ecumaster - zrob to sam |
ecumaster - zrob to sam |
Sun, 06 Apr 2008 - 13:26
Post
#181
|
|
Super User Dołączył: Sat, 12 February 2005 Skąd: [ S R C ] |
Jesli skutecznie potrafisz karygowac AFR i konczy Ci sie zakres pmiarowy MAFa to moze wieksza obudowa przeplywki bylaby rozwiazniem??
-------------------- ET 12.793s
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 06 Apr 2008 - 13:26
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 06 Apr 2008 - 13:30
Post
#182
|
|
Super User Dołączył: Sat, 12 February 2005 Skąd: [ S R C ] |
Jakie jest pole powierzchni czolowej seryjnej Calibry??
W ktora strone sie przesunie ta wartosc jesli "pogorsze" ksztalt zderzaka z powodu IC(ma to wplyw na Pp czolowej??) -------------------- ET 12.793s
|
|
|
Sun, 06 Apr 2008 - 15:22
Post
#183
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków |
A ja mam takie pytanko... pacjent to 1.8t AEB z k04 w obudowie k03. przepływka jest analogowa. wszystko podłączone poprawnie, deflection na mapie. Problem polega na tym, że na seryjnych nastawach na 0,6bara afr był 14, trochę mało paliwa jak na turbo turbina grzała się do czerwoności, udało się zejść do AFR 12,5 powyżej 4,5tyś rpm. Lecz tym samym zamknęła się przepływka... powyżej 4,5tyś rpm ma constans 5V.... i nie można dolać więcej wachy... pierwsze co przyszło mi do głowy to regulator 4barowy i większe wtryski by dolać więcej wachy bez modyfikacji sygnału z przepływki przez co zystaky trochę zapasu regulacji. dobrze rozumuję ?? i dwa to powyżej 0,6bara łapie odcinkę jakąś, czyżby boostcut sterowany z przepływu ? 1.tak 2. raczej tak Dan: Przeplywka w tym przypadku nic nieda, bo juz ma 5v, a jak bedzie mial mniej to tylko bedzie mniej paliwa wiec -> pyt1 -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
Sun, 06 Apr 2008 - 15:53
Post
#184
|
|
Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden |
Co masz na mysli ? Pozdr Jadzwin czy moge zczytywac temp. z samego czujnika podlaczajac pod DETa jest mozliwosc lambdy wiec ..... -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
Sun, 06 Apr 2008 - 16:58
Post
#185
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 |
1.tak 2. raczej tak Dan: Przeplywka w tym przypadku nic nieda, bo juz ma 5v, a jak bedzie mial mniej to tylko bedzie mniej paliwa wiec -> pyt1 dzięki wielkie colin. miejmy nadzieję że jak w dsm'ach ten tok rozumowania w przypadku audi okaże się słuszny w audi przepływki są identyczne różni się tylko rozmiar obudowy, więc tak czy siak zamknę przepływkę. -------------------- ...
|
|
|
Sun, 06 Apr 2008 - 22:37
Post
#186
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków |
czy moge zczytywac temp. z samego czujnika podlaczajac pod DETa jest mozliwosc lambdy wiec ..... Jest mozliwosc lambdy, jezeli masz sygnal juz przetworzony przez kontroler i wychodzi cos co sie miesci w 0-5V i ma okreslona charakterystyke. Jezeli bedziesz mial uklad, ktory sygnal z termopary przetworzy na cos w zakresie 0-5V o stalej charakterystyce to nie ma sprawy - kwestia tylko zrobienia kalibracji, zeby dobrze pokazywalo w sofcie. Natomiast o ile w przypadku wskaznikow/kontrolerow AFR wyjscie 0-5V jest bardzo popularne, o tyle w przypadku EGT chyba sie z tym nie spotkalem Ale moze Jadzwin cos wymysli -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
Thu, 10 Apr 2008 - 14:33
Post
#187
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 |
kolejne pytanko. podtrzymanie. jak to cholerstwo uruchomić ? ze schematu wynika że trzeba zmasować in3 przez dwa przełączniki ? czy jak ...
