Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 238 239 240 241 242 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
Mis
post Fri, 15 Jul 2022 - 18:33
Post #4781


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Zależy czy Twoje EMU ma hasło, jeśli tak to nie zrobisz.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Jul 2022 - 18:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomeczekcbr
post Sat, 16 Jul 2022 - 18:19
Post #4782


Super User
Dołączył: Sun, 18 November 2018





Ja to bym zrobił tak. Ściągnął najnowsza wersja klienta 2.154. Połączył się i jeśli jest hasło to można je wpisać albo sformatowaćc emu czego oczywiscie nie robisz. Bo cała zawrosc pamięci zniknie. Jesli niema hasła po pokazaniu się nazwy urządzenia pokaza się mapy. Wtedy sprawdzasz jaka masz wersję softu w urządzeniu emu. Pokaże się okienko z niezgodnosciami i tam jest napisane w jakim sofcie to zostało zrobione. Numer ma x.xxx. Następnie odlaczasz emu, na komputer instalujesz ta wersje softu co masz aktualnie w emu, łączysz się ponownie i przy zgodnej wersji klienta i urządzenia odczujesz zawartość emu i zapisujesz projekt na dysku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobson
post Thu, 28 Jul 2022 - 09:34
Post #4783


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 January 2009





Hej, pacjent to Duratec 2,5l L5-VE - 4 cylindry

trigger wału 36-1
trigger wałka 4+1+1 chyba...
czujniki halla

Nie mogę uruchomić pełnej sekwencji zapłonu - na wasted spark działa.
Nie mogę uruchomić VVT - brak reakcji zaworu.

Czy jest ktoś w stanie mi coś podpowiedzieć? Póki co pracuję na N+1, na N+1 60% auto nie odpala.

https://www.maxxecu.com/webhelp/trigger_sys...uratec_cam.html
Taki mam wieniec na wałku i tak wygląda oscyloskop w EMU Black.


--------------------
Fiesta XR2i ITB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Thu, 28 Jul 2022 - 19:37
Post #4784


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(bobson @ Thu, 28 Jul 2022 - 10:34) *
Hej, pacjent to Duratec 2,5l L5-VE - 4 cylindry

trigger wału 36-1
trigger wałka 4+1+1 chyba...
czujniki halla

Nie mogę uruchomić pełnej sekwencji zapłonu - na wasted spark działa.
Nie mogę uruchomić VVT - brak reakcji zaworu.

Czy jest ktoś w stanie mi coś podpowiedzieć? Póki co pracuję na N+1, na N+1 60% auto nie odpala.

https://www.maxxecu.com/webhelp/trigger_sys...uratec_cam.html
Taki mam wieniec na wałku i tak wygląda oscyloskop w EMU Black.

Jaki masz status synchronizacji na N+1(bo napisałeś, że pracuje)?
Jeśli uzyskujesz synchronizację, to trzeba może skonfigurować VVT po prostu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
D0ctor_Z32
post Mon, 01 Aug 2022 - 11:03
Post #4785


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 May 2008





Witam,
kiedys tutaj zadalem pytanie o sterowanie druga przepustnica DBW, bylo to dosc dawno temu i wtedy nie bylo takiej mozliwosci. Jako ze temat z EMU sie dosc mocno rozwinal, to czy cos sie zmienilo w kwestii sterowania dwiema przepustnicami ? (EMU Black)


--------------------
Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba9449
post Mon, 01 Aug 2022 - 12:20
Post #4786


User
Dołączył: Mon, 25 July 2011





Cześć, jak ogarnąć czujnik prędkości e36 compact w emu classic? Podłączyłem 1 pin od czujnika w dyfrze pod B14, drugi pod B18 i nie wiem co poustawiać w tabeli na screenie, bo na razie nie pokazuje nic.
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.1...amp;oe=630EC474


I jak ogarnąć poziom paliwa? Jak to podłączyć aby było dobrze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damian146ti
post Mon, 01 Aug 2022 - 20:32
Post #4787


