Honda S2000 |
Honda S2000 |
Mon, 07 Sep 2020 - 08:59
Post
#61
|
|
Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) |
Yaca, szkoda będzie to upalać
-------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 07 Sep 2020 - 08:59
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 13 Sep 2020 - 10:12
Post
#62
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
to uczucie kiedy mowisz ze jestes troche chory i odchodzisz z usmiechem a zdrowi nagle chcieliby byc chorzy ;P Podziwiam staranność,dokładność, czystość i dbałość o szczegóły, mega wysoki poziom ! Brawo kolego . thx Yaca, szkoda będzie to upalać szkoda było by nie upalać ----- w ostatnich dniach mało co zrobiłem bo mnie przeziębienie dopadło ale zacząłem już oklejać tunel -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Sun, 13 Sep 2020 - 18:42
Post
#63
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Nie za ciężkie?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Sun, 13 Sep 2020 - 18:44
Post
#64
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG |
co to za folia termo? sprawdzona? mozesz napisac gdzie ja kupiles?
a projekt bomba , fajnie robione auto. -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
Mon, 14 Sep 2020 - 07:12
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Tue, 12 July 2005 Skąd: śląsk |
|
|
|
Mon, 14 Sep 2020 - 11:03
Post
#66
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 13 August 2011 |
jeśli wg Ciebie S2k nie jest obecnie konkurencyjna w motorsporcie to co jest?
|
|
|
Tue, 15 Sep 2020 - 13:58
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
Nie za ciężkie? co to za folia termo? sprawdzona? mozesz napisac gdzie ja kupiles? a projekt bomba , fajnie robione auto. Poziom projektu podpowiada Mishimoto. thx, mam folie dwóch producentów, jedna to jeszcze dawny zakup od DEI którą zabezpieczałem do tej pory swożnie które były blisko np. tarczy hamulcowej, oraz seryjny airbox ale w ostatnim czasie dokupiłem jeszcze taśme termo ze sklepu FMIC - nie robiłem jeszcze żadnych miarodajnych testów ale myśle cos zrobić i porównać oba produkty. jeśli wg Ciebie S2k nie jest obecnie konkurencyjna w motorsporcie to co jest? może nie do końca dobrze sie wyraziłem, s2000 w sprawnych rękach jest konkurencyjnym samochodem ale bardziej chodzi mi o fakt że czesto brakuje dostepności części, ceny za te samochody rosną juz od kilku lat, silniki nawet z ostatnich roczników mają coraz częściej blisko 200tys lub wiecej, swap jesli chcemy kupić kosztuje 12k, 15, 18... za granicą jeszcze drożej, rynek części tuningowych jest bardzo bogaty ale są to często b. drogie zakupy, modyfikacja w NA jest trudna i kosztowna i mało kto w PL ma wiedze jak podnieść moc w tym motorze, zakup suchej miski, ITB albo sekwencyjnej skrzyni pomijać juz znikomą dostępność w używce kosztuje worek pieniędzy, sam samochód konstrukcyjnie ma już ponad 21 lat jestem zafiksowany na samochody głównie z lat 90' ale cieżko nie widzieć tych minusów -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Wed, 16 Sep 2020 - 15:44
Post
#68
|
|
Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa |
Nie odklejała ci się ta folia , mam taką u siebie i u mnie mimo odtłuszczenia powierzchni trochę na rogach odchodzi , i zauważyłem że słabo się klei do siebie.
