Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [e34 540i] Zmiany mocy po modzie - wykres, co sądzicie ?
Kajman
post Tue, 15 Mar 2011 - 20:23
Post #81


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Może być, powinieneś poszukać dobrego mechanika, który zna ten silnik, nie tunera, tylko mechanika.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 Mar 2011 - 20:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DanielsDS
post Tue, 15 Mar 2011 - 22:30
Post #82


Rookie
Dołączył: Sun, 20 February 2011





Problem w tym ze mało kto zna ten silnik i już w nie jednym warsztacie byłem.
Przed chwilą wyjąłem komputer i widać że ktoś tam grzebał, niestety nie moge rozdzielić tych dwóch płytek zeby zobaczyć czy jakiś chip tam moze jest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 15 Mar 2011 - 22:43
Post #83


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Załatw sobie inny, może nie być innego wyjścia. Może masz jakiś twórczy program, co zabiera a nie daje.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DanielsDS
post Tue, 15 Mar 2011 - 23:16
Post #84


Rookie
Dołączył: Sun, 20 February 2011





udało sie otworzyć
http://img651.imageshack.us/slideshow/webp...=dsc00144wz.jpg
według producenta powinno być 309KM i 430NM tyle ze to może być chip od innego silnika skoro zabiera moc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 17 Mar 2011 - 22:21
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





jedź do kogoś kto ma podgląd na parametry online bo może być coś innego nie sprawnego w układzie. nie twierdze że chip jest oki ale ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DanielsDS
post Fri, 18 Mar 2011 - 10:27
Post #86


Rookie
Dołączył: Sun, 20 February 2011





Byłem u niejednego z on-line, ale jest problem bo to m60 i w inpie nie ma możliwości porównania parametrów oczekiwanych przez ECU i rzeczywistych.

Teraz poszukuje oryginalnego programu żeby nagrać na nową kostkę może ktoś ma do M60B40 e34 540i 6spd bez EWS
0 261 200 404 prawdopodobnie soft 1744050
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Mar 2011 - 16:58
Post #87


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Zaczynam podejrzewać, że te wszystkie bajki ze zbyt luźnym wydechem nie do końca są prawdą, na kompletnym przelocie 60mm z przelotowym tlumikiem na koncu wynik wyszedł taki:


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DanielsDS
post Wed, 23 Mar 2011 - 17:55
Post #88


Rookie
Dołączył: Sun, 20 February 2011





Przy 3000obr masz mniej mocy i momentu niż wczesniej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Mar 2011 - 18:02
Post #89


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ano charakterystyka się ciut zmieniła, ale na końcu jest więcej mocy, tam gdzie potrzeba było. Poza tym zauważ, że wykres jest ok.150 obrotów przesunięty (inne obroty jałowego na obu wykresach).
A wydech musi być luźniejszy aby potem swobodniej spaliny po podtlenku się ulatniały smile.gif Zobaczymy co będzie dalej, przed nami jeszcze dolot, a potem strojenie, mam nadzieję, że wyrówna obraz. Aa, poza nowym wydechem są też nowe sondy. Wydech i tak musiałem zmienić, bo poprzedni to był ulepek.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartpa
post Wed, 23 Mar 2011 - 19:59
Post #90


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 June 2007
Skąd: malopolska





http://img32.imageshack.us/i/bmwl.png/
moj 2 lata temu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Mar 2011 - 20:06
Post #91


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Przed czy po kompresorze, na obciążeniówce czy inercji?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartpa
post Wed, 23 Mar 2011 - 20:23
Post #92


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 June 2007
Skąd: malopolska





chyba jasne ze przed huh.gif
inercja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Mar 2011 - 20:29
Post #93


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Co miałeś pomodzone i w którym silniku, m60 czy m62? Bo tak w sumie to byłby najmocniejszy jaki widziałem, co nakazuje ostrożność smile.gif M62b46 ma tyle, a jest ciut inne.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 23 Mar 2011 - 21:22
Post #94


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





cześć mozecie napisać konkretnie na czym polega ten mod puszki z filtrem pow w m60? i czy w 3.0 też można zrobić ten myk? pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Mar 2011 - 21:51
Post #95


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja swoją poprostu wyj... i zamiast tego będzie izolowana obudowa stożka.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DanielsDS
post Wed, 23 Mar 2011 - 22:40
Post #96


Rookie
Dołączył: Sun, 20 February 2011





Chodzi o to ze w oryginalnej puszcze jest airrezonator tak zwężka w dolocie żeby ciszej silnik chodził, ja np. wyciąłem to i jeszcze kawałek więcej smile.gif


tu masz mody na 340KM bez kompresora
http://dinan540.com/SPECS/specs.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Mar 2011 - 22:49
Post #97


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Etam amerykańskie konie jakieś takie łatwiejsze są w oswajaniu smile.gif Poza tym to mody wersji z vanosem o ile kojarzę, gdzie są bardziej restrykcyjne elementy dolotu.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 24 Mar 2011 - 10:31
Post #98


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(DanielsDS @ Wed, 23 Mar 2011 - 22:40) *
Chodzi o to ze w oryginalnej puszcze jest airrezonator tak zwężka w dolocie żeby ciszej silnik chodził, ja np. wyciąłem to i jeszcze kawałek więcej smile.gif


tu masz mody na 340KM bez kompresora
http://dinan540.com/SPECS/specs.html


tzn on jest wewnątrz puszki? w dolnej czy gornej czesci? jak on mniej wiecej wyglada? nie mam teraz auta pod reka a tez chcialbym to wyciąć. pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DanielsDS
post Sat, 26 Mar 2011 - 00:15
Post #99


Rookie
Dołączył: Sun, 20 February 2011





dolna czesc http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DanielsDS
post Sat, 26 Mar 2011 - 00:17
Post #100


Rookie
Dołączył: Sun, 20 February 2011





podmienilem cały komp na taki bez chipa, i dalej jest tak samo, czyli sporomocybrakuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:56