Składanie 1.8t na większą moc, Prośba o pomoc w doborze części |
Składanie 1.8t na większą moc, Prośba o pomoc w doborze części |
Tue, 21 Jun 2022 - 16:24
Post
#81
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Znaczy ten co mam się nie nadaje? Nadaje się do zmiany, ot zastąpić seryjny popękany, powiesić coś z T3 i zrobić z 250-300km; co i tak jest sporo na seryjny piec oraz koszt tego kolektora:-). A tak naprawdę to wiedzieć powinien budujący i strojący, zdalnie to wróżenie z fusów. Nie podasz specyfikacji pieca i osprzętu, trzeba żywcem wyciągać dane od Ciebie. Może masz za małe wtryskiwacze, za słabą pompę i sterownik broni silnik przed autodestrukcją? Niech tuner ogląda logi i wyciąga wnioski; bo nie przytoczyłeś tu chociaż słownie kluczowych parametrów, nie wspominając o porządnych logach:-) |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 21 Jun 2022 - 16:24
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 21 Jun 2022 - 17:45
Post
#82
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Kolektor wydechowy żeliwny jest ok. WG zewnętrzny 44mm miałem problem z uzyskaniem odpowiedniego ciśnienia doładowania i musiałem zastosować MBC. Aktualne doładowanie ok 1.5b na 3cim biegu na 4tym dochodzi czasem do 1.7b. Wałki ustawione na znaki łańcuch i napinacz nowe z czego napinacz bez zmiennych faz Jeśli Twój tuner nie potrafi okiełznać boostu w tym silniku na zewnętrznym wg 44mm i n75 to zastanów się czy to odpowiednia osoba. Ile masz bazowego doładowania bez n75 i mbc stabilnego? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Tue, 21 Jun 2022 - 21:49
Post
#83
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
Bez n75 i mbc max 0.8b potem spada na 0.5b na najmocniejszej sprężynie jaką udało mi się dostać z czego pod kompresorem otwiera dużo wyżej.
Na chwilę włożyłem jeszcze jedną sprężynę w sumie dwie były i pod kompresorem wtedy otwierał przy ciśnieniu Ok 2.5b a po włożeniu do auta oczywiście bez mbc max było 1.2 i spadało na 0.5 ale wtedy były ucięte pidy dopiero potem jechałem na strojenie bo to była mapa do docierania -------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Tue, 21 Jun 2022 - 22:42
Post
#84
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
Aktualna specyfikacja auta:
-Blok AUM po szlifie lekkim rozwiercie i przestrzeleniu -Wał AUM zwymiarowany nominał po polerce - Panewki korbowe I główne ALC - Panewki oporowe King Racing - Pasek Gates Racing kevlar -Korby kute JR spec jak dobrze pamiętam - śruby korb ARP -Tłoki kute wiseco odprężające 81.50mm -Pompa oleju oryginał S3 -UPG 2.5mm - Szpilki głowicy ARP M11 z audi s4 i podkładki -Głowica ADR po pełnej obróbce nowe zawory wydechowe od wersji turbo do tego podkładki pod sprężyny nowy łańcuch i napinacz bez zmiennych faz -Wałki ADR oba wydechowy podobno był taki sam jak z mojego APX tylko ssący był ostrzejszy - sonda szerokopasmowa - Turbo Turbo works GTX3076R DBB v-band -WG kopia TAILa 44mm - Kolektor wydechowy już wiecie kiepski - downpipe 3" do połowy auta potem oryginał 2.5" z przepustnicą - Intercooler nie pamiętam wymiarów ale trzeba było belkę wyciąć duży -dolot to grzyb ori przepływomierz nowy bosh i dalej tip 100mm - Wtryski 650 lub 680 z głowy nie pamiętam - Regulator 4b -pompa paliwa aktualnie Walbro 450l/h - Kolektor ssacy APX z powiększonym wylotami - świece rs4 - cewki oryginał s3 - dodatkowa chłodnica oleju - MBC - map oryginał chciałbym założyć 3b aby wykorzystać w pełni potencjał Turbo ale jeszcze nie wiem jaki z czego podejdzie i kto się podejmie kalibracji bo kogo pytałem mówi że ciężko wszyscy wolą łatwą kasę a jak przyjdzie pokombinować to odsyłają do kogoś innego - sztywne koło valeo z dociskiem i tarcza obita kevlarem miałem docisk sachs performance ale nie pasował do jednomasa Jak jeszcze jakichś ważnych informacji nie podałem to napiszcie o czym jeszcze zapomniałem Aktualne logi postaram się zrobić jutro bo jak na złość padł rozrusznik -------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Tue, 21 Jun 2022 - 23:41
Post
#85
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Dopóki na samym zewnętrznym wg będziesz miał spadek mocny górą to nie zrobisz z tego ani mocy ani poprawnego strojenia.
