Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 298 299 300 301 302 >  
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Mis
post Wed, 16 Feb 2022 - 15:50
Post #5981


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Te wtryski są wysokoomowe?

Wrzuć tutaj przez jakiegoś hosta plik z det3 aktualny.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 16 Feb 2022 - 15:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
133699
post Wed, 16 Feb 2022 - 17:05
Post #5982


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





CYTAT(Mis @ Wed, 16 Feb 2022 - 15:50) *
Te wtryski są wysokoomowe?

Wrzuć tutaj przez jakiegoś hosta plik z det3 aktualny.


Według mojej wiedzy wysokoomowe.



https://drive.google.com/file/d/1ns2nR9KNxk...iew?usp=sharing

Nie jest idealna bo na tym nie jeżdżę teraz. Injector opening time ustawiony na 0.900 bo na tym da się chociaż jeździć, ustawienie 0.680 (czyli tak jak powinno być smile.gif ) powoduje że VE przesuwa się jeszcze dalej (właśnie pod 100-120 wolne obroty, w obciążeniu jeszcze bardziej) i za cholery nie potrafię wtedy opanować wzbogacania mieszanki przed nadciśnieniem, zawsze wtedy szarpie i nie wiadomo czego chce.

Ciekawostka... te purkanie z wydechu na podciśnieniu przestało działać mimo, że DET nachodzi komórkami na to. Być może coś skopałem w fuelcut (albo jego braku właśnie smile.gif )


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 16 Feb 2022 - 21:20
Post #5983


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Masz tam 2barowy map sensor?

Weź przepnij sobie na kostce det3 piny powerout1 i powerout2, zamień je ze sobą.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
133699
post Wed, 16 Feb 2022 - 21:31
Post #5984


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





CYTAT(Mis @ Wed, 16 Feb 2022 - 21:20) *
Masz tam 2barowy map sensor?

Weź przepnij sobie na kostce det3 piny powerout1 i powerout2, zamień je ze sobą.


3 barowy z jakiegoś Audi jak pamiętam. Wiem że MAP jest dziwnie zeskalowany, ale pokrywa się z boost gauge blitza, który jest precyzyjny.

Spróbuje jutro. Generalnie to DET3+, ma już te inne tranzystory.

Wrzuciłem temat w grupę na fb dot. uturbiania. Padła teoria, że półsekwencja ogranicza zestaw. To jest możliwe w tym wypadku? na tych wtryskiwaczach, w tym aucie da się podejść pod 270km na seryjnym ciśnieniu paliwa, ale na sekwencji. Obecnie samochód niema nawet 200hp i już kończą się możliwości.

Podejrzewam, że przejście na fullgroup tylko pogorszy temat.

oczywiście idealna opcja to piggyback, ale to odpada ze względu na nie działający wtedy zapłon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 16 Feb 2022 - 21:38
Post #5985


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Dla mnie jak patrzę na tą mapę to tam coś mechanicznie nie gra mocno typu wtryski są niskoomowe albo nie mają masy dobrej albo leją w idealnie złym momencie.
Mapa VE wygląda zdecydowanie inaczej i ma zdecydowanie niższe wartości, zobacz pracę z dziś:


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
133699
post Wed, 16 Feb 2022 - 22:19
Post #5986


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





Mechanicznie jest tak, że seryjne ECU potrafi zejść z AFRem bezpiecznie mimo, że jeździ już grubo na limicie korekt.
Upewnie się jutro co do tych wtrysków, bo np. Subaru 92-98 potrafi mieć niskoohmowe, 99-00 (takie mam) są łudząco do nich podobne, z kolei 00+ wysokoohmowe. Upewnię się jutro jak jest, co bym zaraz DETa nie upalił.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
133699
post Thu, 17 Feb 2022 - 16:42
Post #5987


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





Moja wpadka. Wtryskiwacze które mam są niskoopornościowe. Jutro wlutuje rezystor i zobaczę co się dzieje. To może mieć aż tak duży wpływ na mape, czy głównie tylko chroni DETa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROTOR
post Thu, 17 Feb 2022 - 17:23
Post #5988


Forum Killer
Dołączył: Tue, 08 March 2005
Skąd: Lublin





CYTAT(133699 @ Thu, 17 Feb 2022 - 16:42) *
Moja wpadka. Wtryskiwacze które mam są niskoopornościowe. Jutro wlutuje rezystor i zobaczę co się dzieje. To może mieć aż tak duży wpływ na mape, czy głównie tylko chroni DETa?