|
|
|
Thu, 17 Sep 2020 - 13:33
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
przyznm że nie jesteś pierwszą osobą która pyta o ten temat ale na tą chwile klej sprawia wrażnie bardzo mocnego i nie widze z tym problemu - wczęśniej jak oklejałem gumy na swożniach to faktycznie miałem problem z odklejaniem ale tam jest cąłkowicie inne "środowisko pracy".. tutaj jak na razie jest wszystko ok
-------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Fri, 18 Sep 2020 - 20:50
Post
#70
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 |
szkoda było by nie upalać Tym większy szacun-auto, zwłaszcza TAKIE, powinno jeździć a nie turlać się tylko od jednego do drugiego zlotu stance. Wciąż jestem pod wrażeniem tego projektu, może i mało widziałem, ale to co jest tutaj zaspokaja moją motoryzacyjną próżność |
|
|
Sun, 27 Sep 2020 - 14:57
Post
#71
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
Tym większy szacun-auto, zwłaszcza TAKIE, powinno jeździć a nie turlać się tylko od jednego do drugiego zlotu stance. Wciąż jestem pod wrażeniem tego projektu, może i mało widziałem, ale to co jest tutaj zaspokaja moją motoryzacyjną próżność thx ------ w temacie zawieszenia dodam tylko że zdecydowałem się na całość w uniballu - nawiązałem kontakt z firmą MotorSport Technology, ponieważ od dłuższego czasu myślałem o pełnym zawieszeniu na uniballu i nie byłem zadowolony z jakości zestawu tulei poliuretanowych od Strongflexa (podczas ich zakładania 2 lata temu, wyszło że tulejki miały pomylone średnice, wykonane trochę niechlujnie co w konsekwencji trzeba było poprawiać na tokarce ale poza tym tuleje siedziały baaardzo ciasno (mimo lekkiego stoczenia) i mimo że miałem wrażenie że precyzja prowadzenia się poprawiła względem seryjnych gum to nadal nie było to rozwiazanie które w 100% mnie satysfakcjonowało. Wiedząc że ten wóz nie bedzie miał juz charakteru streetowego zapadła decyzja na pełny uniball - oczywiście rozważałem różne opcje, ale po zbadaniu głębiej tematu i spotkaniu z właścicielem MotorSport Technology finalnie postawiłem na polską technologie Mając wszystko rozebrane do zera wszstko wskazuje że jest to najlepszy moment na takie decyzje - wszystkie wahacze są obecnie odczyszczone wiec można wszystko bardzo dokładnie pomierzyć, podobnie jak sanki i kwestie długości tulejek tak aby idealnie pasowały pod mocowania wahaczy w nadwoziu i co bardzo ważne średnice śrub które w poli tulejkach IMO miały za dużą tolerancje wiec tutaj każda śruba w tulejce była przeze mnie dokładnie zwymiarowana tak aby nie mieć żądnych luzów. Ostatecznie wybrałem łożyska przegubowe Fluro z serii MS (Motorsport), wykonanie: - pierścień zewnętrzny ze stali nierdzewnej 1.4305 - panewka łożyska ze stali nierdzewnej 1.4571 z wklejoną warstwą PTFE, bezobsługowa - pierścień wewnętrzny z 100Cr6, hartowany i pokryty warstwą twardego chromu - ze zmniejszonym luzem łożyskowym, .. jeżeli wszystko spasuje to za tydzień zawias będzie poskładany, toczenie na ukończeniu - poza tym temat wiązki powoli idzie do przodu - jak zwykle wszystko trafiło pod opiekę mojego kumpla Arka i ma ze mną ciężki temat bo wymyślam co chwile coś nowego a pracy jest z tym masa! w sumie całość jest podzielona na 4 części, wstępnie powycinane większość niepotrzebnych rzeczy i trzeba spasować długości bo wiazka bedzie inaczej poprowadzona - poza tym część kabinówki jest już gotowa, nowy aku też już doszedł i jestem miło zaskoczony bardzoooo niską wagą -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Sun, 27 Sep 2020 - 15:09
Post
#72
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Z fluro motosportu uważaj. Dają bardzo krótkie gwinty dużo krótsze niż seryjne końcówki a dwa gwinty są jakieś luźne i jak końcówka unibala jest na np m12 (fluro po zewnętrznej ma tylko 11,7mm) najlepiej niech tokarz dotoczy drazek z pasowanym gwintem pod te ich luźne m12 bo jak walek gwintowany spod gwintownika m12 to te fluro latają w tym wałku i mają straszne luzy wyczuwalne mocno w ręku a co dopiero na ulicy pod obciazeniem. Dwa co za pomysł by dawać tylko 25mm gwintu który możemy wkręcić w drążek zamiast conajmniej 50. W drazku aluminiowym to prosznie się o wyrwanie z gwintu i wypadek na czołówkę. Ja byłem szczerze zniesmaczony fluro motosport. Włoska tandeta.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 28 Sep 2020 - 05:03
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz |
Średnica zewnętrzna gwintu nie ma takiego znaczenia jak średnica podziałowa, ba wieksze znacznie ma wykonanie promienia dna... Sprawdziłeś w ogole jaka jest tolerancja wykonania takiego gwintu czy zwyczajnie dla Ciebie ma byc na "zero"?? Toczenie gwintu wewnętrznego z zaniżoną średnicą zewnętrzną (która wychodzi z płytki tokarskiej do gwintu - tj kształtowej) to też kolejna abstrakcja, a może z gwintownika ma jedna średnica wyjść inna?