MBC wywal w tym silniku, zostaw poprawnie wpięte n75. Map sensor jest sens zmieniać jak to zacznie na 1,4bar generować moc i normalnie jeździć, a do tego widać nadal bardzo daleko. Przepływomierz wcześniej od map sensora musisz zmienić na taki o większym zakresie pomiarowym. Jeśli nie jesteś w stanie wydać kilka tysięcy złotych za samą usługę strojenia to będzie kłopot z tym. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 22 Jun 2022 - 00:04
Post
#86
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
Spróbuję odpiąć mbc po ostatniej mapie i zobaczymy co bedzie. Nie powiedziałem nigdy że nie jestem w stanie wydać pieniędzy nie tyle już wpakowałem w projekt. Ale do najbliższego tunera który robi mi mapę mam prawie 100km i jeżdżenie co chwilę tam to nie jest chwila a efektów brak. Zamówiłem mpps i może coś pokombinuję zdalnie z tunerem lub będę musiał szukać innego ogarniętego
-------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Wed, 22 Jun 2022 - 19:33
Post
#87
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
Udało mi się po wielu próbach i kombinacjach ze sprężynami osiągnąć 1.5b na samym WG i N75 stabilnie do końca jednak sprężyny musiałem dorobić.
Zrobiłem nowe logi na aktualnej mapie proszę wypowiedzcie się. Grupa 2-3-20 http://vaglogi.pl/log-002_003_020_1M5iSq1.html Grupa 2-31-33 http://vaglogi.pl/log-002_031_033_dRJ604.html Grupa 2-115-118 http://vaglogi.pl/log-002_115_118_vB9TVy.html -------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Wed, 22 Jun 2022 - 21:09
Post
#88
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Boostu nie szło ogarnąć bo masz zadane doładowanie niemożliwe do osiągnięcia i pewnie przeładowywało po wstaniu turbo.
|
|
|
Wed, 22 Jun 2022 - 21:16
Post
#89
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
Znaczy znowu muszę jechać do tunera na poprawkę
Co jeszcze jest nie tak w tych logach? A bez mbc to jest chyba największe doładowanie jakie udało mi się osiągnąć modyfikując sprężyny -------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Thu, 23 Jun 2022 - 02:59
Post
#90
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Udało mi się po wielu próbach i kombinacjach ze sprężynami osiągnąć 1.5b na samym WG i N75 stabilnie do końca jednak sprężyny musiałem dorobić. Zrobiłem nowe logi na aktualnej mapie proszę wypowiedzcie się. Grupa 2-3-20 http://vaglogi.pl/log-002_003_020_1M5iSq1.html Grupa 2-31-33 http://vaglogi.pl/log-002_031_033_dRJ604.html Grupa 2-115-118 http://vaglogi.pl/log-002_115_118_vB9TVy.html Na ten zestaw niedobranych elementów, tj: 1) kolektor "skrzynkowy", 2) CR(uszczelka 2.5mm to ciut za grubo na 1.5b, seria wystarczyłaby, albo trzeba ładować pod 2b. Szacunkowo te tłoki i uszczelka dadzą CR 8.5-8.6:1), przy tym doładowaniu w vagowym 1.8t jest +/- ok. |
|
|
Thu, 23 Jun 2022 - 06:57
Post
#91
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
No i właśnie żeby załadować więcej trzyma mnie map sensor i pewnie przepływomierz chciałbym bym to zmienić jaki z czego polecacie oraz kto jest w stanie ogarnąć przeskalowanie?
-------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Thu, 23 Jun 2022 - 09:32
Post
#92
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Co zrobić?
1) Zmienić kolektor wydechowy. 2) Zmienić tunera (zadana lambda 0,704, przymykająca się przepustnica górą, spadające doładowania zadane środkiem, cofka zapłonu 6 stopni). 3) MBC odłożyć na półkę, a następnie dobrać tak sprężyny w wastegate, by z odpiętą kostką n75 (wężyki zapięte) trzymało bez dużych spadków boost mieszczący się w zakresie 0,8-1,3bar (na przykład płasko 1,1bar albo na przykład 1,3bar spadające na 1,2bar). 4) Zapodać przepływomierz na przykład ori nowy Bosch z 2.7biturbo AJK/AGB. 5) Robić kompletne logi poniższą metodą: - pokazać błędy w sterowniku silnika, - skasować błędy w sterowniku silnika nawet jeśli ich nie ma, - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg na 2-3 sekundy), - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 5 bieg 1500-3500rpm, - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg na 2-3 sekundy), - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 5 bieg 1500-3500rpm, - zrobić loga statycznego 001+032+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.). -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Fri, 24 Jun 2022 - 21:39
Post
#93
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
Co zrobić? 1) Zmienić kolektor wydechowy. 2) Zmienić tunera (zadana lambda 0,704, przymykająca się przepustnica górą, spadające doładowania zadane środkiem, cofka zapłonu 6 stopni). 3) MBC odłożyć na półkę, a następnie dobrać tak sprężyny w wastegate, by z odpiętą kostką n75 (wężyki zapięte) trzymało bez dużych spadków boost mieszczący się w zakresie 0,8-1,3bar (na przykład płasko 1,1bar albo na przykład 1,3bar spadające na 1,2bar). 4) Zapodać przepływomierz na przykład ori nowy Bosch z 2.7biturbo AJK/AGB. 5) Robić kompletne logi poniższą metodą: - pokazać błędy w sterowniku silnika, - skasować błędy w sterowniku silnika nawet jeśli ich nie ma, - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg na 2-3 sekundy), - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 5 bieg 1500-3500rpm, - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg na 2-3 sekundy), - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 5 bieg 1500-3500rpm, - zrobić loga statycznego 001+032+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.). Kolektor jak narazie niestety nie ruszony. MBC na półce. Ciśnienie ustawione z odpięta wtyczką N75 na 1.3b i tak trzyma z malymi spadkami do 1.2b. Przeplywomierz założony nowy oczywiście bosh 2.7bit. No i logi: http://vaglogi.pl/log-001_032_090_132CH.html http://vaglogi.pl/log-003_115_118_lwsbEC.html http://vaglogi.pl/log-001_020_031_oxMzI.html Teraz z nową przepływką potrafi przerwać podczas przyspieszania a co wychodzi z logów zobaczcie sami i proszę o radę czy da się coś więcej wycisnąć nie ruszając tego kolektora bo będzie problem z przerobieniem wszystkiego znaczy downpipe WG dolot. -------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Fri, 24 Jun 2022 - 22:49
Post
#94
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Fatalnie to wstaje, według mnie podobnie jak gt3582 chińskie przy 1800ccm...
