Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Tue, 03 Jan 2012 - 10:22
Post
#5221
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok |
U mnie na zimnym było po 13.5-15Bar w M50B25, z kolei na ciepłym już z bólem 6.5 max 7.
Dziwne że tu na ciepłym jest więcej chyb że ciepły znaczy że kolektor wydechowy już się nagrzał |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 03 Jan 2012 - 10:22
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
Tue, 03 Jan 2012 - 10:31
Post
#5222
|
|
jeżeli chodzi o ciśnienie to możecie zastosować fajny preparat jaki ma w ofercie XADO
nazywa się to: http://xado.pl/antikoks lub coś takiego sprawdzone i daje świetne efekty |
|
|
Tue, 03 Jan 2012 - 11:11
Post
#5223
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Gdynia |
Witam,
Czym usunąć wygłuszenia podsufitki i grodzi( VW Corrado). Klej z gąbką. Część odeszła sama, reszta przyklejona tak, że niczym nie idzie tego ruszyć. Próbowałem różnych rozpuszczalników (w tym nitro), benzyn ekstrakcyjnych itp... na gorąco klej robi się miękki i też nie da się go zdrapać, na zimno jest bardzo twardy. Wiertarka plus tarcza do zrywania kleju nic nie dała, klej przyklejał się do tarczy twardniał i koniec zdzierania. Macie może na to jakiś sposób czy tylko flex, druciak i zdarcie do blachy ? Pozdrawiam, |
|
|
Tue, 03 Jan 2012 - 11:20
Post
#5224
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) |
Witam, Czym usunąć wygłuszenia podsufitki i grodzi( VW Corrado). Klej z gąbką. Część odeszła sama, reszta przyklejona tak, że niczym nie idzie tego ruszyć. Próbowałem różnych rozpuszczalników (w tym nitro), benzyn ekstrakcyjnych itp... na gorąco klej robi się miękki i też nie da się go zdrapać, na zimno jest bardzo twardy. Wiertarka plus tarcza do zrywania kleju nic nie dała, klej przyklejał się do tarczy twardniał i koniec zdzierania. Macie może na to jakiś sposób czy tylko flex, druciak i zdarcie do blachy ? Pozdrawiam, Suchy lód i młotek? -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
Tue, 03 Jan 2012 - 11:25
Post
#5225
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 August 2011 Skąd: Radość. |
Bylo wałkowane sto razy. Opalarka, szpachelka i kilka godzin obdzierania.
@bezduszny Miałeś jakąś większą styczność z produktami XADO ? Różne opinie krążą o nich, napewno w cenie są mocno konkurencyjne. -------------------- Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
|
|
|
gość_bezduszny_* |
Tue, 03 Jan 2012 - 11:32
Post
#5226
|
|
@bezduszny Miałeś jakąś większą styczność z produktami XADO ? Różne opinie krążą o nich, napewno w cenie są mocno konkurencyjne. tak próbowałem kilku ciekawych wynalazków i zawsze spełniały pokładane w nich nadzieje ba pewno daje sporo ten ANTICARBON w przypadku poprawy kompresji |
|
|
Tue, 03 Jan 2012 - 14:45
Post
#5227
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin |
Suchy lód i młotek? suchy lód jest dobry na podłogę, na dachu lepsza opalarka -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
Tue, 03 Jan 2012 - 15:52
Post
#5228
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra |
Wiesz co kumpel w Golfe III 1.6 miał spręzanie prawie 17... z tym, ze za pewne poprzedni wlasciciel remontujac silnik ( prawdopodobnie to zrobil) baaardzo mocno zebrał głowicę. Auto na prawde jechalo jak by mialo z 90 koni.. no ale sie skonczyło po jakis 15kkm od zakupu pękł tłok.. W szkole uczą mnie, ze ciśnienie sprężania robi się na cieplym silniku. Pzdr!
|
|
|
Tue, 03 Jan 2012 - 16:32
Post
#5229
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, ja znów słyszałem teorię, że trzeba stworzyć takie warunki w jakich silnik ma problemy.
Jeśli zimny ciężko pali to trzeba mierzyć na zimnym, ciepły to na ciepłym. Pozdrawiam. |
|
|
Tue, 03 Jan 2012 - 17:05
Post
#5230
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
6bar roznicy to z olejem w cylindrze. u mnie jest 1,5bar miedzy zimnym i cieplym, na cieplym wiecej oczywiscie. moj silnik jest 50kkm po remoncie. trzeba zapytac tych z BDG co oni mierzyli...
