![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
No i super - nie możesz z takiego czy innego powodu kupić gotowego rozwiązania to nie załamujesz sie i robisz swoje - jeśli tylko wystarczy Ci wytrwałości to na pewno zrealizujesz swoje marzenia.
Tak jak wszyscy teraz maja w planach ITB, Dzieki twojemu postowi skromie ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Wed, 08 October 2003 Skąd: Augustów ![]() |
Od czego jest ten "retarder"?
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, pogratulować pomysłu i samozaparcia. Życzę powodzenia i będę obserwował na bieżąco Twoje postępy.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Sun, 07 January 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Hamulec jest hydrauliczny, ma wbudowany wymiennik ciepla olej <-> woda i z tego co udalo mi sie znalezc po katalogach to jest to model z najwiekszym wymiennikiem ciepla. Jak bedzie za maly to poprawi sie to, TIG miedz tez bierze. Jak juz wczesniej pisalem z wykresow tego czegos wynika ze poradzi sobie z ~1060 koni. Jak nie odbierze to sie zrobi tak ze odbierze ![]() ![]() Polos wystarczy. Radzi sobie z kilkoma tysiacami nm w napedzie, poradzi sobie z byle jakim silnikiem pracujac na wprost. Napewno nie planuje jej lichej. Duzo bedzie zabawy z wysterowaniem tego, pewnie zajdzie potrzeba wymiany soleneoidu sterujacego przeplywem oleju, obecnie w wolnych chwilach siedze nad mikrokontrolerami. Sprytne to to.... Sprzegla raczej nie bedzie trzeba, kreci sie to razem z calym napedem w ciezarowce. Wiadomo ze briggsa tym nie sprawdze ale 1.2 poradzi sobie w wszystkich kolorach teczy. Przepraszam za jakosc zdjec, postaram sie cos z tym zrobic. heh robiłem coś takiego na pracę dyplomową, tylko że ja używałem wody a nie oleju . zmienny moment hamujący można fajnie uzyskac w tego typu silnikach poprzez wyżej wspomniane zawory eletromagnetyczne na wlocie i na wylocie. ja używałem wody z kranu o określonym strumieniu objętościowym przepływu bo szybko można zagotować wodę/olej podczas próby(przy zamkniętym wylocie hamulec gotował 5l wody w około 20 s przy silniku około 200Nm) Ja miałem hamownie z kołem zamachowym (które służyło mi również do odpalania silnika) i ze sprzęgłem. Jak będziesz miał na stałe podłączony hamulec będziesz musiał go opróżniać przy każdym odpaleniu niestety. Widzę odczyt siły będziesz miał za przekładnią kątową, która pewnie ma przełożenie około 4:1, gdzie w takim przypadku będziesz potrzebował siłomierza od 0-1600Nm kiedy będziesz hamował silnik o 400Nm, co może okazać się problematyczne w dostępności/kosztach. Generalnie fajna rzecz, mało tego typu hamulców w Polsce, gdzie w USA mają dużą popularność. Oby twój projekt przyczynił się do powszechnego użycia!!! |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Berkut: czy ten projekt jest już zakończony?
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
![]() Wydech w trakcie prac ![]() Hamownia jest w trakcie budowy. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
co się stało ze zdjęciami we wcześniejszych postach
![]() -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
Za dużo osób je oglądało i skończył się limit na stronce dla danego konta. Trzeba pewnie do jutra poczekać i znowu będą widoczne.
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
-------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
hej berkut
mega projekt ale zdjecia nie widać. Mógłbś zrobić jakąś galerie z tego tematu gdzieś gdzie da się to obejrzeć ? I ptanko masz jakiegoś linka do tego hamulca hydraulicznego któr zastosowałeś ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Witam
Zdjec jeszcze jakis czas nie bedzie widac, dopiero jak to pyknie to bede poprawial temat. Dzisiaj dostalem pompe wody i zbudowalem totem boga smogu, wiekszy update bede robic jak znowu beda dzialac zdjecia. Pompa wody jest fajna, klasyczny przyklad napalonego idioty kupujacego zabawki nie dla dzieci, 16m^3 na minute ![]() Nowe zdjecia z dzisiejszych prac mozna na razie obejzec na moim koncie facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001461620898 |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
fajnie ze wrzuciłeś zdjęcia..
mam pytanka bo sie na tym nie znam i w związku z tym nie wiem na co patrze - do czego ta pompa wody i do czego wyprowadziłeś te rury na szczyt budynku ? I ostatnie pytanko po co ta dmuchawa na zewnątrz budynku ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Pompa wody jest do chlodzenia wszystkiego- silnika, hamulca, ewentualne ic, rury na szczyt budynku to wydech.
Dmuchawa robi obieg powietrza w hamowni i jednoczesnie chlodzi wymienniki ciepla. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
i pompa o takim wydatku jest potrzebna do takiego projektu ?
a w jakim celu rury od wydechu muszą iść aż na sam szczyt ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Zdecydowanie za mocna jest ta pompa. Mam dosc duze doswiadczenie z komputerami i wiem z doswiadczenia ze mocna pompa wody moze ominac wiele problemow. Narazie problem pompy rozwiaze falownikiem. Lepiej jest miec za mocny silnik niz za slaby
![]() Rury od wydechu ida tak wysoko ze wzgledu na halas, ktory beda generowac. Nie chce by to bylo zbyt uciazliwe dla sasiadow i wlasciciela warsztatu, zreszta to pochlodnie pewnie drugie tyle funduszy co samo wykonanie hamowni. Stay Tuned ![]() btw. Jak wysylacie mi zaproszenie na FB to przynajmniej powiedzcie kim jestescie .... |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
no to już wszystko jasne ;-)
a powiedz mi masz gdzies namiary na ten hamulec który zastosowałeś ? kupiłeś nowy czy udaje się to zdobyć z demobilu ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Allegro.pl .....
To czego nie moge kupic z allegro robie samemu, tak jest najlatwiej. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ta filozofia bliska jest mojej choć coraz częściej odchodze od tego bo zaczynam sobie zdawać sprawy że życia mi nie starczy na wszystkie pomysły...i wtedy otwieram ebay ;-)
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Berkut... ciebie poj***lo. Mnie, jako zdrowego rozsadku tam nie ma bo jestem zarobiony a ty w najlepsze relizujesz swoje dziecinne marzenia z typowa dla ciebie ulanska fantazja.
![]() Pozatym masz wpi***ol za nie informowanie mnie ze masz tak zaawansowana budowe tego. ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
mozna prosic o wrzucenie zdjec na inny serwer?
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 21:34 |