Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 271 272 273 274 275 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
stealthedcactus
post Fri, 08 May 2020 - 21:07
Post #5441


Rookie
Dołączył: Tue, 07 April 2020





3+ RACZEJ też, dalej wygląda jak pudełko po cukierkach xD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 May 2020 - 21:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_mat13por_*
post Sat, 09 May 2020 - 11:45
Post #5442









Da się w det sprawdzic rzeczywisty kąt zapłonu? Jaki ustawia ori ecu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Sat, 09 May 2020 - 12:29
Post #5443


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Nie, trzeba zlogowac ecu


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redwater
post Sat, 09 May 2020 - 15:26
Post #5444


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





CYTAT(stealthedcactus @ Fri, 08 May 2020 - 21:07) *
3+ RACZEJ też, dalej wygląda jak pudełko po cukierkach xD


Przyjrzałem się i od wtyczki molex wygląda jeszcze ok. ale od wtyczki usb widać bebechy. Przeniosłem w najwyższy punkt w podszybiu ponad ECU, ale chyba trzeba pomyśleć o jakimś hermetycznym opakowaniu.


--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Sun, 10 May 2020 - 02:52
Post #5445


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





bez przesady , trochę to śmieszne skoro w specyfikacji jest złącze MOLEX , to niestety ale nigdy nie było , nie jest i nie będzie hermetyczne , bo jedyne co spełnia to może ip60 , jak można myśleć ze złącze bez uszczelnień zaadaptowane z PEceta , nagle będzie hermetyczne

CYTAT(Al Ed Upek @ Fri, 08 May 2020 - 19:58) *
Zdarza się, wg elektronika który 2 dety mi naprawiał podzespoły są podłej jakości. Po wymianie na porządne tranzystory problem znika. Masy są ok

to ciekawe , zacytujesz może tego elektronika , niech powie który parametr tego tranzystora był podłej jakość ?

bo odkąd pamiętam , to te tranzystory miały jednej z najmniejszych RDS(on) , a pewnie ten elektronik wymienił te tranzystory na irfz44n , są one pożądane , ale stworzone do innych zadań , bardziej sie nagrzewają , a przewagę daje im max prąd nieosiągalny nawet kilkukrotnie dla złacza w det3
co innego jest widzieć gotowy układ i go poprawiać , a co innego projektować i puścić w obieg 15lat temu , widziałeś jakieś piggyback z czasów gdy do sprzedaży trafił det3 ? , nawet nie miały porównania w hardware i software ,

bardzo chciałbym poznać opinie tego elektronika , gdzie det3 jest jedną z najlepszych świnek na świecie a EMU przewyższa możliwościami np dwukrotnie droższego AEM EMS, chętnie dowiem sie co tam nie gra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Sun, 10 May 2020 - 09:55
Post #5446


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Ten człowiek specjalizuje się w naprawach sterowników silnika, więc przelutował tranzystory z jakiegoś uszkodzonego sterownika, nie mam pojęcia jakie. Nie rozwijał też myśli odnośnie podłej jakości podzespołów, bo nie jestem dla niego partnerem do dyskusji na tematy elektroniczne i pewnie niewiele bym zrozumiał. Znam możliwości det'a i emu i często z nich korzystam (to drugie jest nawet dardzo idiotoodporne) więc nie musisz mnie uświadamiać wink.gif

CYTAT(przema72 @ Sun, 10 May 2020 - 02:52) *
bez przesady , trochę to śmieszne skoro w specyfikacji jest złącze MOLEX , to niestety ale nigdy nie było , nie jest i nie będzie hermetyczne , bo jedyne co spełnia to może ip60 , jak można myśleć ze złącze bez uszczelnień zaadaptowane z PEceta , nagle będzie hermetyczne


to ciekawe , zacytujesz może tego elektronika , niech powie który parametr tego tranzystora był podłej jakość ?

