![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Może być, powinieneś poszukać dobrego mechanika, który zna ten silnik, nie tunera, tylko mechanika.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 February 2011 ![]() |
Problem w tym ze mało kto zna ten silnik i już w nie jednym warsztacie byłem.
Przed chwilą wyjąłem komputer i widać że ktoś tam grzebał, niestety nie moge rozdzielić tych dwóch płytek zeby zobaczyć czy jakiś chip tam moze jest. |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Załatw sobie inny, może nie być innego wyjścia. Może masz jakiś twórczy program, co zabiera a nie daje.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 February 2011 ![]() |
udało sie otworzyć
http://img651.imageshack.us/slideshow/webp...=dsc00144wz.jpg według producenta powinno być 309KM i 430NM tyle ze to może być chip od innego silnika skoro zabiera moc. |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jedź do kogoś kto ma podgląd na parametry online bo może być coś innego nie sprawnego w układzie. nie twierdze że chip jest oki ale ...
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 February 2011 ![]() |
Byłem u niejednego z on-line, ale jest problem bo to m60 i w inpie nie ma możliwości porównania parametrów oczekiwanych przez ECU i rzeczywistych.
Teraz poszukuje oryginalnego programu żeby nagrać na nową kostkę może ktoś ma do M60B40 e34 540i 6spd bez EWS 0 261 200 404 prawdopodobnie soft 1744050 |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Zaczynam podejrzewać, że te wszystkie bajki ze zbyt luźnym wydechem nie do końca są prawdą, na kompletnym przelocie 60mm z przelotowym tlumikiem na koncu wynik wyszedł taki:
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 February 2011 ![]() |
Przy 3000obr masz mniej mocy i momentu niż wczesniej
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ano charakterystyka się ciut zmieniła, ale na końcu jest więcej mocy, tam gdzie potrzeba było. Poza tym zauważ, że wykres jest ok.150 obrotów przesunięty (inne obroty jałowego na obu wykresach).
A wydech musi być luźniejszy aby potem swobodniej spaliny po podtlenku się ulatniały ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 June 2007 Skąd: malopolska ![]() |
http://img32.imageshack.us/i/bmwl.png/
moj 2 lata temu |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Przed czy po kompresorze, na obciążeniówce czy inercji?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 June 2007 Skąd: malopolska ![]() |
chyba jasne ze przed
![]() inercja |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Co miałeś pomodzone i w którym silniku, m60 czy m62? Bo tak w sumie to byłby najmocniejszy jaki widziałem, co nakazuje ostrożność
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
cześć mozecie napisać konkretnie na czym polega ten mod puszki z filtrem pow w m60? i czy w 3.0 też można zrobić ten myk? pzdr
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ja swoją poprostu wyj... i zamiast tego będzie izolowana obudowa stożka.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 February 2011 ![]() |
Chodzi o to ze w oryginalnej puszcze jest airrezonator tak zwężka w dolocie żeby ciszej silnik chodził, ja np. wyciąłem to i jeszcze kawałek więcej
![]() tu masz mody na 340KM bez kompresora http://dinan540.com/SPECS/specs.html |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Etam amerykańskie konie jakieś takie łatwiejsze są w oswajaniu
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Chodzi o to ze w oryginalnej puszcze jest airrezonator tak zwężka w dolocie żeby ciszej silnik chodził, ja np. wyciąłem to i jeszcze kawałek więcej ![]() tu masz mody na 340KM bez kompresora http://dinan540.com/SPECS/specs.html tzn on jest wewnątrz puszki? w dolnej czy gornej czesci? jak on mniej wiecej wyglada? nie mam teraz auta pod reka a tez chcialbym to wyciąć. pzdr |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 February 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 February 2011 ![]() |
podmienilem cały komp na taki bez chipa, i dalej jest tak samo, czyli sporomocybrakuje
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:56 |