Shoutbox 0 nowych PW 


713 Stron V  « < 260 261 262 263 264 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Grzesi(E30)k
post Tue, 03 Jan 2012 - 10:22
Post #5221


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





U mnie na zimnym było po 13.5-15Bar w M50B25, z kolei na ciepłym już z bólem 6.5 max 7.

Dziwne że tu na ciepłym jest więcej chyb że ciepły znaczy że kolektor wydechowy już się nagrzał biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Jan 2012 - 10:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 03 Jan 2012 - 10:31
Post #5222









jeżeli chodzi o ciśnienie to możecie zastosować fajny preparat jaki ma w ofercie XADO
nazywa się to: http://xado.pl/antikoks lub coś takiego




sprawdzone i daje świetne efekty
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gajos
post Tue, 03 Jan 2012 - 11:11
Post #5223


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Gdynia





Witam,

Czym usunąć wygłuszenia podsufitki i grodzi( VW Corrado). Klej z gąbką. Część odeszła sama, reszta przyklejona tak, że niczym nie idzie tego ruszyć. Próbowałem różnych rozpuszczalników (w tym nitro), benzyn ekstrakcyjnych itp... na gorąco klej robi się miękki i też nie da się go zdrapać, na zimno jest bardzo twardy. Wiertarka plus tarcza do zrywania kleju nic nie dała, klej przyklejał się do tarczy twardniał i koniec zdzierania. Macie może na to jakiś sposób czy tylko flex, druciak i zdarcie do blachy ?

Pozdrawiam,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Tue, 03 Jan 2012 - 11:20
Post #5224


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(gajos @ Tue, 03 Jan 2012 - 11:11) *
Witam,

Czym usunąć wygłuszenia podsufitki i grodzi( VW Corrado). Klej z gąbką. Część odeszła sama, reszta przyklejona tak, że niczym nie idzie tego ruszyć. Próbowałem różnych rozpuszczalników (w tym nitro), benzyn ekstrakcyjnych itp... na gorąco klej robi się miękki i też nie da się go zdrapać, na zimno jest bardzo twardy. Wiertarka plus tarcza do zrywania kleju nic nie dała, klej przyklejał się do tarczy twardniał i koniec zdzierania. Macie może na to jakiś sposób czy tylko flex, druciak i zdarcie do blachy ?

Pozdrawiam,

Suchy lód i młotek? smile.gif


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spector
post Tue, 03 Jan 2012 - 11:25
Post #5225


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 August 2011
Skąd: Radość.





Bylo wałkowane sto razy. Opalarka, szpachelka i kilka godzin obdzierania.

@bezduszny

Miałeś jakąś większą styczność z produktami XADO ? Różne opinie krążą o nich, napewno w cenie są mocno konkurencyjne.


--------------------
Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 03 Jan 2012 - 11:32
Post #5226









CYTAT(spector @ Tue, 03 Jan 2012 - 11:25) *
@bezduszny

Miałeś jakąś większą styczność z produktami XADO ? Różne opinie krążą o nich, napewno w cenie są mocno konkurencyjne.

tak
próbowałem kilku ciekawych wynalazków i zawsze spełniały pokładane w nich nadzieje
ba pewno daje sporo ten ANTICARBON w przypadku poprawy kompresji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Tue, 03 Jan 2012 - 14:45
Post #5227


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(simpson @ Tue, 03 Jan 2012 - 11:20) *
Suchy lód i młotek? smile.gif


suchy lód jest dobry na podłogę, na dachu lepsza opalarka


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iktorn92
post Tue, 03 Jan 2012 - 15:52
Post #5228


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Jelenia Góra





Wiesz co kumpel w Golfe III 1.6 miał spręzanie prawie 17... z tym, ze za pewne poprzedni wlasciciel remontujac silnik ( prawdopodobnie to zrobil) baaardzo mocno zebrał głowicę. Auto na prawde jechalo jak by mialo z 90 koni.. no ale sie skonczyło po jakis 15kkm od zakupu pękł tłok.. W szkole uczą mnie, ze ciśnienie sprężania robi się na cieplym silniku. Pzdr!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Tue, 03 Jan 2012 - 16:32
Post #5229


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, ja znów słyszałem teorię, że trzeba stworzyć takie warunki w jakich silnik ma problemy.
Jeśli zimny ciężko pali to trzeba mierzyć na zimnym, ciepły to na ciepłym.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Tue, 03 Jan 2012 - 17:05
Post #5230


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





6bar roznicy to z olejem w cylindrze. u mnie jest 1,5bar miedzy zimnym i cieplym, na cieplym wiecej oczywiscie. moj silnik jest 50kkm po remoncie. trzeba zapytac tych z BDG co oni mierzyli...


