ecumaster - zrob to sam |
ecumaster - zrob to sam |
Wed, 20 Aug 2008 - 11:37
Post
#281
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 |
Przy czym przy copy mode on kpoiuje sygnal z wejscai na wyjscie i nie wprowadza fizycznych zmian w sygnale. To jest taki "tryb testowy". A inne tryby sa do ustalania sposobu interpretacji sygnalu wejsciowego. W niektorych autach jest sygnal zbalansowany (np. Daewoo, niektore Ople), a w jeszcze innych (chcoc rzadko) sygnal jest interpretowany na innym zboczu (inverted). czyli tak naprawde mimo ze w logu widac ze zaplon sie przestawia to przy trybie copymode sie nie przestawia ? zakrecone hehe sprobuje w takim razie tego softu 1.74 do ktorego dales linka i zeby rozwiac wszelkie watpilwosci w c20xe z motronic 2.8 co dokladnie ma byc wybrane w "Ignition Mode" Rozumiem tez ze zaznaczone tez ma byc Ign #1 level low tak ? |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 20 Aug 2008 - 11:37
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 20 Aug 2008 - 15:08
Post
#282
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Tak, i wybrany pierwszy tryb Advance / Retard 60-2
Finalny soft z udoskonalonym odpalaniem powienin byc dostepny na stronie do tygodnia. Pozdr Jadzwin czyli tak naprawde mimo ze w logu widac ze zaplon sie przestawia to przy trybie copymode sie nie przestawia ? zakrecone hehe sprobuje w takim razie tego softu 1.74 do ktorego dales linka i zeby rozwiac wszelkie watpilwosci w c20xe z motronic 2.8 co dokladnie ma byc wybrane w "Ignition Mode" Rozumiem tez ze zaznaczone tez ma byc Ign #1 level low tak ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Thu, 21 Aug 2008 - 19:01
Post
#283
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 |
Super w takim razie czekam i bede testowac :-)
|
|
|
Thu, 21 Aug 2008 - 23:15
Post
#284
|
|
Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole |
Tak myślałem żeby kiedyś spróbować zrobić z kontroli startu flatshifta.
Niestety problem był taki że procedura się włącza jak obroty dochodzą do tych zadanych, jak już są wyższe to można naciskać przycisk i nic.... Do takiej funkcji miałby być oczywiście odpowiednio skonstruwany przełącznik na sprzęgle Jest możliwość takiej zmiany? Kiedyś pytałem o to colina ale już nie wracałem do tego od dłuższego czasu, a na dniach będę spowrotem wkładał DETa do auta Lub inna opcja, szeregowo jakby dwa włączniki 1- pedał sprzęgła 2- user output np. > 4000 i to daje 5v na analog 2 co daje korekcje mocno cofając zapłon zdało by to egzamin? -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
Thu, 21 Aug 2008 - 23:33
Post
#285
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Zdaloby ale launch kontrol powinien ci zadzialac.
Jakby co to prosze wyslij mi konfiguracje, i numer firmwareu postaram sie na to popatrezc. Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Fri, 22 Aug 2008 - 00:00
Post
#286
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska |
Witam
wczoraj wgralem soft 1.74 auto odpala lepiej ale nie za kazdym razem czasami trzeba go pokrecic dluzej tak jak na sofcie 1.71 i jeszcze co zauwazylem po odpaleniu i przekrorzeniu ok 1500 obr. silnik tak jakby na ulamek sekundy tracil zaplon ale to tylko raz domyslam sie ze ecumaster przechodzi z trybu copy mode na tryb w ktorym mozna modyfikowac zaplon pozniej jest ok jest to dosyc nie przyjemne na jedynce az potrafia kola zapiszczec. Czy da sie to jakos poprawic? |
|
|
Fri, 22 Aug 2008 - 03:56
Post
#287
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Tak. Wlasnie nowy firmware to rozwiazuje. Przelaczanie z trybu copy na tryb modyfikacji zmienia sie przy okolo 600 obrotow i robi to bez zadych artefaktow.
Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Fri, 22 Aug 2008 - 17:24
Post
#288
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska |
A kiedy mozna sie spodziewac nowego firmware?
|
|
|
Wed, 03 Sep 2008 - 13:40
Post
#289
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
a tak z ciekawosci.
czy mozliwa jest juz i jak wyglada zmiana odciecia zaplonu(moza go podniesc o dowolna wartosc, czy ograniczona)? na stronie, ostatnia dostepna wersja softu jest 1.73, jak bisko wypuszczenia kolejnej jestescie, ktora upora sie z tym opoznionym odpalaniem? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wed, 03 Sep 2008 - 13:48
Post
#290
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków |
Firmware_60-2_1.74
Zasadniczo mozesz sprobowac tego, ale zauwazylem, ze zdarzaja sie problemy przy samym odpalaniu - ja mialem 1 na 5-6 odpalen problem. Jakby sie tak dzialo to lepiej wrocic do starszego softu, jak nie to sie cieszyc -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
Wed, 03 Sep 2008 - 14:13
Post
#291
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Na tej wersji nie powinno byc problemow powinno wysztsko dzialac idealnie.
