Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
Rav.
post Thu, 18 Sep 2008 - 19:36
Post #21


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





ale chyba (?) jeszce nie można dostac e90 poliftingowej. Gdzieś czytałem że miała być dopiero zaprezentowana 10.2008r. A zanim pojawi się jakiś motor na rynku wtórnym za w miare rozsądne pieniądze to jakiś czas minie , więc 335d 286/580 to jedyny sensowny wybór.

W sensie codziennego użytku chodziło mi bardziej o szybkiego-ekonomicznego diesla. A do drobnych modów typu program/wydech bardziej rozwojowe jest nadal 3.0d biturbo.

A jeśli chodzi o użytkowanie bez jakichkolwiek ingerencji to z wybraniem 330d masz racje.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 18 Sep 2008 - 19:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Berni
post Thu, 18 Sep 2008 - 23:15
Post #22


User
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: Stolica





Hwojtek, z całym szacunkiem, ale wytłumacz jakim cudem single-t jest elastyczniejsze od bi-t. Rozumiem, że porównujesz wersje z automatem, bo jedyne manualne bi-t występują u autora tego wątku oraz u mnie. Owszem, nawet poprzednie 3.0d 231ps spala dobre 1.5L mniej od bi-t, ale czy na tym forum ma to jakiekolwiek znaczenie ?? Poza tym, chyba nie ma szans na osiągnięcie cywilnym programem 350-360KM z nowego 3.0d 245ps, tak jak to jest w przypadku bi-t...

Pzdr,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Fri, 19 Sep 2008 - 00:17
Post #23


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT(Berni @ Thu, 18 Sep 2008 - 23:15) *
Owszem, nawet poprzednie 3.0d 231ps spala dobre 1.5L mniej od bi-t, ale czy na tym forum ma to jakiekolwiek znaczenie ??



Jeżeli rozmawiamy o najlepszym silniku do codziennego użytku to jak najbardziej spalanie ma znaczenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Fri, 19 Sep 2008 - 10:16
Post #24


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





CYTAT(Lelon @ Fri, 19 Sep 2008 - 00:17) *
Jeżeli rozmawiamy o najlepszym silniku do codziennego użytku to jak najbardziej spalanie ma znaczenie.



A czy tu jest rozmowa o tym czy ten silnik jest ekonomiczny czy też nie, nie tu jest rozmowa o tym, ze wkońcu udało się go wsadzić do innej budy niż oryginał. Gdybym chciał ekonomicznie to bym kupił 318tds. Pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Fri, 19 Sep 2008 - 10:20
Post #25


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





Nie zrozumieliśmy się, ja nie poddawałem wątpliwości kwestii ekonomiczności Twojego silnika. Odnosiłem się raczej do spostrzeżenia hwojtka, że bi-t już nie jest najlepszym silnikiem do codziennego użytku.

EOT


A co do Twojego projektu to gratuluje super auta i odwagi. Mało kto decyduje się na takie SWAP, ze względu na koszty no i ewentualne problemy z ogarnięciem bi-t w budzie E46, także tym bardziej należą Ci się słowa uznania. Super silnik w bardzo ładnym nadwoziu(coupe) i do tego manual!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Fri, 19 Sep 2008 - 15:53
Post #26


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





CYTAT(Lelon @ Fri, 19 Sep 2008 - 10:20) *
Nie zrozumieliśmy się, ja nie poddawałem wątpliwości kwestii ekonomiczności Twojego silnika. Odnosiłem się raczej do spostrzeżenia hwojtka, że bi-t już nie jest najlepszym silnikiem do codziennego użytku.

EOT


A co do Twojego projektu to gratuluje super auta i odwagi. Mało kto decyduje się na takie SWAP, ze względu na koszty no i ewentualne problemy z ogarnięciem bi-t w budzie E46, także tym bardziej należą Ci się słowa uznania. Super silnik w bardzo ładnym nadwoziu(coupe) i do tego manual!



Dzieki smile.gif a co do ekonomii tego silnika, to muszę szczerze powiedzieć, że nie pali nie wiadomo jakich ilości ON, mo∆ ojciec ma peugeota z silnikiem 2.0 Hdi i pali mu około 8-9l przy naprawdę spokojnej jeździe, więc 9,5l to chyba nie jest mega dużo ?? a przyjemność z jazdy jest naprawdę niesamowita. Co do pytania czy ważyłem auto, to tak, ale niestety to było jakiś czas temu jeszcze z poprzednim silnikiem i nie pamiętam wagi sad.gif Samochód na pewno jest dużo lżejszy od E60, przez co będzie miał lepsze osiągi i będzie mniej palił. A co do różnic między single a bi-turbo, to mój po programie na 278KM dostał baty od E60 bi-turo 272KM bez programu smile.gif Właśnie jadę przykręcać zderzak i myślę, że za 1h wyjadę z garażu po małych poprawkach. Szkoda tylko, że za oknem leje bo nie sprawdzę jak teraz jeździ sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Fri, 19 Sep 2008 - 16:01
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





przypomniało mi się dlaczego mam takie zdanie o dziennikarzach jakie mam,
pierwsza na świecie, w garażu, nie w firmie tuningowej - pzdr


PS: wiem wiem, miałem nie pisać już na forum, nie będę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Os_
post Fri, 19 Sep 2008 - 19:12
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Rav. @ Thu, 18 Sep 2008 - 18:36) *
ale chyba (?) jeszce nie można dostac e90 poliftingowej. Gdzieś czytałem że miała być dopiero zaprezentowana 10.2008r. A zanim pojawi się jakiś motor na rynku wtórnym za w miare rozsądne pieniądze to jakiś czas minie , więc 335d 286/580 to jedyny sensowny wybór.


