Shoutbox 0 nowych PW 


328 Stron V  « < 298 299 300 301 302 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
piwo
post Sat, 02 Jul 2022 - 13:38
Post #5981


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Przede wszystkim jazda autem to frajda. Ja nie jezdzilbym wogole jesli nie sprawialoby mi to radosci.
Nie ma czegos takiego jak bezpieczenstwo. Wymyslily to pewne osoby by manipulowac innymi i zbijac na tym interes.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 02 Jul 2022 - 13:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
drag_op
post Sat, 02 Jul 2022 - 13:49
Post #5982


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 February 2009
Skąd: Oborniki Śląskie





To kiedy do yarisa zakładasz semislicka? Przecież musi być fun 24h/7


--------------------
`05 Renault Sport Megane 225 5d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 02 Jul 2022 - 14:09
Post #5983


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Wiesz mi ze jest. Nie mam problemu z zadnym samochodem i kazdy ma gdzoes swoj limit przy ktorym myszkuje. A szukanie go na kazdym zakrecie to czysta radocha. Nie trzeba jezdzic na serpentyny do wloch jak robia niektorzy skoro na dojezdzie do pracy jest pelno takich zakretow.
Inna kwestia taka ze semislick to jest dobry w okreslonych waeunkach. Na zasyfionej drodze rano niekoniecznie musi byc dobrym wyborem.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
InnyLogin
post Sat, 02 Jul 2022 - 14:28
Post #5984


Super User
Dołączył: Thu, 02 April 2020





Abstrahując od chęci zawinięcia się na słupie by nie być zmanipulowanym. Czy szlacheckich korzeni i braku kultury drugiego kolegi.


Czy któreś topowe opony mają mniejszy spadek właściwości po roku, dwóch? Z tego co zauważyłem, przeczytałem jest to dość standardowe w GY i Michelin. Dość dobrze wspominam Continentale SC (nie pamiętam który numerek) wydawało mi się że w nich nie było takiego spadku. W tym nowym modelu też tak jest?

Za to w przypadku modeli ze średniej półki spadek właściwości odczuwam jako praktycznie znikomy (Hankook, Michelin).

Macie takie spostrzeżenia czy tylko mi się wydaję?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 02 Jul 2022 - 14:35
Post #5985


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Ja w roznych oponach roznych marek to odczuwalem ale nie wiem ile w tym winy wieku opony, zlego przechowywania, przegrzanie opony w upalny dzien jak np wczoraj czyli 38stopni powieyrze i 60stopni asfalt i jeden szybki zakret i opona fioletowa mimo bieznika 8mm moze nadawac sie na smietnik itd itd. ciezko wyczuc ale na pewno jest tak ze sa opony wybitnie szybko odpadajace i twardniejace jak plastik a sa opony zyjace dlugo. Ale tu chyba trzeba juz mowic o konkretnych przypadkach.
Zle wspominam matafory ale nie pamietam nazwy i r888 tez s,ybko sie starzaly u mnie. Continentale econtact 5 i premium contact 2 do konca fajne.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sat, 02 Jul 2022 - 14:36
Post #5986


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(piwo @ Sat, 02 Jul 2022 - 13:38) *
....Nie ma czegos takiego jak bezpieczenstwo. Wymyslily to pewne osoby by manipulowac innymi i zbijac na tym interes.


Aaa ok..
Tylko nie zbijałby nikt żadnego interesu, gdyby nie istniała podstwowa potrzeba ludzka bezpieczeństwa (która to uwazasz nie istnieje? ) , podstawowa i nie wytworzona bo pierotna jak jak zupa pierwotna - służąca utrzymaniu gatunku. Jedynie ograniczona wyobraźnia ludzka i marność człowieka ją potrafi przezwyciężać, i tu miejsce dla automatyki.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 02 Jul 2022 - 14:51
Post #5987


