Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
grifter
post Wed, 20 Aug 2008 - 11:37
Post #281


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 20 Aug 2008 - 09:38) *
Przy czym przy copy mode on kpoiuje sygnal z wejscai na wyjscie i nie wprowadza fizycznych zmian w sygnale.
To jest taki "tryb testowy".
A inne tryby sa do ustalania sposobu interpretacji sygnalu wejsciowego. W niektorych autach jest sygnal zbalansowany (np. Daewoo, niektore Ople),
a w jeszcze innych (chcoc rzadko) sygnal jest interpretowany na innym zboczu (inverted).



czyli tak naprawde mimo ze w logu widac ze zaplon sie przestawia to przy trybie copymode sie nie przestawia ?
zakrecone hehe

sprobuje w takim razie tego softu 1.74 do ktorego dales linka i zeby rozwiac wszelkie watpilwosci w c20xe z motronic 2.8 co dokladnie ma byc wybrane w "Ignition Mode"

Rozumiem tez ze zaznaczone tez ma byc Ign #1 level low tak ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 20 Aug 2008 - 11:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Wed, 20 Aug 2008 - 15:08
Post #282


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak, i wybrany pierwszy tryb Advance / Retard 60-2

Finalny soft z udoskonalonym odpalaniem powienin byc dostepny na stronie do tygodnia.

Pozdr
Jadzwin

CYTAT(grifter @ Wed, 20 Aug 2008 - 11:37) *
czyli tak naprawde mimo ze w logu widac ze zaplon sie przestawia to przy trybie copymode sie nie przestawia ?
zakrecone hehe

sprobuje w takim razie tego softu 1.74 do ktorego dales linka i zeby rozwiac wszelkie watpilwosci w c20xe z motronic 2.8 co dokladnie ma byc wybrane w "Ignition Mode"

Rozumiem tez ze zaznaczone tez ma byc Ign #1 level low tak ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Thu, 21 Aug 2008 - 19:01
Post #283


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





Super w takim razie czekam i bede testowac :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Thu, 21 Aug 2008 - 23:15
Post #284


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Tak myślałem żeby kiedyś spróbować zrobić z kontroli startu flatshifta.
Niestety problem był taki że procedura się włącza jak obroty dochodzą do tych zadanych, jak już są wyższe to można naciskać przycisk i nic....

Do takiej funkcji miałby być oczywiście odpowiednio skonstruwany przełącznik na sprzęgle

Jest możliwość takiej zmiany? Kiedyś pytałem o to colina ale już nie wracałem do tego od dłuższego czasu, a na dniach będę spowrotem wkładał DETa do auta rolleyes.gif

Lub inna opcja, szeregowo jakby dwa włączniki
1- pedał sprzęgła
2- user output np. > 4000

i to daje 5v na analog 2 co daje korekcje mocno cofając zapłon

zdało by to egzamin?


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 21 Aug 2008 - 23:33
Post #285


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zdaloby ale launch kontrol powinien ci zadzialac.
Jakby co to prosze wyslij mi konfiguracje, i numer firmwareu postaram sie na to popatrezc.


Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Fri, 22 Aug 2008 - 00:00
Post #286


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





Witam
wczoraj wgralem soft 1.74 auto odpala lepiej ale nie za kazdym razem czasami trzeba go pokrecic dluzej tak jak na sofcie 1.71 i jeszcze co zauwazylem po odpaleniu i przekrorzeniu ok 1500 obr. silnik tak jakby na ulamek sekundy tracil zaplon ale to tylko raz domyslam sie ze ecumaster przechodzi z trybu copy mode na tryb w ktorym mozna modyfikowac zaplon pozniej jest ok jest to dosyc nie przyjemne na jedynce az potrafia kola zapiszczec.
Czy da sie to jakos poprawic?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 22 Aug 2008 - 03:56
Post #287


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak. Wlasnie nowy firmware to rozwiazuje. Przelaczanie z trybu copy na tryb modyfikacji zmienia sie przy okolo 600 obrotow i robi to bez zadych artefaktow.

Pozdr
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Fri, 22 Aug 2008 - 17:24
Post #288


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





A kiedy mozna sie spodziewac nowego firmware?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 03 Sep 2008 - 13:40
Post #289


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





a tak z ciekawosci.
czy mozliwa jest juz i jak wyglada zmiana odciecia zaplonu(moza go podniesc o dowolna wartosc, czy ograniczona)?

na stronie, ostatnia dostepna wersja softu jest 1.73, jak bisko wypuszczenia kolejnej jestescie, ktora upora sie z tym opoznionym odpalaniem?


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 03 Sep 2008 - 13:48
Post #290


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Firmware_60-2_1.74

Zasadniczo mozesz sprobowac tego, ale zauwazylem, ze zdarzaja sie problemy przy samym odpalaniu - ja mialem 1 na 5-6 odpalen problem. Jakby sie tak dzialo to lepiej wrocic do starszego softu, jak nie to sie cieszyc smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 03 Sep 2008 - 14:13
Post #291


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Na tej wersji nie powinno byc problemow powinno wysztsko dzialac idealnie.


