EMU, Traction control strona 85 |
EMU, Traction control strona 85 |
Tue, 08 Sep 2020 - 20:31
Post
#4521
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
zobacz sobie jakie masz parametry PID w "Oxygen sensor" , od któregoś oprogramowania zmieniły sie wartośći PID dla grzałki , przywróć sobie okienko na domyślne
zazwyczaj takie objawy wynikają z niedogrzania sondy , emu bardzo łagodnie traktuje grzałke sondy w porównaniu do np innovate , jak masz używaną sonde , która w dodatku wystaje głęboko w rure wydechu to może jej nie dogrzewać możesz sprawdzić też czy do grzałki sondy dociera prawidłowe napięcie pokaż logi z tych sond będzie wiadomo czy problem jest w grzaniu sondy czy w czymś innym |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 08 Sep 2020 - 20:31
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 10 Sep 2020 - 17:57
Post
#4522
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin |
przetestuje inne wartości i jeśli to nie pomoże to zrobię logi
dzięki -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
Fri, 11 Sep 2020 - 14:21
Post
#4523
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Witam mam pytanie niemoge ustawić dobrze opcji ignition-output i fueling - Injectors phase, mam tylko koło na wale 36-1 więc polsekwencjia a mam podpięte cewki i wtryski każdy osobno nie parami, jak wpisać utawienia silnik to 2.0 r4 kolejność zapłonu 1-3-4-2
|
|
|
Wed, 16 Sep 2020 - 16:29
Post
#4524
|
|
User Dołączył: Thu, 28 March 2019 |
Cześć,
Mam problem, którego za nic nie jestem w stanie rozwiązać. Założyłem emu black do Imprezy Gt 95r. Odpaliłem auto, wystroiłem na wolnych obrotach, chodziło równo, wszystkie odczyty w normie. Po czym wybrałem się na wakacje, auto stało 3 tygodnie. Następnie poupinałem wiązkę, co zajęło mi trochę czasu, pewnie też z tydzień i postanowiłem odpalić auto. I od tego czasu nie jestem w stanie uruchomić auta (z jednym wyjątkiem, kiedy auto jak gdyby nigdy nic odpaliło i chwilę pochodziło, dopóki go nie zgasiłem), aktualnie gdy kręcę rozrusznikiem Subarak nie bardzo ma ochotę zapalić, gdy przestaje kręcić jest jakby lepiej i przez chwilę sprawia wrażenie, że ma ochotę zapalić, czasem tylko strzały w wydech. Teraz z tego co udalo mi się ustalić: -czujniki wałka i wału wydają się działać, emu normalnie się synchronizuje, na zewnętrznym oscyloskopie sygnały wyglądają tak jak powinny -miałem podejrzenie, że spaliłem cewki przez za długie czasy ładowania i słaby aku, ale przeszedłem na nowszy typ z Imprezy Gd, co pozwoliło wyeliminować jeszcze moduł zapłonowy z tej układanki, na cewkach cały czas jest 12v, świece wymienione na nowe -wtryski chodzą (wyglądają normalnie na oscyloskopie), jest ciśnienie paliwa i 12v na wtryskach cały czas -masy i zasilanie emu też wydają się ok. Wrzucam link do mapy, na której auto normalnie wcześniej chodziło i bez problemu odpalało, aktualnie j.w. https://drive.google.com/file/d/1fqV9D7vpJl...iew?usp=sharing Może ktoś ma pomysł co poszło nie tak i gdzie szukać problemu. |
|
|
Wed, 16 Sep 2020 - 23:43
Post
#4525
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Pytanie w ignition output przy silniku r4 dla wasted spark i cewkach podłączonych każda z osobna ignition output dajemy pod dwa ale można ustawić tylko 1-2 albo 3-4 lub 5-6 u mnie powinno być 1-4, 3-2,1-4, 3-2 a takiej możliwości niema przełączyłem 2 wtyczne 2 z 4i gra ale bez przekładania kabli się nieda?
|
|
|
Thu, 17 Sep 2020 - 06:25
Post
#4526
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Po co ci wasted spark przy r4? Jeśli masz możliwość puścić to w sekwencji to tak to zrób. Chyba że to podwójne cewki jakieś.
|
|
|
Thu, 17 Sep 2020 - 12:34
Post
#4527
|
|
User Dołączył: Sun, 30 November 2008 |
Podłączam Emu black.W instrukcji jest pokazane że pin B24 podpinamy do masy a w rozpisce ten pin jest opisany jako RS232 RXD. Czy mam go podpiąć do masy czy pin służy do czego innego?