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Tylko nie robi sie czegos kosztem czegos..jak cos zmieniac to zachowujac porzadane rzeczy . Na tym polega caly ambaras.
Czesto pisze wprost o pewnych rzeczach o ktorych inni milcza bo wola nie pisac choc w glebi serca i tak to robia bo w tv pierdola co innego i jest medialna nagonka za bezpieczenstwem. Maseczki na dupe, nie wychodz z domu, ubezpiecz sie na zycie, zaloz hans, zaloz kask, zaloz zatyczki, nie pierdz, nos buty, zaloz laczki na basenie itd itd a i tak ludzie zdychaja od luf na ukrainie od covida po szczepieniu czy umierajac jadac 5km/h autem albo banalnie w ciagu tygodnia na raka lub jeszcze szybciej na wylew.. Jest jak jest czlowiek ma umrzec i nic tego nie zmieni. Wypadki byly i beda. Cala automatyka moze cos tam zmniejszyc ilosc wypadkow ale glownie utrudnia zycie.a od dziecinstwa bezpieczenstwa nie ma zadnego. Wiszenie glowa w dol na trzepaku, upadanie co chwile glowa o kant stolu, wbieganie wprost pod auto. Zycie. Jedne dzieciaki przezywaja inne kalekki innym sie udaje. Ale dorosli to maja wyobraznie i bezpieczenstwo. Najlepiej kask na glowe na cale zycie. I maseczka.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sat, 02 Jul 2022 - 22:00
Post #5988


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Jakieś frustrackie brednie. Sory.

Lub dziada starego a to ja starszy jestem " bo tak zawsze było i komu to przeszkadzało".

Jak frajda jest najważniejsza to można się naszprucowac kilkoma ciekawymi substancjami jak wyrzut czy blokady neuroprzekaźników takie jakich żadne g w zakrętach nie wytworzy i umrzeć bo i tak się umrze.

Co do automatyki vs człowiek - ile wypadków jest z powodow technicznych ile człowieka. Już nawet kolizji nie wchodząc w to i tak by umarł.
Kolizja i wszystko z nią zwiazane frajdę z jazdy jednak zabiera nie? Jak wybuch silnika na trackdayu.
Akurat automatyka masy kolizji pozwala unikać.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Mon, 04 Jul 2022 - 13:36
Post #5989


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(InnyLogin @ Sat, 02 Jul 2022 - 14:28) *
Abstrahując od chęci zawinięcia się na słupie by nie być zmanipulowanym. Czy szlacheckich korzeni i braku kultury drugiego kolegi.


Czy któreś topowe opony mają mniejszy spadek właściwości po roku, dwóch? Z tego co zauważyłem, przeczytałem jest to dość standardowe w GY i Michelin. Dość dobrze wspominam Continentale SC (nie pamiętam który numerek) wydawało mi się że w nich nie było takiego spadku. W tym nowym modelu też tak jest?

Za to w przypadku modeli ze średniej półki spadek właściwości odczuwam jako praktycznie znikomy (Hankook, Michelin).

Macie takie spostrzeżenia czy tylko mi się wydaję?

Z moich własnych skromnych doswiadczeń: zimowe Michelin Alpin bardzo długo świetnie spełniały swoja rolę, nawet wieloletnie świetnie trzymały póki miały duży bieżnik. Bardzo dobrze je wspominam.
Zimowe vikingi miałem równolegle w tym samym czasie na innym aucie, bardzo szybko były bardzo twarde.

natomiast z letnich:
Bridgestone Turanza po 4 latach zrobiły się bardzo śliskie, Pirelli P zero po 5-6 latach też już słabo.
Continental premium Contact 2 bardzo fajne do końca.

To wszystko dotyczy opon użytkowanych cywilnie spokojnie 5-7 tysiecy km rocznie, zatem jeszcze bardzo dobrych bieżnikowo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Mon, 04 Jul 2022 - 13:45
Post #5990


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





W sniegu miche CC jada bez zarzutu. Podjazd Międzylesie Lesica jesli ktos zna ta sciane prezentacja w aucie rwd dwom zawodnikom jak zatrzymałem pojazd zapadla martwa cisza. To bylo szalone a samochod ruszyl i pojechal. Naprawde Ci ktorzy piszą ze ta opona nie radzi sobie na sniegu po prostu jej nie znaja


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Mon, 04 Jul 2022 - 14:30
Post #5991


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(MadeInPoland @ Mon, 04 Jul 2022 - 13:45) *
W sniegu miche CC jada bez zarzutu. Podjazd Międzylesie Lesica jesli ktos zna ta sciane prezentacja w aucie rwd dwom zawodnikom jak zatrzymałem pojazd zapadla martwa cisza. To bylo szalone a samochod ruszyl i pojechal. Naprawde Ci ktorzy piszą ze ta opona nie radzi sobie na sniegu po prostu jej nie znaja

