Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 225 226 227 228 229 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
przema72
post Tue, 08 Sep 2020 - 20:31
Post #4521


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





zobacz sobie jakie masz parametry PID w "Oxygen sensor" , od któregoś oprogramowania zmieniły sie wartośći PID dla grzałki , przywróć sobie okienko na domyślne

zazwyczaj takie objawy wynikają z niedogrzania sondy , emu bardzo łagodnie traktuje grzałke sondy w porównaniu do np innovate , jak masz używaną sonde , która w dodatku wystaje głęboko w rure wydechu to może jej nie dogrzewać

możesz sprawdzić też czy do grzałki sondy dociera prawidłowe napięcie

pokaż logi z tych sond będzie wiadomo czy problem jest w grzaniu sondy czy w czymś innym
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 08 Sep 2020 - 20:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
IceMan
post Thu, 10 Sep 2020 - 17:57
Post #4522


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





przetestuje inne wartości i jeśli to nie pomoże to zrobię logi
dzięki


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Fri, 11 Sep 2020 - 14:21
Post #4523


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Witam mam pytanie niemoge ustawić dobrze opcji ignition-output i fueling - Injectors phase, mam tylko koło na wale 36-1 więc polsekwencjia a mam podpięte cewki i wtryski każdy osobno nie parami, jak wpisać utawienia silnik to 2.0 r4 kolejność zapłonu 1-3-4-2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barbapapa11
post Wed, 16 Sep 2020 - 16:29
Post #4524


User
Dołączył: Thu, 28 March 2019





Cześć,
Mam problem, którego za nic nie jestem w stanie rozwiązać. Założyłem emu black do Imprezy Gt 95r. Odpaliłem auto, wystroiłem na wolnych obrotach, chodziło równo, wszystkie odczyty w normie. Po czym wybrałem się na wakacje, auto stało 3 tygodnie. Następnie poupinałem wiązkę, co zajęło mi trochę czasu, pewnie też z tydzień i postanowiłem odpalić auto. I od tego czasu nie jestem w stanie uruchomić auta (z jednym wyjątkiem, kiedy auto jak gdyby nigdy nic odpaliło i chwilę pochodziło, dopóki go nie zgasiłem), aktualnie gdy kręcę rozrusznikiem Subarak nie bardzo ma ochotę zapalić, gdy przestaje kręcić jest jakby lepiej i przez chwilę sprawia wrażenie, że ma ochotę zapalić, czasem tylko strzały w wydech. Teraz z tego co udalo mi się ustalić:
-czujniki wałka i wału wydają się działać, emu normalnie się synchronizuje, na zewnętrznym oscyloskopie sygnały wyglądają tak jak powinny
-miałem podejrzenie, że spaliłem cewki przez za długie czasy ładowania i słaby aku, ale przeszedłem na nowszy typ z Imprezy Gd, co pozwoliło wyeliminować jeszcze moduł zapłonowy z tej układanki, na cewkach cały czas jest 12v, świece wymienione na nowe
-wtryski chodzą (wyglądają normalnie na oscyloskopie), jest ciśnienie paliwa i 12v na wtryskach cały czas
-masy i zasilanie emu też wydają się ok.
Wrzucam link do mapy, na której auto normalnie wcześniej chodziło i bez problemu odpalało, aktualnie j.w.
https://drive.google.com/file/d/1fqV9D7vpJl...iew?usp=sharing
Może ktoś ma pomysł co poszło nie tak i gdzie szukać problemu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Wed, 16 Sep 2020 - 23:43
Post #4525


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Pytanie w ignition output przy silniku r4 dla wasted spark i cewkach podłączonych każda z osobna ignition output dajemy pod dwa ale można ustawić tylko 1-2 albo 3-4 lub 5-6 u mnie powinno być 1-4, 3-2,1-4, 3-2 a takiej możliwości niema przełączyłem 2 wtyczne 2 z 4i gra ale bez przekładania kabli się nieda?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Thu, 17 Sep 2020 - 06:25
Post #4526


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Po co ci wasted spark przy r4? Jeśli masz możliwość puścić to w sekwencji to tak to zrób. Chyba że to podwójne cewki jakieś.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcoar
post Thu, 17 Sep 2020 - 12:34
Post #4527


User
Dołączył: Sun, 30 November 2008





Podłączam Emu black.W instrukcji jest pokazane że pin B24 podpinamy do masy a w rozpisce ten pin jest opisany jako RS232 RXD. Czy mam go podpiąć do masy czy pin służy do czego innego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Thu, 17 Sep 2020 - 19:39
Post #4528