bo odkąd pamiętam , to te tranzystory miały jednej z najmniejszych RDS(on) , a pewnie ten elektronik wymienił te tranzystory na irfz44n , są one pożądane , ale stworzone do innych zadań , bardziej sie nagrzewają , a przewagę daje im max prąd nieosiągalny nawet kilkukrotnie dla złacza w det3
co innego jest widzieć gotowy układ i go poprawiać , a co innego projektować i puścić w obieg 15lat temu , widziałeś jakieś piggyback z czasów gdy do sprzedaży trafił det3 ? , nawet nie miały porównania w hardware i software ,

bardzo chciałbym poznać opinie tego elektronika , gdzie det3 jest jedną z najlepszych świnek na świecie a EMU przewyższa możliwościami np dwukrotnie droższego AEM EMS, chętnie dowiem sie co tam nie gra



--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Sun, 10 May 2020 - 10:55
Post #5447


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





wiec skoro coś stwierdzasz to chyba wypadało by podać dlaczego ? , a nie pisać że podzespoły są podłej jakości ale "nie wiem które i dlaczego"



CYTAT(snafu @ Fri, 08 May 2020 - 14:05) *
Det 3+ w Fuel implant na zapłonie Edis
Wtryskiwacze 12.8Ohma połączone w bank fire divaider 2
Tak więc 6,4ohma na końcówkę co daje 1,99A i 26, 8W obciazenia na kanał (13,5V zasilania )
Auto podczas strojenia przejechało z 70kilometrow bez najmniejszych problemów, na parkingu kilka przygazowek i przy schodzeniu z obrotów silnik gaśnie, świece zalane wtryskiwacze ciągle otwarte po włączeniu zapłonu
PIN 20 i 18 zwarte do masy (na odłączonym decie pin 20 ma 68 Ohm do masy na pinie 19 zaś pin 18 ma 200 Ohm do pinu 19)

Ktoś podpowie co się mogło stało bo w końcu DETa nie przeciazylem, za ciepło też nie miał bo był w kabinie, wiązka też niema zwarcia

to ciekawe , wystroiłem już kilka det3+ i nie było problemów , teraz robię na nim 6cyl ciekawe czy tranzystory pociągną 3 wtryski na raz , ze wcześniejszym det3 nie był problemów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Sun, 10 May 2020 - 11:20
Post #5448


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Przepraszam że wybrałem inną drogę życiową niż lutowanie układów i nie potrafię uargumentować nie swojej opinii. Powtórzyłem tylko słowa człowieka, który zjadł zęby na zdecydowanie bardziej zaawansowanych sterownikach czołowych światowych producentów, no ale może dlatego ma nieco wypaczone pojęcie odnośnie jakości podzespołów. Z mojej strony eot.

CYTAT(przema72 @ Sun, 10 May 2020 - 10:55) *
wiec skoro coś stwierdzasz to chyba wypadało by podać dlaczego ? , a nie pisać że podzespoły są podłej jakości ale "nie wiem które i dlaczego"




to ciekawe , wystroiłem już kilka det3+ i nie było problemów , teraz robię na nim 6cyl ciekawe czy tranzystory pociągną 3 wtryski na raz , ze wcześniejszym det3 nie był problemów


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Sun, 10 May 2020 - 11:27
Post #5449









CYTAT(Al Ed Upek @ Sun, 10 May 2020 - 11:20) *
Przepraszam że wybrałem inną drogę życiową niż lutowanie układów i nie potrafię uargumentować nie swojej opinii. Powtórzyłem tylko słowa człowieka, który zjadł zęby na zdecydowanie bardziej zaawansowanych sterownikach czołowych światowych producentów, no ale może dlatego ma nieco wypaczone pojęcie odnośnie jakości podzespołów. Z mojej strony eot.


Daj znaka co to za fachowiec :] może przyda się na przyszłość..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Sun, 10 May 2020 - 11:31
Post #5450


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Poszło na pw wink.gif

CYTAT(mat13por @ Sun, 10 May 2020 - 11:27) *
Daj znaka co to za fachowiec :] może przyda się na przyszłość..



