Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW 335ci e92 by Jetronik Wrocław
TJung
post Mon, 03 Mar 2008 - 19:53
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Gooneybird @ Mon, 03 Mar 2008 - 20:50) *
Aktualnie jest już szybsze od nowej M3

Zweryfikowane ? Bo... nie wierzę jakoś.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 03 Mar 2008 - 19:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
SajneK
post Mon, 03 Mar 2008 - 20:28
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Wlasnie to wydaje mi sie glownym problemem BMW w tym modelu i zapewne dlatego tamten inżynier tak a nie inaczej odpowiedział hwojtkowi...
te auta w podstawowej wersji różni 100.000zł! Zdaje sobie sprawę, że M to nie tylko moc, z tym że czy ta różnica w cenie nie jest przy duża? inwestując powiedzmy 30k w 335 juz mozna miec naprawde konkretne autko, zapewne szybsze od M nie tylko na prostej. Tak jakby sami się załatwili troche tym modelem.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 04 Mar 2008 - 01:34
Post #23


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Marketing jest oczywiscie ważny, ale ZTC mi się udało wycisnąć, to chodzi bardziej o kwestie materiałowe. Żeby korby były lekkie, ale odporne i nie kosztowały jak Pautery, trzeba było znaleźć kompromis, i ten kompromis był gdzieś na 306-ym koniu. Tłoki też tam arcymocarne nie są, chociaż to mniejszy problem, bo się podleje ;-)

No i to też jest powód, dla którego M3 jest droższe - bo tam nikt się nie certolił ze wsadzaniem czegoś, co jest ładowane do czterech (czy pięciu?) modeli BMW, tylko zrobili silnik wyłącznie dla jednego auta. A taki odpicowany na błyszcząco motorek swoje kosztuje.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol M5 E34
post Tue, 04 Mar 2008 - 09:04
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: RADOM





Pozatym M to M i kropka. Warte każdej złotówki z tych 100k dopłaty.

Inwestując 30k w 335i nie zrobisz z niej M3.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Tue, 04 Mar 2008 - 09:58
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





celem tej modyfikacji nie jest zrobienie z tego auta M3 bo gdyby wlasciciel mial taki pomysl to zapewne odrazu kupilby M3

jazda 335 jest zupelnie inna auto dysponuje momentem ktorego M3 nigdy nie bedzie miec a to zasadnicza roznica gdy auto jest uzytkowane codzienie...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Tue, 04 Mar 2008 - 10:05
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





CYTAT(Karol M5 E34 @ Tue, 04 Mar 2008 - 09:04) *
Pozatym M to M i kropka. Warte każdej złotówki z tych 100k dopłaty.

Inwestując 30k w 335i nie zrobisz z niej M3.


Jestescie tak pewni, ze w przypadku M-GmbH, AMG itd. 100% ceny auta bierze sie z jego wartosci uzytkowej a ZERO z marketingu?
Ja bylbym ostrozny z ta pewnoscia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 04 Mar 2008 - 10:20
Post #27









Fajny projekt, dlatego wielkie gratulacje rolleyes.gif Po Maćkowym 335d By Masters przyszedł czas na 335i, a naprawdę przebieg momentu jest
sympatyczny. Ten samochód może być szybszy od seryjnej M3, choć należy sprawdzić jak będzie się zachowywał na 400m i z rolowanego.
Na przełomie czasu stwierdzam, że fajnie jest mieć 400km w coupe czy cabrio i automacie wink.gif chociaż jestem zwolennikiem stylistyki Audi.

Eee, co autor chciał przez to powiedzieć? Adm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol M5 E34
post Tue, 04 Mar 2008 - 12:04
Post #28


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: RADOM





Marketing marketingiem. Pisze tylko że ciężko porównywac te dwa auta.
Tak jak napisał MAMMOTH 335i będzie sluzyło do szybkiej i komfortowej jazdy na codzień. Raczej nie jako tańszy substytut M3.
Jak się będzie sprawowac auto mam nadzieję że jeszcze usłyszymy.
Tak czy inaczej życze powodzenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Tue, 04 Mar 2008 - 12:19
Post #29


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Wyłączając kwestie prowadzenia/hamowania/wyglądu/marketingu.
Skupiając się jedynie na danych odn. przyspieszeń i elastyczności (dane fabryczne):

M3 E46:
0-1000m - 24.8s
80-120km/h (4/5b)- 5.9/7.7s

M3 E92:
0-1000m - 23.3s
80-120km/h (4/5b)- 4.9/6.0s

335i E92:
0-1000m - 24.5s
80-120km/h (4/5b)- 5.2/6.2s

Jak widać w serii, 335i powinno zjadać M3 E46.
Ciekaw jestem pomiarów po modach...

