Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 6 7 8  
Reply to this topicStart new topic
> Westfield kitcar po sezonie i trochę
Andrzejsr
post Wed, 14 Jul 2021 - 00:57
Post #141


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





I jeszcze w tym wątku zanim ten temat Westfielda się zbiorę założyć - po pospawaniu przez speców od offroaru ferelnego ucha wahacza, oraz moim spawaniu (sic! wink.gif ) , docinaniu elementów mcowania i drążka zmiany biegów z allegro-"tuningowego fur das BMW" + kilku na próbę starych z E36 i E46 + Forda Scorpio +... spawarki i 2 butli gazu (cholernie drogi ten drążek wychodzi ... smile.gif ) + wytworzenia tulejek poliuretanowych + pozdzieranych palców żeby to wepchnąć w ciasny tunel - mam drążek - shifter niwelujący ryzyko Misshifta wink.gif
Ma b mocną sprężynę centrującą więc pchając z 2ki w przód wskakuje automatycznie 3ka . Tak samo z 3 na 4 trzeba by się postarać żeby zrović 3->2 . Jednak gdzie plusy tam i minusy - trzeba więcej siły i nauki ruchu nowego z 3 na 2 gdy to zamierzona redukcja, choć pod koniec treningu jakoś zaczynały mi się te ruchy automatyzować to na początku tak sobie to szło . Pod koniec i w górę bez sprzęgła zacząłem łapać jak zmieniać (nacisk ręką na drążek w porządanym kierunku i przy odjęciu gazu sam przeskakuje nieco mocniej i szybciej wtedy pchając drążek jednocześnie) .
Ale chodzi fajnie i można pewniej nim operować niż poprzednim luźnym kitkarowym. Na filmie jakoś płynniej , w wozie miałem wrażenie trochę jakby młotem waliło .

https://www.youtube.com/watch?v=ezckHUP16PE

edit - a i jest sytuacja nierzadka ciasnego nawrotu na Kielcach, gdzie można 1kę wykorzystać, choć faktycznie mogłaby ciut dłuższa być może.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 14 Jul 2021 - 00:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 07 Oct 2021 - 23:44
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Jeszcze jeden film Westfielda w tym wątku wrzucę, swojego wciąż nie mam ale zima blisko i założę.
Niespodziewana niespodzianka - runda RaceDay na moim ulubionym Jastrzębiu, bo coś Modlin ( ten "tor" ze stosami opon po bokach) nawalił, a porządny ośrodek Autodrom Jastrząb pokombinował i zwolnił termin dla trackdayowców amatorów . Trasa dziwna trochę , jeden zakręt szybki ( już wiem że niepotrzebnie odejmowalem tam gazu...), ale kurcze z instynktem nie wygram, reszta sporo kręcenia, z szykanami jak jeszcze tam chyba nie było, i co sesja inaczej powywracane słupki i separatory smile.gif tak rajdowo trochę smile.gif
W końcu lepiej słychać silnik i dolot bo mikrofon zewn założyłem pod deską, choć jakieś od elektryki zakłócenia łapał. Telemetria z kamery GoPro 7 i oprogramowania racetechnology goproonly.

https://youtu.be/qGt56rq4WJE


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Fri, 08 Oct 2021 - 10:01
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





Ten szybki zakręt na początku to nie tylko Ty miałeś obawy przejechać z gazem w podłodze. Ja się odważyłem, ale u mnie zdecydowanie mniejsze prędkości to i łatwiej wink.gif

Fajnie ten westfield jedzie. Aż miałem obawy widząc go w swojej grupie czy nie będziesz mnie dublował smile.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 08 Oct 2021 - 10:19
Post #144


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





O widzę ,że trochę bokami latałeś na gazie, TCS chyba wyłączony , bo przeszkadza smile.gif.
No i nadkole prawe w stylu meva , czyli brak wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 08 Oct 2021 - 11:20
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Tak, po rozmowie o błotnikach (chyba w temacie WarneraR4) zapytałem Westfieldowców czemu w zasadzie z tymi przednimi jeźdżą - tylko dlatego że bez byliby klasyfikowanii w ichnich zawodach w klasach z formułami . A te błłotniki to kilka kłopotów : ciasno przy zapinaniu pasów, jak się zrobi miejsce między koło a błotnik to znów za bardzo korzystne aerodynamicznie to nie jest, felgi jakie mam mają ciut inne ET i przy zmianie kół musiałem odkręcać i w nowych otworach mocować, no i ważą (sam błotnik mało ale wspornik to stal gruba bo z kolei lubią się łamać, no i co przeaważyło - złamała mi się śruba mocująca stelaż błotnika do zwrotnicy i została w niej, prędko nie wyjmę a na 2 zamiast 3 śrubach mocujących po prostu się boję - że się urwie i wleci w wahacze, przewód hamulcowy itp. Na TAP już miałem zdjęte. Ale muszę tą zwrotnicę naprawić bo w deszczu (może kiedyś smile.gif ) chyba jednak potrzebne będą.