Kurcze dużo ludzi na prawdę chwali tę oponę.
Zastanawiam się nad nią do jednego z aut, ale w rozmiarze który potrzebuje kosztuje ponad 1000zł za sztukę... trochę dużo jak do prawie dwudziestoletniego cywilnego auta używanego do jazdy po bułki do sklepu i do pracy max kilkanaście km dziennie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 04 Jul 2022 - 15:07
Post #5992


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Frolik @ Mon, 04 Jul 2022 - 14:30) *
Kurcze dużo ludzi na prawdę chwali tę oponę.
Zastanawiam się nad nią do jednego z aut, ale w rozmiarze który potrzebuje kosztuje ponad 1000zł za sztukę... trochę dużo jak do prawie dwudziestoletniego cywilnego auta używanego do jazdy po bułki do sklepu i do pracy max kilkanaście km dziennie...

a ja miałem porównanie dwa te same auta służbowe w jednym CC a w frugim Conti TS870 bodajże i niestety w kopnym śniegu przepaść, na lodzie przepaść. DO mojej cywilnej UG przepaść.
a za tą cenę kupisz sobie fajną letnią i super zimową.
Ale na suchym asfalcie spoko praktycznie jak letnia.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 04 Jul 2022 - 15:44
Post #5993


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(kontrolm @ Mon, 04 Jul 2022 - 15:07) *
a ja miałem porównanie dwa te same auta służbowe w jednym CC a w frugim Conti TS870 bodajże i niestety w kopnym śniegu przepaść, na lodzie przepaść. DO mojej cywilnej UG przepaść.
a za tą cenę kupisz sobie fajną letnią i super zimową.
Ale na suchym asfalcie spoko praktycznie jak letnia.


Możemy kiedyś zrobić testy siłomierzem - ile uciągu ma zimówka vs wielosezon vs magiczne worki na śnieg. Moim zdaniem worki tekstylne nakładane na oponę biją nawet zimówkę, bo mają niewspółmiernie większą powierzchnię "odcisku" na śniegu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 04 Jul 2022 - 15:59
Post #5994


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





CYTAT(Frolik @ Mon, 04 Jul 2022 - 14:30) *
Kurcze dużo ludzi na prawdę chwali tę oponę.
Zastanawiam się nad nią do jednego z aut, ale w rozmiarze który potrzebuje kosztuje ponad 1000zł za sztukę... trochę dużo jak do prawie dwudziestoletniego cywilnego auta używanego do jazdy po bułki do sklepu i do pracy max kilkanaście km dziennie...


Ja na Michelin CC byłem kilka razy w Szczyrku podczas naprawdę porządnego opadu (w jedną noc kilkadziesiąc cm śniegu) i kilka razy w Alpach. Co prawda auto 4x4, ale jestem świadomym kierowcą i wiem, że jest też coś takiego jak skręcanie i hamowanie. Zimówka to nie jest, ale w solidnym śniegu czułem się na tej oponie pewnie.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Mon, 04 Jul 2022 - 16:43
Post #5995


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Przepasc zimowa vs CC?
Przyklad https://youtu.be/2cgtmmtsqFA

W blocie posniegowym wg mnie subiektywnie CC lepsza od
zimowej.
Naprawde mozna tworzyc coraz bardziej radykalne stwierdzenia, ale to raczej naraza na szwank reputacje autora niz komentowane opony.
Na zime w naszych realiach super opona. Ma zalety zimowki nie posiadajac az tak jej wad. Na lato tylko do miasta albo do malolitrazowych pojazdow. Mocne czy ciezkie fury powinny miec cos bardziej twardego na lato



--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 04 Jul 2022 - 18:38
Post #5996


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(MadeInPoland @ Mon, 04 Jul 2022 - 16:43) *
Przepasc zimowa vs CC?
Przyklad https://youtu.be/2cgtmmtsqFA

W blocie posniegowym wg mnie subiektywnie CC lepsza od
zimowej.
Naprawde mozna tworzyc coraz bardziej radykalne stwierdzenia, ale to raczej naraza na szwank reputacje autora niz komentowane opony.
Na zime w naszych realiach super opona. Ma zalety zimowki nie posiadajac az tak jej wad. Na lato tylko do miasta albo do malolitrazowych pojazdow. Mocne czy ciezkie fury powinny miec cos bardziej twardego na lato

