![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Tak, ale najpierw musze to przemyslec i poszukac info. Mam prosta zasade - jak nie wiem dokladnie jak to zrobic to nie robie, nie bede eksperymentowal na aucie klienta.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 06 February 2011 Skąd: Radomsko ![]() |
Tak na 100%
Właściciel tego malucha kupił od zurawia silnik, mocowanie i flansze . |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
A jesteś pewien? Wygląda podobnie, łapy są prawie identyczne(jedna ma wzmocnienie dospawane)... A w Twoim linku jest napisane, że maluch poszedł na żyletki. -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Żuraw teraz zbudował też czerwonego malczana, ale poszedł dużo grubiej. Ten z linku jest poprzednim, którego jakiś czas temu zezłomował.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Grubiej napewno, obleśniej również.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Na tematy stylingu się nie wypowiadam - bo to nie to forum
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 January 2010 ![]() |
Fajnie. Widac ze chyba byly liczone dlugosci dolotu/wylotu. Kolektor dolotowy taki dlugi dla momentu obrotowego w niskim zakresie obrotow?
-------------------- G35 White Pearl
Triumph Spitfire Customized--> coming soon |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
berkut poka coś jeszcze...
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
BERKUT,najlepsze w tym malcu jest chyba to,ze kazdy zna dzwiek jedynego motoru jaki byl w kaszlaku,a tutaj?....
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Na rajdzie bylo smiesznie jak ludzie pytali sie co tam siedzi, jak im mowilismy ze to 1.2 to nie chcieli uwierzyc. "Widzialem jak jezdzi 1.2 i to napewno nie jest to"
![]() ![]() Tomek mowi ze to ma <7 do 100 ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
ale to chodzi
![]() -------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Na rajdzie bylo smiesznie jak ludzie pytali sie co tam siedzi, jak im mowilismy ze to 1.2 to nie chcieli uwierzyc. "Widzialem jak jezdzi 1.2 i to napewno nie jest to" ![]() ![]() Tomek mowi ze to ma <7 do 100 ![]() ![]() mysle,ze praca tego motoru,ktory ''WYRZEZBILES'' robi wieksze WOW,niz osiagi... |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
W dzisiejszym odcinku - upalator silnikow.
Jest to fragmentu projektu Escort '84. Nie lubie pierdolic sie w tancu, jak mam zaraz robic silnik to trzeba to zrobic porzadnie. Upalanie fury na podwoziowce mija sie z celem, zawsze cos sie grzeje, strojenie na siekierkowskim jest dobre przy czyms co nie ma sily sie odpychac, pomiarow brak. W zwiazku z pojawieniem sie pewnej sumy pieniedzy, moge zainwestowac je w cos co potencjalnie ma szanse mi przyniesc jakies zyski. Nie interesuje mnie zadna gielda, sklepy monopolowe, restauracje, kioski, caly ten szybki i latwy hajs. Chce robic to co kocham i mam gdzies to ile bede na tym zarabial. Jesli nie wypali to bede mial fajna zabawke ![]() Mialem przyjemnosc pracowac jako mechanik, konstruktor, spawacz, technik chlodnictwa i troche innych zajec z tych dziedzin, zbudowac pare projektow i o ile wszystko to jest fajne, nie sprawia to ze moje serce bije szybciej na tyle bym chcial to robic przez najblizsze kilka lat moze i cale zycie. Dalej bede dazyl do tego by byc w tym dobrym ale nie jest to na mojej scislej liscie osiagniec, ktore chce wpisac w moje zycie. To co sprawia mi przyjemnosc to zamiana wegla w diament, robienie niemozliwego. Jak wiekszosc facetow jestem megalomanem i