EMU, Traction control strona 85 |
EMU, Traction control strona 85 |
Fri, 15 Jul 2022 - 18:33
Post
#4781
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Zależy czy Twoje EMU ma hasło, jeśli tak to nie zrobisz.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 15 Jul 2022 - 18:33
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 16 Jul 2022 - 18:19
Post
#4782
|
|
Super User Dołączył: Sun, 18 November 2018 |
Ja to bym zrobił tak. Ściągnął najnowsza wersja klienta 2.154. Połączył się i jeśli jest hasło to można je wpisać albo sformatowaćc emu czego oczywiscie nie robisz. Bo cała zawrosc pamięci zniknie. Jesli niema hasła po pokazaniu się nazwy urządzenia pokaza się mapy. Wtedy sprawdzasz jaka masz wersję softu w urządzeniu emu. Pokaże się okienko z niezgodnosciami i tam jest napisane w jakim sofcie to zostało zrobione. Numer ma x.xxx. Następnie odlaczasz emu, na komputer instalujesz ta wersje softu co masz aktualnie w emu, łączysz się ponownie i przy zgodnej wersji klienta i urządzenia odczujesz zawartość emu i zapisujesz projekt na dysku.
|
|
|
Thu, 28 Jul 2022 - 09:34
Post
#4783
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 |
Hej, pacjent to Duratec 2,5l L5-VE - 4 cylindry
trigger wału 36-1 trigger wałka 4+1+1 chyba... czujniki halla Nie mogę uruchomić pełnej sekwencji zapłonu - na wasted spark działa. Nie mogę uruchomić VVT - brak reakcji zaworu. Czy jest ktoś w stanie mi coś podpowiedzieć? Póki co pracuję na N+1, na N+1 60% auto nie odpala. https://www.maxxecu.com/webhelp/trigger_sys...uratec_cam.html Taki mam wieniec na wałku i tak wygląda oscyloskop w EMU Black. -------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
Thu, 28 Jul 2022 - 19:37
Post
#4784
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Hej, pacjent to Duratec 2,5l L5-VE - 4 cylindry trigger wału 36-1 trigger wałka 4+1+1 chyba... czujniki halla Nie mogę uruchomić pełnej sekwencji zapłonu - na wasted spark działa. Nie mogę uruchomić VVT - brak reakcji zaworu. Czy jest ktoś w stanie mi coś podpowiedzieć? Póki co pracuję na N+1, na N+1 60% auto nie odpala. https://www.maxxecu.com/webhelp/trigger_sys...uratec_cam.html Taki mam wieniec na wałku i tak wygląda oscyloskop w EMU Black. Jaki masz status synchronizacji na N+1(bo napisałeś, że pracuje)? Jeśli uzyskujesz synchronizację, to trzeba może skonfigurować VVT po prostu. |
|
|
Mon, 01 Aug 2022 - 11:03
Post
#4785
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2008 |
Witam,
kiedys tutaj zadalem pytanie o sterowanie druga przepustnica DBW, bylo to dosc dawno temu i wtedy nie bylo takiej mozliwosci. Jako ze temat z EMU sie dosc mocno rozwinal, to czy cos sie zmienilo w kwestii sterowania dwiema przepustnicami ? (EMU Black) -------------------- Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3 |
|
|
Mon, 01 Aug 2022 - 12:20
Post
#4786
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 |
Cześć, jak ogarnąć czujnik prędkości e36 compact w emu classic? Podłączyłem 1 pin od czujnika w dyfrze pod B14, drugi pod B18 i nie wiem co poustawiać w tabeli na screenie, bo na razie nie pokazuje nic.
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=630EC474 I jak ogarnąć poziom paliwa? Jak to podłączyć aby było dobrze? |
|
|
Mon, 01 Aug 2022 - 20:32
Post
#4787
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 |
Witam, kiedys tutaj zadalem pytanie o sterowanie druga przepustnica DBW, bylo to dosc dawno temu i wtedy nie bylo takiej mozliwosci. Jako ze temat z EMU sie dosc mocno rozwinal, to czy cos sie zmienilo w kwestii sterowania dwiema przepustnicami ? (EMU Black) Clasic jak i Black może sterować tylko jednym silniczkiem od DBW a do tego silniczka można podpiąć 2 przepustnice, o ile pozwalają na to warunki pod maską. Przykładowo, spiąć 2 przepustnice jedna wspólna ośką a do jej napędu użyć silniczka od przepustnic z S54B32 które ma ITB. Albo drugą przepustnice wybebeszyć z elektroniki i napędzać ją przy pomocy przedłużonej ośki z pierwszej przepustnicy będącej DBW. -------------------- R4
V4 V8 |
|
|
Tue, 02 Aug 2022 - 13:55
Post
#4788
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2008 |
Clasic jak i Black może sterować tylko jednym silniczkiem od DBW a do tego silniczka można podpiąć 2 przepustnice, o ile pozwalają na to warunki pod maską. Przykładowo, spiąć 2 przepustnice jedna wspólna ośką a do jej napędu użyć silniczka od przepustnic z S54B32 które ma ITB. Albo drugą przepustnice wybebeszyć z elektroniki i napędzać ją przy pomocy przedłużonej ośki z pierwszej przepustnicy będącej DBW. czyli jeszcze sie nic nie zmienilo, tez myslalem o takim przypadku, zeby druga przepustnice napedzac albo wspolna oska ew linka od tej pierwszej elektronicznej przepustnicy. -------------------- Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3 |
|
|
Tue, 02 Aug 2022 - 16:02
Post
#4789
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
czyli jeszcze sie nic nie zmienilo, tez myslalem o takim przypadku, zeby druga przepustnice napedzac albo wspolna oska ew linka od tej pierwszej elektronicznej przepustnicy. To już lepiej 2x moduł DBW, jak jest podobny stan przepustnic, to nawet jakoś działa:-) |
|
|
Thu, 25 Aug 2022 - 19:25
Post
#4790
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 |
Co trzeba poustawiać w emu classic żeby działał wyświetlacz biegów?