|
|
|
Thu, 17 Sep 2020 - 19:39
Post
#4528
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
to B24 oczywiscie rs232 , ale zastanawiam sie o jakiej instrukcji mówisz , nie spotkałem sie żeby gdzieś w opisie pomyłka była
|
|
|
Fri, 18 Sep 2020 - 01:22
Post
#4529
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Cześć, Mam problem, którego za nic nie jestem w stanie rozwiązać. Założyłem emu black do Imprezy Gt 95r. Odpaliłem auto, wystroiłem na wolnych obrotach, chodziło równo, wszystkie odczyty w normie. Po czym wybrałem się na wakacje, auto stało 3 tygodnie. Następnie poupinałem wiązkę, co zajęło mi trochę czasu, pewnie też z tydzień i postanowiłem odpalić auto. I od tego czasu nie jestem w stanie uruchomić auta (z jednym wyjątkiem, kiedy auto jak gdyby nigdy nic odpaliło i chwilę pochodziło, dopóki go nie zgasiłem), aktualnie gdy kręcę rozrusznikiem Subarak nie bardzo ma ochotę zapalić, gdy przestaje kręcić jest jakby lepiej i przez chwilę sprawia wrażenie, że ma ochotę zapalić, czasem tylko strzały w wydech. Teraz z tego co udalo mi się ustalić: -czujniki wałka i wału wydają się działać, emu normalnie się synchronizuje, na zewnętrznym oscyloskopie sygnały wyglądają tak jak powinny -miałem podejrzenie, że spaliłem cewki przez za długie czasy ładowania i słaby aku, ale przeszedłem na nowszy typ z Imprezy Gd, co pozwoliło wyeliminować jeszcze moduł zapłonowy z tej układanki, na cewkach cały czas jest 12v, świece wymienione na nowe -wtryski chodzą (wyglądają normalnie na oscyloskopie), jest ciśnienie paliwa i 12v na wtryskach cały czas -masy i zasilanie emu też wydają się ok. Wrzucam link do mapy, na której auto normalnie wcześniej chodziło i bez problemu odpalało, aktualnie j.w. https://drive.google.com/file/d/1fqV9D7vpJl...iew?usp=sharing Może ktoś ma pomysł co poszło nie tak i gdzie szukać problemu. Możliwe, że świece pozalewane, szczególnie jeśli jakieś nowe irydowe zamontowałeś, to mogą już nie chcieć wrócić do życia dobrowolnie. CYTAT Pytanie w ignition output przy silniku r4 dla wasted spark i cewkach podłączonych każda z osobna ignition output dajemy pod dwa ale można ustawić tylko 1-2 albo 3-4 lub 5-6 u mnie powinno być 1-4, 3-2,1-4, 3-2 a takiej możliwości niema przełączyłem 2 wtyczne 2 z 4i gra ale bez przekładania kabli się nieda? Zaktualizuj firmware, da się ustawić dowolne kombinacje. CYTAT Podłączam Emu black.W instrukcji jest pokazane że pin B24 podpinamy do masy a w rozpisce ten pin jest opisany jako RS232 RXD. Czy mam go podpiąć do masy czy pin służy do czego innego? CYTAT to B24 oczywiscie rs232 , ale zastanawiam sie o jakiej instrukcji mówisz , nie spotkałem sie żeby gdzieś w opisie pomyłka była Może przeoczyło się coś z G24 lub czytał instrukcję do Classica:) |
|
|
Sat, 19 Sep 2020 - 08:53
Post
#4530
|
|
User Dołączył: Sun, 30 November 2008 |
Może przeoczyło się coś z G24 lub czytał instrukcję do Classica:) Masz rację spojrzałem w EMU Black Training Manual Podłączyłem wszystko i mam problem z przepustnicą. Skonfigurowałem i w ogóle nie reaguje na zmianę tps. Przepustnica buczy tylko ciszej jak na seryjnym sterowniku. W pasku check engine errors code wyświetla DBW. Gdzie mogę sprawdzić co jest nie tak? https://drive.google.com/file/d/1ZRgRAluX1L...iew?usp=sharing |
|
|
Sat, 19 Sep 2020 - 12:30
Post
#4531
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Dzięki kolego aktualizacja fireware i gra mega dzięki
|
|
|
Sat, 19 Sep 2020 - 13:05
Post
#4532
|
|
User Dołączył: Thu, 28 March 2019 |
Na starych swiecach bylo to samo, byly suszone, czyczone itd. nic to nie zmienialo.
