Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Amortyzatory i zawias przód e36, co kupić?
Śpiący
post Tue, 31 Aug 2010 - 17:02
Post #1


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Witam!
Zastanawiam się na polepszeniem kierowalności mojego e36 (nie M-technik) i tu pytanie jakie amortyzatory na przód są warte uwagi. Chciałem żeby auto stało trochę niżej, stąd pierwszy pomysł Bilstein B8, niestety cena mnie troszkę odstraszyła (1600zł w Zerkopolu, do tego sprężyny). Jest może jakaś alternatywa? Chińczykami chyba nie ma co sobie zawracać głowy? Zastosowanie ulica i w przyszłości imprezy typu LAP RACE. Silnik 6 cyl.
Pozdrawiam.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 31 Aug 2010 - 17:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_M-Technic_*
post Tue, 31 Aug 2010 - 18:29
Post #2









KONI czerwone kupowalem za 1050 zl na przod A maja regulacje twardosci cool.gif
U mnie ze springami M-technic dziala rewelacyjnie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Tue, 31 Aug 2010 - 21:19
Post #3


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





hmm... niezła alternatywa. Gdzie kupowałeś?


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Tue, 31 Aug 2010 - 22:12
Post #4









http://www.xteam.pl/contact_us.php?osCsid=...34c04e9cd872672
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Tue, 31 Aug 2010 - 22:23
Post #5


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





Kupić po taniości każdego żółtego Bilsteina, może być B6 i może być M-Technic i potem oddać do zerkopolu i będzie B8 dopasowany do potrzeb. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Tue, 31 Aug 2010 - 23:18
Post #6


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Ja kupilem do e36 własnie b8 tylko nie w zerkpolu, a w mts24, komplet przod + tył.

BILSTEIN B6 SPORT
1000zł/2szt przód
700zł/2szt tył


BILSTEIN B8 SPRINT
1050zł/2szt przód
750zł/2szt tył

Tak kształtują sie ceny, amory miał dostępne od reki.

Do tego dołożyłem sprężyny eibacha -30mm i czerwony poliuretan z olkusza.
Na razie mam zrobiony tylko przód, tył może będzie po weekendzie założony cały, wiec jak odbiorę auto będę mógł powiedzieć coś więcej. Z tego co pamiętam jak oglądałem auto po złożeniu przodu to nie był to beton, nawet nie był super twardy, dało sie auto rozbujać ręka tak że się trochę uginało. Może to za sprawa eibacha który jest dość miekki, ale spodziewałem sie ze będzie trochę sztywniej, tym bardziej ze mając b6 w poprzedniej ibizie było twardo.


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
polityk
post Fri, 24 Sep 2010 - 01:18
Post #7


User
Dołączył: Mon, 12 March 2007
Skąd: Ząbki





Ja mogę polecić SPAXa. Amory z regulacją twardości, do tego sprężyny np. Supersport i wychodzi sensowny zestaw.

Do tego poliuretany Superflex.


--------------------
pozdrawiam
polityk

E39 530dA i miniRally Polo

Go to the top of the page
 
+Quote Post
djsuchy
post Sat, 13 Nov 2010 - 17:33
Post #8


User
Dołączył: Mon, 07 December 2009
Skąd: lubelskie





Podłącze się troszeczkę.
Czy komplet amory i sprężyny (nie gwintowane) od MTS-a o obniżeniu 40/35 do E36 wystarczy do amatorskiego driftu?
Do tej pory wyrzeźbiłem dwa komplety m-technika i powiem szczerze że już nigdy tego szajsu nie założę i dlatego szukam jakiejś taniej alternatywy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
polityk
post Sat, 13 Nov 2010 - 23:10
Post #9


User
Dołączył: Mon, 12 March 2007
Skąd: Ząbki





Hej,

Jeśli chcesz coś tańszego w rozsądnej cenie, to mogę zaproponować Ci Supersporta, tańszy od SPAX'a a tak samo wytrzymały. Na pewno lepszy od MTS'a.