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





to B24 oczywiscie rs232 , ale zastanawiam sie o jakiej instrukcji mówisz , nie spotkałem sie żeby gdzieś w opisie pomyłka była
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Fri, 18 Sep 2020 - 01:22
Post #4529


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(barbapapa11 @ Wed, 16 Sep 2020 - 17:29) *
Cześć,
Mam problem, którego za nic nie jestem w stanie rozwiązać. Założyłem emu black do Imprezy Gt 95r. Odpaliłem auto, wystroiłem na wolnych obrotach, chodziło równo, wszystkie odczyty w normie. Po czym wybrałem się na wakacje, auto stało 3 tygodnie. Następnie poupinałem wiązkę, co zajęło mi trochę czasu, pewnie też z tydzień i postanowiłem odpalić auto. I od tego czasu nie jestem w stanie uruchomić auta (z jednym wyjątkiem, kiedy auto jak gdyby nigdy nic odpaliło i chwilę pochodziło, dopóki go nie zgasiłem), aktualnie gdy kręcę rozrusznikiem Subarak nie bardzo ma ochotę zapalić, gdy przestaje kręcić jest jakby lepiej i przez chwilę sprawia wrażenie, że ma ochotę zapalić, czasem tylko strzały w wydech. Teraz z tego co udalo mi się ustalić:
-czujniki wałka i wału wydają się działać, emu normalnie się synchronizuje, na zewnętrznym oscyloskopie sygnały wyglądają tak jak powinny
-miałem podejrzenie, że spaliłem cewki przez za długie czasy ładowania i słaby aku, ale przeszedłem na nowszy typ z Imprezy Gd, co pozwoliło wyeliminować jeszcze moduł zapłonowy z tej układanki, na cewkach cały czas jest 12v, świece wymienione na nowe
-wtryski chodzą (wyglądają normalnie na oscyloskopie), jest ciśnienie paliwa i 12v na wtryskach cały czas
-masy i zasilanie emu też wydają się ok.
Wrzucam link do mapy, na której auto normalnie wcześniej chodziło i bez problemu odpalało, aktualnie j.w.
https://drive.google.com/file/d/1fqV9D7vpJl...iew?usp=sharing
Może ktoś ma pomysł co poszło nie tak i gdzie szukać problemu.


Możliwe, że świece pozalewane, szczególnie jeśli jakieś nowe irydowe zamontowałeś, to mogą już nie chcieć wrócić do życia dobrowolnie.

CYTAT
Pytanie w ignition output przy silniku r4 dla wasted spark i cewkach podłączonych każda z osobna ignition output dajemy pod dwa ale można ustawić tylko 1-2 albo 3-4 lub 5-6 u mnie powinno być 1-4, 3-2,1-4, 3-2 a takiej możliwości niema przełączyłem 2 wtyczne 2 z 4i gra ale bez przekładania kabli się nieda?


Zaktualizuj firmware, da się ustawić dowolne kombinacje.

CYTAT
Podłączam Emu black.W instrukcji jest pokazane że pin B24 podpinamy do masy a w rozpisce ten pin jest opisany jako RS232 RXD. Czy mam go podpiąć do masy czy pin służy do czego innego?


CYTAT
to B24 oczywiscie rs232 , ale zastanawiam sie o jakiej instrukcji mówisz , nie spotkałem sie żeby gdzieś w opisie pomyłka była


Może przeoczyło się coś z G24 lub czytał instrukcję do Classica:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcoar
post Sat, 19 Sep 2020 - 08:53
Post #4530


User
Dołączył: Sun, 30 November 2008





CYTAT(Ziuzio @ Fri, 18 Sep 2020 - 01:22) *
Może przeoczyło się coś z G24 lub czytał instrukcję do Classica:)



Masz rację spojrzałem w EMU Black Training Manual

Podłączyłem wszystko i mam problem z przepustnicą. Skonfigurowałem i w ogóle nie reaguje na zmianę tps. Przepustnica buczy tylko ciszej jak na seryjnym sterowniku.
W pasku check engine errors code wyświetla DBW. Gdzie mogę sprawdzić co jest nie tak?

https://drive.google.com/file/d/1ZRgRAluX1L...iew?usp=sharing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Sat, 19 Sep 2020 - 12:30
Post #4531


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Dzięki kolego aktualizacja fireware i gra mega dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barbapapa11
post Sat, 19 Sep 2020 - 13:05
Post #4532


User
Dołączył: Thu, 28 March 2019





Na starych swiecach bylo to samo, byly suszone, czyczone itd. nic to nie zmienialo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Sat, 19 Sep 2020 - 14:58
Post #4533


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(marcoar @ Sat, 19 Sep 2020 - 09:53) *
Masz rację spojrzałem w EMU Black Training Manual

Podłączyłem wszystko i mam problem z przepustnicą. Skonfigurowałem i w ogóle nie reaguje na zmianę tps. Przepustnica buczy tylko ciszej jak na seryjnym sterowniku.
W pasku check engine errors code wyświetla DBW. Gdzie mogę sprawdzić co jest nie tak?

https://drive.google.com/file/d/1ZRgRAluX1L...iew?usp=sharing


Jeśli masz dobrze podpięte, to warunek PPS Plausible check type powinien być Sum of 2nd and 1st pot is 5V. Przynajmniej statycznie błąd DBW zniknie.

