowane napisem "sputter" są na korbowód a bez napisu na stopkę ?
pytam bo znalazłem w necie sprzeczne nazewnictwo i straciłem pewność huh.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sun, 30 Aug 2009 - 12:06
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





zonk huh.gif panewki główne mają inne zamki na stopkach niż orginalnie dry.gif .
, albo zamki do przeróbki , albo nowe panewki ...
wkleje pużniej zdjecie wacko.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sun, 30 Aug 2009 - 18:38
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





jak widać zamki w bloku pasują , natomiast zamki w stopkach są inne.
również widac róznicę w tym że panewki oryginalne miały rózne panewki na górze i na dole natomiast nowe sa takie same (w obu jest rowek olejowy).
mam zamiar zamki panewek przerobić przez dopasowanie ich do zamków jakie sa w stopkach . panewke oporową juz przerobiłem dziś i ładnie siadła .
jakies sugestie?




--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Tue, 01 Sep 2009 - 16:34
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





Powiem tylko że jak ja przerobiłem swoją panewkę oporową to mi wał pękł na połowę i nie było to robione na kolanie . A co do Panewek to na czopy korbowodowe powinieneś dać górne niebieskie a dolne czerwone - a na czopy główne dolne żółte a górne zielone. góra to góra silnika a dół to dół silnika. koszt takich panewek w ASO to 1260zł łącznie z panewką oporową. nie polecam dorabiania i rzeźby w tym akurat temacie. wiem z doświadczenia!!!!


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 01 Sep 2009 - 17:10
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





panewki korbowe mam glyco sputer , i tu akurat nie ma problemu bo wszystko pasuje.
problem jest z panewkami głównymi , bo o ile do bloku wchodzą bez problemu i pasują zamkami , o tyle na stopkach już nie jest tak kolorowo.
bede przerabiał zamki w stopkach , wiec panewki nie będa ruszane. ruszony był tylko delikatnie zamek oporowej w stopce , ale to było tylko szlifnięcie boku zamka o około 0,7mm z całkowitej szerokości 4mm.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Wed, 02 Sep 2009 - 12:26
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





żeby ci panewek nie poobracało, życzę powodzenia, jednak zasanow się na ori. dasz w w pi.........de i auto klęknie.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 02 Sep 2009 - 12:34
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(rumpel_ski @ Wed, 02 Sep 2009 - 12:26) *
żeby ci panewek nie poobracało, życzę powodzenia, jednak zasanow się na ori. dasz w w pi.........de i auto klęknie.

problemu by nie było gdyby informacje które uzyskałem , były sprawdzone.
polecono mi panewki takie ,a nie inne , a okazało sie ze info jest niesprawdzone rolleyes.gif
da się kupić panewki główne ale tylko dolne , za cenę mniejszą niż serwisową, czy kupuje się kompletami zawsze?


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Wed, 02 Sep 2009 - 15:57
Post #14


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





ja kupuję na sztuki i tak można w ASO FUS na Ostrobramskiej biotrę tam już kilka lat części. Ale ideą serwisu jest sprzedaż całego kompletu wtedy dają gwarancję.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 02 Sep 2009 - 21:51
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(rumpel_ski @ Tue, 01 Sep 2009 - 16:34) *
Powiem tylko że jak ja przerobiłem swoją panewkę oporową to mi wał pękł na połowę i nie było to robione na kolanie . A co do Panewek to na czopy korbowodowe powinieneś dać górne niebieskie a dolne czerwone - a na czopy główne dolne żółte a górne zielone. góra to góra silnika a dół to dół silnika. koszt takich panewek w ASO to 1260zł łącznie z panewką oporową. nie polecam dorabiania i rzeźby w tym akurat temacie. wiem z doświadczenia!!!!

chyba nie chcesz mi powiedzieć ze z winy żle spasowanej panewki wał pęknoł w miejscu czopa głównego w bmw ?? wink.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Wed, 02 Sep 2009 - 23:23
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





panewki były ori z aso, a wał mi pękł bo chyba nie dokręciłem ostatniej stopki podpory wału - to było już późnym wieczorem, więc moja wina pewnie. nie ważne stało się nauczka jest i już. ale spoko szykuję sobie nowe serducho trzeba tylko posiedzieć i poskładać te klocki do kupy......


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 02 Sep 2009 - 23:33
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





to był m50b25?
rozumiem ze peknoł na ostatniej podporze czyli tej której prawdopodobnie nie dokręciłeś? , czy na tej co jest panewka oporowa?
na czopie głównym czy w którym miejscu?


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Wed, 02 Sep 2009 - 23:36
Post #18


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





ja miałem w e30 S52B32 i odkręciła się ostatnia podora wału na czopie głównym tuż przed kołem zamachowym. a pękł na czopie korbowodowym.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 02 Sep 2009 - 23:38
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(rumpel_ski @ Wed, 02 Sep 2009 - 23:36) *
ja miałem w e30 S52B32 i odkręciła się ostatnia podora wału na czopie głównym tuż przed kołem zamachowym. a pękł na czopie korbowodowym.



no wiec to zmienia całkiem postać rzeczy wink.gif , bo wystraszyłeś mnie z tą panewką oporową ..


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Wed, 02 Sep 2009 - 23:43
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





ale nie zmieniaj położenia zamków dostaną luzów i będą się kręcić razem z wałem


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:42