Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
artix
post Thu, 20 Mar 2008 - 20:46
Post #161


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





kto jezdzi z DET w M50B25 vanos ?

moze ktos wrzuci schematy podlaczen i podzieli sie doswiadczeniami w temacie

PS.

Mega dzieki dla Colin i Jadzwin za profi obsluge i sprawnie dzialajacy suport !


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 20 Mar 2008 - 20:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
magician
post Fri, 21 Mar 2008 - 09:32
Post #162


Frequent User
Dołączył: Fri, 21 October 2005
Skąd: Kielce





Ja mam DETII u siebie w M50B25 Vanos, ale ciężko powiedzieć, że jeździ - cały czas mam jakieś problemy z elektryką w autku (w zeszły piątek jeździło, ale padał deszcz, więc miałem stroić w sobotę - a w sobotę już nie odpalił, a we wtorek miałem już martwy aku).

Co do schematu podłączenia, to otrzymałem instrukcję od Jadźwina - i tak podłączyłem. Ecumaster działa, paliwo reguluje, zapłonu nie ruszałem jeszcze, bo nie było kiedy. Na wejściu Analog IN #3 mam podpięty sygnał z LM-1 - loguje prawidłowo.



Na schemacie brakuje jeszcze podpięcia Analog IN#2 do masy.

Jak dojdę do ładu z elektryką to będę mógł powiedzieć coś więcej.


--------------------
Było: BMW E36 325i TURBO
Jest kilka innych mniej pasjonujących...
Buduje się replika Lotusa Seven - ZX9R Haynes Roadster - będzie się działo ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 21 Mar 2008 - 10:08
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Nie trzeba juz podlaczac wejsc analogowych do masy. Od firmwareu 1.51 (czyli wszytskie DET2) nie wymagaja podlaczania wolnych wejsc analogowych do masy.

Pozdr
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 21 Mar 2008 - 10:09
Post #164


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





ok dzieki

mam dwa MAP-y , jeden z wbudowana temp drugi bez i zastanawiam sie jakiego uzyc podczas zmiany z MAF na MAP


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 21 Mar 2008 - 10:12
Post #165


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(magician @ Fri, 21 Mar 2008 - 09:32) *
Ja mam DETII u siebie w M50B25 Vanos, ale ciężko powiedzieć, że jeździ - cały czas mam jakieś problemy z elektryką w autku (w zeszły piątek jeździło, ale padał deszcz, więc miałem stroić w sobotę - a w sobotę już nie odpalił, a we wtorek miałem już martwy aku).

Co do schematu podłączenia, to otrzymałem instrukcję od Jadźwina - i tak podłączyłem. Ecumaster działa, paliwo reguluje, zapłonu nie ruszałem jeszcze, bo nie było kiedy. Na wejściu Analog IN #3 mam podpięty sygnał z LM-1 - loguje prawidłowo.



Na schemacie brakuje jeszcze podpięcia Analog IN#2 do masy.

Jak dojdę do ładu z elektryką to będę mógł powiedzieć coś więcej.



sorry ze ide na latwizne ale masz moze dane E36 coupe dotyczace oporu powietrza i powierzchni czolowej , te ktore wpisuje sie w hamownie rolleyes.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Fri, 21 Mar 2008 - 10:46
Post #166


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





Coefficient of drag: 0.330
Frontal area (m2): 1.975


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 21 Mar 2008 - 12:32
Post #167


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





dzieki mr .M wink.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROTOR
post Sat, 22 Mar 2008 - 00:04
Post #168


Forum Killer
Dołączył: Tue, 08 March 2005
Skąd: Lublin





w dokumentacji znalazlem cos takiego, jesli do analog in 3 podlaczymy szerokopasmowa sonde lambda[0-5v], umozliwi nam nalozenie na mapy srednich wartosci afr..

hmm , czyli jak podlacze wyjscie sygnalowe z boscha z 1.8t [0-5v] do analog in 3 - to powinno dzialac/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Sat, 22 Mar 2008 - 00:15
Post #169


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





jesli jest szerokopasmowa z odpowiednim sterownikiem to jasne ze tak ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 25 Mar 2008 - 16:36
Post #170


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden








Dzis wyciaglem wiazke aby sie podlaczyc DETem i mala niespodzianka huh.gif

A wiec pin 16 z DME idzie na CAMSHAFT SENSOR a nie na CRANKSHAFT jak podane w opisie powyzej ... ????

Druga sprawa ze moje przewody z przeplywki maja inne kolory niz pokazuje to schemat z ksiazki Chiltons . To niejest problemem lecz troche dziwne .

Czy ktos to moze zweryfikowac , przewod do MAF 41 z DME mam szaro/zolty


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 25 Mar 2008 - 17:31
Post #171


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Najprosciej, podepnij analog #1 in do tego przewodu i zobacz na logu jak sie zmienia sygnal w funkcji obrotow.
Jak tak jak z przeplywki to przeplywka smile.gif Ewentualnie podepnij woltomierz i patrz jak sie zmienia napiecie

Pozdr
Jadzwin

CYTAT(artix @ Tue, 25 Mar 2008 - 18:36) *



Dzis wyciaglem wiazke aby sie podlaczyc DETem i mala niespodzianka huh.gif

A wiec pin 16 z DME idzie na CAMSHAFT SENSOR a nie na CRANKSHAFT jak podane w opisie powyzej ... ????

