![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak możesz to napisz mniej enigmatycznie co go bolało? Czy nic go nie bolało tylko poprostu zrobiłeś remap?
Obstawiam to drugie bo "dół nieco przysiadł". Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
W skrócie:
bolało to, że taki wydech musi pociągnąć za sobą zmiany w dolocie. Przekonstruowanie dolotu dodało 30KM. Dalsze 10-11 KM to wynik chipa. (aha, myślenie kryterium mocy maxymalnej nie jest za dobre ![]() Dół już przysiadł przy przekonstruowaniu dolotu, ale auto zaczęło bardzo odczuwalnie lepiej jeździć. Starcie z S5 potwierdziło tylko słuszność wybranego kierunku ![]() -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: malopolska ![]() |
Co obejmowal zakres zmian w dolocie ? |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dołączę się do tematu. Zawsze ciekawiły mnie wyniki na hamowniach. Straty uwzględniane przez hamownie.. ? A jak to policzyć? Dla różnych aut te straty to pewnie kilka - kilkanaście KM różnicy. Można przyjąć jakąś średnią, ale ja wolałbym mieć moc z koła bez jakiś przeliczników które każdy może wklepać z kompa przed pomiarem, a jak już to przynajmniej powinien być to parametr widoczny i podany w pomiarze. Czasem oglądam wykresy na których auto bez modyfikacji daje więcej niż fabryka na silnik podaje. Jestem zielony jeśli chodzi o pomiary na hamowni, więc jeśli ktoś się zna to niech wyjaśni na czym to polega. Zawsze bałem się trafić do hamowni która lubi mieć tylko zadowolonych klientów i z miejsca dodaje kilka KM.
-------------------- e30 + M50 + S3.25
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Zmiany w dolocie, to po prostu pozbycie sie pewnej zwężki która w pewien sposób ustala dopływ powietrza na seryjnym wydechu.
-------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: malopolska ![]() |
High man moglbym Cie prosic o mniej enigmatyczny opis
![]() kilka elementow przychodzi mi do glowy aczkolwiek wszystkie wydaja mi sie konieczne i bez mozliwosci modow. Nie myslisz chyba o stozku etc bo do takiego rzadkiego auta taki "tuning" to troche nie na miejscu.... ![]() dzieki pozdro |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Thorez, a Ty masz e34 4.0 w ogóle ? Bo w e39 jest już inaczej.
-------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
szczerze mówiąc, to ten przyrost o jakim piszesz, brzmi kosmicznie...
opisz dokładnie co zrobiłeś i pokaż wykres, bo na razie to tylko puste słowa, które brzmią mniej wiarygodnie niż lądowanie Talibów w Klewkach ![]() -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Bullita 540i miala chyba 29x KM, dobrze pamietam ? Moja miała 286,4 konia mechanicznego. Czyli generalnie trzymała serię jaką była. Nic a nic nie było w niej grzebane. Fajne auto było. Bardzo fajne.... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Sane, spokojnie to nie 16V
![]() P.S. -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: malopolska ![]() |
Thorez, a Ty masz e34 4.0 w ogóle ? Bo w e39 jest już inaczej. Z tego co sie orientuje dolot jest identyczny pomijajac ksztalt gory kolektora, nawet mebrany sa identyczne. Slyszlem gdzies nawet ze kolektor dolotowy od b40 jest lepszy i zakladaja go mozna uzyskac jakies tam nm i km aczkolwiek to nic pewnego. Oczywiscie to tyczy sie m62 bez vanosa i elekronicznej przepustnicy. Pod katem takiej wlasnie przerobki zadalem ci to pytanie ![]() Piszesz ze uzyskales ze zmiany map 10 km. Nie myslales wystroic je konkretnie np w goduli etc Chyba ze jestes w trakcie |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Właśnie w e34 jest zdecydowanie inaczej.
Także u siebie nie masz tego typu rezerwy, powiedzmy.... Do Goduli nie jade bo nie będę płacił temu komuś za nic. Te pare tysięcy u Goduli można odłożyć na tuning przez duże T, który zrobi z tego auta 420KM. -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 August 2006 Skąd: Pruszków ![]() |
Czesc, mam pytanie, ile Cie kosztowalo zrobienie wydechu w el-tecu?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Tyle co podane na stronie dla dużych silników V
![]() -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: lublin ![]() |
odświeżenie tematu
czy właściciel tematu może dokończyć go wrzucić foty lub cokolwiek albo chociaz wyczyści skrzynke bo nie można pw wysłać |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
W sumie to wszytsko w wątku napisalem, auto juz jakis czas temu sprzedałem za granice.
Po wszystkich zmianach czas 100-200 km/h poprawił sie o sekunde z niewielkim hakiem. Wydech, powiekszony dolot, chip i koniec. -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: lublin ![]() |
powiedz co zastosowałeś w dolocie jakie zmainy
czy wywaliłeś asc czy jak bo mój na dużym stożku niestety ale nie daje rady jest dużo gorzej niż na seryjnym filtrze |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
ASC to nie ma z niczym związku.....
W wejsciu do filtra jest taki grzybek, zwezka, trzeba ją wywalić i koniec. Jakąś rure puścić krótko żeby powietrze zbierala i tyle. Stożek do porażka do Calibry czy to majkiś małych pierdziawek, nie do beemki. -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
ASC to nie ma z niczym związku.....
W wejsciu do filtra jest taki grzybek, zwezka, trzeba ją wywalić i koniec. Jakąś rure puścić krótko żeby powietrze zbierala i tyle. Stożek do porażka do Calibry czy to majkiś małych pierdziawek, nie do beemki. -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
ASC to nie ma z niczym związku.....
W wejsciu do filtra jest taki grzybek, zwezka, trzeba ją wywalić i koniec. Jakąś rure puścić krótko żeby powietrze zbierala i tyle. Stożek do porażka do Calibry czy to majkiś małych pierdziawek, nie do beemki. -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 17:59 |