Shoutbox 0 nowych PW 


713 Stron V  « < 259 260 261 262 263 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
tomek 1980
post Mon, 02 Jan 2012 - 00:56
Post #5201


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam,
CYTAT("Grzesi(E30)k ")
Opel Meriva 1.7CDTI 101KM - problem polega na tym że czasami długo pali się kontrolka smarowania po odpaleniu. Tak samo póki olej pójdzie na głowicę to mija troszkę czasu. Męczy mnie to strasznie i to tak ma być czy gdzieś jest wada? Dodam że na ciepłym oleju dzieje się to częściej. Po usterce podstawy filtra oleju z moim M50 jestem przeczulony na zaworki zwrotne więc może tu jest ból?

Zalany świeżym X-Clean 5W-40

może zapodałeś jakiś filtr bez zaworka?
Kiedyś jak założyłem najtańszy filtr do renówki 1,9d to też tak miałem, potem kupiłem chyba z manna i tam był już zaworek zwrotny.
Efekt, był taki, że po zgaszeniu silnika olej nie ściekał z filtra, a po odpaleniu kontrola gasła praktycznie od razu.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 02 Jan 2012 - 00:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_k-meal_*
post Mon, 02 Jan 2012 - 09:05
Post #5202









CYTAT(ZiG @ Sat, 31 Dec 2011 - 15:12) *
Opon było wiele, także to nie one powodują problem. Podczas dociążenia jednej strony auta przy dłuższych zakrętach huczenie się zmienia. Wydaje mi się, że to prawy tył. Tyle, że nie ma różnicy w dżwięku kiedy na podnośniku obraca się prawym i lewym kołem.

u mnie kiedys huczalo delikatnie i po zakreceniu kolem na podnosniku nie bylo slychac.
na podniesionym przodzie odpalilem auto i "rozpedzilem" do predkosci, przy ktorej sluchac huczenie na drodze. pozniej luz i wtedy slychac, ktora strona wyje.

jak dla mnie to posadz kogos z tylu i niech slucha czy wyje. jakos nie wyobrazam sobie, by nie dalo sie wychwycic, czy wyje przod czy tyl.

no bo lewa/prawa to wiadomo, ze sprawdzamy podczas skrecania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tasaq
post Mon, 02 Jan 2012 - 13:27
Post #5203


User
Dołączył: Sun, 10 January 2010





Mam do Was pytanie odnośnie dopuszczalnego stężenia alkoholu we krwi. Jak to jest z tym? Pytam ponieważ raz są podawane promile, raz g/dm3 wydychanego powietrza. Kiedy popełniamy wykroczenie a kiedy przestępstwo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Mon, 02 Jan 2012 - 13:31
Post #5204


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(tomek 1980 @ Mon, 02 Jan 2012 - 00:56) *
Witam,
może zapodałeś jakiś filtr bez zaworka?
Kiedyś jak założyłem najtańszy filtr do renówki 1,9d to też tak miałem, potem kupiłem chyba z manna i tam był już zaworek zwrotny.
Efekt, był taki, że po zgaszeniu silnika olej nie ściekał z filtra, a po odpaleniu kontrola gasła praktycznie od razu.
Pozdrawiam.


Nie ma szans bo silnik jest na wkłady
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 02 Jan 2012 - 13:41
Post #5205


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(Tasaq @ Mon, 02 Jan 2012 - 13:27) *
Mam do Was pytanie odnośnie dopuszczalnego stężenia alkoholu we krwi. Jak to jest z tym? Pytam ponieważ raz są podawane promile, raz g/dm3 wydychanego powietrza. Kiedy popełniamy wykroczenie a kiedy przestępstwo?

miligramy mnożysz razy dwa i masz mililitry - oczywiście w uproszczeniu

Dopuszczalne jest 0,2promila czyli 0,1mg




--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 02 Jan 2012 - 13:50
Post #5206


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam,
CYTAT("Grzesi(E30)k ")
Nie ma szans bo silnik jest na wkłady
, a czy na 100% zakupiłeś odpowiedni wkład?
Mi raz sprzedali wkład do 1,9tdi, ale był inny w środku niż mój stary.
Okazało się, że jak się nie mylę był z jakiegoś PD, a ja mam VP. Mój w środku do połowy był plastikowy, a tamten miał sam papier na całej powierzchni.
Wcześniej też tak miałeś, czy to dopiero po zmianie oleju?
Wykręć nakrętkę i pomału wyciąg te wkład i sprawdź, czy jest taki sam.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 02 Jan 2012 - 13:58
Post #5207


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Do pół promila wykroczenie ,powyzej przestepstwo ,alko policyjne podaje w miligramach i to jest około połowy tego co w promilch.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tasaq
post Mon, 02 Jan 2012 - 14:09
Post #5208


User
Dołączył: Sun, 10 January 2010





Ok a co grozi w przypadku wykroczenia? Znalazłem, że grozi grzywna lub areszt, ale czy jest górna granica grzywny oraz czy mogą wtedy zatrzymać prawko?

Czy te obostrzenia odnoszą się też do pojazdów niemechanicznych(np. rower)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bodziokardasz
post Mon, 02 Jan 2012 - 14:47
Post #5209


User
Dołączył: Fri, 18 February 2011
Skąd: czarnaziemia





co do prawka to zabierają DO roku czasu jeśli było wykroczenie czyli od 0,2 do 0,5 promila, pow tej wartości czyli pow 0,5 prawo jazdy traci się na okres od roku w górę, co do wysokości kar to się nie wypowiem,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 02 Jan 2012 - 14:58
Post #5210


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Rower jest pojazdem mechanicznym.W tym przypadku Sąd nie ma jak kiedyś obowiązku zabierac prawka , ale może


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tasaq
post Mon, 02 Jan 2012 - 15:27
Post #5211


User
Dołączył: Sun, 10 January 2010





Właśnie o takie odpowiedzi i uściślenie mi chodziło. Pytam, ponieważ przy okazji imprezy sylwestrowej wywiązała się dyskusja na ten temat i już sam zgłupiałem jak to wygląda.

