Honda S2000 |
Honda S2000 |
Sun, 19 Mar 2023 - 13:09
Post
#361
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Czyli bylo jezdzone bez kostki.
To ciekaw jestem co Yaca napisze Jazda bez najwazniejszego 3ciego biegu musiala byc czysta przyjemnoscia -------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 19 Mar 2023 - 13:09
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 19 Mar 2023 - 15:55
Post
#362
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
Czyli bylo jezdzone bez kostki. To ciekaw jestem co Yaca napisze Jazda bez najwazniejszego 3ciego biegu musiala byc czysta przyjemnoscia dlaczego nie miało byc 3go biegu? -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Sun, 19 Mar 2023 - 15:59
Post
#363
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Sun, 19 Mar 2023 - 22:51
Post
#364
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
w sumie to nie wiem co powinienem napisać, popełniłem parę błędów ale szczególnie boli mnie jeden.... który skutkował zmieleniem krótkiego dyfra, a przyczyna bardzo prozaiczna i tutaj musze się przyznać .. moja nie uwaga i brak zalania oleju .... ale to wyszło dopiero kilka godzin przed wyjazdem.. podmiana do późnych godzin, 2h snu i wyjazd na Sielesie...
wyjazd na wariata .. czyli norma, niestety nie udało mi się tak naprawde za dużo sprawdzić, wiem na pewno że skrzynia jest do wymiany/naprawy, kupiłem ją jako poliftową skrzynie która miała być w b.dobrym stanie bez żadnych wad, a okazało się że sprężyna która odpowiada za stabilizowanie drążka do pozycji "centralnej" nie odbija i po np. wysprzęgleniu np. z jedynki drążek nie ustawiał się na "środku" co już mocno wqurwia bo ryzyko miss shifta mocno rośnie, ale najgorsza rzecz to brak 3, kazde przepięcie z 2->3 i 4->3 jest bez synchronizacji, mam jeszcze 2 inne skrzynie które miały być przygotowane przed tym wyjazdem jako backup ale oczywiście czasu nie wystarczyło, części są już na miejscu wiec bedzie co robić, wspomaganie działało normalnie do 30km/h i dlatego wczęsniej tego nie zauważyłęm, dopiero dwa dni przed wyjazdem podczas strojenia na ulicy bardzo wyraźnie dało się odczuć że wspoma przeskakuje powyżej 30+ w tryb "gumka ze starych majtek" i samochód prowadzi się bardzo nieprecyzyjnie czyli odwrotnie niż powinno to działać, podmiany modułów nie przyniosły efektu a na więcej nie było już czasu, w sumie też było do przełknięcia na poczatek, brak ABSu też wyszedł na strojeniu ale myśle że przyczyną będzie jakas pierdoła, ostatni problem pojawił się w przednim zawieszeniu - obcieranie tarczy o dolny wahacz przy skręcie, i tutaj jest kilka opcji, na pewno przerabiam górne regulowane sworznie bo mimo sporego momentu dokręcania puściły i nie przyniosła efektu modyfikacja z wykonaniem nowych podkłądek o precyzyjnym wymiarze które moim zdaniem mogły być przyczyną takiego zachowania w innych podobnych przypadkach o których słyszałem ... u mnie chyba jednak nie przyniosło to spodziewanego efektu, najlepsze rozwiazanie to wyfrezowanie ząbków co wyeliminuje takie ryzyko na zawsze, tutaj przykład z Ikeya Formula ale to tez nie do końca pewna przyczyna i mam jeszcze kilka wątpliwości ale tutaj w pierwszej kolejności jadę jutro na szarpaki i na spokojnie zobacze jak się zachowuje koło podczas skrętu, ciezko bedzie zasymulować obciążenie jakiemu poddany jest zawias ale myśle że przybliży mnie do rozwiazania problemu.. generalnie nie chce Was zanudzać i wypisywać litanii, oczywiście można ironicznie powiedzieć że tyle czasu piepsze się i spuszczam na duperelami a popełniam takie błędy i jade nieprzygotowanym wozem na tor, ... liczyłem się z problemami, chciałbym żeby poszło gładko ale jest co jest i trzeba działać dalej. stay tuned. -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Mon, 20 Mar 2023 - 00:59
Post
#365
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
O kurde.. nic nią nie jeździłeś po drogach przed Silesie? To wszystko by wyszło. Zarejestrowany wóz to potężny plus w sensie testów nic tylko testować na drogach ile wlezie.
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Mon, 20 Mar 2023 - 04:50
Post
#366
|
|
Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
Dasz radę. Wio do garażu i naprawisz wszystko
|
|
|
Mon, 20 Mar 2023 - 05:39
Post
#367
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
choroby wieku dzieciecego. oby udalo sie je latwo usunac i tyle. sezon tak na prawde sie dopiero zaczyna.