Druga sprawa ze moje przewody z przeplywki maja inne kolory niz pokazuje to schemat z ksiazki Chiltons . To niejest problemem lecz troche dziwne .

Czy ktos to moze zweryfikowac , przewod do MAF 41 z DME mam szaro/zolty



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 25 Mar 2008 - 17:43
Post #172


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Ok przeplywka to nie problem

Co zatem ze schematem i roznica miedzy CAM i CRANKshaft ?

Blad w przepisywaniu podlaczen do DME ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 25 Mar 2008 - 20:18
Post #173


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Czy moze ktos ma juz jakies info (gdzies czytałem ze pracuja nad ogarnieciem silnika AAN/ABY za pomocą ECUmaster) nt. współpracy ww. "urządzen" (silnik-swinia)?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
magician
post Tue, 25 Mar 2008 - 21:38
Post #174


Frequent User
Dołączył: Fri, 21 October 2005
Skąd: Kielce





CYTAT(artix @ Tue, 25 Mar 2008 - 17:43) *
Ok przeplywka to nie problem

Co zatem ze schematem i różnica miedzy CAM i CRANKshaft ?

Blad w przepisywaniu podlaczen do DME ?



Nie wiem skąd się u Ciebie wziął camshaft - schemat przedstawiony przeze mnie bazuje na tym co podał mi Jadźwin - na podstawie wysłanych mu danych - schematu Haynes'a i AutoData, a tam ewidentnie jest "pin 16 - Crankshaft position sensor".
Dla potwierdzenia poniżej "schemat" podłączenia SMT6 do BMW 325i Vanos:



--------------------
Było: BMW E36 325i TURBO
Jest kilka innych mniej pasjonujących...
Buduje się replika Lotusa Seven - ZX9R Haynes Roadster - będzie się działo ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 25 Mar 2008 - 22:40
Post #175


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





wynikalo by ze moja ksiazka jest jakas zjeb..... blink.gif

jest tak
pin 16 czrny i 44 zolty do camshaft

pin 67 zolty i 68 czarny do crankshaft

kolory do mafa w ksiazce sa inne niz w wiazce w aucie , wiec cos musi byc nie tak



--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROTOR
post Tue, 25 Mar 2008 - 22:54
Post #176


Forum Killer
Dołączył: Tue, 08 March 2005
Skąd: Lublin





jeszcze jedno pytanie, czy ecumaster moze w jakis sposob sterowac iloscia no2 / - tzn. pelnic role sterowania progresywnego , z tego co sie dowiedzialem od kolegi quakiego solenoid no2 jest sterowany sygnalem pwm [pulse with modulation]a im wieksze wypelnienie sygnalu tym wiecej no2, chyba to nie ma znaczenia ale auto to mazda 1.8

z gory dzieki za odpowiedz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 25 Mar 2008 - 23:58
Post #177


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Moze. Na drugieh mapie (injection) steruje sie wypelnieniem sygnalu koncowki mocy. Dodatkowo mozna tez ustawic czestotliwosc (0-150hz i od 100-15khz). Przy zaworze od no2 to czestotliwosc blizej 20Hz. Wazne zeby byl to zawor przystosowany do pracy z PWM inaczej moga pojawic sie problemy z poprawnym dawkowaniem)


CYTAT(ROTOR @ Wed, 26 Mar 2008 - 00:54) *
jeszcze jedno pytanie, czy ecumaster moze w jakis sposob sterowac iloscia no2 / - tzn. pelnic role sterowania progresywnego , z tego co sie dowiedzialem od kolegi quakiego solenoid no2 jest sterowany sygnalem pwm [pulse with modulation]a im wieksze wypelnienie sygnalu tym wiecej no2, chyba to nie ma znaczenia ale auto to mazda 1.8

z gory dzieki za odpowiedz



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sat, 05 Apr 2008 - 19:02
Post #178


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





jak wyglada sprawa z EGT ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 05 Apr 2008 - 21:23
Post #179


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Co masz na mysli ?

Pozdr
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Samcrk
post Sun, 06 Apr 2008 - 09:23
Post #180


Forum Homee
Dołączył: Sat, 09 September 2006
Skąd: ARS Serwis 4x4





A ja mam takie pytanko... pacjent to 1.8t AEB z k04 w obudowie k03. przepływka jest analogowa. wszystko podłączone poprawnie, deflection na mapie.
Problem polega na tym, że na seryjnych nastawach na 0,6bara afr był 14, trochę mało paliwa jak na turbo turbina grzała się do czerwoności, udało się zejść do AFR 12,5 powyżej 4,5tyś rpm. Lecz tym samym zamknęła się przepływka... powyżej 4,5tyś rpm ma constans 5V.... i nie można dolać więcej wachy...
pierwsze co przyszło mi do głowy to regulator 4barowy i większe wtryski by dolać więcej wachy bez modyfikacji sygnału z przepływki przez co zystaky trochę zapasu regulacji. dobrze rozumuję ?? i dwa to powyżej 0,6bara łapie odcinkę jakąś, czyżby boostcut sterowany z przepływu ?


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 00:38