Fajna sprawa z 335i jest taka, że w zasadzie niewielkim nakładem kosztów można zyskać bardzo wiele. Trochę inaczej rzecz ma się z M3...





--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol M5 E34
post Tue, 04 Mar 2008 - 13:07
Post #30


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: RADOM





To fakt. Ciekawe tylko dlaczego BMW nie poszło na łatwizne i nie dopompowało tego silnika na 400KM tylko opracowali zupelnie nową jednostke?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Tue, 04 Mar 2008 - 13:51
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





CYTAT(Karol M5 E34 @ Tue, 04 Mar 2008 - 13:07) *
To fakt. Ciekawe tylko dlaczego BMW nie poszło na łatwizne i nie dopompowało tego silnika na 400KM tylko opracowali zupelnie nową jednostke?


Moze dlatego, ze M zawsze mialo silniki N/A ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Tue, 04 Mar 2008 - 14:24
Post #32


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Silniki N/A w serii M, to swoisty pokaz możliwości technologicznych firmy.
Co za problem zrobić 400KM z 3l 6cyl z turbo?

N/A w M to również część wizerunku, legendy marki.
Auta takie jak M3 robi się również IMO po to, by lepiej sprzedawać 320ki itd.



--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 04 Mar 2008 - 14:34
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Wlasnie, bardziej chodzi o pokaz mozliwosci. M`ki zawsze mialy swietne silniki ale jako produkt koncowy, ktorego lepiej nie ruszac bo nic dobrego z tego nie wyjdzie ludzkim kosztem. A w 335i mamy do czynienia z ciekawym silnikiem jako BAZĘ, ktora moze byc relatywnie niewielkim kosztem duzo szybsza od M, zo nie znaczy ze LEPSZA, bo M to M smile.gif
Tak czy siak, czekam z niecieprliwością na starcie tego egzemplarza z Mkami, e46, e92 i np e39


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol M5 E34
post Tue, 04 Mar 2008 - 15:59
Post #34


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: RADOM





Kiedyś było 2002ti.
Sam z niecierpliwością czekam na starcie M3 e92 z tym 335i.
Silniki turbo mimo mniejszej mocy jednak mają przewage nad N/A.
Mniejszej mocy w tym wypadku oczywiście.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Tue, 04 Mar 2008 - 16:28
Post #35


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





[OT]
2002 turbo było również manifestacją możliwości. Pierwsze seryjne benzynowe turbo w aucie osobowym, bądź co bądź...
2002ti było wolnossące.
[EOT]

M3 E92 pojawiło się w Wwie trochę wink.gif
Jakie opony na napędzanej osi ma omawiane tu 335i?


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 04 Mar 2008 - 17:35
Post #36









CYTAT(PMN @ Tue, 04 Mar 2008 - 16:28) *
M3 E92 pojawiło się w Wwie trochę wink.gif
Jakie opony na napędzanej osi ma omawiane tu 335i?


PMN, no przecież to egzotyk nie jest, więc dlaczego się dziwisz? Popatrz na poprzedni model E46 można nimi wytapetować ścianę rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Tue, 04 Mar 2008 - 20:27
Post #37


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Pablo, widać słabo operuję tymi żółtymi mordkami biggrin.gif
Nie chodziło mi o zdziwienie, tylko o to, że już sporo M3 E92 jeździ, więc i możliwości porównania z omawianą tu 335i znacząco rosną wink.gif

Niestety, ale M3 to zawsze będzie usportowione auto klasy średniej. Ile by tam techniki nie było...
(do wszystkich maniakalnych fanów "M", to powyżej nie oznacza "hit me!" wink.gif )


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol M5 E34
post Tue, 04 Mar 2008 - 23:09
Post #38


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: RADOM





Ja od zawsze jeżdziłem BMW. Upalałem przeróżne modele. Wtedy M wydawało mi sie bogiem.
Dzisiaj nie urażając nikogo mając kase na nowe M kupiłbym co innego.... [ RWD naturalnie ]
Wogule wydaje że jakość BMW w ostatnim czasie sie pogorszyła.
Teraz mam e60 i to nie to samo co kiedyś... stare dobre e34....eh sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Wed, 05 Mar 2008 - 00:41
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





jesli chcecie cos mowic o pokazie technologii przez BMW to popatrzcie sobie na to... ja sie dzisiaj slinilem i chyba nad lozkiem sobie powiesze to cudo...
















to akurat jest z 335d/535d ale podejrzewam ze w benzynie niewiele sie rozni...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raf
post Wed, 05 Mar 2008 - 01:05
Post #40


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 August 2003
Skąd: Rzeszów





Tez jestem mega ciekawy jak wypadnie z nowym M3. Z rolki obstawiam 335i smile.gif
Na youtube mozna objerzec pare filmow z 335i Vishnu z M5board.com - naprawde daje rade!


--------------------
Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec

Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 21:46