![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
ale chyba (?) jeszce nie można dostac e90 poliftingowej. Gdzieś czytałem że miała być dopiero zaprezentowana 10.2008r. A zanim pojawi się jakiś motor na rynku wtórnym za w miare rozsądne pieniądze to jakiś czas minie , więc 335d 286/580 to jedyny sensowny wybór.
W sensie codziennego użytku chodziło mi bardziej o szybkiego-ekonomicznego diesla. A do drobnych modów typu program/wydech bardziej rozwojowe jest nadal 3.0d biturbo. A jeśli chodzi o użytkowanie bez jakichkolwiek ingerencji to z wybraniem 330d masz racje. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: Stolica ![]() |
Hwojtek, z całym szacunkiem, ale wytłumacz jakim cudem single-t jest elastyczniejsze od bi-t. Rozumiem, że porównujesz wersje z automatem, bo jedyne manualne bi-t występują u autora tego wątku oraz u mnie. Owszem, nawet poprzednie 3.0d 231ps spala dobre 1.5L mniej od bi-t, ale czy na tym forum ma to jakiekolwiek znaczenie ?? Poza tym, chyba nie ma szans na osiągnięcie cywilnym programem 350-360KM z nowego 3.0d 245ps, tak jak to jest w przypadku bi-t...
Pzdr, |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Jeżeli rozmawiamy o najlepszym silniku do codziennego użytku to jak najbardziej spalanie ma znaczenie. A czy tu jest rozmowa o tym czy ten silnik jest ekonomiczny czy też nie, nie tu jest rozmowa o tym, ze wkońcu udało się go wsadzić do innej budy niż oryginał. Gdybym chciał ekonomicznie to bym kupił 318tds. Pzdr |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie zrozumieliśmy się, ja nie poddawałem wątpliwości kwestii ekonomiczności Twojego silnika. Odnosiłem się raczej do spostrzeżenia hwojtka, że bi-t już nie jest najlepszym silnikiem do codziennego użytku.
EOT A co do Twojego projektu to gratuluje super auta i odwagi. Mało kto decyduje się na takie SWAP, ze względu na koszty no i ewentualne problemy z ogarnięciem bi-t w budzie E46, także tym bardziej należą Ci się słowa uznania. Super silnik w bardzo ładnym nadwoziu(coupe) i do tego manual! |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Nie zrozumieliśmy się, ja nie poddawałem wątpliwości kwestii ekonomiczności Twojego silnika. Odnosiłem się raczej do spostrzeżenia hwojtka, że bi-t już nie jest najlepszym silnikiem do codziennego użytku. EOT A co do Twojego projektu to gratuluje super auta i odwagi. Mało kto decyduje się na takie SWAP, ze względu na koszty no i ewentualne problemy z ogarnięciem bi-t w budzie E46, także tym bardziej należą Ci się słowa uznania. Super silnik w bardzo ładnym nadwoziu(coupe) i do tego manual! Dzieki ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: z przypadku ![]() |
przypomniało mi się dlaczego mam takie zdanie o dziennikarzach jakie mam,
pierwsza na świecie, w garażu, nie w firmie tuningowej - pzdr PS: wiem wiem, miałem nie pisać już na forum, nie będę |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ale chyba (?) jeszce nie można dostac e90 poliftingowej. Gdzieś czytałem że miała być dopiero zaprezentowana 10.2008r. A zanim pojawi się jakiś motor na rynku wtórnym za w miare rozsądne pieniądze to jakiś czas minie , więc 335d 286/580 to jedyny sensowny wybór. Zamówić już można, a w salonach już stoją. -------------------- E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Samochód zrobiony
![]() ![]() Teraz wymiana sprzęgła i na program ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
To jak, uderzasz w moc seryjnego M3 E46?
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Hwojtek, z całym szacunkiem, ale wytłumacz jakim cudem single-t jest elastyczniejsze od bi-t. A ja wiem? Po prostu jest. Rozmawiałem o tym z gościem, ktory ten silnik wymyślił i nadzoruje jego produkcję w fabryce w Steyr - i nic nie zrozumiałem. Może poza "dla BMW nie ma limitów nie do osiągnięcia w seryjnym silniku". -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
pomysl ze swapem na mocnego dizla jest super i gratuluje pomyslu jak i realizacji, ale jestem ciekaw jak to wplywa na prowadzenie. zgaduje, ze roznica mas miedzy silnikiem wyjsciowym, a obecnym jest dosc znaczna..
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
pomysl ze swapem na mocnego dizla jest super i gratuluje pomyslu jak i realizacji, ale jestem ciekaw jak to wplywa na prowadzenie. zgaduje, ze roznica mas miedzy silnikiem wyjsciowym, a obecnym jest dosc znaczna.. Oczywiście, że masa samochodu się zmieniła, ale pomyślałem wcześniej i zmieniłem całe zawieszenie od diesla + komplet od bilsteina. Samochód prowadzi się tak jakby ten silnik siedział tam seryjnie. To nie jest E36 ( nie urażając Nikogo ), w którym również miałem wsadzonego diesla, i niestety tam dało się odczuć większą masę silnika ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Co do mocy to planuje coś około 360KM
![]() |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#35
|
![]() |
przy planowanej mocy stylizacja a'la m3 jest zupełnie akceptowalna
na prawdę fajny projekt - uważam, że z diesli z jakimi miałem styczność 3.0 sd jest bezapelacyjnie najfajniejszy - gratuluje i trochę zazdroszcze ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
przy planowanej mocy stylizacja a'la m3 jest zupełnie akceptowalna na prawdę fajny projekt - uważam, że z diesli z jakimi miałem styczność 3.0 sd jest bezapelacyjnie najfajniejszy - gratuluje i trochę zazdroszcze ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 September 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Mniej więcej za ile można dostać taki motor ?
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
A IC to jakaś większa produkcja?
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 20:22 |