Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
IceMan
post Mon, 04 Aug 2008 - 19:53
Post #241


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





podzieli się ktoś wiedzą jak to do 200sxa s14a podłączyć ?


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 04 Aug 2008 - 19:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Tue, 05 Aug 2008 - 21:21
Post #242


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Masz schemat swojego silnika z pinoutem ecu ?
Jezeli tak to narysuje ci dokladny schemat podlaczenia.
Ja jak robilem 200sx korzystalem z oscyloskopu do identyfikacji przewodow, i nie bylo zadnych porblemow.

Pozdr
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 06 Aug 2008 - 12:00
Post #243


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Czy można stroić samochód z turbo bez map sensora tylko z TPSa czy musi być MAP??

Podłączyłem narazie deflection pod TPSa ale czy bedzie to grało tak jak trzeba i nie popłynie coś??


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 06 Aug 2008 - 12:12
Post #244


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(Zibi122 @ Wed, 06 Aug 2008 - 11:00) *
Czy można stroić samochód z turbo bez map sensora tylko z TPSa czy musi być MAP??

Podłączyłem narazie deflection pod TPSa ale czy bedzie to grało tak jak trzeba i nie popłynie coś??


Na kazdym biegu mozesz miec inny AFR, wiec lepiej nie kombinowac. W twoim przypadku mozesz sie dolutowac do MAPa wbudowanego w microplexa - zdaje sie, ze ma on zakres 250kPa.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 06 Aug 2008 - 12:39
Post #245


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Colin @ Wed, 06 Aug 2008 - 12:12) *
Na kazdym biegu mozesz miec inny AFR, wiec lepiej nie kombinowac. W twoim przypadku mozesz sie dolutowac do MAPa wbudowanego w microplexa - zdaje sie, ze ma on zakres 250kPa.


To ma byc w BMW 2,5l . Ja mam pod mapa w kompie własnie. o nic bedzie trzeba domontować.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Wed, 06 Aug 2008 - 19:57
Post #246


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





CYTAT(Jadzwin @ Tue, 05 Aug 2008 - 20:21) *
Witam,

Masz schemat swojego silnika z pinoutem ecu ?
Jezeli tak to narysuje ci dokladny schemat podlaczenia.
Ja jak robilem 200sx korzystalem z oscyloskopu do identyfikacji przewodow, i nie bylo zadnych porblemow.

Pozdr
Jadzwin

nie mogę nigdzie znaleźć pinoutu do s14a lhd, wszędzie tylko rhd
mam tylko to z serwisówki:







--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 06 Aug 2008 - 20:08
Post #247


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Czyli ogolnie tak do zaplonu przypinasz sie do tego przewodu ktory rozchodzi sie na dwa przed ECU (REF 41, 51). Z tego co pamietam to jest bialy i rozchodzi sie na dwa jakies 10cm przed kompem.
Przecinasz go w miejscu przed "rozdwojeniem". Przewod idacy od czujnika podpinasz do Ignition#1 In. Do tego samego przewodu podlaczasz dolaczony rezystor 2k2 (czerwony, czerwony, czerwony) a drugi koniec rezystora do +12V (robisz pullup). Drugi koniec przewodu idacy do ECU podpinasz pod Ignition #1 Out.

Co do przeplywomierza to sadze ze trzeba przeciac przewod idacy do pinu 26. Najlepiej odpal auto, podepnij sie tam woltomierzem i dodajac gazu sprawdz czy zmieniaja sie sensownie wskazania.
Potem przetnij przewod i kabelek idacy od MAF'a podepnij do Analog #1 In, a drugi koniec do analog 1 Out.

teraz w zaleznosci czy bedziesz jako deflection uzywal seryjnej przeplywki czy zewntrznego mapsensora (zdecydowanie polecam to rozwiazanie), to albo deflection podpinasz do tego samego przewodu co Analog #1 in, albo do wyjscia map sensora. Map sensoro pozwoli ic jeszcze na elektorniczna kontrole doladowania w fukncji obrotow.

Daj znac jak podlaczysz i czy wszytsko dziala. Jako firmware na poczatek proponuje 1.51.