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
canar
post Tue, 03 Jan 2012 - 18:35
Post #5231


User
Dołączył: Wed, 09 December 2009





Mam takie pytanie: Czym spowodowane może być to, że silnik po wyłączeniu/zgaszeniu(przekręceniu stacyjki na zero) bardzo powoli schodzi z obrotów i telepie się gasnąc, nie gaśnie odrazu? w poprzednich moich autach gasł natychmiastowo, tutaj jednak gaśnie znacznie dłużej. Silnik to sr20det. Czy to może być problem z zapłonem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_asmo_
post Wed, 04 Jan 2012 - 22:32
Post #5232


User
Dołączył: Fri, 10 December 2010





Panowie mam następujący problem, pacjent to Passat 3BG 1.8T AWM Tiptornic, mianowicie przy przebiegu ok 199tys padl mi podczas jazdy regulator napięcia w alternatorze, jakoś zjechalem do domu te 20km, ale wiadomo, bez swiatel, kontrolki migaly jak im sie podobalo, ale wolno do domu sie doturlalem. Regulator zostal wymieniony na zamiennik, ale kumpel w sklepie zapewnial, ze najlepszy mozliwy, szczotki w alternatorze i wszystko po rozebraniu wygladalo ok.
Przyszlo lato i auto zaczelo lekko szalec... po kazdym myciu i odpaleniu kontrolka od ładowania miga i silnik faluje na obrotach, to samo sie dzieje, jak wlacze klime, takie same objawy. Raz jest lepiej raz gorzej, ale dosc czesto sie to zdarza... teraz znow zima, wlacze ogrzewanie szyby i podgrzewanie foteli i sytuacja znow sie powtarza, jak auto zrobi jakas trase, to kontrolka gasnie.
Czy wiecie jakie moga byc przyczyny takiego zachowania? Czy regulator napiecia jest wadliwy, czy z alternatorem cos nie tak, czy gdzies indziej szukac przyczyny? aha, ładowanie bylo sprawdzane woltomierzem na akumulatorze i niby jest ok, ale jak zakuleje i kontrolka sie zapali, wtedy troche spada.
Prosze o pomoc, pozdro! cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Thu, 05 Jan 2012 - 13:22
Post #5233


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Takie pytanie czysto teoretyczne

chcialbym otworzyc auto szrot czyli czesci uzywane do samochodow mark wszelakich

jak to wyglada od strony prawnej teraz czego sie chwytac ?

odkupujac auto ktore bedzie rozebrane do ostatniej srubki, a co z papierami? dogadac sie z kims na poczatku aby wystawial papierek o zezlomowaniu ?


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zbychu
post Thu, 05 Jan 2012 - 13:41
Post #5234


User
Dołączył: Thu, 02 December 2010
Skąd: Włocławek





kiedys byl przewijany temat z ktorego wynikalo ze taki szrot najlepiej rejestrowac w niemczech i placic tamtejsze podatki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MihasZiom
post Thu, 05 Jan 2012 - 20:13
Post #5235


Rookie
Dołączył: Wed, 24 November 2010





Co do tych pomiarów ciśnienia to mnie na Politechnice w katedrze Silników Spalinowych uczą ,że pomiar powinien być wykonywany przy optymalnej temperaturze pracy silnika czyli obstawiamy +/- 90 Stopni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Thu, 05 Jan 2012 - 20:22
Post #5236


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Temperatura silnika jedno ,a całe życie przewijający się temat temperatury oleju to inna bajka.

Ja zawsze sprawdzałem na autach które zrobiły z dobre 10km i były nagrzane jak należy. Aczkolwiek jak pomiar idzie na łeb na szyję w silniku w którym raptem uchyli się termostat to nie ma sensu kombinować z dalszym grzaniem bo i tak to mu różnicy nie zrobi tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Fri, 06 Jan 2012 - 10:43
Post #5237