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2008





CYTAT(D0ctor_Z32 @ Mon, 01 Aug 2022 - 11:03) *
Witam,
kiedys tutaj zadalem pytanie o sterowanie druga przepustnica DBW, bylo to dosc dawno temu i wtedy nie bylo takiej mozliwosci. Jako ze temat z EMU sie dosc mocno rozwinal, to czy cos sie zmienilo w kwestii sterowania dwiema przepustnicami ? (EMU Black)


Clasic jak i Black może sterować tylko jednym silniczkiem od DBW a do tego silniczka można podpiąć 2 przepustnice, o ile pozwalają na to warunki pod maską. Przykładowo, spiąć 2 przepustnice jedna wspólna ośką a do jej napędu użyć silniczka od przepustnic z S54B32 które ma ITB. Albo drugą przepustnice wybebeszyć z elektroniki i napędzać ją przy pomocy przedłużonej ośki z pierwszej przepustnicy będącej DBW.


--------------------
R4
V4
V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
D0ctor_Z32
post Tue, 02 Aug 2022 - 13:55
Post #4788


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 May 2008





CYTAT(damian146ti @ Mon, 01 Aug 2022 - 20:32) *
Clasic jak i Black może sterować tylko jednym silniczkiem od DBW a do tego silniczka można podpiąć 2 przepustnice, o ile pozwalają na to warunki pod maską. Przykładowo, spiąć 2 przepustnice jedna wspólna ośką a do jej napędu użyć silniczka od przepustnic z S54B32 które ma ITB. Albo drugą przepustnice wybebeszyć z elektroniki i napędzać ją przy pomocy przedłużonej ośki z pierwszej przepustnicy będącej DBW.


czyli jeszcze sie nic nie zmienilo, tez myslalem o takim przypadku, zeby druga przepustnice napedzac albo wspolna oska ew linka od tej pierwszej elektronicznej przepustnicy.


--------------------
Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Tue, 02 Aug 2022 - 16:02
Post #4789


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(D0ctor_Z32 @ Tue, 02 Aug 2022 - 14:55) *
czyli jeszcze sie nic nie zmienilo, tez myslalem o takim przypadku, zeby druga przepustnice napedzac albo wspolna oska ew linka od tej pierwszej elektronicznej przepustnicy.

To już lepiej 2x moduł DBW, jak jest podobny stan przepustnic, to nawet jakoś działa:-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba9449
post Thu, 25 Aug 2022 - 19:25
Post #4790


User
Dołączył: Mon, 25 July 2011





Co trzeba poustawiać w emu classic żeby działał wyświetlacz biegów?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Tue, 30 Aug 2022 - 21:37
Post #4791


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(kuba9449 @ Thu, 25 Aug 2022 - 20:25) *
Co trzeba poustawiać w emu classic żeby działał wyświetlacz biegów?


Zdefiniować czujnik vss i przełożenia biegów oraz główne. Lub czujnik biegów. W ostateczności dane z CAN pobrać(jeśli jest tam taki parametr).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba9449
post Wed, 31 Aug 2022 - 07:26
Post #4792


User
Dołączył: Mon, 25 July 2011





CYTAT(Ziuzio @ Tue, 30 Aug 2022 - 21:37) *
Zdefiniować czujnik vss i przełożenia biegów oraz główne. Lub czujnik biegów. W ostateczności dane z CAN pobrać(jeśli jest tam taki parametr).

To mam, emu prawidłowo rozpoznaje biegi, chodzi mi o to co zrobić aby wyświetlały się na wyświetlaczu. Wyświetlacz podłączyłem tak samo jak moduł bt can.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Wed, 31 Aug 2022 - 10:36
Post #4793


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(kuba9449 @ Wed, 31 Aug 2022 - 08:26) *
To mam, emu prawidłowo rozpoznaje biegi, chodzi mi o to co zrobić aby wyświetlały się na wyświetlaczu. Wyświetlacz podłączyłem tak samo jak moduł bt can.