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Tue, 03 Jan 2012 - 18:35
Post
#5231
|
|
User Dołączył: Wed, 09 December 2009 |
Mam takie pytanie: Czym spowodowane może być to, że silnik po wyłączeniu/zgaszeniu(przekręceniu stacyjki na zero) bardzo powoli schodzi z obrotów i telepie się gasnąc, nie gaśnie odrazu? w poprzednich moich autach gasł natychmiastowo, tutaj jednak gaśnie znacznie dłużej. Silnik to sr20det. Czy to może być problem z zapłonem?
|
|
|
Wed, 04 Jan 2012 - 22:32
Post
#5232
|
|
User Dołączył: Fri, 10 December 2010 |
Panowie mam następujący problem, pacjent to Passat 3BG 1.8T AWM Tiptornic, mianowicie przy przebiegu ok 199tys padl mi podczas jazdy regulator napięcia w alternatorze, jakoś zjechalem do domu te 20km, ale wiadomo, bez swiatel, kontrolki migaly jak im sie podobalo, ale wolno do domu sie doturlalem. Regulator zostal wymieniony na zamiennik, ale kumpel w sklepie zapewnial, ze najlepszy mozliwy, szczotki w alternatorze i wszystko po rozebraniu wygladalo ok.
Przyszlo lato i auto zaczelo lekko szalec... po kazdym myciu i odpaleniu kontrolka od ładowania miga i silnik faluje na obrotach, to samo sie dzieje, jak wlacze klime, takie same objawy. Raz jest lepiej raz gorzej, ale dosc czesto sie to zdarza... teraz znow zima, wlacze ogrzewanie szyby i podgrzewanie foteli i sytuacja znow sie powtarza, jak auto zrobi jakas trase, to kontrolka gasnie. Czy wiecie jakie moga byc przyczyny takiego zachowania? Czy regulator napiecia jest wadliwy, czy z alternatorem cos nie tak, czy gdzies indziej szukac przyczyny? aha, ładowanie bylo sprawdzane woltomierzem na akumulatorze i niby jest ok, ale jak zakuleje i kontrolka sie zapali, wtedy troche spada. Prosze o pomoc, pozdro! |
|
|
Thu, 05 Jan 2012 - 13:22
Post
#5233
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 |
Takie pytanie czysto teoretyczne
chcialbym otworzyc auto szrot czyli czesci uzywane do samochodow mark wszelakich jak to wyglada od strony prawnej teraz czego sie chwytac ? odkupujac auto ktore bedzie rozebrane do ostatniej srubki, a co z papierami? dogadac sie z kims na poczatku aby wystawial papierek o zezlomowaniu ? -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
Thu, 05 Jan 2012 - 13:41
Post
#5234
|
|
User Dołączył: Thu, 02 December 2010 Skąd: Włocławek |
kiedys byl przewijany temat z ktorego wynikalo ze taki szrot najlepiej rejestrowac w niemczech i placic tamtejsze podatki
|
|
|
Thu, 05 Jan 2012 - 20:13
Post
#5235
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 November 2010 |
Co do tych pomiarów ciśnienia to mnie na Politechnice w katedrze Silników Spalinowych uczą ,że pomiar powinien być wykonywany przy optymalnej temperaturze pracy silnika czyli obstawiamy +/- 90 Stopni.
|
|
|
Thu, 05 Jan 2012 - 20:22
Post
#5236
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok |
Temperatura silnika jedno ,a całe życie przewijający się temat temperatury oleju to inna bajka.