ja tego nie odczułem. Auto mniej stabilne mniej pewne, mniej trakcji w śniegu i na lodzie, mam pod domem rondo i dwa zakręty robipne w odstępie paru dni raz jednym raz drugim autem i na cc wzmożona czujność żeby nie wpaść do rowu a płytkie one u nas nie są. Niby wszystko OK dopóki nie przejedziesz się drugim takim samym autem gdzie są porządne zimówki i wtedy czuć różnicę jak dla mnie sporą. Do tego auta które wyciągałem w górach na moich "skośnookich" Nankangach, auta które zablokowały mi wjazd gdzie ja potem spokojnie przejechałem dwie godzinki później pod ta samą górę autem pół tony cięższym - już z daleka wiedziałem że ktoś się dał nabrać na CC. No to mnie nie przekonuje. Tak jak pisałem lekką zimę w XC90 to robisz na letnich i jesteś szybszy niż małe auta na zimówkach ale czy to dowód że letnie są dobre na zimę ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Mon, 04 Jul 2022 - 23:40
Post #5997


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Cześć,
Poszukuję jakiegoś dobrego semi w rozmiarze 225/40R18 do mojego Megane RS. Do tej pory jeździłem na Michelin PSC2 i byłem zadowolony, choć po przewertowaniu kilku ostatnich stron zostałem uświadomiony, że jest sporo lepszych semi. Autem jeżdżę weekendowo plus kilka razy w roku jakiś trackday, chcę jedną, uniwersalną oponę, na której dojadę na kołach na tor i będę mógł trochę polatać po suchym, nie będąc takim znowu najwolniejszym. Tak jak mówię, do tej pory jeździłem na PSC2 i do tego zastosowania dawały radę IMO, spojrzałem niedawno na ceny i przeżyłem lekki szok, bo w 2019 zapłaciłem za komplet ok 2500 PLN, a teraz kosztują jakieś 3,5k, no ale nie ma wyjścia, na czymś trzeba jeździć biggrin.gif . Czy w tym budżecie kupię coś lepszego? Ewentualnie niewiele drożej? Wiem, że jest A052 i 03g, ale 7-8k za komplet to już jakiś kosmos dla mnie. Jak ma się Yoko AD08RS do PSC2? Testował ją ktoś? Czytałem trochę opinii i podobno nie jest tak dobra jak AD08R (twardsza mieszanka), ale za to kosztuje 2600 za komplet. Podsumowując, co byście polecili do ~4k?

EDIT: nie chciałem bieżnikowanych, ale tak zerkam jeszcze w stronę Extreme VR2. Jakby dać R7A na przód i R5A na tył to miałoby to sens? Bardzo głośne są? Przejadę na tym secie chociaż połowę tego co na Cup2 (bo akurat są jakieś 2x tańsze tongue.gif)?


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 04 Jul 2022 - 23:49
Post #5998


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(matteusz @ Mon, 04 Jul 2022 - 23:40) *
Cześć,
Poszukuję jakiegoś dobrego semi w rozmiarze 225/40R18 do mojego Megane RS. Do tej pory jeździłem na Michelin PSC2 i byłem zadowolony, choć po przewertowaniu kilku ostatnich stron zostałem uświadomiony, że jest sporo lepszych semi. Autem jeżdżę weekendowo plus kilka razy w roku jakiś trackday, chcę jedną, uniwersalną oponę, na której dojadę na kołach na tor i będę mógł trochę polatać po suchym, nie będąc takim znowu najwolniejszym. Tak jak mówię, do tej pory jeździłem na PSC2 i do tego zastosowania dawały radę IMO, spojrzałem niedawno na ceny i przeżyłem lekki szok, bo w 2019 zapłaciłem za komplet ok 2500 PLN, a teraz kosztują jakieś 3,5k, no ale nie ma wyjścia, na czymś trzeba jeździć biggrin.gif . Czy w tym budżecie kupię coś lepszego? Ewentualnie niewiele drożej? Wiem, że jest A052 i 03g, ale 7-8k za komplet to już jakiś kosmos dla mnie. Jak ma się Yoko AD08RS do PSC2? Testował ją ktoś? Czytałem trochę opinii i podobno nie jest tak dobra jak AD08R (twardsza mieszanka), ale za to kosztuje 2600 za komplet. Podsumowując, co byście polecili do ~4k?

Nie ma sensu jeździć na hardkorowym semi po ulicy ani na dobrej ulicznej oponie po torze. Kup najtańsze felgi na tor i dedykowany semi.
Megane 3 RS na lajcie mieści w bagażniku 4 18" kola.