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Tue, 21 Mar 2023 - 13:55
Post
#368
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
O kurde.. nic nią nie jeździłeś po drogach przed Silesie? To wszystko by wyszło. Zarejestrowany wóz to potężny plus w sensie testów nic tylko testować na drogach ile wlezie. samochód jest zajestrowany, przegląd przeszedł, ale pierwszy raz w sumie wyjechałem na ulice dwa dni przed Sielsią, wczęsniej pogoda nie pozwalała na weekendach a tylko wtedy mam możliwość wyjechać Dasz radę. Wio do garażu i naprawisz wszystko dokładanie choroby wieku dzieciecego. oby udalo sie je latwo usunac i tyle. sezon tak na prawde sie dopiero zaczyna. każdy test pozwala na weryfikacje pewnych założeń, mimo że mało co przejechałem to dało się odczuć potenciał w prowadeniu i przyczepności jaką wóz generował i mam nadzije że że szybko to zweryfikuje -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Tue, 21 Mar 2023 - 15:01
Post
#369
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
A ile ciaglego G w zakrecie generuje? 1,2, 1,3G? Tylko ciaglego nie jakies 0,5s piki.
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Thu, 23 Mar 2023 - 08:05
Post
#370
|
|
User Dołączył: Sun, 30 April 2017 |
Yaca miło było spotkać po tylu latach
Wóz jest totalnym kotem!!! naprawisz te pare rzeczy i będziesz czerpać radość z jazdy pełnymi garściami |
|
|
Fri, 24 Mar 2023 - 13:48
Post
#371
|
|
Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa |
generalnie nie chce Was zanudzać i wypisywać litanii, oczywiście można ironicznie powiedzieć że tyle czasu piepsze się i spuszczam na duperelami a popełniam takie błędy i jade nieprzygotowanym wozem na tor, ... liczyłem się z problemami, chciałbym żeby poszło gładko ale jest co jest i trzeba działać dalej. Życie... dopóki się nie poddajesz i masz z tego fun, to ja nie widzę problemu. Takie są smaki życia (wyścigowego) PS. ja akurat nie mam serca upalać show carów po torze |
|
|
Sat, 08 Apr 2023 - 13:58
Post
#372
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
A ile ciaglego G w zakrecie generuje? 1,2, 1,3G? Tylko ciaglego nie jakies 0,5s piki. przeceniasz moje przygotowanie do tego wyjazdu, na sprawdzanie G w zakręcie przyjdzie jeszcze pora, celem było bezpieczne przejechanie jak największej liczby kółek i dojechanie w jednym kawałku bez wycieków, bardzo zleżało mi żeby nie zepsuć innym dnia np. jakimś wyciekiem, przerwą i sprzątaniem toru.. wspomniałem o gripie bo nie jeździłęm od kilku lat niczym tak niskim, z taką pozycją za kierownicą, (to mój pierwszy wóz z pełną klatką), twarde sprężyny, uniballe, świeżutkie opony,... sporo infomracji po kilku latach przerwy Yaca miło było spotkać po tylu latach Wóz jest totalnym kotem!!! naprawisz te pare rzeczy i będziesz czerpać radość z jazdy pełnymi garściami dzieki Krzychu! miło było zamienić kilka zdań! jak zwykle musze podkreślić - szacun za skilla i umiejętności za kierą! Życie... dopóki się nie poddajesz i masz z tego fun, to ja nie widzę problemu. Takie są smaki życia (wyścigowego) PS. ja akurat nie mam serca upalać show carów po torze dokładnie, to początek długiej drogi i mam tego świadomość, byłem pewien że muszą wyjść problemy wiec zaskoczenia nie ma , propo show carów to wypraszam sobie myśle że osoby które widziały samochód na żywo mogą potwierdzić że daleko mu do ideału i nie taki był cel .. poza tym jak już pisałem wczęsniej kilka wypadów na tor i bedzie wyglądał jak "track weapon" a nie wypolerowany pomnik ps. chciałem pozdrowić osoby które podeszły sie przywitać! dzięki za fajne rozmowy -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Fri, 14 Apr 2023 - 21:09
Post
#373
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
fot. Miłosz Ciechanowicz
-------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Sat, 15 Apr 2023 - 10:31
Post
#374
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
jaki ty masz przeswit? 14cm?
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Sun, 16 Apr 2023 - 09:50
Post
#375
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
myśle że około 10cm, sprawdze wieczorem, na razie splitter nie był ustawiony właściwie i wymaga poprawek ale chciałem zobaczyć jak to w całości wygląda i czy mocowania utrzymają sztywność całości,
na ten moment wjeżdżam na lawete bez demontazu podłogi, splittera, dorobiłem sobie dodatkowe najazdy, kilka cienkich desek i jest ok, w przypadku jakiegoś spadku nie trzeba nawet dodatkowych desek, -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Sun, 16 Apr 2023 - 15:41
Post
#376
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Jesteś genialny, tyle budowy i dopracowywania, a teraz przyszedł czas na jazdę i kontynuujesz zamierzony cel, respekt 100%.