Pozdr
Jadzwin


CYTAT(Colin @ Wed, 03 Sep 2008 - 13:48) *
Firmware_60-2_1.74

Zasadniczo mozesz sprobowac tego, ale zauwazylem, ze zdarzaja sie problemy przy samym odpalaniu - ja mialem 1 na 5-6 odpalen problem. Jakby sie tak dzialo to lepiej wrocic do starszego softu, jak nie to sie cieszyc smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 03 Sep 2008 - 15:53
Post #292


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 03 Sep 2008 - 14:13) *
Na tej wersji nie powinno byc problemow powinno wysztsko dzialac idealnie.


Pozdr
Jadzwin


moze zróbcie jakiegoś bloga co zostało poprawione między softami itd.
A jak czytanie czasów w BMW?


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 03 Sep 2008 - 15:55
Post #293


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Przed instalacja nowego firmwaru wyswietla ci sie change list.
Co do czytania czasow prace trwaja.

Jadzwin

CYTAT(Zibi122 @ Wed, 03 Sep 2008 - 15:53) *
moze zróbcie jakiegoś bloga co zostało poprawione między softami itd.
A jak czytanie czasów w BMW?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 03 Sep 2008 - 20:21
Post #294


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





a jak jest z ta zmiana odciecia? dziala juz ta funkcja poprawnie?
pacjent to Punto 1.4 GT Turbo, Motronic 2.7


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 03 Sep 2008 - 21:03
Post #295


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Masz na mysli flat shifta ?



CYTAT(ZoLt4R @ Wed, 03 Sep 2008 - 20:21) *
a jak jest z ta zmiana odciecia? dziala juz ta funkcja poprawnie?
pacjent to Punto 1.4 GT Turbo, Motronic 2.7



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 03 Sep 2008 - 21:07
Post #296


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





z tego co slyszalem (moze zle zrozumialem?) DET potrafi zmienic odciecie tzn (max rpm) ? to prawda czy niezbedna bedzie ingerencja w ecu zeby to zrobic?
z gory dzieki za odpowiedz


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 03 Sep 2008 - 21:44
Post #297


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ogolnie rzecz biorac ECU po przekroczeniu zadanych obrotow odcina wtryskiwacze. Idea jest take ze sterujesz bezposrednio wtryskiwaczami (koniecznosc przejscia na fullgroup) dzieki czemu mozesz podawac paliwo powyzej odcinki.
Inna alternatywa jest modyfikacja ecu.

Pozdr
Jadzwin


CYTAT(ZoLt4R @ Wed, 03 Sep 2008 - 21:07) *
z tego co slyszalem (moze zle zrozumialem?) DET potrafi zmienic odciecie tzn (max rpm) ? to prawda czy niezbedna bedzie ingerencja w ecu zeby to zrobic?
z gory dzieki za odpowiedz



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Van_PTK
post Thu, 04 Sep 2008 - 15:22
Post #298


Rookie
Dołączył: Thu, 04 September 2008





Witam
Mam pytanko o działanie
Auto polonez rover 1,6 na elektronice 1,4 + troche modów
czy ecumaster jest w stanie obsłużyc ten silnik. nie znalazłem by ktoś montował to w roverku. silnik nie posiada przepływki, map sensor wbudowany w kompa (można się wpiąc) zamach 34 +2 zęby,wtrysk fullgroup
instalacja
http://img233.imageshack.us/img233/2016/wi...rkseriesrd6.jpg
http://roverki.pl/modules/Nasze_Galerie/ga...00/instal03.jpg
autko już delkaruje moce większe niż seryjna 120KM at 6780(fabrycznie 111)
151,2Nm at 4527(fabrycznie145) jednak nie ciągnie tak płynnie jak powinno, dziura na wykresie w momencie obrotowym http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00a324be0fbd5a49.html
i tej dziurce chce zaradzić
stąd moje pytanko czy da radę go wystroić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Fri, 05 Sep 2008 - 13:18
Post #299


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Odpaliłem właśnie auto z det'em po kilkunastu miesiącach i jest dziwna sprawa. Ignition retard lata mi 0-15 (15 mam max), obojętnie czy kontroluje zapłon czy go tylko czytam. Jak go kontroluje to silnik dodatkowo pracuje jak betoniarka od tego przestawiana zapłonu angry.gif Dlaczego tak się dzieje ?

edit

poprawiło mu się

ale wyglądało to tak:



--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 05 Sep 2008 - 14:31
Post #300


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Czy to bylo na mpaach kotre mi wyslales ?
I co poprawiles ze jest ok ?

Masz aktywne launch control ? Moze masz nie podpiete AN3 i sie wlacza wylacza bo lapie "szumy otoczenia" ?

jadziwn
CYTAT(LuiG @ Fri, 05 Sep 2008 - 13:18) *
Odpaliłem właśnie auto z det'em po kilkunastu miesiącach i jest dziwna sprawa. Ignition retard lata mi 0-15 (15 mam max), obojętnie czy kontroluje zapłon czy go tylko czytam. Jak go kontroluje to silnik dodatkowo pracuje jak betoniarka od tego przestawiana zapłonu angry.gif Dlaczego tak się dzieje ?

edit

poprawiło mu się

ale wyglądało to tak:



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 08:43