-------------------- ...
|
|
|
Thu, 10 Apr 2008 - 15:31
Post
#188
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2004 Skąd: Łomża |
Jakie jest pole powierzchni czolowej seryjnej Calibry?? W ktora strone sie przesunie ta wartosc jesli "pogorsze" ksztalt zderzaka z powodu IC(ma to wplyw na Pp czolowej??) calibra overall height 128,8 overall width 167,6 ground clearance 15,5 ale dane z car test więc wiesz -------------------- VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away. |
|
|
Thu, 10 Apr 2008 - 15:43
Post
#189
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków |
kolejne pytanko. podtrzymanie. jak to cholerstwo uruchomić ? ze schematu wynika że trzeba zmasować in3 przez dwa przełączniki ? czy jak ... Normalnie. Jak dostanie mase, to sie wlaczy. A przelaczniki sa: pod pedalem sprzegla i pod reka - 2 stopniowy uklad, aby sie nie wlaczylo podczas jazdy z puszczonym sprzeglem. Mozna bez nich, ale daleko bys na tym nie zajechal -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
Sun, 20 Apr 2008 - 00:29
Post
#190
|
|
User Dołączył: Sun, 01 May 2005 |
czy ecumastera da sie podlaczyc do punto gt?
bosch motronic 2.7 zapłon 60-2 czujnik na kole pasowym magnetyczny, bipolarny czy najnowsza wersja tylko czyta obroty, czy może też modyfikować zapłon, jeśli tak to czy przyspieszac, czy opozniac, czy w obie strony. gdzie go można kupić, ile kosztuje -------------------- Punto GT
220,3HP 5880rpm 273,4Nm 4645rpm |
|
|
Sun, 20 Apr 2008 - 00:55
Post
#191
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Witam,
Nie bedzie problemu ze sterowaniem zaplonu w obie strony. Przetestowane w 2 fiatach. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Sun, 20 Apr 2008 - 12:45
Post
#192
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos |
A jak zrobić sterowanie dodatkowymi wtryskami w BMW??
Tam jest 6 wtrysków sterowane po 3. Chcemy dołozyć 3 wtryski ale tak aby starczyły na około 0,8b Czy przy pomocy ecumastera i jego możliwości sterowania wtryskami damy rade coś takiego zrobić?? Myślałem nad tym aby sygnał z kompa połaczyć przez diody(odseparowanie) i dopiero dac do ecu. Czy ma to sens? Czy mozna wtedy do ecu podłaczyc mapsensor aby ustawić dokładnie przy jakim doładowaniu co ma sie dziać?? dzieki -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
Sun, 20 Apr 2008 - 19:09
Post
#193
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Mozna wziasc sygnal z jednego wtryskiwacza i modifikowac go na mapie injection.
A do wyjscia podpiac 3 wtryski. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Sun, 20 Apr 2008 - 21:16
Post
#194
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock |
A jak zrobić sterowanie dodatkowymi wtryskami w BMW?? Tam jest 6 wtrysków sterowane po 3. Chcemy dołozyć 3 wtryski ale tak aby starczyły na około 0,8b Czy przy pomocy ecumastera i jego możliwości sterowania wtryskami damy rade coś takiego zrobić?? Myślałem nad tym aby sygnał z kompa połaczyć przez diody(odseparowanie) i dopiero dac do ecu. Czy ma to sens? Czy mozna wtedy do ecu podłaczyc mapsensor aby ustawić dokładnie przy jakim doładowaniu co ma sie dziać?? dzieki Wszystko niby fajnie ale jak chcesz idealnie rozdzielić paliwo z 3 wtrysków na 6 cylindrów? Jeżeli dobrze kombinuję a myślę że dobrze to wtryski wkleisz-umieścisz w kolekotrze dolotowym w puszcze a powietrze dostarczane do kolekotra pod ciśnieniem 0.8b rozdmucha paliwo napewno nie tak jak to sobie zaplanujesz i na jednym cylindrze będzie bardziej bogato a na drugim ubogo co i tak może dać ogólnie fałszywie poprawne sumarycznie wyniki podczas pomiaru afr. Lepiej zastonowić się albo nad większymi wtryskami i możliwością odstrojenia całości lub dodatkowymi 6-wtryskami. Wiem że jest wiele projektów gdzie jeden lub dwa dodatkowe wtryski w dolocie załatwiają sprawę paliwa w systemach turbo ale nie wiem jak wpływa to na stan i awaryjnośc silnika przy dłuższej pracy. Przepraszam za OT. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
Sun, 20 Apr 2008 - 21:32
Post
#195
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Przy rozsadnym podejsciu bedzie ok. To wsyztsko zalezy jaki % paliwa pojdzie z dodatkowych wtryskow.