Extreme jest głośny i zużycie paliwa rośnie. Taniej będzie 2 komplety kół smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 05 Jul 2022 - 05:56
Post #5999


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT
ak ma się Yoko AD08RS do PSC2? Testował ją ktoś?

przechodzilem z ad08r na cup2 a potem na avon zzr a ostatnio na extreme vr2 r7a.
ad08r najwolniejsze potem cup2 potem zzr a najszybsze vr2.
na ad08r jezdzilo mi sie przyjemniej niz na cup2. wiecej wyczucia daje opona lepszy filing mimo gorszych czasow od cup2.
avon zzr jest fajna opona na codzien. 7mm bieznika. dosc male zuzycie bieznika. wada lub zaleta betonowy bok. jest malo komfortowa na codzien ale dobry filing. na deszczu spoko.
extreme jest nienajgrsze na deszczu jak nowe i na torze super. wada wyczuwalna chybotliwosc plywanie przy przejsciu lewo prawo mimo twardego boku. opona jest malo stabilna na mieszance ale mimo to czasy ma bardzo dobre. zuzycie bieznika bardzo duze i zdecydowanie najwieksze z tych opon.
ad08r ma najwieksza zywotnosc potem cup2 i zzr a najszybciej schodza vr2.
a052 za to to opona mega fajna na ulice. bardzo komfortowa cicha bardzo dobrze trzyma w deszcz. wady to glownie koszty czyi szybkie zuzycie tak 10 krotnie wieksze niz ad08r (na ad08r da sie przejechac 50tys km po ulicy, na a052 5tys km bedzie sztuka)

1) ad08r
najwolniejsza na suchym, spoko na mokrym. niskie zuzycie bieznika, twardy bok, dobry filing, gleboki dosc bieznik ponad 7mm, znosny halas i komfort jazdy, zakres temperatur 30-80
2) cup2
szybsza tylko od ad08r, spoko na mokrym, niskie zuzycie beiznika ale plytki bieznik 5,5mm , slaby filing, znosny halas i komfort jazdy, zaklres temperatur 35-80, dosc tanie
3) zzr a64 (sredni; jest jeszcze a24 miekki w nizszych rozmiarach)
szybsza od cup2 na suchym, na mokrym do jazdy, niskie zuzycie beiznika, bieznik 7mm, dobry filing dzieki betonowym scianom bocznym i konstrukcji, znosny halas ale slaby komfort jazdy, zakres temperatur 35-75, drogie
4) extreme vr2 r7a
ciut szybsza od zzr na suchym, na mokrym znosna choc przez plytki kolo 5,5mm bieznik trzeba uwazac, bardzo slaby filing mimo twardych bokow, halasliwe, zakres temperatur 30-70, tanie, niepewna jakosc
5) a052
podobna predkosc co extreme na suchym , na mokrym bardzo dobra, plytki bieznik 5,5mm, bardzo komfortowa i cicha przez dosc miekka konstrukcje opony podobna do cup2, bardzo szybkie zuzycie i wysoka cena, zakres temperatur 25-70

szczerze to zawsze jest pewien bol glowy.
w dobrych pieniiadzach sa extreme i fz201 softy.
fz201 softy tez sa fajna szybka i tania opona ale tez jakosciowo slaba (pekaja).
na drugim koncu ceny sa 03g w mieszance h1 (twarde bo r2 srednie dostepne tylko w niskich rozmiarach) . mega kosmiczna cena ale najlepsze czasy, fajny filing, i rownomierne powolne i rowne zuzycie do konca.
wybor jest po twojej stronie.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Tue, 05 Jul 2022 - 21:58
Post #6000


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





CYTAT(jackkpl @ Mon, 04 Jul 2022 - 22:49) *
Nie ma sensu jeździć na hardkorowym semi po ulicy ani na dobrej ulicznej oponie po torze. Kup najtańsze felgi na tor i dedykowany semi.
Megane 3 RS na lajcie mieści w bagażniku 4 18" kola.

Extreme jest głośny i zużycie paliwa rośnie. Taniej będzie 2 komplety kół smile.gif.

Akurat mam Megane 2, ale przewiezienie kół to nie problem, bardziej chodzi mi o uniwersalność (tj. żeby auto było zawsze szybkie w zakrętach "as is", a nie dopiero jak zmienię koła) tongue.gif Aczkolwiek przemyślę tę opcję smile.gif

piwo, dzięki za obszerny opis semi slicków, mam teraz twardy orzech do zgryzienia, będę myślał.


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post

328 Stron V  « < 298 299 300 301 302 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 16 April 2024 - 06:10