Ciesz sie ze det sie nie spalil. Rozwiazanie z opornikami to jakos bedzie dzialac ale jest mocno dyskusyjne jesli chodzi o precyzje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
133699
post Thu, 17 Feb 2022 - 17:37
Post #5989


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





Cieszę, cieszę.
Brak rezystora w tym przypadku może wpływać na VE czy nie bardzo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 17 Feb 2022 - 18:22
Post #5990


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





To ma kosmiczne znaczenie, na niskoomowych nie ma prawa to działać prawidłowo.
Zapodaj sobie wysokoomowe wtryski z rx8 na przykład 440stki. wink.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
133699
post Thu, 17 Feb 2022 - 18:26
Post #5991


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





To już wiem co jutro robić smile.gif co ciekawe na niskim obciążeniu śmiga wzorowo, ale nadciśnienie to walka z AFRem.

Ze zmianą wtryskiwaczy jest ten problem, że muszę mieć możliwość powrotu na fabryczne ECU. W moim wypadku dobra opcja to wtryski z STi 2002-2004 565cc, tylko że nie są najtańsze. Pobawię się jeszcze regulatorem ciśnienia paliwa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
133699
post Fri, 18 Feb 2022 - 13:47
Post #5992


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





Sprawdziłem miernikiem, są wysokoohmowe. Wracam do punktu wyjścia. Na tygodniu wsadzę pompę paliwa z Evo X (ciut wydajniejsza od tego co mam) może coś zmieni, choć spadków ciśnienia nie zauważyłem.

Na tych wtryskiwaczach zwykle robi się okolice 270km z TD04 (ok 1.2 bar na zwykłym paliwie). Obecnie auto jeździ na TD05 20G doładowaniu 0.68/0.70 i 100-200 robi jak 240 konne imprezy (forek jest cięższy smile.gif ), czy tyle ma nie wiem. VE wtedy jest na styk że ciężko cokolwiek przestawiać.

DET działa pół sekwencyjnie, regulator ciśnienia paliwa podnosi ciśnienie nieznacznie (0.7 bar vs 1.2)

Może faktycznie po prostu wtryski się skończyły huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 18 Feb 2022 - 15:13
Post #5993


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





W półsekwencji nie będziesz miał nigdy takiej wydajności jak w pełnej sekwie.
A te mody wtryskiwaczy na niby 800ccm to proszenie się o detonację, Subaru lubi mieć na każdym cylindrze tak samo bogato. wink.gif
Zamiast windować VE w nieskończoność lepiej obniżyć wartość "wtryskiwacza" w ustawieniach.
Ciśnienie paliwa może spadać racja.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
133699
post Fri, 18 Feb 2022 - 18:20
Post #5994


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





Wiem o tym, dlatego też podejrzewam że po prostu kończy mi się paliwo. Z drugiej, VE na podciśnieniach jest ewidentnie za wysokie.
Te mody działają, ale ja ich nie praktykuje. Lubię jak auto jeździ normalnie po ulicy, a nie szarpie i ledwo trzyma wolne. Zostaje na 440cc ze względu na fabryczny sterownik.

Myślałem o tym. Podejrzewam że trzeba zawyżyć wydajność wtryskiwacza (z 440cc na np 490) by ta tabela się obniżyła.