Prześwit ma fajny, bo wejdą tarki albo inne duperele/nierówności i nie będzie ocierał wszędzie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Tue, 16 May 2023 - 19:52
Post
#377
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s |
|
|
Tue, 16 May 2023 - 20:33
Post
#378
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
hamowales sie bezposrednio w Ecumasterze moj ulubiony gosc stamtad, Arturro
|
|
|
Wed, 17 May 2023 - 22:17
Post
#379
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
Jesteś genialny, tyle budowy i dopracowywania, a teraz przyszedł czas na jazdę i kontynuujesz zamierzony cel, respekt 100%. Prześwit ma fajny, bo wejdą tarki albo inne duperele/nierówności i nie będzie ocierał wszędzie. Dzięki Mis! hamowales sie bezposrednio w Ecumasterze moj ulubiony gosc stamtad, Arturro Artur świetny facet! generalnie nikogo nie znałem z Ecumastera ale po 15min na hamowni czułem się jak wsród swoich, bez napinki, profi podejście! co do nagrywki to jestem bardzo daleki od pokazywania swojej gęby w necie i zawsze bronie się przed takimi występami nagrywka troche z zaskoczenia bez przygotowania wiec jest jąkanina i gubienie wątku --- skoro już temat odkopany to szybki update ostatnie tygodnie/dni poświęciłem m.in na zabawe ze skrzynią, niestety żeby ją wyciągnąć trzeba odkręcił kolektor wydechowy i najlepiej sciągnąć cały wydech, odkręcić alternator żeby dostać sie do rozrusznika bo jedna ze śrub mocujących scala też skrzynie z blokiem silnika, odkręcić układ dolotowy, odkręcić przednie amortyzatory i rozpiąć przednie górne wahacze, (w seryjnym samochodzie, przy dużyum skoku zawieszenia nie jest to konieczne), standardowo odkręcić wysprzęglik, rozpiąć wiązke, odkręcić lewarek z kabiny oraz od spodu, rozpiąć wał, łape skrzyni, kolumne kierowniczą i przechodzimy do deseru czyli odkręcenie przednich sanek i spuszczenie całego silnika z zawieszeniem i ukochaną skrzynią o 75mm żeby móc marzyć o połamaniu ręki w 7 miejscach i dostaniu się do ostatnich dwóch srub mocujących skrzynie do silnika ... podsumowując skrzynia wymieniona ale jeszcze nie miałem okazji ją mocniej potestować, problem z zawieszeniem i obcieraniem przedniego dolnego sworznia o tarcze przy skręcie również jest rozwiazany, home made snorkel z doprowadzenim zimnego powietrza do ukłądu dolotowego zamontowany, dyfuzory splittera zamontowane, ustawiona na nowo geometria i zbierzność, wymieniony jeden czujnik od ABSu, w między czasie wpadł Arek w poszukiwaniu rozwiązania problemów z brakiem wspomagania i ABS-em i tutaj na razie nie wiemy co jest grane w piatek runda na Lusitzring, nadal nie mam wspomagania i nie sprawdzięłm jeszcze skrzyni i ABS-u, walka z czasem trwa ale marnie to widze bo od dwóch dni leje ..i nawet zamknieta laweeta która ma kumpel padła i sypie błedami :/ -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Wed, 17 May 2023 - 23:07
Post
#380
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
...trzeba odkręcił kolektor wydechowy i najlepiej sciągnąć cały wydech, odkręcić alternator żeby dostać sie do rozrusznika bo jedna ze śrub mocujących scala też skrzynie z blokiem silnika, odkręcić układ dolotowy, odkręcić przednie amortyzatory i rozpiąć przednie górne wahacze, (w seryjnym samochodzie, przy dużyum skoku zawieszenia nie jest to konieczne), standardowo odkręcić wysprzęglik, rozpiąć wiązke, odkręcić lewarek z kabiny oraz od spodu, rozpiąć wał, łape skrzyni, kolumne kierowniczą i przechodzimy do deseru czyli odkręcenie przednich sanek i spuszczenie całego silnika z zawieszeniem i ukochaną skrzynią o 75mm żeby móc marzyć o połamaniu ręki w 7 miejscach i dostaniu się do ostatnich dwóch srub mocujących skrzynie do silnika ...... O kurde.. w kitkarach jest 'ciut' prościej i szybciej Co do tego pośpiechu na daleki tor to tak ze skromnego doświadczenia powiem że ... no nie...sam masz już niemiłe doświadczenie, zawsze coś wyjdzie w świeżo wybudowanym samochodzie, a pośpiech dołozy swoje, a tu kawał drogi do Niemiec, noclegi, niepewna laweta, kosztowny TD itp. Na pierwsze testy to ile się da po drogach warto zrobić kilometrów, naprawdę ile wlezie zwłaszcza mając zarejestrowany wóz, zobacz jak Jackpl przygotował na drogach MEVa, że na torze już tylko rekordy zbierał, czy tam technikalia - postprawdzać wycieki, przecieki, nakrętki poluzowane itp itd , a na obciążenia jakiś najbliższy garażowi tor - Jastrząb itp , a nie na otrzęsiny -zawody i to tak daleko. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 12:13 |