![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Poczytaj jeszcze raz dokładnie i zastanów się czy rozstaw śrub w tarczach, które chcesz założyć, musi być 4x100
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
Ale ja nie mówie o rozstawie tarcz bo to mało istotne, można nawiercić nowe otwory albo zamówić tarcze mikoda bez nawierconych otworów.
Chodzi mi o wysokość tarczy (głębokość), czy ta z np z audi 312x25 będzie pasowała do zacisku z e34 v8 z adapterami z 300mm.de A może ktoś wie czy tarcza z grand scenic podejdzie bez adapterów z małą przeróbką ? (kupiłem na allegro zaciski regenerowane z e34 v8 i sprzedający pisze że wchodzą tam tarcze 302x28mm, to sam już nie wiem o co chodzi) |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
PS: boicie się nawiercania nowych dziur ? to zobaczcie ile jest tutaj dziurek
![]() http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-audi-tt...2054997091.html i jest na to gwarancja więc chyba nie jest to takie niebezpieczne |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
tarcze ATE e34 302x28mm
Zastosowanie: BMW true5 (E34) Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki 540 i V8 210 286 3982 8 09-1992 09-1995 M 60 B 40 true5 Touring (E34) Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki 540 i 210 286 3982 8 09-1993 01-1997 M 60 B 40 true7 (E32) Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki 730 i,iL 138 188 2986 6 12-1986 09-1994 M 30 B 30 730 i,iL 145 197 2986 6 12-1986 09-1994 M 30 B 30 735 i,iL 155 211 3430 6 09-1986 09-1992 M 30 B 35 735 i,iL 162 220 3430 6 09-1986 12-1987 M 30 B 35 (Motronic,9.2:1) 740 i,iL V8 210 286 3982 8 04-1992 09-1994 M 60 B 40 750 i,iL V12 220 300 4988 12 09-1987 09-1994 M 70 B 50 to z jakiego 540 v8 są tarcze 312x25mm ?? |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
a bez adapterow podejdzie cos wiekszego w ogole na 4 sruby?
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ja też szukałem co i jak i jednak przechodzimy na zawias e36 na 5 szpilek lepszy hebel na starcie i wiecej kółek ;]
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
I przynajmniej 2000zł na samą konwersję żeby być w punkcie wyjścia...
Tak w temacie hamulców-czy dorobienie dzwonów do 2 częściowych tarcz to jakiś mocno skomplikowany technologicznie proces? Czym to się potem skręca/nituje? Dobrze grzebiąc z UK można przytargać jakieś AP-Racing z demobilu, do tego jakieś tarczki i brakuje nam tylko dzwonów. A hamowanie będzie odklejało siatkówkę w oku ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
teraz juz wiem na 100% tarcze z Audi 312x25 pasują pod zacisk e34 v8 tylko trzeba dorobić adaptery na wzór tych z 300mm.de albo kupić od tego niemca za 150euro.
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
toż przecież napisałem że można dorobić lub kupić na 300mm.de, czytajta uważnie Yo
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Mniejsza o to - każdy wie o co chodzi
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
Dla potomnych i maniaków E30
![]() ![]() ![]() http://fotoo.pl/show.php/100707_2012-02-21-14.23.53.jpg http://fotoo.pl/show.php/100722_2012-02-21-14.24.37.jpg.html http://fotoo.pl/show.php/100721_2012-02-21-14.45.31.jpg.html http://fotoo.pl/show.php/100720_2012-02-21-14.46.15.jpg.html http://fotoo.pl/show.php/100719_2012-02-21-14.46.24.jpg.html Nie ma rzeczy niemożliwych ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
aha tarcza 300mm 4x100 28mm grubości, zaciski i klocki e34 540i v8
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
Jeśli ktoś jest zainteresowany i chce takie coś u siebie to mogę sprzedać tarcze, zaciski + adaptery i udzielić instruktarzu co i jak trzeba zrobić. Pisać na priv albo kom 791 982 532
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
User Dołączył: Thu, 11 August 2011 Skąd: Sędziszów ![]() |
FIAT COUPE 305MM do tego zaciski z Ml cztery tłoki bo są tanie i proste w dorabianiu adapterów. jak chcesz to podesle Ci foty jak to mniej wiecej siada na zawrotnice z 6cyl.
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
spoko i co rozwiercane otwory bo inny jest rozstaw ? czy "fasolki" zrobic? tanie zaciski czyli za ile ? 300-400zl za uzywane do regeneracji ? może i dobre nie mówie że nie, mozesz dac foto, porównamy, ile taki zabieg cenowo ?
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Thu, 11 August 2011 Skąd: Sędziszów ![]() |
ja za ate zapłaciłem ok500zl , klocki 200zł a zaciski wpadły mi za 350zł na allegro do wyrwania za 450zł. w poniedziałek Ci podeśle foty bo zwrotnice mam w pracy na wystawce. a i przy tej tarczy i klocku po ten zacisk klocek siedzi na całej szerokości tarczy
tak to wyglada http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=35183 |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
ok ale co z otworami ? ten fiat z tego co patrzylem ma 4x98 ?? no fajnie to wygląda tylko duuużo drożej niż mój zestawik.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
ok ale co z otworami ? ten fiat z tego co patrzylem ma 4x98 ?? no fajnie to wygląda tylko duuużo drożej niż mój zestawik.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 January 2012 ![]() |
no u mnie klocki są z tarczy 302mm (e34) a moja tarcza ma 300mm więc klocek te 2mm nie "siedzi" na całej tarczy, ale to wydaje mi się znikoma różnica. a z jakiego ML jest klocek ? bo są pod tarcze 303mm i 345mm. Chyba klocki pod 345mm pod twoja tarcze 305mm "siedziałyby" az za bardzo na tarczy
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 18:32 |