Ja zawsze sprawdzałem na autach które zrobiły z dobre 10km i były nagrzane jak należy. Aczkolwiek jak pomiar idzie na łeb na szyję w silniku w którym raptem uchyli się termostat to nie ma sensu kombinować z dalszym grzaniem bo i tak to mu różnicy nie zrobi |
|
|
Fri, 06 Jan 2012 - 10:43
Post
#5237
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow |
Panowie mam następujący problem, pacjent to Passat 3BG 1.8T AWM Tiptornic, mianowicie przy przebiegu ok 199tys padl mi podczas jazdy regulator napięcia w alternatorze, jakoś zjechalem do domu te 20km, ale wiadomo, bez swiatel, kontrolki migaly jak im sie podobalo, ale wolno do domu sie doturlalem. Regulator zostal wymieniony na zamiennik, ale kumpel w sklepie zapewnial, ze najlepszy mozliwy, szczotki w alternatorze i wszystko po rozebraniu wygladalo ok. Przyszlo lato i auto zaczelo lekko szalec... po kazdym myciu i odpaleniu kontrolka od ładowania miga i silnik faluje na obrotach, to samo sie dzieje, jak wlacze klime, takie same objawy. Raz jest lepiej raz gorzej, ale dosc czesto sie to zdarza... teraz znow zima, wlacze ogrzewanie szyby i podgrzewanie foteli i sytuacja znow sie powtarza, jak auto zrobi jakas trase, to kontrolka gasnie. Czy wiecie jakie moga byc przyczyny takiego zachowania? Czy regulator napiecia jest wadliwy, czy z alternatorem cos nie tak, czy gdzies indziej szukac przyczyny? aha, ładowanie bylo sprawdzane woltomierzem na akumulatorze i niby jest ok, ale jak zakuleje i kontrolka sie zapali, wtedy troche spada. Prosze o pomoc, pozdro! Witam niedawno przerabiałem temat alternatora w aucie słuzbowym - alternator bosch - stary wymagał wymianu komutatora, regulatora ze szvzotkami i łożysk. okazało sie że cena tych części prawie dorównuje "nowemu" regenerowanemu alternatorowi boscha - został zakupiony - po trzech miesiącach a dokładnie przedwczoraj - zaczeły sie jaja z ładowaniem - raz było, raz nie, potem zalezne od obrotów itp aż w końcu przestał ładowac całkiiem. Z przyczyn czasowych i odległosci alternator zamiast reklamacji gwarancyjnej, został naprawiony w nieautoryzowanym warsztacie - co sie okazało - wygladający jak nówka bosch z naklejkami numerami itp w środku miał cześci nieoryginalne - miedzy innymi ten nieszczęsny regulator sprężynki przytrzymujące szczotki - wległy zuzycieu i wypaleniu a materiał na szczotkach zjadł część nowego komutatora - wniosek - nigdy wiecej zamienników, przynajmnij w alternatorze czy rozruszniku. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
Fri, 06 Jan 2012 - 13:26
Post
#5238
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 11 February 2005 Skąd: wawa |
Witam, czy ktoś może poznaje co to za model karta?
-------------------- BMW
|
|
|
Fri, 06 Jan 2012 - 14:48
Post
#5239
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa |
Witam niedawno przerabiałem temat alternatora w aucie słuzbowym - alternator bosch - stary wymagał wymianu komutatora, regulatora ze szvzotkami i łożysk. okazało sie że cena tych części prawie dorównuje "nowemu" regenerowanemu alternatorowi boscha - został zakupiony - po trzech miesiącach a dokładnie przedwczoraj - zaczeły sie jaja z ładowaniem - raz było, raz nie, potem zalezne od obrotów itp aż w końcu przestał ładowac całkiiem. Z przyczyn czasowych i odległosci alternator zamiast reklamacji gwarancyjnej, został naprawiony w nieautoryzowanym warsztacie - co sie okazało - wygladający jak nówka bosch z naklejkami numerami itp w środku miał cześci nieoryginalne - miedzy innymi ten nieszczęsny regulator sprężynki przytrzymujące szczotki - wległy zuzycieu i wypaleniu a materiał na szczotkach zjadł część nowego komutatora - wniosek - nigdy wiecej zamienników, przynajmnij w alternatorze czy rozruszniku. Bo takie rzeczy oddaje sie do regeneracji, najlepiej w najgorzej wygladajacej dziurze jaka uda sie znalesc (mam w poblizu 2 takie) a nie kupuje jakies niewiadomo co po "fabrycznej" regeneracji. Jak sam robisz regeneracje to wiesz co bylo wsadzane i wymieniane a nawet jak sie cos zepsuje to masz przynajmniej blisko zeby naprawic. |
|
|
Fri, 06 Jan 2012 - 15:06
Post
#5240
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 |
Wiecie może jaka jest wydajność wtrysków z silnika BMW M62 z Vanosem (od września 1998 r.)? Nr BMW 1707843.
-------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 20:26 |