Czyli uściślając: jeżeli złapią mnie na rowerze i orzekną wykroczenie to mogę również stracić prawko, tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 02 Jan 2012 - 15:28
Post #5212









wszystko zależy od Sądu
a ten jak chce to może sporo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Mon, 02 Jan 2012 - 16:49
Post #5213


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





na rowerze ,zaglówka,motorówka ,paralotnia i uwaga: Narty! za wszystko moga zabrac - wiem bo 3 lata z buta szorowałem...


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarzyn
post Mon, 02 Jan 2012 - 19:16
Post #5214


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 September 2010
Skąd: Zabrze





I jeszcze ważna rzecz- w przypadku kierowania samochodem od 0,2 do 0,5 promila prawo jazdy traci się z automatu na minimum 6 m-cy.


--------------------
Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
--------------------
"Kto hamuje, ten przegrywa"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 02 Jan 2012 - 20:05
Post #5215


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, z tego co się dowiedziałem to od roku 2011, na rowerze jak złapią to niby nie biorą, tylko mandat chyba od 400-500zł.

Kolegę zdjeli na rowerze tydzień temu i tak mu policaje powiedzieli. Rower niby już nie jest zaliczony do pojazdu mechanicznego.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tasaq
post Tue, 03 Jan 2012 - 00:26
Post #5216


User
Dołączył: Sun, 10 January 2010





Dlatego właśnie chciałem się zapytać wszystkich, bo wiem, że do niedawna wszystkie pojazdy były wrzucane do jednego worka, ale coś się podobno pozmieniało i już tak nie jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Tue, 03 Jan 2012 - 00:33
Post #5217


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Czy jest jakiś sposób na odróżnienie Bilstein'ów B6/B8 na grubej sztycy od tych na cienkiej tylko na podstawie ich numerów katalogowych?
Czy jest możliwe występowanie jednego modelu np B6 w dwóch wersjach na cienkiej i na grubej sztycy do tego samego auta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 03 Jan 2012 - 07:49
Post #5218









CYTAT(tomek 1980 @ Mon, 02 Jan 2012 - 20:05) *
Witam, z tego co się dowiedziałem to od roku 2011, na rowerze jak złapią to niby nie biorą, tylko mandat chyba od 400-500zł.

Kolegę zdjeli na rowerze tydzień temu i tak mu policaje powiedzieli. Rower niby już nie jest zaliczony do pojazdu mechanicznego.
Pozdrawiam.

sedzia podejmuje decyzje z tego co wiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 03 Jan 2012 - 08:54
Post #5219


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(specu @ Mon, 02 Jan 2012 - 14:58) *
Rower jest pojazdem mechanicznym.W tym przypadku Sąd nie ma jak kiedyś obowiązku zabierac prawka , ale może

Jest dokładnie jak napisałem


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=Quattro=-
post Tue, 03 Jan 2012 - 09:36
Post #5220


Rookie
Dołączył: Fri, 08 April 2011
Skąd: Toruń





Prowadzimy z ojcem warsztat samochodowy, jak do tej pory nie mieliśmy problemów ani zagwozdek, których nie potrafiliśmy rozwiązać i wytłumaczyć, ale tym razem coś nas ciekawi.

Pacjent: 92-93 E36 M50B20.
Auto przyholowane do nas z powodu nieodpalania. Wymienione fajki zapłonowe (stare miękkie jak g...o i upaćkane olejem). Przy okazji zrobiony pomiar ciśnienia sprężania. Dokonany wg tego jak ojca uczono dziesiąt lat temu (ponad 30 lat doświadczenia w zawodzie) - na zimno. Wyszło 9,5-10,5; po próbie olejowej ok 14,5. Auto po odpaleniu chodzi nierówno, po pół godziny pracy po naciśnięciu gazu - niebiesko-siwa ściana dymu. To samo po przejażdżce testowej. Auto... no nie idzie. Teoria - siedzą pierścienie, auto pali olej, silnik do roboty albo wymiany. Po skontrolowaniu stanu ogólnotechnicznego "Chłopaku, kupiłeś miesiąc temu totalną padakę" (lewa przednia lampa wyrównywana 10 podkładkami, itp itd).

Prawie się poryczał. Potem pojechał z powrotem do Bydgoszczy do swojego mechanika gdzie dokonano "inercyjnego badania ciśnienia sprężania na ciepło" za bodajże 100zł. Oto jego wyniki:

Silnik oczywiście rewelacja (a mechanicy z Torunia głupi).

I teraz się zachodzimy w głowę, czy rożnica między badaniem na ciepło i na zimno może wynieść 6 jednostek, skoro mój Sunny GA14DE badany na zimno wskazał ok 13-13,5. I jak należy badać - na ciepło czy na zimno? Czy zdrowe M50B20 powinno dymić jak 30-letni Kamaz i czy pomiar ciśnienia powinien dawać wyniki w ogóle na poziomie ponad 15kG/cm^2 (niczym jak to określił mój znajomy "padły diesel").

Co o tym sądzicie?


--------------------
Ja kudłaty, durnowaty reperuję stare graty

100NX without engine and idea....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

713 Stron V  « < 259 260 261 262 263 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 08:18