|
|
|
Tue, 30 Aug 2022 - 21:37
Post
#4791
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
|
|
|
Wed, 31 Aug 2022 - 07:26
Post
#4792
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 |
Zdefiniować czujnik vss i przełożenia biegów oraz główne. Lub czujnik biegów. W ostateczności dane z CAN pobrać(jeśli jest tam taki parametr). To mam, emu prawidłowo rozpoznaje biegi, chodzi mi o to co zrobić aby wyświetlały się na wyświetlaczu. Wyświetlacz podłączyłem tak samo jak moduł bt can. |
|
|
Wed, 31 Aug 2022 - 10:36
Post
#4793
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
To mam, emu prawidłowo rozpoznaje biegi, chodzi mi o to co zrobić aby wyświetlały się na wyświetlaczu. Wyświetlacz podłączyłem tak samo jak moduł bt can. Czyli do Classica masz podłączony moduł BT-CAN, a do niego wyświetlacz po CANie?W Classicu biegi widzisz prawidłowo? To jeszcze w konfiguracji Classica, w zakładce Ext. port, uruchom komunikację CAN-bus i zaznacz wyślij dane Emu CANem. Oczywiście pamiętaj o terminacji swojej małej sieci CAN na obydwóch końcach, po 120Ohm; bez tego też może nie działać. |
|
|
Wed, 31 Aug 2022 - 12:34
Post
#4794
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 |
Czyli do Classica masz podłączony moduł BT-CAN, a do niego wyświetlacz po CANie?W Classicu biegi widzisz prawidłowo? To jeszcze w konfiguracji Classica, w zakładce Ext. port, uruchom komunikację CAN-bus i zaznacz wyślij dane Emu CANem. Oczywiście pamiętaj o terminacji swojej małej sieci CAN na obydwóch końcach, po 120Ohm; bez tego też może nie działać. Do classica mam podłączony moduł can, do tego równolegle bt i wyświetlacz, rezystor też jest podłączony. W classicu biegi widać prawidłowo, mam też zaznaczone opcje komunikacji can-bus i wyślij dane emu canem. I bt działa prawidłowo, a wyświetlacz nie reaguje. |
|
|
Wed, 31 Aug 2022 - 12:58
Post
#4795
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Do classica mam podłączony moduł can, do tego równolegle bt i wyświetlacz, rezystor też jest podłączony. W classicu biegi widać prawidłowo, mam też zaznaczone opcje komunikacji can-bus i wyślij dane emu canem. I bt działa prawidłowo, a wyświetlacz nie reaguje. Jaką masz rezystancję zmierzoną na CANie?Prawidłowo powinno być 60Ohm(2 po 120Ohm na węzłach końcowych). Jeśli to masz ok, to podłącz się interfejsem UsbToCan i ewentualnie sprawdź poprawność konfiguracji wyświetlacza, przy okazji podglądając czy w "sieci" ruch jest prawidłowy oraz prędkości wysyłania i odbierania są zgodne dla każdego podłączonego urządzenia. |
|
|
Wed, 31 Aug 2022 - 14:49
Post
#4796
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Wsadziłem silnik i już dwa razy podczas rozruchu miałem strzał w dolot. Po odpaleniu silnik nie pracuje może idealnie bo wymaga jeszcze strojenia ale zapłon nie wypada, wszystkie cylindry pracują, faluje delikatnie 1000-1050RPM. Nie wiem czy za drugim razem nie uszkodziło mi TPSa bo pokazuje 0, czy podczas montażu coś się urwało.
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Tue, 20 Sep 2022 - 18:59
Post
#4797
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Wszystko działało i śmigało aż miło aż do dzisiaj. Nie działają czujniki, tak jakby cała sekcja z czarnej wtyczki siadła. Wtryski i cewki są ok, a czujniki TPS, IAC, IAT, czujnik położenia wału itp wszystko pokazuje stałą wartosć... ktoś wie wtf? Usmażyło EMU?
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Tue, 20 Sep 2022 - 23:53
Post
#4798
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Wszystko działało i śmigało aż miło aż do dzisiaj. Nie działają czujniki, tak jakby cała sekcja z czarnej wtyczki siadła. Wtryski i cewki są ok, a czujniki TPS, IAC, IAT, czujnik położenia wału itp wszystko pokazuje stałą wartosć... ktoś wie wtf? Usmażyło EMU? Sprawdź Sensor ground, podglądnij w logu analogi, sprawdź zwykłym multimetrem czy jest zasilanie 5V z Emu. |
|
|
Wed, 21 Sep 2022 - 15:34
Post
#4799
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Dokładnie... uszkodziła się wtyczka i konektor od masy cofa się przy podłączaniu i nie ma styku. Znalazłem jak już przestałem panikować
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Wed, 28 Dec 2022 - 19:05
Post
#4800
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 16 July 2011 Skąd: Bartniczka |
Odpalał ktoś bezpośredni wtrysk np w vw? I dq381?
Oraz druga rzecz. M54b30 który ząb przypada w tdc? Czujnika nie mogę ruszyć by policzyć. -------------------- Scirocco II
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 10:38 |