W razie czego, daj znać na PW.


--------------------
pozdrawiam
polityk

E39 530dA i miniRally Polo

Go to the top of the page
 
+Quote Post
djsuchy
post Sun, 14 Nov 2010 - 12:05
Post #10


User
Dołączył: Mon, 07 December 2009
Skąd: lubelskie





CYTAT(djsuchy @ Sat, 13 Nov 2010 - 17:33) *
Podłącze się troszeczkę.
Czy komplet amory i sprężyny (nie gwintowane) od MTS-a o obniżeniu 40/35 do E36 wystarczy do amatorskiego driftu?
Do tej pory wyrzeźbiłem dwa komplety m-technika i powiem szczerze że już nigdy tego szajsu nie założę i dlatego szukam jakiejś taniej alternatywy.

Dzięki za info! Ale nie widzę kompletów razem ze sprężynami. Chyba że czegoś nie widzę. A po za tym cena za same amorki jest o ok 200zl wyższa niż pełnego kompletu od MTS-a.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
polityk
post Sun, 14 Nov 2010 - 21:07
Post #11


User
Dołączył: Mon, 12 March 2007
Skąd: Ząbki





Supersport komplet amory ze sprężynami obniżenie 40/30 do E36 coupe/sedan za ok. 840 pln.


--------------------
pozdrawiam
polityk

E39 530dA i miniRally Polo

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Sun, 14 Nov 2010 - 21:18
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





nie wiem jak do driftu ale do codziennej jazy b6 + sprężyny Eibach polecam.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek1988
post Mon, 15 Nov 2010 - 14:51
Post #13


Rookie
Dołączył: Tue, 14 July 2009
Skąd: Warszawa





polecam b8 + eibach pro sam kupilem komplet na przod i tyl za 2600 wiec tragedi nie ma, jednak mam lekki niedosyt bo za okolo 3100 mialbym gwint d2 ;s, bynajmniej zestawik spisuje sie rewelacyjnie ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Mon, 15 Nov 2010 - 15:41
Post #14


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





CYTAT(ww#296 @ Sun, 14 Nov 2010 - 21:18) *
nie wiem jak do driftu ale do codziennej jazy b6 + sprężyny Eibach polecam.

Ja mam identyczny zestaw, przetestowany na torze w Kielcach, niestety było dość mokro i ślisko wiec dużych obciążeń nie uświadczył. Ja jestem z tego zestawu bardzo zadowolony, tym bardziej, że na nierównościach nie lecę w pole , dość dobrze wybiera.
Musze kupić tylko klej do śrub bo tylne dolne mocowania amortyzatora mi się wykręcają same wink.gif


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
djsuchy
post Tue, 16 Nov 2010 - 15:48
Post #15


User
Dołączył: Mon, 07 December 2009
Skąd: lubelskie





Tak. Ale wracając do tematu. Czy te MTS-y nadadzą się?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Foinix
post Tue, 16 Nov 2010 - 16:29
Post #16


User
Dołączył: Mon, 09 November 2009
Skąd: Osby, Szwecja





CYTAT
Tak. Ale wracając do tematu. Czy te MTS-y nadadzą się?


MTS, to jest ta sama firma co TA-TECHNIX, tylko inne logo... czyli jedna wielka kupa...

miąłem kiedyś amortyzatory MTS w e36 w połączeniu ze sprężynami H&R -60/-40 i do zwykłej codziennej jazdy się nadają... ale nic więcej... nie wiem jak się zachowuje cały KIT amor+sprężyna


--------------------
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
polityk
post Fri, 19 Nov 2010 - 00:23
Post #17


User
Dołączył: Mon, 12 March 2007
Skąd: Ząbki





Tak samo zachowuje się kit jak i sam amor.

Dlatego optymalnie cenowo nadal wypada Supersport.


--------------------
pozdrawiam
polityk

E39 530dA i miniRally Polo

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 13:50