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





CYTAT(_asmo_ @ Wed, 04 Jan 2012 - 22:32) *
Panowie mam następujący problem, pacjent to Passat 3BG 1.8T AWM Tiptornic, mianowicie przy przebiegu ok 199tys padl mi podczas jazdy regulator napięcia w alternatorze, jakoś zjechalem do domu te 20km, ale wiadomo, bez swiatel, kontrolki migaly jak im sie podobalo, ale wolno do domu sie doturlalem. Regulator zostal wymieniony na zamiennik, ale kumpel w sklepie zapewnial, ze najlepszy mozliwy, szczotki w alternatorze i wszystko po rozebraniu wygladalo ok.
Przyszlo lato i auto zaczelo lekko szalec... po kazdym myciu i odpaleniu kontrolka od ładowania miga i silnik faluje na obrotach, to samo sie dzieje, jak wlacze klime, takie same objawy. Raz jest lepiej raz gorzej, ale dosc czesto sie to zdarza... teraz znow zima, wlacze ogrzewanie szyby i podgrzewanie foteli i sytuacja znow sie powtarza, jak auto zrobi jakas trase, to kontrolka gasnie.
Czy wiecie jakie moga byc przyczyny takiego zachowania? Czy regulator napiecia jest wadliwy, czy z alternatorem cos nie tak, czy gdzies indziej szukac przyczyny? aha, ładowanie bylo sprawdzane woltomierzem na akumulatorze i niby jest ok, ale jak zakuleje i kontrolka sie zapali, wtedy troche spada.
Prosze o pomoc, pozdro! cool.gif


Witam niedawno przerabiałem temat alternatora w aucie słuzbowym - alternator bosch - stary wymagał wymianu komutatora, regulatora ze szvzotkami i łożysk.
okazało sie że cena tych części prawie dorównuje "nowemu" regenerowanemu alternatorowi boscha - został zakupiony - po trzech miesiącach a dokładnie przedwczoraj - zaczeły sie jaja z ładowaniem - raz było, raz nie, potem zalezne od obrotów itp aż w końcu przestał ładowac całkiiem. Z przyczyn czasowych i odległosci alternator zamiast reklamacji gwarancyjnej, został naprawiony w nieautoryzowanym warsztacie - co sie okazało - wygladający jak nówka bosch z naklejkami numerami itp w środku miał cześci nieoryginalne - miedzy innymi ten nieszczęsny regulator sprężynki przytrzymujące szczotki - wległy zuzycieu i wypaleniu a materiał na szczotkach zjadł część nowego komutatora - wniosek - nigdy wiecej zamienników, przynajmnij w alternatorze czy rozruszniku.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
extremek
post Fri, 06 Jan 2012 - 13:26
Post #5238


Frequent User
Dołączył: Fri, 11 February 2005
Skąd: wawa





Witam, czy ktoś może poznaje co to za model karta?



--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Fri, 06 Jan 2012 - 14:48
Post #5239


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(ww#296 @ Fri, 06 Jan 2012 - 10:43) *
Witam niedawno przerabiałem temat alternatora w aucie słuzbowym - alternator bosch - stary wymagał wymianu komutatora, regulatora ze szvzotkami i łożysk.
okazało sie że cena tych części prawie dorównuje "nowemu" regenerowanemu alternatorowi boscha - został zakupiony - po trzech miesiącach a dokładnie przedwczoraj - zaczeły sie jaja z ładowaniem - raz było, raz nie, potem zalezne od obrotów itp aż w końcu przestał ładowac całkiiem. Z przyczyn czasowych i odległosci alternator zamiast reklamacji gwarancyjnej, został naprawiony w nieautoryzowanym warsztacie - co sie okazało - wygladający jak nówka bosch z naklejkami numerami itp w środku miał cześci nieoryginalne - miedzy innymi ten nieszczęsny regulator sprężynki przytrzymujące szczotki - wległy zuzycieu i wypaleniu a materiał na szczotkach zjadł część nowego komutatora - wniosek - nigdy wiecej zamienników, przynajmnij w alternatorze czy rozruszniku.

Bo takie rzeczy oddaje sie do regeneracji, najlepiej w najgorzej wygladajacej dziurze jaka uda sie znalesc (mam w poblizu 2 takie) a nie kupuje jakies niewiadomo co po "fabrycznej" regeneracji. Jak sam robisz regeneracje to wiesz co bylo wsadzane i wymieniane a nawet jak sie cos zepsuje to masz przynajmniej blisko zeby naprawic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Fri, 06 Jan 2012 - 15:06
Post #5240


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Wiecie może jaka jest wydajność wtrysków z silnika BMW M62 z Vanosem (od września 1998 r.)? Nr BMW 1707843.


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

713 Stron V  « < 260 261 262 263 264 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 16 April 2024 - 10:03