Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> [e30] Większe (mocniejsze) hamulce w bmw
Misior
post Mon, 23 Jan 2012 - 21:31
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Poczytaj jeszcze raz dokładnie i zastanów się czy rozstaw śrub w tarczach, które chcesz założyć, musi być 4x100 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 23 Jan 2012 - 21:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
oibis
post Mon, 23 Jan 2012 - 21:38
Post #42


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





Ale ja nie mówie o rozstawie tarcz bo to mało istotne, można nawiercić nowe otwory albo zamówić tarcze mikoda bez nawierconych otworów.

Chodzi mi o wysokość tarczy (głębokość), czy ta z np z audi 312x25 będzie pasowała do zacisku z e34 v8 z adapterami z 300mm.de

A może ktoś wie czy tarcza z grand scenic podejdzie bez adapterów z małą przeróbką ?

(kupiłem na allegro zaciski regenerowane z e34 v8 i sprzedający pisze że wchodzą tam tarcze 302x28mm, to sam już nie wiem o co chodzi)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Mon, 23 Jan 2012 - 21:42
Post #43


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





PS: boicie się nawiercania nowych dziur ? to zobaczcie ile jest tutaj dziurek biggrin.gif
http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-audi-tt...2054997091.html

i jest na to gwarancja więc chyba nie jest to takie niebezpieczne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Mon, 23 Jan 2012 - 21:46
Post #44


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





tarcze ATE e34 302x28mm
Zastosowanie:

BMW

true5 (E34)

Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki

540 i V8 210 286 3982 8 09-1992 09-1995 M 60 B 40
true5 Touring (E34)

Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki

540 i 210 286 3982 8 09-1993 01-1997 M 60 B 40
true7 (E32)

Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki

730 i,iL 138 188 2986 6 12-1986 09-1994 M 30 B 30

730 i,iL 145 197 2986 6 12-1986 09-1994 M 30 B 30

735 i,iL 155 211 3430 6 09-1986 09-1992 M 30 B 35

735 i,iL 162 220 3430 6 09-1986 12-1987 M 30 B 35 (Motronic,9.2:1)

740 i,iL V8 210 286 3982 8 04-1992 09-1994 M 60 B 40

750 i,iL V12 220 300 4988 12 09-1987 09-1994 M 70 B 50




to z jakiego 540 v8 są tarcze 312x25mm ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 23 Jan 2012 - 22:16
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





a bez adapterow podejdzie cos wiekszego w ogole na 4 sruby?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Tue, 24 Jan 2012 - 13:02
Post #46


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Ja też szukałem co i jak i jednak przechodzimy na zawias e36 na 5 szpilek lepszy hebel na starcie i wiecej kółek ;]


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Tue, 24 Jan 2012 - 16:51
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





I przynajmniej 2000zł na samą konwersję żeby być w punkcie wyjścia...


Tak w temacie hamulców-czy dorobienie dzwonów do 2 częściowych tarcz to jakiś mocno skomplikowany technologicznie proces? Czym to się potem skręca/nituje?

Dobrze grzebiąc z UK można przytargać jakieś AP-Racing z demobilu, do tego jakieś tarczki i brakuje nam tylko dzwonów. A hamowanie będzie odklejało siatkówkę w oku biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Tue, 24 Jan 2012 - 17:12
Post #48


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





teraz juz wiem na 100% tarcze z Audi 312x25 pasują pod zacisk e34 v8 tylko trzeba dorobić adaptery na wzór tych z 300mm.de albo kupić od tego niemca za 150euro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Wed, 25 Jan 2012 - 09:09
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(oibis @ Tue, 24 Jan 2012 - 17:12) *
teraz juz wiem na 100% tarcze z Audi 312x25 pasują pod zacisk e34 v8 tylko trzeba dorobić adaptery na wzór tych z 300mm.de albo kupić od tego niemca za 150euro.

A nie lepiej dorobić u jakiegoś kumatego ślusarza za dużo mniejszą kwotę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Wed, 25 Jan 2012 - 20:01
Post #50


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





toż przecież napisałem że można dorobić lub kupić na 300mm.de, czytajta uważnie Yo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 26 Jan 2012 - 00:23
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Mniejsza o to - każdy wie o co chodzi wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Tue, 21 Feb 2012 - 15:47
Post #52


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





Dla potomnych i maniaków E30 smile.gif po wielu trudach i problemach udało się i oto mam większe tarcze i zaciski w swojej e30 smile.gif jeszcze nie do końca wszystko poskładane, narazie wersja robocza, jak założę na wiosnę to porobię foty na aucie i powiem jak to hamuje smile.gif

http://fotoo.pl/show.php/100707_2012-02-21-14.23.53.jpg
http://fotoo.pl/show.php/100722_2012-02-21-14.24.37.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php/100721_2012-02-21-14.45.31.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php/100720_2012-02-21-14.46.15.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php/100719_2012-02-21-14.46.24.jpg.html



Nie ma rzeczy niemożliwych smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Tue, 21 Feb 2012 - 16:20
Post #53


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





aha tarcza 300mm 4x100 28mm grubości, zaciski i klocki e34 540i v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Tue, 21 Feb 2012 - 19:47
Post #54


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





Jeśli ktoś jest zainteresowany i chce takie coś u siebie to mogę sprzedać tarcze, zaciski + adaptery i udzielić instruktarzu co i jak trzeba zrobić. Pisać na priv albo kom 791 982 532
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wnt
post Fri, 24 Feb 2012 - 22:27
Post #55


User
Dołączył: Thu, 11 August 2011
Skąd: Sędziszów





FIAT COUPE 305MM do tego zaciski z Ml cztery tłoki bo są tanie i proste w dorabianiu adapterów. jak chcesz to podesle Ci foty jak to mniej wiecej siada na zawrotnice z 6cyl.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Sat, 25 Feb 2012 - 00:21
Post #56


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





spoko i co rozwiercane otwory bo inny jest rozstaw ? czy "fasolki" zrobic? tanie zaciski czyli za ile ? 300-400zl za uzywane do regeneracji ? może i dobre nie mówie że nie, mozesz dac foto, porównamy, ile taki zabieg cenowo ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wnt
post Sat, 25 Feb 2012 - 11:18
Post #57


User
Dołączył: Thu, 11 August 2011
Skąd: Sędziszów





ja za ate zapłaciłem ok500zl , klocki 200zł a zaciski wpadły mi za 350zł na allegro do wyrwania za 450zł. w poniedziałek Ci podeśle foty bo zwrotnice mam w pracy na wystawce. a i przy tej tarczy i klocku po ten zacisk klocek siedzi na całej szerokości tarczy

tak to wyglada
http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=35183
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Sat, 25 Feb 2012 - 18:46
Post #58


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





ok ale co z otworami ? ten fiat z tego co patrzylem ma 4x98 ?? no fajnie to wygląda tylko duuużo drożej niż mój zestawik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Sat, 25 Feb 2012 - 18:47
Post #59


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





ok ale co z otworami ? ten fiat z tego co patrzylem ma 4x98 ?? no fajnie to wygląda tylko duuużo drożej niż mój zestawik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oibis
post Sun, 26 Feb 2012 - 12:32
Post #60


Rookie
Dołączył: Mon, 23 January 2012





no u mnie klocki są z tarczy 302mm (e34) a moja tarcza ma 300mm więc klocek te 2mm nie "siedzi" na całej tarczy, ale to wydaje mi się znikoma różnica. a z jakiego ML jest klocek ? bo są pod tarcze 303mm i 345mm. Chyba klocki pod 345mm pod twoja tarcze 305mm "siedziałyby" az za bardzo na tarczy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 18:32