Shoutbox 0 nowych PW 


713 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
rottie
post Mon, 21 Sep 2009 - 19:50
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Jest jeszcze ZX10R... Wedluig mnie Ninje maja najlepszy stosunek pomiedzy "komfortem" i funem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Sep 2009 - 19:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
VTEC
post Mon, 21 Sep 2009 - 19:56
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Cena smile.gif Nie chec wydawać 800 000 na motor, to ma być środek do szybkiego przemieszczania się w okresie marzec-listopad, mniej palący niż samochód, taki troche robol, ale z jajem. Jakbym był hobbistą to pewnie bym wybrzydzał między markami, a tak staram się ograniczyć opinie do kilku marek. Yamahe odrzuciłem, bo dizajn mi sie nie podoba, czy słusznie odrzuciłem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek VMax
post Mon, 21 Sep 2009 - 20:17
Post #83


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 November 2005
Skąd: Piaseczno okolice





Pierwsze 10tki kupisz w tych pieniądzach ale osobiście odradzam, narwany sprzęt, twardy jak decha i w dodatku ciężko później sprzedawalny. Yamahy osobiście nie trawię, początki produkcji to kłopoty ze skrzyniami, albo już była robiona albo Ty ją zrobisz, poza tym jakieś takie kruche są, lekka przygoda i leci wszystko, nie wiem, nie miałem i nie chcę mieć, chyba że RN22 2009 cool.gif . Myślę że więcej Ci nie potrafię doradzić, moje zdanie znasz. smile.gif


--------------------
MotoMasters--Serwis motocykli, naprawy powypadkowe. Import motocykli oraz aut z Anglii. WWA, ul.Bażancia 52, 607221186
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Mon, 21 Sep 2009 - 20:54
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





VTEC napisz jakim moto wczesniej jezdziłes ??

ja bym brał kawasaki albo honde.zreszta przejażdzka wiele by ci pomogła bo tak to możemy ci doradzac do przyszłego sezonu i nic z tego nie wyjdzie .toze podoba ci sie wizualnie to nic.pzejedz sie jednym i drugim to zobaczysz co i jak


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Mon, 21 Sep 2009 - 20:57
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





1. Nie jeździłem żadnym moto, oprócz eLkowego Suzuki GN250 pałer.

2. Nie mam możliwosci przejechania bo na wiosne u mnie jako tako motorów nie ma, a jak są to stare sztrucle typu właśnie kawasaki z czasów świetności Wałęsy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 21 Sep 2009 - 21:08
Post #86


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)






Kawasaki przed 2004 rokiem należy się wystrzegać, po paru usprawnieniach późniejsze roczniki są niezłe - w moim odczuciu są to najbardziej hardkorowe ścigacze ze wszystkich - nie jest to żaden kompromis między komfortem..

Honda jest najbardziej bezawaryjna, suzuki też niezłe i postawiłbym je na 2 miejscu (wśród roczników które rozważasz).. No i generalnie jeżeli masz takie doświadczenia to nie polecam ci nic większego niż 600 (chociaż to i tak będzie szok biggrin.gif )


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Mon, 21 Sep 2009 - 21:19
Post #87


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Wiem, każdy tak mówi, ale jak znam silniki spalinowe to moc jest rozwijana w miare liniowo, więc nie muszą dzien po zdaniu na A odkręcac manetkę do oporu. Beemke ostatnio przeciagnełem do końca obrotomierza nawet nie pamiętam kiedy, także mysle, że jeszcze troche pożyje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Mon, 21 Sep 2009 - 21:31
Post #88


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(rennen @ Mon, 21 Sep 2009 - 20:08) *
Kawasaki przed 2004 rokiem należy się wystrzegać, po paru usprawnieniach późniejsze roczniki są niezłe - w moim odczuciu są to najbardziej hardkorowe ścigacze ze wszystkich - nie jest to żaden kompromis między komfortem..

Honda jest najbardziej bezawaryjna, suzuki też niezłe i postawiłbym je na 2 miejscu (wśród roczników które rozważasz).. No i generalnie jeżeli masz takie doświadczenia to nie polecam ci nic większego niż 600 (chociaż to i tak będzie szok biggrin.gif )

No widzisz, a wedlug mnie po dwoch latach INTENSYWNEJ jazdy na ZX6R uwazam ze byla duzo bardziej przyjazny na codzien niz np R6 czy GSXR 600 moich znajomych ktore probowalem. Ale oczywiscie akceptuje ze to bardzo subiektywne.

A co do VTECa, 600 zdecydowanie wystarczy, bedzie duzo zwinniejsze i tansze a roznicy w mocy i przyspieszeniu i tak nie wykorzystasz.