Co do TCS - to z początkiem sezonu Ci raportowałem na gorąco z trackday'a jakie miałem z nim kłopoty. Less is more wink.gif

Yossarian a Ty byłeś w tej Hondzie z 2go w FWD 1600 ? to raczej nie groziło Ci dublowanie smile.gif
Co do tego zakrętu to ktoś na parkingu mówił że wiadoma pomarańczowa Meganka miała w nim w tym zakręcie 170km/h (!) nie wiem na ile to plotka ile prawda, choć to niby właśnie na szybkich zakrętach się najwięcej traci / zyskuje. Na onboardzie hondy z k24 widzę że miała coś ponad 140 odpuszczając z około 150ciu, ja odpuszczając z ok 145 - >120/125 jakoś tak.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 08 Oct 2021 - 11:37
Post #146


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Andrzejsr @ Fri, 08 Oct 2021 - 11:20) *
Tak, po rozmowie o błotnikach (chyba w temacie WarneraR4) zapytałem Westfieldowców czemu w zasadzie z tymi przednimi jeźdżą - tylko dlatego że bez byliby klasyfikowanii w ichnich zawodach w klasach z formułami . A te błłotniki to kilka kłopotów : ciasno przy zapinaniu pasów, jak się zrobi miejsce między koło a błotnik to znów za bardzo korzystne aerodynamicznie to nie jest, felgi jakie mam mają ciut inne ET i przy zmianie kół musiałem odkręcać i w nowych otworach mocować, no i ważą (sam błotnik mało ale wspornik to stal gruba bo z kolei lubią się łamać, no i co przeaważyło - złamała mi się śruba mocująca stelaż błotnika do zwrotnicy i została w niej, prędko nie wyjmę a na 2 zamiast 3 śrubach mocujących po prostu się boję - że się urwie i wleci w wahacze, przewód hamulcowy itp. Na TAP już miałem zdjęte. Ale muszę tą zwrotnicę naprawić bo w deszczu (może kiedyś smile.gif ) chyba jednak potrzebne będą.

Co do TCS - to z początkiem sezonu Ci raportowałem na gorąco z trackday'a jakie miałem z nim kłopoty. Less is more wink.gif

Yossarian a Ty byłeś w tej Hondzie z 2go w FWD 1600 ? to raczej nie groziło Ci dublowanie smile.gif
Co do tego zakrętu to ktoś na parkingu mówił że wiadoma pomarańczowa Meganka miała w nim w tym zakręcie 170km/h (!) nie wiem na ile to plotka ile prawda, choć to niby właśnie na szybkich zakrętach się najwięcej traci / zyskuje. Na onboardzie hondy z k24 widzę że miała coś ponad 140 odpuszczając z około 150ciu, ja odpuszczając z ok 145 - >120/125 jakoś tak.

Jak zobaczę czyjeś dane telemetryczne, ile miał km/h i przeciążenie , to można oszacować vmax w apexie. Oczywiście jest też skill kierowcy i odpowiednia linia przejazdu.

TE błotniki mocowane do zwrotnicy to jest jakiś chory wymysł. Ja niedługo będę miał nadkola do ramy.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 08 Oct 2021 - 11:52
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Tak też robią, ten 350cio kilogramowy Westfield o którym nieraz rozmawialiśmy kiedyś takie ma:

https://forum.wscc.co.uk/forum/uploads/mont...77f5a68dc63.jpg

Choć aero za bardzo to to nie jest, no ale oni tam deszcz mają ciagle no i regulaminy wymagjące ich.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Fri, 08 Oct 2021 - 14:06
Post #148


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(Andrzejsr @ Fri, 08 Oct 2021 - 11:20) *
Yossarian a Ty byłeś w tej Hondzie z 2go w FWD 1600 ? to raczej nie groziło Ci dublowanie smile.gif.