CYTAT
Na starych swiecach bylo to samo, byly suszone, czyczone itd. nic to nie zmienialo.


Może trzeba pobawić się mapą w cranking i afterstart enrichment, jeśli zapłon jest w dobrym miejscu:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Sat, 19 Sep 2020 - 16:06
Post #4534


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Panowie pytanie auto odpala ustawiam wolne obr na 800 na panie taje 10stopni na wolnych podponam się po 1 cewke ustawiam trigger angle aż będę miał te 10stopni które jest na mapie ma byc na wale możliwe że trigger angle mam aż 85 w R4?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcoar
post Sat, 19 Sep 2020 - 17:49
Post #4535


User
Dołączył: Sun, 30 November 2008





CYTAT(Ziuzio @ Sat, 19 Sep 2020 - 14:58) *
Jeśli masz dobrze podpięte, to warunek PPS Plausible check type powinien być Sum of 2nd and 1st pot is 5V. Przynajmniej statycznie błąd DBW zniknie.


Dzięki pomogło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barbapapa11
post Sat, 19 Sep 2020 - 18:09
Post #4536


User
Dołączył: Thu, 28 March 2019







Może trzeba pobawić się mapą w cranking i afterstart enrichment, jeśli zapłon jest w dobrym miejscu:)
[/quote]

Czujnik wałka zawiódł jednak i auto chodzi bez problemu w wasted spark.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Sun, 20 Sep 2020 - 01:05
Post #4537


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(mlody1921 @ Sat, 19 Sep 2020 - 17:06) *
Panowie pytanie auto odpala ustawiam wolne obr na 800 na panie taje 10stopni na wolnych podponam się po 1 cewke ustawiam trigger angle aż będę miał te 10stopni które jest na mapie ma byc na wale możliwe że trigger angle mam aż 85 w R4?


Możliwe, wszystko zależy od tego, który przyjmiesz First trigger tooth.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Mon, 21 Sep 2020 - 08:57
Post #4538


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Chce wykonać wieniec 60-2 na kole pasowym. Czy są jakieś minimalne wymiary zębów? Teoretycznie mógłbym na rancie z blachy 1.5mm zrobić zęby głębokie na 2mm czy do czujnika to wystarczy?


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Mon, 21 Sep 2020 - 19:14
Post #4539


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(Rezor @ Mon, 21 Sep 2020 - 09:57) *
Chce wykonać wieniec 60-2 na kole pasowym. Czy są jakieś minimalne wymiary zębów? Teoretycznie mógłbym na rancie z blachy 1.5mm zrobić zęby głębokie na 2mm czy do czujnika to wystarczy?


Nie ma, dużo zależy od czujnika i jego możliwości, ale 1.5mm powinno wystarczyć, jeśli nie masz za dużego luzu na panewkach oporowych, aby kółko z wieńcem nie odjeżdżało spod czujnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Mon, 21 Sep 2020 - 23:11
Post #4540


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





oczywiście że wymiary zębów maja znaczenie , żeby sterownik prawidłowo odczytał sygnał czujnika położenia wału trzeba w nim wy-indukować napięcie zmienne o jakiejś minimalnej amplitudzie , i tu można by sie zagłębiać w pole powierzchni zęba i wielkości szczeliny powietrznej

ale zawsze wystarczy żeby ząb i szczelina była kwadratowa , czyli jeśli wychodzi nam ząb o szerokosci 5mm , to robimy go głebokiego na 5mm i przerwę miedzy zębami robimy na 5mm

jeśli mamy wieniec na kole pasowym , czyli o średnicy 15-20cm to grubość 1.5mm będzie wystarczająca , jeśli jednak wieniec ma mniejszą średnice to żeby wy-indukował odpowiednie napięcie musi mieć on grubość jak rdzeń w czujniku ( około 3mm w czujnikach z kół pasowych i nawet 10mm w czujnikach z aparatu zapłonowego )
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 225 226 227 228 229 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 15:28