![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Wlasnie to wydaje mi sie glownym problemem BMW w tym modelu i zapewne dlatego tamten inżynier tak a nie inaczej odpowiedział hwojtkowi...
te auta w podstawowej wersji różni 100.000zł! Zdaje sobie sprawę, że M to nie tylko moc, z tym że czy ta różnica w cenie nie jest przy duża? inwestując powiedzmy 30k w 335 juz mozna miec naprawde konkretne autko, zapewne szybsze od M nie tylko na prostej. Tak jakby sami się załatwili troche tym modelem. -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Marketing jest oczywiscie ważny, ale ZTC mi się udało wycisnąć, to chodzi bardziej o kwestie materiałowe. Żeby korby były lekkie, ale odporne i nie kosztowały jak Pautery, trzeba było znaleźć kompromis, i ten kompromis był gdzieś na 306-ym koniu. Tłoki też tam arcymocarne nie są, chociaż to mniejszy problem, bo się podleje ;-)
No i to też jest powód, dla którego M3 jest droższe - bo tam nikt się nie certolił ze wsadzaniem czegoś, co jest ładowane do czterech (czy pięciu?) modeli BMW, tylko zrobili silnik wyłącznie dla jednego auta. A taki odpicowany na błyszcząco motorek swoje kosztuje. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: RADOM ![]() |
Pozatym M to M i kropka. Warte każdej złotówki z tych 100k dopłaty.
Inwestując 30k w 335i nie zrobisz z niej M3. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
celem tej modyfikacji nie jest zrobienie z tego auta M3 bo gdyby wlasciciel mial taki pomysl to zapewne odrazu kupilby M3
jazda 335 jest zupelnie inna auto dysponuje momentem ktorego M3 nigdy nie bedzie miec a to zasadnicza roznica gdy auto jest uzytkowane codzienie... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Pozatym M to M i kropka. Warte każdej złotówki z tych 100k dopłaty. Inwestując 30k w 335i nie zrobisz z niej M3. Jestescie tak pewni, ze w przypadku M-GmbH, AMG itd. 100% ceny auta bierze sie z jego wartosci uzytkowej a ZERO z marketingu? Ja bylbym ostrozny z ta pewnoscia. |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
Fajny projekt, dlatego wielkie gratulacje
![]() sympatyczny. Ten samochód może być szybszy od seryjnej M3, choć należy sprawdzić jak będzie się zachowywał na 400m i z rolowanego. Na przełomie czasu stwierdzam, że fajnie jest mieć 400km w coupe czy cabrio i automacie ![]() Eee, co autor chciał przez to powiedzieć? Adm. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: RADOM ![]() |
Marketing marketingiem. Pisze tylko że ciężko porównywac te dwa auta.
Tak jak napisał MAMMOTH 335i będzie sluzyło do szybkiej i komfortowej jazdy na codzień. Raczej nie jako tańszy substytut M3. Jak się będzie sprawowac auto mam nadzieję że jeszcze usłyszymy. Tak czy inaczej życze powodzenia. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Wyłączając kwestie prowadzenia/hamowania/wyglądu/marketingu.
Skupiając się jedynie na danych odn. przyspieszeń i elastyczności (dane fabryczne): M3 E46: 0-1000m - 24.8s 80-120km/h (4/5b)- 5.9/7.7s M3 E92: 0-1000m - 23.3s 80-120km/h (4/5b)- 4.9/6.0s 335i E92: 0-1000m - 24.5s 80-120km/h (4/5b)- 5.2/6.2s Jak widać w serii, 335i powinno zjadać M3 E46. Ciekaw jestem pomiarów po modach... Fajna sprawa z 335i jest taka, że w zasadzie niewielkim nakładem kosztów można zyskać bardzo wiele. Trochę inaczej rzecz ma się z M3... -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: RADOM ![]() |
To fakt. Ciekawe tylko dlaczego BMW nie poszło na łatwizne i nie dopompowało tego silnika na 400KM tylko opracowali zupelnie nową jednostke?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Silniki N/A w serii M, to swoisty pokaz możliwości technologicznych firmy.
Co za problem zrobić 400KM z 3l 6cyl z turbo? N/A w M to również część wizerunku, legendy marki. Auta takie jak M3 robi się również IMO po to, by lepiej sprzedawać 320ki itd. -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Wlasnie, bardziej chodzi o pokaz mozliwosci. M`ki zawsze mialy swietne silniki ale jako produkt koncowy, ktorego lepiej nie ruszac bo nic dobrego z tego nie wyjdzie ludzkim kosztem. A w 335i mamy do czynienia z ciekawym silnikiem jako BAZĘ, ktora moze byc relatywnie niewielkim kosztem duzo szybsza od M, zo nie znaczy ze LEPSZA, bo M to M
![]() Tak czy siak, czekam z niecieprliwością na starcie tego egzemplarza z Mkami, e46, e92 i np e39 -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: RADOM ![]() |
Kiedyś było 2002ti.
Sam z niecierpliwością czekam na starcie M3 e92 z tym 335i. Silniki turbo mimo mniejszej mocy jednak mają przewage nad N/A. Mniejszej mocy w tym wypadku oczywiście. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
[OT]
2002 turbo było również manifestacją możliwości. Pierwsze seryjne benzynowe turbo w aucie osobowym, bądź co bądź... 2002ti było wolnossące. [EOT] M3 E92 pojawiło się w Wwie trochę ![]() Jakie opony na napędzanej osi ma omawiane tu 335i? -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#36
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Pablo, widać słabo operuję tymi żółtymi mordkami
![]() Nie chodziło mi o zdziwienie, tylko o to, że już sporo M3 E92 jeździ, więc i możliwości porównania z omawianą tu 335i znacząco rosną ![]() Niestety, ale M3 to zawsze będzie usportowione auto klasy średniej. Ile by tam techniki nie było... (do wszystkich maniakalnych fanów "M", to powyżej nie oznacza "hit me!" ![]() -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: RADOM ![]() |
Ja od zawsze jeżdziłem BMW. Upalałem przeróżne modele. Wtedy M wydawało mi sie bogiem.
Dzisiaj nie urażając nikogo mając kase na nowe M kupiłbym co innego.... [ RWD naturalnie ] Wogule wydaje że jakość BMW w ostatnim czasie sie pogorszyła. Teraz mam e60 i to nie to samo co kiedyś... stare dobre e34....eh ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
jesli chcecie cos mowic o pokazie technologii przez BMW to popatrzcie sobie na to... ja sie dzisiaj slinilem i chyba nad lozkiem sobie powiesze to cudo...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() to akurat jest z 335d/535d ale podejrzewam ze w benzynie niewiele sie rozni... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
Tez jestem mega ciekawy jak wypadnie z nowym M3. Z rolki obstawiam 335i
![]() Na youtube mozna objerzec pare filmow z 335i Vishnu z M5board.com - naprawde daje rade! -------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 21:46 |