![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
witam
sprawa wygląda tak: znalzłem gościa który pracuje w intercarsie i może mi z maxymalnymi zniżkami załatwić części ale potrzebuje odpowiedniki numerów oem danych firm. czy moze mi ktoś takie numery podrzucić , ewentualnie propozycje cen ? 1. panewki główne do m50b25 (Glyco lub jakiś zamiennik ale mocny pod wysilony silnik) , tutaj jest stronna Realoem ale niewiem czy to mają być blue czy red ( nominały) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20 2. panewki korbowe do m51d25 (dizel panewki Glyco koniecznie pod turbo z natryskiwaną prużniowo powłoką), (nominały) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20 3. pierścienie do m44b19 z azotowanym pierwszym pierscieniem (mahle lub goetze).nominały http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20 -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
pomoże mi ktoś z tymi numerami??
![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
1. Z katalogu mogą być takie np. Glyco H948/7 STD lub Glyco 7027 M STD lub KS 87 491 601- Stalowe panewki z napylaną warstwą stopu ołowiowo-brązowego z galwaniczną warstewką wierzchnią wzbogaconą o 3% miedzi.
2.Glyco 71-3704/6 STD lub KS 77 218 600 - tzw. Sputter'y, ale tanie nie będą ![]() 3. Goetze 08-137200-00 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Ziuzio dziękuję za te numery, niestety nie ma opcji "pomógł" więc nie kliknę
![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Obejdzie spokojnie, tylko jak coś będzie źle spasowane, to szybciej taka panewka "pożre" wał niż ją ruszy(przynajmniej część górną
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
witam sprawa wygląda tak: znalzłem gościa który pracuje w intercarsie i może mi z maxymalnymi zniżkami załatwić części ale potrzebuje odpowiedniki numerów oem danych firm. czy moze mi ktoś takie numery podrzucić , ewentualnie propozycje cen ? Jak trafisz na bystrego (niestety trafiają się tępi) sprzedawcę w IC, to po numerach oryginałów poda Ci zamienniki. -------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
mam juz panewki korbowe(sputery) , główne oraz pierscionki.
jako ze nie miałem nigdy stycznosci ze sputter'ami, to podejzliwie zaczołem dziś ogladać również panewki główne Glyco H948/7 STD i okazało sie ze na panewkach (pomijajac oporowe) sa rózne numery , jednak nie da sie tego poukładac w pary. poza wszystkimi innymi numerami różnia się tym ze na 8sztukach jest numer 1000 ,a 4 szt numer 0658. ma to znaczenie ,czy jest to poprostu jakiś numer identyfikacyjny seri produkcji lub coś w ten deseń? co do sputerów korbowych to mam nadzieje ze dobrze rozumuję i te sygnowane napisem "sputter" są na korbowód a bez napisu na stopkę ? pytam bo znalazłem w necie sprzeczne nazewnictwo i straciłem pewność ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
zonk
![]() ![]() , albo zamki do przeróbki , albo nowe panewki ... wkleje pużniej zdjecie ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
jak widać zamki w bloku pasują , natomiast zamki w stopkach są inne.
również widac róznicę w tym że panewki oryginalne miały rózne panewki na górze i na dole natomiast nowe sa takie same (w obu jest rowek olejowy). mam zamiar zamki panewek przerobić przez dopasowanie ich do zamków jakie sa w stopkach . panewke oporową juz przerobiłem dziś i ładnie siadła . jakies sugestie? ![]() ![]() ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
Powiem tylko że jak ja przerobiłem swoją panewkę oporową to mi wał pękł na połowę i nie było to robione na kolanie . A co do Panewek to na czopy korbowodowe powinieneś dać górne niebieskie a dolne czerwone - a na czopy główne dolne żółte a górne zielone. góra to góra silnika a dół to dół silnika. koszt takich panewek w ASO to 1260zł łącznie z panewką oporową. nie polecam dorabiania i rzeźby w tym akurat temacie. wiem z doświadczenia!!!!
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
panewki korbowe mam glyco sputer , i tu akurat nie ma problemu bo wszystko pasuje.
problem jest z panewkami głównymi , bo o ile do bloku wchodzą bez problemu i pasują zamkami , o tyle na stopkach już nie jest tak kolorowo. bede przerabiał zamki w stopkach , wiec panewki nie będa ruszane. ruszony był tylko delikatnie zamek oporowej w stopce , ale to było tylko szlifnięcie boku zamka o około 0,7mm z całkowitej szerokości 4mm. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
żeby ci panewek nie poobracało, życzę powodzenia, jednak zasanow się na ori. dasz w w pi.........de i auto klęknie.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
żeby ci panewek nie poobracało, życzę powodzenia, jednak zasanow się na ori. dasz w w pi.........de i auto klęknie. problemu by nie było gdyby informacje które uzyskałem , były sprawdzone. polecono mi panewki takie ,a nie inne , a okazało sie ze info jest niesprawdzone ![]() da się kupić panewki główne ale tylko dolne , za cenę mniejszą niż serwisową, czy kupuje się kompletami zawsze? -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
ja kupuję na sztuki i tak można w ASO FUS na Ostrobramskiej biotrę tam już kilka lat części. Ale ideą serwisu jest sprzedaż całego kompletu wtedy dają gwarancję.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Powiem tylko że jak ja przerobiłem swoją panewkę oporową to mi wał pękł na połowę i nie było to robione na kolanie . A co do Panewek to na czopy korbowodowe powinieneś dać górne niebieskie a dolne czerwone - a na czopy główne dolne żółte a górne zielone. góra to góra silnika a dół to dół silnika. koszt takich panewek w ASO to 1260zł łącznie z panewką oporową. nie polecam dorabiania i rzeźby w tym akurat temacie. wiem z doświadczenia!!!! chyba nie chcesz mi powiedzieć ze z winy żle spasowanej panewki wał pęknoł w miejscu czopa głównego w bmw ?? ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
panewki były ori z aso, a wał mi pękł bo chyba nie dokręciłem ostatniej stopki podpory wału - to było już późnym wieczorem, więc moja wina pewnie. nie ważne stało się nauczka jest i już. ale spoko szykuję sobie nowe serducho trzeba tylko posiedzieć i poskładać te klocki do kupy......
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
to był m50b25?
rozumiem ze peknoł na ostatniej podporze czyli tej której prawdopodobnie nie dokręciłeś? , czy na tej co jest panewka oporowa? na czopie głównym czy w którym miejscu? -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
ja miałem w e30 S52B32 i odkręciła się ostatnia podora wału na czopie głównym tuż przed kołem zamachowym. a pękł na czopie korbowodowym.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
ja miałem w e30 S52B32 i odkręciła się ostatnia podora wału na czopie głównym tuż przed kołem zamachowym. a pękł na czopie korbowodowym. no wiec to zmienia całkiem postać rzeczy ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
ale nie zmieniaj położenia zamków dostaną luzów i będą się kręcić razem z wałem
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:42 |