Dla jasności, Injector Dead Time to jest to samo co Injector opening time (ms) w DET3? tą wartość mam wpisaną niepoprawnie, wpisanie poprawnej powoduje podniesienie VE jeszcze bardziej (w skrócie, nie stać mnie na to smile.gif )

Battery correction też nie ruszyłem, bo nie mam pojęcia jak to zmierzyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
133699
post Fri, 29 Jul 2022 - 03:07
Post #5995


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





Odnośnie mojego VE - jeździ na 250, AFR pod butem 10. Nie ruszam tego.


Ale, przychodzę z takim tematem - temat dla mocno obcykanych.
DET3 FIT + podłączenie lambdy poza obiegiem fabrycznego ECU.

Trafiło do mnie auto z ubitą wiązką lambdy, gazownicy dali dupy i wyszło to w trakcie. Bez targania wiązki temat nie do ruszenia (uwalony kabel ekranowany przy samej grodzi), testowana każda opcja.

Jako, że auto ma jeździć na DET3 wymyśliłem, że po prostu wepnę na chama sondę pod samego DETa. Niestety, 3 pinowa z grzałką od tak nie zadziała (subarowa, one są wybredne ogólnie).

Myślę o użyciu sondy 1/2 pinowej. Zgaduje że jednopinowa masę podbiera sobie z wydechu/silnika etc?

Wiecie może co powinno się do tego nadać? jak patrzę to są albo uniwersalne albo z np. poloneza.

PS. Tak, wiem że to jest drut. Ale, fabryczne ECU nie rzuca nawet CE, a nie będę chłopa kierować na elektromechanika co skasuje 1k i potarga mu tą wiązkę do końca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzychu92
post Sat, 24 Sep 2022 - 21:22
Post #5996


Rookie
Dołączył: Sat, 24 September 2022





Cześć wszystkimi, kupilem deta 3 po przejsciach.. Wie ktos jakie wartosci maja elementy lub ma zdjecie plytki PCB DET3 ver. B? Dwa rezystory urwane w okolicy kwarcu... Dzieki wielkie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Tue, 27 Sep 2022 - 13:04
Post #5997


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(Krzychu92 @ Sat, 24 Sep 2022 - 22:22) *
Cześć wszystkimi, kupilem deta 3 po przejsciach.. Wie ktos jakie wartosci maja elementy lub ma zdjecie plytki PCB DET3 ver. B? Dwa rezystory urwane w okolicy kwarcu... Dzieki wielkie

Opis smd
R26 -> 622
R30 -> 103
R35-> 222
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzychu92
post Thu, 29 Sep 2022 - 07:13
Post #5998


Rookie
Dołączył: Sat, 24 September 2022





CYTAT(Ziuzio @ Tue, 27 Sep 2022 - 13:04) *
Opis smd
R26 -> 622
R30 -> 103
R35-> 222



Bomba smile.gif Dziękuję bardzo smile.gif) W weekend wlutuje i zabieram sie za montaż smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Whiplash
post Mon, 13 Feb 2023 - 22:46
Post #5999


Rookie
Dołączył: Mon, 05 March 2012





Siemka, potrzebuje kilku info przy instalacji DET3 w trybie FIT.

1. Jak mam wbudowany map sensor w det3 to nie musze podpinac seryjnego do deta?? tylko weżyk z det do kolektora??
2. seryjny map wylatuje czy zostaje wpiety w wiazke zeby dawal informacje do ECU ??
3. Podpiecie Afr (pin2) czy olac sprawe i wpiąc afr w Analog1 ktory mam pusty bo nie podpinam seryjnego MAPa

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fidek
post Wed, 15 Feb 2023 - 13:57
Post #6000


Rookie
Dołączył: Thu, 19 January 2023
Skąd: Choszczno





Jeszcze raz zadam pytanie. Det 3 będę miał fabryczny wtrysk (mono) + regulator ciśnienia paliwa. Chce podnieść ciśnienie paliwa, a detem ruszyć czas wtrysku oraz zapłon o ile to będzie potrzebne. W trybie świni to robić czy FIT?
Doładowanie będzie niewielkie 0.4 bara według wyliczeń.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 298 299 300 301 302 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 14:38