Pozdr Jadzwin Firmware_60-2_1.74 Zasadniczo mozesz sprobowac tego, ale zauwazylem, ze zdarzaja sie problemy przy samym odpalaniu - ja mialem 1 na 5-6 odpalen problem. Jakby sie tak dzialo to lepiej wrocic do starszego softu, jak nie to sie cieszyc -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wed, 03 Sep 2008 - 15:53
Post
#292
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos |
Na tej wersji nie powinno byc problemow powinno wysztsko dzialac idealnie. Pozdr Jadzwin moze zróbcie jakiegoś bloga co zostało poprawione między softami itd. A jak czytanie czasów w BMW? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
Wed, 03 Sep 2008 - 15:55
Post
#293
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Przed instalacja nowego firmwaru wyswietla ci sie change list.
Co do czytania czasow prace trwaja. Jadzwin moze zróbcie jakiegoś bloga co zostało poprawione między softami itd. A jak czytanie czasów w BMW? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wed, 03 Sep 2008 - 20:21
Post
#294
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń |
a jak jest z ta zmiana odciecia? dziala juz ta funkcja poprawnie?
pacjent to Punto 1.4 GT Turbo, Motronic 2.7 -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Wed, 03 Sep 2008 - 21:03
Post
#295
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Masz na mysli flat shifta ?
a jak jest z ta zmiana odciecia? dziala juz ta funkcja poprawnie? pacjent to Punto 1.4 GT Turbo, Motronic 2.7 -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wed, 03 Sep 2008 - 21:07
Post
#296
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń |
z tego co slyszalem (moze zle zrozumialem?) DET potrafi zmienic odciecie tzn (max rpm) ? to prawda czy niezbedna bedzie ingerencja w ecu zeby to zrobic?
z gory dzieki za odpowiedz -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Wed, 03 Sep 2008 - 21:44
Post
#297
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Ogolnie rzecz biorac ECU po przekroczeniu zadanych obrotow odcina wtryskiwacze. Idea jest take ze sterujesz bezposrednio wtryskiwaczami (koniecznosc przejscia na fullgroup) dzieki czemu mozesz podawac paliwo powyzej odcinki.
Inna alternatywa jest modyfikacja ecu. Pozdr Jadzwin z tego co slyszalem (moze zle zrozumialem?) DET potrafi zmienic odciecie tzn (max rpm) ? to prawda czy niezbedna bedzie ingerencja w ecu zeby to zrobic? z gory dzieki za odpowiedz -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Thu, 04 Sep 2008 - 15:22
Post
#298
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 04 September 2008 |
Witam
Mam pytanko o działanie Auto polonez rover 1,6 na elektronice 1,4 + troche modów czy ecumaster jest w stanie obsłużyc ten silnik. nie znalazłem by ktoś montował to w roverku. silnik nie posiada przepływki, map sensor wbudowany w kompa (można się wpiąc) zamach 34 +2 zęby,wtrysk fullgroup instalacja http://img233.imageshack.us/img233/2016/wi...rkseriesrd6.jpg http://roverki.pl/modules/Nasze_Galerie/ga...00/instal03.jpg autko już delkaruje moce większe niż seryjna 120KM at 6780(fabrycznie 111) 151,2Nm at 4527(fabrycznie145) jednak nie ciągnie tak płynnie jak powinno, dziura na wykresie w momencie obrotowym http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00a324be0fbd5a49.html i tej dziurce chce zaradzić stąd moje pytanko czy da radę go wystroić. |
|
|
Fri, 05 Sep 2008 - 13:18
Post
#299
|
|
Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole |
Odpaliłem właśnie auto z det'em po kilkunastu miesiącach i jest dziwna sprawa. Ignition retard lata mi 0-15 (15 mam max), obojętnie czy kontroluje zapłon czy go tylko czytam. Jak go kontroluje to silnik dodatkowo pracuje jak betoniarka od tego przestawiana zapłonu Dlaczego tak się dzieje ?
edit poprawiło mu się ale wyglądało to tak: -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
Fri, 05 Sep 2008 - 14:31
Post
#300
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Czy to bylo na mpaach kotre mi wyslales ?
I co poprawiles ze jest ok ? Masz aktywne launch control ? Moze masz nie podpiete AN3 i sie wlacza wylacza bo lapie "szumy otoczenia" ? jadziwn Odpaliłem właśnie auto z det'em po kilkunastu miesiącach i jest dziwna sprawa. Ignition retard lata mi 0-15 (15 mam max), obojętnie czy kontroluje zapłon czy go tylko czytam. Jak go kontroluje to silnik dodatkowo pracuje jak betoniarka od tego przestawiana zapłonu Dlaczego tak się dzieje ?
edit poprawiło mu się ale wyglądało to tak: -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 08:43 |