Zamówić już można, a w salonach już stoją.


--------------------
E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm
Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Fri, 19 Sep 2008 - 20:51
Post #29


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





Samochód zrobiony smile.gif tu parę fotek z dzisiaj, niestety słabe oświetlenie sad.gif













Teraz wymiana sprzęgła i na program smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Fri, 19 Sep 2008 - 22:58
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





To jak, uderzasz w moc seryjnego M3 E46? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 19 Sep 2008 - 23:00
Post #31


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Berni @ Thu, 18 Sep 2008 - 23:15) *
Hwojtek, z całym szacunkiem, ale wytłumacz jakim cudem single-t jest elastyczniejsze od bi-t.

A ja wiem? Po prostu jest.
Rozmawiałem o tym z gościem, ktory ten silnik wymyślił i nadzoruje jego produkcję w fabryce w Steyr - i nic nie zrozumiałem.
Może poza "dla BMW nie ma limitów nie do osiągnięcia w seryjnym silniku".


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sat, 20 Sep 2008 - 00:13
Post #32


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





pomysl ze swapem na mocnego dizla jest super i gratuluje pomyslu jak i realizacji, ale jestem ciekaw jak to wplywa na prowadzenie. zgaduje, ze roznica mas miedzy silnikiem wyjsciowym, a obecnym jest dosc znaczna..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Sat, 20 Sep 2008 - 07:49
Post #33


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





CYTAT(!markos @ Sat, 20 Sep 2008 - 00:13) *
pomysl ze swapem na mocnego dizla jest super i gratuluje pomyslu jak i realizacji, ale jestem ciekaw jak to wplywa na prowadzenie. zgaduje, ze roznica mas miedzy silnikiem wyjsciowym, a obecnym jest dosc znaczna..



Oczywiście, że masa samochodu się zmieniła, ale pomyślałem wcześniej i zmieniłem całe zawieszenie od diesla + komplet od bilsteina. Samochód prowadzi się tak jakby ten silnik siedział tam seryjnie. To nie jest E36 ( nie urażając Nikogo ), w którym również miałem wsadzonego diesla, i niestety tam dało się odczuć większą masę silnika sad.gif Tutaj naprawdę jest super, i patrząc za okno, że dziś nie pada, będę mógł się w końcu przejechać troszkę szybciej niż wczoraj smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Sat, 20 Sep 2008 - 07:50
Post #34


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





Co do mocy to planuje coś około 360KM smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Sat, 20 Sep 2008 - 15:59
Post #35









przy planowanej mocy stylizacja a'la m3 jest zupełnie akceptowalna

na prawdę fajny projekt - uważam, że z diesli z jakimi miałem styczność 3.0 sd jest bezapelacyjnie najfajniejszy - gratuluje i trochę zazdroszcze wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Sat, 20 Sep 2008 - 16:04
Post #36


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





CYTAT(gucior @ Sat, 20 Sep 2008 - 15:59) *
przy planowanej mocy stylizacja a'la m3 jest zupełnie akceptowalna

na prawdę fajny projekt - uważam, że z diesli z jakimi miałem styczność 3.0 sd jest bezapelacyjnie najfajniejszy - gratuluje i trochę zazdroszcze wink.gif



smile.gif dzięki, po prostu nie Wszystkim może się to podobać, że poszerzyłem auto, ale chyba najważniejsze, że mi to odpowiada smile.gif Nie ma czego zazdrościć, samochód jak każdy inny i swój wiek też już ma smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sh1n
post Sat, 20 Sep 2008 - 18:48
Post #37


User
Dołączył: Fri, 19 September 2008
Skąd: Katowice





Mniej więcej za ile można dostać taki motor ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Sat, 20 Sep 2008 - 19:11
Post #38


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT(Sh1n @ Sat, 20 Sep 2008 - 18:48) *
Mniej więcej za ile można dostać taki motor ?




CYTAT(przemooo @ Thu, 18 Sep 2008 - 08:33) *
Silnik 12tyś. ( udało się oddać mój stary w rozliczeniu )




Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Sat, 20 Sep 2008 - 19:45
Post #39


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





CYTAT(Sh1n @ Sat, 20 Sep 2008 - 18:48) *
Mniej więcej za ile można dostać taki motor ?



Mogę załatwić taki sam za 12 tyś.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 20 Sep 2008 - 20:08
Post #40


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





A IC to jakaś większa produkcja? wink.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 20:22