Czyli do Classica masz podłączony moduł BT-CAN, a do niego wyświetlacz po CANie?W Classicu biegi widzisz prawidłowo? To jeszcze w konfiguracji Classica, w zakładce Ext. port, uruchom komunikację CAN-bus i zaznacz wyślij dane Emu CANem.
Oczywiście pamiętaj o terminacji swojej małej sieci CAN na obydwóch końcach, po 120Ohm; bez tego też może nie działać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba9449
post Wed, 31 Aug 2022 - 12:34
Post #4794


User
Dołączył: Mon, 25 July 2011





CYTAT(Ziuzio @ Wed, 31 Aug 2022 - 10:36) *
Czyli do Classica masz podłączony moduł BT-CAN, a do niego wyświetlacz po CANie?W Classicu biegi widzisz prawidłowo? To jeszcze w konfiguracji Classica, w zakładce Ext. port, uruchom komunikację CAN-bus i zaznacz wyślij dane Emu CANem.
Oczywiście pamiętaj o terminacji swojej małej sieci CAN na obydwóch końcach, po 120Ohm; bez tego też może nie działać.

Do classica mam podłączony moduł can, do tego równolegle bt i wyświetlacz, rezystor też jest podłączony. W classicu biegi widać prawidłowo, mam też zaznaczone opcje komunikacji can-bus i wyślij dane emu canem. I bt działa prawidłowo, a wyświetlacz nie reaguje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Wed, 31 Aug 2022 - 12:58
Post #4795


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(kuba9449 @ Wed, 31 Aug 2022 - 13:34) *
Do classica mam podłączony moduł can, do tego równolegle bt i wyświetlacz, rezystor też jest podłączony. W classicu biegi widać prawidłowo, mam też zaznaczone opcje komunikacji can-bus i wyślij dane emu canem. I bt działa prawidłowo, a wyświetlacz nie reaguje.

Jaką masz rezystancję zmierzoną na CANie?Prawidłowo powinno być 60Ohm(2 po 120Ohm na węzłach końcowych). Jeśli to masz ok, to podłącz się interfejsem UsbToCan i ewentualnie sprawdź poprawność konfiguracji wyświetlacza, przy okazji podglądając czy w "sieci" ruch jest prawidłowy oraz prędkości wysyłania i odbierania są zgodne dla każdego podłączonego urządzenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Wed, 31 Aug 2022 - 14:49
Post #4796


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Wsadziłem silnik i już dwa razy podczas rozruchu miałem strzał w dolot. Po odpaleniu silnik nie pracuje może idealnie bo wymaga jeszcze strojenia ale zapłon nie wypada, wszystkie cylindry pracują, faluje delikatnie 1000-1050RPM. Nie wiem czy za drugim razem nie uszkodziło mi TPSa bo pokazuje 0, czy podczas montażu coś się urwało.


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Tue, 20 Sep 2022 - 18:59
Post #4797


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Wszystko działało i śmigało aż miło aż do dzisiaj. Nie działają czujniki, tak jakby cała sekcja z czarnej wtyczki siadła. Wtryski i cewki są ok, a czujniki TPS, IAC, IAT, czujnik położenia wału itp wszystko pokazuje stałą wartosć... ktoś wie wtf? Usmażyło EMU?


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Tue, 20 Sep 2022 - 23:53
Post #4798


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(Rezor @ Tue, 20 Sep 2022 - 19:59) *
Wszystko działało i śmigało aż miło aż do dzisiaj. Nie działają czujniki, tak jakby cała sekcja z czarnej wtyczki siadła. Wtryski i cewki są ok, a czujniki TPS, IAC, IAT, czujnik położenia wału itp wszystko pokazuje stałą wartosć... ktoś wie wtf? Usmażyło EMU?


Sprawdź Sensor ground, podglądnij w logu analogi, sprawdź zwykłym multimetrem czy jest zasilanie 5V z Emu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Wed, 21 Sep 2022 - 15:34
Post #4799


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Dokładnie... uszkodziła się wtyczka i konektor od masy cofa się przy podłączaniu i nie ma styku. Znalazłem jak już przestałem panikować


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luckash
post Wed, 28 Dec 2022 - 19:05
Post #4800


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 July 2011
Skąd: Bartniczka





Odpalał ktoś bezpośredni wtrysk np w vw? I dq381?
Oraz druga rzecz. M54b30 który ząb przypada w tdc? Czujnika nie mogę ruszyć by policzyć.


--------------------
Scirocco II
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 238 239 240 241 242 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 19 April 2024 - 09:48