Zdecydowanie najlepiej dac 6 wiekszych wtryskow, jakkolwiek powyzej pewnego wydatku moze byc juz problem z wystrojeniem auta swinia (na dole moze byc mocno zalane) Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Mon, 21 Apr 2008 - 09:07
Post
#196
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos |
Wtryski standardowo przed przepustnicą a wiec paliwo leciało by tak jak powietrze tyle ile da rade każdy cylinder. Tak przynajmniej mi sie wydaje ze powinno zadziałac.
Wiem ze lepiej dac wieksze wtryski ale to jest projekt z małym budżetem. A jakle wtryski dać do 6 cylindrówki aby spokojnie starczyły na 300 KM z zapasem 50 KM?? Silnik to 3,5 l BMW z stopniem spręzania 9:1 a wiec moze i 1 b bedziemy dmuchac -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
Sun, 11 May 2008 - 16:50
Post
#197
|
|
User Dołączył: Sun, 01 May 2005 |
czy ecumastera da sie podlaczyc do punto gt? bosch motronic 2.7 zapłon 60-2 czujnik na kole pasowym magnetyczny, bipolarny czy najnowsza wersja tylko czyta obroty, czy może też modyfikować zapłon, jeśli tak to czy przyspieszac, czy opozniac, czy w obie strony. gdzie go można kupić, ile kosztuje punto gt, motronic 2.7 60-2 Udało mi się podłączyć wsystsko oprocz modyfikacji zaplonu. gdy jest podłaczone tylk wejście IGN1 czyta obroty tip-top. Kiedy przetne obwód czujnika zapłonu, na wyjściu ING1, ani na IGN2, ani na IGN bipolar sygnału nie ma. Oscyloskop na IGN1 IN pieknie pokazuje sygnał z czujnika, natomiast na wyjściu nic się nie zmienia. Próbowałem zrobić pull-up wejścia i wyjścia schodząc z opornością od 10 przez 5 i 2 do 1K ale nic to nie daje . linia na oscyloskopie ani drgnie. w zakładce setup mam zaznaczone aby modyfikował zapłon, wybraną opcję 60-2, Urządzenie dobrze steruje zapłonem gdy jest podłaczone między ECU a wzmacniacz zapłonu, gdzie modyfikuje sygnał z komputera na wejściach wzmacniacza. Są widoczne wyraźne zmiany w pracy silnika przy opóźnianiu zapłonu. może ktoś z Was jest w stanie mi teraz pomóc? chętnie zadzwonie do kogoś kto pomoże mi to ogarnąć janek -------------------- Punto GT
220,3HP 5880rpm 273,4Nm 4645rpm |
|
|
Sun, 11 May 2008 - 16:58
Post
#198
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip |
a to EM już obsługuje 60-2 :?:
-------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
Sun, 11 May 2008 - 17:12
Post
#199
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań |
Rozcinając przewód musisz dać rezystor pomiedzy wejściem zapłonu w DET II a +12V. Jeżeli go nie ma, to nie widać obrotów silnika. Możesz skorzystać z rezystorów w zestawie.
-------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
Sun, 11 May 2008 - 17:23
Post
#200
|
|
User Dołączył: Sun, 01 May 2005 |
Rozcinając przewód musisz dać rezystor pomiedzy wejściem zapłonu w DET II a +12V. Jeżeli go nie ma, to nie widać obrotów silnika. Możesz skorzystać z rezystorów w zestawie. przeczytaj raz jeszcze. ecumaster czyta obroty po przecięciu, nie daje sygnału na wyjściu. Pull-up ani wejścia ani wyjścia nic nie pomaga. -------------------- Punto GT
220,3HP 5880rpm 273,4Nm 4645rpm |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 22:50 |