Przerywa albo od zbyt dużego backpressure albo wypada zapłon albo tak się dzieje ze względu na kiepski soft i przelany silnik (zadana lambda poniżej 0,700 szok, to auto musi podkapcać na czarno). Masz bardzo kiepską korektę długoterminową dotyczącą jałowych obrotów, trzeba dodać paliwa w sofcie na jałowych, a na bucie sporo zdjąć, dodając do tego oscylujący górą zapłon i tańczące zadane doładowanie to soft do mocnej poprawy lub zrobienia od zera u kogoś innego. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Sun, 26 Jun 2022 - 21:09
Post
#95
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
Siema zaś nowy problem z audi siadam rano odpalam wyjeżdżam i hamulce coś twarde patrzę na zegar i brak podciśnienia normalnie 0 .
Poprawiłem 1 opaskę sprawdziłem szczelność dolotu kompresorem i teraz z klimatyzacją jest -0.1b a z wyłączonym wszystkim -0.3b Poza tym padł map sensor jak sądzicie czy winne może być serwo czy co? -------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Wed, 29 Jun 2022 - 10:11
Post
#96
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Siema zaś nowy problem z audi siadam rano odpalam wyjeżdżam i hamulce coś twarde patrzę na zegar i brak podciśnienia normalnie 0 . Poprawiłem 1 opaskę sprawdziłem szczelność dolotu kompresorem i teraz z klimatyzacją jest -0.1b a z wyłączonym wszystkim -0.3b Poza tym padł map sensor jak sądzicie czy winne może być serwo czy co? Sprawdź kompresję. |
|
|
Wed, 29 Jun 2022 - 10:27
Post
#97
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
Sprawdzę bo w sumie jeszcze nie sprawdzałem po składaniu pieca ale to dopiero przez weekend bo niestety ale jeszcze trzeba pracować. Zamówiłem też wauometr do sprawdzenia podciśnień.
-------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Sat, 02 Jul 2022 - 22:17
Post
#98
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
No więc sprawdziłem kompresję, podciśnienia i na wszystkich garach wyszło po 10bar. Nieszczelności brak. Jednak dziś znowuż musiało się coś spieprzyć i na 99.9% dmuchło mi uszczelkę pod głową
I teraz ma do was pytanie jaką głowę założyć tą która jest teraz z ADRa szeroki kanał czy moją starą na wąskim kanale? Oraz czy zakładać ponownie tą przekładkę pod głowę 2.5mm czy dać zwykła uszczelkę i jak grubą? -------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Sun, 03 Jul 2022 - 15:45
Post
#99
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
No więc sprawdziłem kompresję, podciśnienia i na wszystkich garach wyszło po 10bar. Nieszczelności brak. Jednak dziś znowuż musiało się coś spieprzyć i na 99.9% dmuchło mi uszczelkę pod głową I teraz ma do was pytanie jaką głowę założyć tą która jest teraz z ADRa szeroki kanał czy moją starą na wąskim kanale? Oraz czy zakładać ponownie tą przekładkę pod głowę 2.5mm czy dać zwykła uszczelkę i jak grubą? Sprawdź zawartość CO2 w układzie chłodzenia dla pewności. Uszczelkę zostaw seryjną z 1.8T, głowica na szerokim kanale + kolektor na szeroki kanał; sprawdź te dorabiane podkładki, bo to pewnie one mogły zepsuć zabawę tak szybko(jeśli uszczelkę faktycznie dmuchnęło). |
|
|
Sun, 03 Jul 2022 - 16:00
Post
#100
|
|
User Dołączył: Sun, 16 January 2022 Skąd: Małopolska |
Robiłem 3 testy na co² wszystkie pozytywne.
Sprawdzę te podkładki ale termin na uszczelkę mam na przyszły tydzień -------------------- Audi S8 D2 manual 340ps
Audi S3 8l 1.8t ???ps Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 19:20 |