Pozdr
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 06 Aug 2008 - 20:48
Post #248


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Czy normalne jest, że po podpięciu ecumastera w celu sterowania zaplonem w M50B25 silnik troszke gorzej zapala. Dłuzej trzeba kręcić aby zaskoczyl??


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Wed, 06 Aug 2008 - 22:01
Post #249


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 06 Aug 2008 - 19:08) *
...
Daj znac jak podlaczysz i czy wszytsko dziala. Jako firmware na poczatek proponuje 1.51.
Pozdr
Jadzwin

być może w weekend uda mi się ruszyć z tematem
dzięki


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 06 Aug 2008 - 23:23
Post #250


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zibi: tak to jest normalne. Trwaja prace nad wyelminowanie tej przypadlosci.


Pozdr
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Thu, 07 Aug 2008 - 09:29
Post #251


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Tak myślałem, dla mnie jest to logiczne bo sygnał ma dłuższą drogę do pokonania. Moze zrobić trzeba chwilowe zwarcie wejscia i wyjścia aby zapalał poprawnie a potem po np 2 sek przełaczneie już tak jak trzeba.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 07 Aug 2008 - 10:27
Post #252


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jak zrobic to dokladnie wiem, ale potzrebuje czasu na testy.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Fri, 08 Aug 2008 - 17:26
Post #253


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





CYTAT(Jadzwin @ Fri, 01 Aug 2008 - 09:03) *
Wtaim,

Jakie auto ? Z 60-2 nie powinno byc zadnych problemow. W niektorych autach jest sygnal zbalansowanyh i wtedy nalezy podlaczyc inaczej.

Pozdr
Jadzwin


60-2 c20xe... ale niestety krecilem rozrusznikiem i nic, po wroceniu do starszej wersji odpalilo od razu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 08 Aug 2008 - 17:53
Post #254


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(grifter @ Fri, 08 Aug 2008 - 16:26) *
60-2 c20xe... ale niestety krecilem rozrusznikiem i nic, po wroceniu do starszej wersji odpalilo od razu



moze jakis blad wystapil przy wgrywaniu nowego firmware?? albo przy sciganiu z netu?


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 08 Aug 2008 - 18:17
Post #255


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Nie ma takiej mozliwosci poniewaz wszedzie sa sumy kontorlne uniemozliwajace zaistneinie takiej sytuacji.
Trzeba zbadac sprawe.

Pozdr
Jadzwin

CYTAT(ade @ Fri, 08 Aug 2008 - 17:53) *
moze jakis blad wystapil przy wgrywaniu nowego firmware?? albo przy sciganiu z netu?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Sun, 10 Aug 2008 - 09:45
Post #256


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Czy Ecumaster poradzi sobie z sterowaniem 6 wtryskami wysokoomowymi??

Jak to podłaczyc w BMW gdzie nie ma sterowania full group??


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 10 Aug 2008 - 10:22
Post #257


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Panowie, nie uzyskałem jakies konkretnej odpowiedzi. Czy ECUMaster ogarnie silnik R5 (5 cewek)?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 10 Aug 2008 - 14:19
Post #258


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jaki auto i jaki motor R5 ?

Co do 6 wtryskow to nalezaloby zastosowac zewnetrzna diode. Ogolnie podpinasz sie do jednego wtryskiwacza, jak sygnal wejsciowy, a lejesz full group.

Pozdr
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 10 Aug 2008 - 14:43
Post #259


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Audi S4
Silnika AAN

Podobno Fiat Coupe jest do ograniecia, dlatego pytam o Audi.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Sun, 10 Aug 2008 - 16:21
Post #260


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 10 Aug 2008 - 14:19) *
Jaki auto i jaki motor R5 ?

Co do 6 wtryskow to nalezaloby zastosowac zewnetrzna diode. Ogolnie podpinasz sie do jednego wtryskiwacza, jak sygnal wejsciowy, a lejesz full group.

Pozdr
Jadzwin


Rozumiem, że dioda ma byc w szereg z wtryskami aby oporność nie spadła za nisko?
Czy tak jak to robi sie przy przekaźnikach aby zabezpieczyć układ przed przepieciami z cewki?


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 22:18