--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Sun, 10 May 2020 - 19:07
Post #5451


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





Mam małą zagłostkę przy podłączaniu det3 w trybie FI do monowtrysku Boscha. Jest tam dwu ścieżkowy TPS. Jedna ścieżka mierzy 0-24 stopni otwarcia, druga 18-90 stopni. Którą ścieżkę powinienem podłączyć do deta i jak rozwiązać wzbogacenie po szybkości otwarcia przepustnicy (zrobić w tym przypadku po map sensorze?)?


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 106 1.0 Turbo ->1.6 Turbo
Peugeot 205 1.1 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Sun, 10 May 2020 - 20:00
Post #5452


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Założyć jakiś normalny tps.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redwater
post Thu, 14 May 2020 - 20:29
Post #5453


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





Jak ustawić sygnał zapłonu do takiego kółeczka sygnałowego ? Kółko jest na wale korbowym. Ustawić to jako sygnał wieloząbkowy i 8 sygnałów na 720 stopni ?



--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kondziaaa12
post Thu, 14 May 2020 - 21:56
Post #5454


User
Dołączył: Wed, 04 June 2014
Skąd: Tarnów





EBC, wiem że do Deta można podłączyć zawór MAC do sterowania doładowania, czy jest coś jeszcze? jakaś tania alternatywa z fabrycznego pojazdu? mam ograniczony budżet a chciałbym przejechać sie jeszcze w tym roku tongue.gif


--------------------
fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 14 May 2020 - 22:04
Post #5455


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





N75 z 1.8t/volvo/opla używane.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Fri, 15 May 2020 - 20:50
Post #5456


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Kiedyś wysterowałem doładowanie za pomocą zaworka z systemu pochłaniania par paliwa, więc jest pełna dowolność wink.gif


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Fri, 15 May 2020 - 21:15
Post #5457


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





nie tak do końca , bo niby budowa podobna ale większość z nich nie otwiera sie lub przepuszcza już przy 0.7bara doładowania , niestety zostały zaprojektowane do podciśnienia , a troche to bez sensu gdy wypalone paliwo na nieudane testy kosztuje tyle co n75 smile.gif

najlepsze efekty miałem gdy włożyłem zawór z diesla ( ten który ma 3 króćce po jednej stronie) , jest tak zbudowany ze kompensuje wzrost doładowania , czyli jeśli ustawimy sobie jakieś DC zaworu , to nagły wzrost boostu samoczynnie otworzy go więcej , w efekcie byłem w szoku jak stabilne może być doładowanie w porównaniu z seryjnym n75 w audi s3 , zawór MAC działa też w podobny sposób
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stealthedcactus
post Fri, 15 May 2020 - 21:27
Post #5458


Rookie
Dołączył: Tue, 07 April 2020





Z drugiej strony, MAC nie kosztuje zaraz tak duzo... A w razie owijki na drzewie, za 150zł ktoś na pewno kupi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Sat, 16 May 2020 - 10:20
Post #5459


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





CYTAT(redwater @ Thu, 14 May 2020 - 20:29) *
Jak ustawić sygnał zapłonu do takiego kółeczka sygnałowego ? Kółko jest na wale korbowym. Ustawić to jako sygnał wieloząbkowy i 8 sygnałów na 720 stopni ?


Z uwagi że jeden sygnał jest inny ustawił bym sygnał niesymetryczny czy tam asymetryczny i 8 sygnałów na 720 stopni.


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 106 1.0 Turbo ->1.6 Turbo
Peugeot 205 1.1 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Sat, 16 May 2020 - 20:07
Post #5460


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





albo jeśli jest tam cewka zapłonowa to po prostu wysterować wyjście zapłonowe na moduł zapłonu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 271 272 273 274 275 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 09:52