A jak chcesz super "value for money" ( nie wiem jak to przetlumaczyc smile.gif to polecam starsze ZX6R, nie wiem jak w Polsce ale w UK G a a nawet J model mozna dostac naprawde za grosze. A motory akurat chyba mozna sprowadzac z UK bez problemu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Mon, 21 Sep 2009 - 21:36
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Jakby co kupywać w zime ? Poza sezonem sa coś tańsze ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 21 Sep 2009 - 21:41
Post #90


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Z reguły tak...Poluj
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Mon, 21 Sep 2009 - 21:41
Post #91


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





nie jezdziłem innym tysiącem (ścigaczem) niz gsx-r ale mam GSX-ra takiego jakiego chcesz kupić i polecam jesli masz wyobraźnie i lubicz "okiełzać" maszynę to polecam. Prawdziwie "męska" maszyna - aby go połozyć w zakrecie lub przerzucić z jednej strony na druga potrzeba siły, trzeba uważać przy dodawaniu gazu i przy odejmowaniu!!! ogolnie starszy gsx-r 1000 jest ostry - taki "nieujarzmiony". Jeżdziłęm nowszymi i to juz inna bajka - jeżdzi sie jak rowerem smile.gif - delikatne rozwijanie mocy - miałem wrażenie (ponizej 8000 rpm) ze jade nie za mocną 600-setką. Hałas silnik typowy dla Suzuki - masz wrażenie ze słuszysz kazą ruchomą częśc z osobna wink.gif inaczej pracuje w każdych warunkach. I jest najwiekszym ze scigaczy.
Ale o Hondzie wszyscy wypowiadaja sie w samych superlatywach....


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Mon, 21 Sep 2009 - 21:46
Post #92


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Znaczy masz takiego ?



Czarny jest po prostu piękny. Od pazdziernika zaczynam polowanie, dziękuję za wszystkie rady smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Mon, 21 Sep 2009 - 22:00
Post #93


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





1l na pierwsze moto huh.gif jesteś samobójcą ? są prostrze metody na odejście z tego świata. 0.6 to max, i tak nie wykorzystasz 1/10 możliwości tego silnika , pamiętaj że u nas nie ma autostrad, oraz równych dróg wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 21 Sep 2009 - 23:59
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





Ja bym w tym przedziale szukał Cebry 954, szczególnie do jazdy na co dzień. Na pewno ZX9R kupisz 2 lata młodszą w tych samych pieniądzach, ale jednak jakość i niezawodność przemawia za Hondą.
Dla siebie na następny sezon szukam VTR1000 - do jednej już się mierzyłem, jest bardziej narwana niż np. jakieś F3 mimo niby podobnej mocy (w końcu to V2) ale sporo wygodniejsza na VTR jest pozycja. No i dźwięk tongue.gif - bo na utrzymanie Ducati mnie nie stać
W podobnej cenie mam z silnikiem V2 jeszcze TL1000S, ale ten ma strasznie złą opinię.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Tue, 29 Sep 2009 - 15:52
Post #95


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Przy jakich obrotach powinno się zmieniać biegi, aby jak najszybciej przyspieszać? Przy takich, gdzie silnik osiąga moc maksymalną?


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Tue, 29 Sep 2009 - 16:09
Post #96


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





Przy takich zeby moc sie nie zmieniła po zmianie. Na trójce już spada, na czwórce rośnie - w miejscu zrównania jest teoretycznie najlepszy moment. W praktyce będzie to gdzieś w okolicach odcinki.
Fizyk by powiedział że przyspieszasz całką z mocy wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 29 Sep 2009 - 16:10
Post #97


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(matteusz @ Tue, 29 Sep 2009 - 15:52) *
Przy jakich obrotach powinno się zmieniać biegi, aby jak najszybciej przyspieszać? Przy takich, gdzie silnik osiąga moc maksymalną?



Nie zawsze tak jest. Wszystko zależy od przełożeń skrzyni i charakterystyki silnika. Niekiedy opłaca się przeciągnąć obroty ponad moc maksymalną by później wpaść w korzystniejszy dla nas zakres dostępności mocy (zazwyczaj w autach z turbo by nie wpaść w turbodziurę). W większości seryjnych aut jest jednak tak jak piszesz - nie opłaca się ciągnąć wyżej niż do obrotów gdzie motor uzyskuje moc maksymalną.
Swego czasu było poruszenie tego tematu, tam było bardzo dużo informacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Tue, 29 Sep 2009 - 16:36
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Ja znowu słyszałem, że należy jeździć tak, żeby silnik miał w miarę maksymalny moment obrotowy i zmieniac biegi tak, żeby ten moment nie spadł, wtedy silnik ma lżej i spalanie jest mniejsze, ale jak sie myle, to proszę wyprostować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Tue, 29 Sep 2009 - 16:48
Post #99


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





VTEC, pytanie było o najszybsze przyspieszanie smile.gif
A co do ekonomii to potrzebna jest jeszcze jakąś mapę sprawności.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Tue, 29 Sep 2009 - 17:10
Post #100


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





CYTAT(VTEC @ Tue, 29 Sep 2009 - 16:36) *
Ja znowu słyszałem, że należy jeździć tak, żeby silnik miał w miarę maksymalny moment obrotowy i zmieniac biegi tak, żeby ten moment nie spadł, wtedy silnik ma lżej i spalanie jest mniejsze, ale jak sie myle, to proszę wyprostować.



lżej to ma silnik tylko na wolnych obrotach.przy max momencie nie ma lekko na pewno i co do spalania to też pewnie nie jest najmniejsze bo max moment z czegoś się bierze i jest przy wyższych obrotach gdzie paliwa musi byc wiecej niz przy tych poniżej żeby paliwo chłodziło to co ma chłodzić smile.gif


też mi się wydaje że należy silnik kręcić do takich obrotów żeby po zmianie biegu obroty nie spadły poniżej max momentu a kręcenie do odcinki zostawiamy na taki zakrety gdzie nie ma jak zmieniac biegu ,bądź nie warto bo zaraz i tak bedziemy redukawać i stracimy tylko czas


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

713 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 00:04