|
|
|
Sat, 19 Sep 2020 - 14:58
Post
#4533
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Masz rację spojrzałem w EMU Black Training Manual Podłączyłem wszystko i mam problem z przepustnicą. Skonfigurowałem i w ogóle nie reaguje na zmianę tps. Przepustnica buczy tylko ciszej jak na seryjnym sterowniku. W pasku check engine errors code wyświetla DBW. Gdzie mogę sprawdzić co jest nie tak? https://drive.google.com/file/d/1ZRgRAluX1L...iew?usp=sharing Jeśli masz dobrze podpięte, to warunek PPS Plausible check type powinien być Sum of 2nd and 1st pot is 5V. Przynajmniej statycznie błąd DBW zniknie. CYTAT Na starych swiecach bylo to samo, byly suszone, czyczone itd. nic to nie zmienialo. Może trzeba pobawić się mapą w cranking i afterstart enrichment, jeśli zapłon jest w dobrym miejscu:) |
|
|
Sat, 19 Sep 2020 - 16:06
Post
#4534
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Panowie pytanie auto odpala ustawiam wolne obr na 800 na panie taje 10stopni na wolnych podponam się po 1 cewke ustawiam trigger angle aż będę miał te 10stopni które jest na mapie ma byc na wale możliwe że trigger angle mam aż 85 w R4?
|
|
|
Sat, 19 Sep 2020 - 17:49
Post
#4535
|
|
User Dołączył: Sun, 30 November 2008 |
|
|
|
Sat, 19 Sep 2020 - 18:09
Post
#4536
|
|
User Dołączył: Thu, 28 March 2019 |
Może trzeba pobawić się mapą w cranking i afterstart enrichment, jeśli zapłon jest w dobrym miejscu:) [/quote] Czujnik wałka zawiódł jednak i auto chodzi bez problemu w wasted spark. |
|
|
Sun, 20 Sep 2020 - 01:05
Post
#4537
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Panowie pytanie auto odpala ustawiam wolne obr na 800 na panie taje 10stopni na wolnych podponam się po 1 cewke ustawiam trigger angle aż będę miał te 10stopni które jest na mapie ma byc na wale możliwe że trigger angle mam aż 85 w R4? Możliwe, wszystko zależy od tego, który przyjmiesz First trigger tooth. |
|
|
Mon, 21 Sep 2020 - 08:57
Post
#4538
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Chce wykonać wieniec 60-2 na kole pasowym. Czy są jakieś minimalne wymiary zębów? Teoretycznie mógłbym na rancie z blachy 1.5mm zrobić zęby głębokie na 2mm czy do czujnika to wystarczy?
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Mon, 21 Sep 2020 - 19:14
Post
#4539
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Chce wykonać wieniec 60-2 na kole pasowym. Czy są jakieś minimalne wymiary zębów? Teoretycznie mógłbym na rancie z blachy 1.5mm zrobić zęby głębokie na 2mm czy do czujnika to wystarczy? Nie ma, dużo zależy od czujnika i jego możliwości, ale 1.5mm powinno wystarczyć, jeśli nie masz za dużego luzu na panewkach oporowych, aby kółko z wieńcem nie odjeżdżało spod czujnika. |
|
|
Mon, 21 Sep 2020 - 23:11
Post
#4540
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
oczywiście że wymiary zębów maja znaczenie , żeby sterownik prawidłowo odczytał sygnał czujnika położenia wału trzeba w nim wy-indukować napięcie zmienne o jakiejś minimalnej amplitudzie , i tu można by sie zagłębiać w pole powierzchni zęba i wielkości szczeliny powietrznej
ale zawsze wystarczy żeby ząb i szczelina była kwadratowa , czyli jeśli wychodzi nam ząb o szerokosci 5mm , to robimy go głebokiego na 5mm i przerwę miedzy zębami robimy na 5mm jeśli mamy wieniec na kole pasowym , czyli o średnicy 15-20cm to grubość 1.5mm będzie wystarczająca , jeśli jednak wieniec ma mniejszą średnice to żeby wy-indukował odpowiednie napięcie musi mieć on grubość jak rdzeń w czujniku ( około 3mm w czujnikach z kół pasowych i nawet 10mm w czujnikach z aparatu zapłonowego ) |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 15:28 |