Nie, ja byłem w tej Hondzie co wygrała FWD1600 (o 0,004s biggrin.gif ). Na jednej sesji jechałeś ze mną w grupie niebieskiej. Ale potem Cię przyblokowali i zacząłem się zbliżać więc już wtedy to faktycznie nie miałem co się obawiać wink.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 08 Oct 2021 - 14:09
Post #149


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Andrzejsr @ Fri, 08 Oct 2021 - 11:52) *
Tak też robią, ten 350cio kilogramowy Westfield o którym nieraz rozmawialiśmy kiedyś takie ma:

https://forum.wscc.co.uk/forum/uploads/mont...77f5a68dc63.jpg

Choć aero za bardzo to to nie jest, no ale oni tam deszcz mają ciagle no i regulaminy wymagjące ich.

zrobię swoje, to wrzucę fotkę, ale u mnie będą aero pełne, a nie jakieś gówna biggrin.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 08 Oct 2021 - 14:52
Post #150


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT([Yossarian] @ Fri, 08 Oct 2021 - 14:06) *

Nie, ja byłem w tej Hondzie co wygrała FWD1600 (o 0,004s biggrin.gif ). Na jednej sesji jechałeś ze mną w grupie niebieskiej. Ale potem Cię przyblokowali i zacząłem się zbliżać więc już wtedy to faktycznie nie miałem co się obawiać ;)



A tak bo zmieniałem grupy z nieb na czerw i mi się te auta mieszają. Miałeś 1:29 ja w dużej części przejazdów też w tej okolicy czasy, te 1:26 z haczykiem tylko 2-3 razy jak się zgrało moje wyczucie, zagrzane opony, wolny tor i brak pachołków na trasie porozrzucanych smile.gif
Ta wasza różnica czasowa to przejdzie do historii smile.gif choć rodzi pytania o to czy protimer się nadaje na takie zawody. Ja miałem dwie a chwilami trzy naklejki z czipami bo nie czytał mi wszystkich czasów, zresztą nie tylko u mnie. I każda ciut inaczej ten sam przejazd pokazywała, kilka aut tak miało. Często z tym systemem są problemy, i to na różnych imprezach.
Jastrząb ma swoje kostki i pomiar pod asfaltem ale tylko 40 sztuk. Trzeba by się wymieniać , zamieszanie... choć raz na Silesii jak byłem tak właśnie się to odbywało i dało się (też wysiałd pomiar chyba n a tej samej zasadzie co protimer oparty) . Przydałaby się petycja do Organizatorów Raceday'ów, TAP'ów itp o może zrzucenie się na dokupienie ich dla Jastrzębia.

Jacek, znasz ideę tamtego Westfielda - prostota i co pod ręką. Błotniki z tego co pod ręką akurat miał wiem że robił.
Czyli dwupłat taki zrobisz - jedno skrzydło to co jest a błotniki górne skrzydło. No to zaleta kitcarów, można dospawać dokręcić co się chce gdzie się chce.
Ja w każdym razie jak pogoda będzie pozwalać to mam zamiar jeździć bez tych błotników - względów praktycznych tyle że nie ma co się zastanawiać. Ewentualnie myślałem czy by nie zrobić coś jak w crosskartach - łatwo demontowalne mocowanie na zawleczki, ale póki co ten temat jest odfajkowany.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Tue, 12 Oct 2021 - 12:01
Post #151


Forum Homee
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





przy mojej mizernej mocy ten winkiel szło się na wklepanym. niestety nie miałem tym razem race chrono, ale licząc z obrotomierza to powinno być jakieś 130-140


--------------------
www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB
www.facebook.com/radzioFLATOUT
www.patronite.pl/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 12 Oct 2021 - 15:10
Post #152


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(radzio_gsi @ Tue, 12 Oct 2021 - 12:01) *
przy mojej mizernej mocy ten winkiel szło się na wklepanym. niestety nie miałem tym razem race chrono, ale licząc z obrotomierza to powinno być jakieś 130-140


No , jak Pucharówką jeździłem to czasem była taka konfiguracja i pamiętam że powoli do tego dochodziłem żeby nie odpuszczać.
W RHD chyba łatwiej taki prawy zakręt - i fizycznie i psychicznie - trochę więcej dzieli od budki i słupa wink.gif

Jacek, po tym jak o dwupłacie pisałem to trafiłem na takiego westfuielda timeattackowego :



Toto to ma jakieś V8 i turbo (!) , a wcześniejszy co i tak sporo best lapów torów porobił miał dwupłat z przodu wlaśnie.
Pod sł kluczowymi "Andy Forest Weatfield " więcej zdj można znaleźć , absurdalnie wielgachne te skrzydła, no ale rekordy robi a gdzieś gościa zdjęcie widiałem to młody nie jest wink.gif




--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Tue, 12 Oct 2021 - 15:14
Post #153


Forum Homee
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





Tym razem jechałem LHD tongue.gif


--------------------
www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB
www.facebook.com/radzioFLATOUT
www.patronite.pl/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 12 Oct 2021 - 15:15
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Aaa, no to odważniej smile.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 6 7 8
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 16:49