lubie gdy cos chodzi lepiej, parametr odczytywany na jakims wskazniku rosnie bo krece srobka. Jako dzieciak fascynowaly mnie komputery, bo mozna bylo z 300mhz procesora zrobic wpierw 450, po zalozeniu chlodzenia woda 500, z ogniwem peltiera 560, z jedno stopniowym agregatem chlodniczym 600 by wkoncu skonczyc droge przy -100C i 660mhz ![]() Pierwszym etapem zrealizowania mojej milosci jest budowa Hamowni Silnikowej. O tym tez bede tutaj pisal, z czasem wrzuce tez inne rzeczy jak budowa flowbencha, rozwoj warsztatu itd. ![]() Tuningowe lekkie drzwi ![]() ![]() ![]() 20cm stalowych drzwi. ![]() W trakcie budowy... Wraz z podstawa pod silnik i hamulec mam takze zintegrowana suwnice, nie lubie cackac sie z 200kg silnikiem majac bolace plecy. W tle na gorze widac wentylator, na dole otwor ktorym bedzie uciekac powietrze. Narazie nie ma detali jak orurowanie, wydechy itd. ![]() Wentylator od obiegu powietrza. Jedyne 5.5kW, po odpaleniu mozna stanac przed nim na malysza ![]() ![]() Sanki pod silniki. Wraz z sankami jest tez wanna na korby, tloki i wszystko inne co bidulka moze odkaszlnac. ![]() 4 poduszki olejowe co by cala okolica sie nie trzesla. ![]() Uniwersalne lapy pod silnik. ![]() Glowna przekladnia. Podmieniajac przelozenia moge dostosowac sprzeta pod rozne wymagania, czy jest to V10 TDi krecace sie do 5000, czy wiertarka 11000rpm. Obecnie jest skonfigurowane pod silniki o zakresie obrotow do 9000rpm. ![]() Flansza laczaca silnik z hamulcem. Na tym zdjeciu pod silniki FIRE Fiata, wersja pod moje V8/3SGTE jest w trakcie produkcji ![]() ![]() Wstepnie polaczony hamulec wraz z przekladnia. ![]() ![]() Gdzies tutaj to bedzie wisiec. Ciag dalszy nastapi. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz ![]() |
jesteś prze kozak!!!
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Sun, 07 January 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
to jest hamulec elektrowirowy, czy wodny?? jak będziesz rozłączał napęd, będzie pomiędzy jakieś sprzęgło cierne czy bezpośrednio z wału na hamulec??? do połączenia silnika z hamulcem polecam jakiś przekaźnik WOM bądź grubą półośke z dobrymi przegubami.
powodzenia |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Mega! Mógłbym się przyczepić, do niskiej jakości zdjęć, ale zupełnie mi to nie przeszkadza
![]() Czekam na dalsze update'y, bardzo miło się to czyta! ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Hamulec jest hydrauliczny, ma wbudowany wymiennik ciepla olej <-> woda i z tego co udalo mi sie znalezc po katalogach to jest to model z najwiekszym wymiennikiem ciepla. Jak bedzie za maly to poprawi sie to, TIG miedz tez bierze.
Jak juz wczesniej pisalem z wykresow tego czegos wynika ze poradzi sobie z ~1060 koni. Jak nie odbierze to sie zrobi tak ze odbierze ![]() ![]() Polos wystarczy. Radzi sobie z kilkoma tysiacami nm w napedzie, poradzi sobie z byle jakim silnikiem pracujac na wprost. Napewno nie planuje jej lichej. Duzo bedzie zabawy z wysterowaniem tego, pewnie zajdzie potrzeba wymiany soleneoidu sterujacego przeplywem oleju, obecnie w wolnych chwilach siedze nad mikrokontrolerami. Sprytne to to.... Sprzegla raczej nie bedzie trzeba, kreci sie to razem z calym napedem w ciezarowce. Wiadomo ze briggsa tym nie sprawdze ale 1.2 poradzi sobie w wszystkich kolorach teczy. Przepraszam za jakosc zdjec, postaram sie cos z tym zrobic. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
zamierzasz handlować tym bo ja bym się pisał do swojego warsztatu
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 21:35 |