Kolejna sprawa musisz jeszcze poczytać co to są zwoje czynne i ile z nich jest obciążone w połączeniu gwintowanym. Klasycznie kolejny przykład 'nie znam sie to się wypowiem'. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
Mon, 28 Sep 2020 - 05:58
Post
#74
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
dla mnie jak lata na gwincie w reku to jest cos nie halo. i nie musze szukac wiedzy tajemnej by stwierdzic ze tak sie jezdzic nie da. i nie mowie ze ma byc pasowane na zero. moze byc i 0,1mm luzu wazne zeby na tych 25mm gwintu ktore daje fluro nie latalo w walku a lata. to ze gwint drobnozwojny to ok. szkoda tylko ze fabryka takiego gwintu daje i 100mm a fluro 25-30mm po odjeciu na tym gwincie jeszcze jakiejs sruby kontrujacej coby luz skasowac to zostaje w walku tyle co nic gwintu. a gdzie tu miejsce na jakas regulacje (wysuniecie)?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 28 Sep 2020 - 06:19
Post
#75
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
Z fluro motosportu uważaj. Dają bardzo krótkie gwinty dużo krótsze niż seryjne końcówki a dwa gwinty są jakieś luźne i jak końcówka unibala jest na np m12 (fluro po zewnętrznej ma tylko 11,7mm) najlepiej niech tokarz dotoczy drazek z pasowanym gwintem pod te ich luźne m12 bo jak walek gwintowany spod gwintownika m12 to te fluro latają w tym wałku i mają straszne luzy wyczuwalne mocno w ręku a co dopiero na ulicy pod obciazeniem. Dwa co za pomysł by dawać tylko 25mm gwintu który możemy wkręcić w drążek zamiast conajmniej 50. W drazku aluminiowym to prosznie się o wyrwanie z gwintu i wypadek na czołówkę. Ja byłem szczerze zniesmaczony fluro motosport. Włoska tandeta. piwo, możesz dokłądniej opisać problem bo nie do końca kumam u mnie będą wykorzystane tylko łożyska przegubowe Fluro a reszta jest wykonywana customowo - po moich kilku rozmowach i spotkaniu z MotorsportTechnology mam wrażneie że wiedzą co robią i mają na tym polu już troche doświadczenia - poza tym skoro chłopaki w GSMP w 3 razy mocniejszych wozach to wykorzystują, w rajdówkach zresztą też..(słyszałem też że w Fiestach R5-kach też) to założyłem że w mojej popierdółce nie powinno być problemu Cenie sobie wszystkie opinie które są poparte włąsnymi doświadczeniami ale mimo wszystko lubie czasem zweryfikować na własnej skórze niektóe teorie bo juz kilka internetowych opinii przez ostatnie lata udało mi sie sprawdzić i okazało się że nie do końca były prawdziwe - na pewno jak się coś rozleci to bede jasno wszystko opisywał, nie mam żądych sponsorów, nie mam z nikim podpisanych umów aani tym bardziej nie dostaje nic od nikogo za friko żeby ich reklamowac po internetach wiec możesz liczyć na moją szczerą opinie CYTAT Włoska tandeta. przecież to niemiecka firma -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Mon, 28 Sep 2020 - 06:30
Post
#76
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
no fakt. wydawalo mi sie ze to sprawdzalem i byly wlochy ale patrze teraz ze faktycznie niemcy.
mi chodzi tylko o wymiar gl glowek ciegiel https://www.fluro.de/images/main/kataloge/HK16Katalog_P.pdf -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 28 Sep 2020 - 07:32
Post
#77
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
... nowy aku też już doszedł i jestem miło zaskoczony bardzoooo niską wagą 4Ah jak widzę po danych tego akumulatora. Jest w ogóle szansa, że to zimą odpali? Bo rozważam czy u siebie takiego nie zamontować -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Mon, 28 Sep 2020 - 07:43
Post
#78
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
generalnie z opinii i doświadczeń kilku znajomych osób sens takiego aku jest ale nie można go zostawiac np. w zimnym garażu w zimie bo zdechnie b. szybko - jest szansa że wytrzyma 2 lata pod warunkiem że będzie zawsze odłączany żeby nie było nawet minimalnego poboru prądu no i czasem trzbea go bedzie dołądować żeby się nie rozłądował przy dłuższych przerwach .. ale to chyba jest oczywista sprawa
waga 880 gram -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Mon, 28 Sep 2020 - 08:32
Post
#79
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava |
4Ah jak widzę po danych tego akumulatora. Jest w ogóle szansa, że to zimą odpali? Bo rozważam czy u siebie takiego nie zamontować ten samochód chyba nie będzie miał problemu z odpalaniem zimą -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
Mon, 28 Sep 2020 - 13:05
Post
#80
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
ten samochód chyba nie będzie miał problemu z odpalaniem zimą To wiem, pytanie było bardziej ogólne Bo szukam sposobów na wywalenie trochę kg z rajdówki, ale moje auto czasem jakieś zimowe imprezy będzie jeździc Widać bedę musiał zrobić jak w Oplu, czyli akumulator 24Ah z waga ~8 kg. To przynajmniej dało rady zimą odpalić Alternatywnie dwa akumulatory - zwykły na zimę i taki maluch jak wyżej na lato Wtedy tylko wykombinować jak go zimą przechować żeby nie padł A żeby nie było tak zupełnie nie w temacie, to S2000 jest na prawdę imponujące jeśli chodzi o dopracowanie! -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 12:52 |