Eaton m62 |
Eaton m62 |
Wed, 15 Jan 2020 - 23:31
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 October 2018 |
Hejka wszystkim,
Na początku chciałem się przywitać gdyż to mój pierwszy post na tym forum, tak wiec cześć wszystkim . Potrzebuje odpowiedzi na jedno pytanie, czy silnik o pojemnosci 1.8 będzie w stanie zassać powietrze przez eatona m62 (lub przez inny kompresor podobnej konstrukcji) gdy jest rozłączony od układu (nie kręci się ). |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 15 Jan 2020 - 23:31
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 05:58
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Teoretycznie jest, tylko po co? Straty będą spore, zrób bypas tak jak jest w mercu z m65 i po kłopocie. Zresztą przy m62 jest chyba podobny układ.
|
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 09:40
Post
#3
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Hejka wszystkim, Na początku chciałem się przywitać gdyż to mój pierwszy post na tym forum, tak wiec cześć wszystkim . Potrzebuje odpowiedzi na jedno pytanie, czy silnik o pojemnosci 1.8 będzie w stanie zassać powietrze przez eatona m62 (lub przez inny kompresor podobnej konstrukcji) gdy jest rozłączony od układu (nie kręci się ). Da rade, stracisz okolo 30% momentu i mocy na takim manewrze . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 11:02
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 October 2018 |
|
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 12:59
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Niechcący sprawdzałem taki manewr, nie da rady, kompresor jest mega szczelny i zacznie się sam kręcić a każde dotknięcie gazu spowoduje dziwne jęki i duszenie się silnika
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 13:49
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 October 2018 |
Niechcący sprawdzałem taki manewr, nie da rady, kompresor jest mega szczelny i zacznie się sam kręcić a każde dotknięcie gazu spowoduje dziwne jęki i duszenie się silnika Tego sie obawialem, no nic to pozostaje dolozyc maly podcisnieniowy bypass do tego. Orientujesz sie jaka srednice ma moze bypass od mercedesa? Steruje tym jakis zaworek czy jedyne czysta fizyka? |
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 14:49
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Tego sie obawialem, no nic to pozostaje dolozyc maly podcisnieniowy bypass do tego. Orientujesz sie jaka srednice ma moze bypass od mercedesa? Steruje tym jakis zaworek czy jedyne czysta fizyka? Prąd tym struje, teoretycznie to takie dbw, ale mam jeszcze nie sprawdzone info że tam jest pull up i można tym sterować pwm'em, jak ebc. Średnica koło 21, jak wrócę z roboty |
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 15:06
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków |
Prąd tym struje, teoretycznie to takie dbw, ale mam jeszcze nie sprawdzone info że tam jest pull up i można tym sterować pwm'em, jak ebc. Średnica koło 21, jak wrócę z roboty Miałem taką przepustnicę w aucie, sterowana jest PMW-em, z EMU działało to bez problemu. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 20:12
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Przepustnice kompresora od merca mają 50mm , u mnie emu pwm-em nią steruje i kompresor dmucha w turbo a przepustnica ma 3" , nie wiem jak planujesz zrobić czy kompresor przed czy za turbo ale przepustnica kompresora różni się tym że normalnie jest otwarta dla bezpieczeństwa oraz poboru prądu (płynnie zamyka się względem tps ), wydaje mi się że przepustnice sterowane ciśnieniem nie będą na tyle dokładne i precyzyjne żeby jakoś to działało i ciekawe czy strojenie tego nie będzie problematyczne ,
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 22:06
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 October 2018 |
Przepustnice kompresora od merca mają 50mm , u mnie emu pwm-em nią steruje i kompresor dmucha w turbo a przepustnica ma 3" , nie wiem jak planujesz zrobić czy kompresor przed czy za turbo ale przepustnica kompresora różni się tym że normalnie jest otwarta dla bezpieczeństwa oraz poboru prądu (płynnie zamyka się względem tps ), wydaje mi się że przepustnice sterowane ciśnieniem nie będą na tyle dokładne i precyzyjne żeby jakoś to działało i ciekawe czy strojenie tego nie będzie problematyczne , Tak wlasnie odrzucilem pomysl z pneumatyka. Kompresor dmucha w turbo. Masz jakis konkretny numer tej przepustniczki? 3 cale ma przepustnica kompresora czy silnika bo nie wiem czy dobrze zrozumialem? U mnie moc 400+ wiec musialbym zastosowac 2x ta przepustnice 50mm bo pewnie by bottleneckowala. @edit znalazlem numery przepustnicy od w208? A 11 109 801 09. Gdzie znajda jakas wieksza? ;D |
|
|
Fri, 17 Jan 2020 - 08:28
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Kompresora, silnika mam na linkę 70mm, od każdego silnika pow 3 litrów, moja pochodzi z np w203 3.2 benzyna w której zmieniłem sprężyne na tą od małej przepustnicy kompresora żeby była normalnie otwarta trzeba ją też mocniej naciągnąć bo pwm jest mały i zabezpieczyć zębatkę (np klejem do szyb) żeby opór w pozycji otwartej się nie wykruszył, dzięki temu jak pwm znika to klej amortyzuje powrót do poz otwartej
Tuaj jeszcze przed zmianą sprężyny i strojeniem https://youtu.be/aAhFvh2HaXs A tu jak to lata na mniejszym i potem zwiększonym ratio https://youtu.be/pnrLAJy8rh4 -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Fri, 17 Jan 2020 - 20:02
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 October 2018 |
Kompresora, silnika mam na linkę 70mm, od każdego silnika pow 3 litrów, moja pochodzi z np w203 3.2 benzyna w której zmieniłem sprężyne na tą od małej przepustnicy kompresora żeby była normalnie otwarta trzeba ją też mocniej naciągnąć bo pwm jest mały i zabezpieczyć zębatkę (np klejem do szyb) żeby opór w pozycji otwartej się nie wykruszył, dzięki temu jak pwm znika to klej amortyzuje powrót do poz otwartej Tuaj jeszcze przed zmianą sprężyny i strojeniem https://youtu.be/aAhFvh2HaXs A tu jak to lata na mniejszym i potem zwiększonym ratio https://youtu.be/pnrLAJy8rh4 Super, dzięki za informacje! Rozumiem że po zmianie sprężyny przepustnica domyka się do końca? Bo fabrycznie jest delikatnie uchylona. |
|
|
Fri, 17 Jan 2020 - 20:13
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Tak
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Sat, 18 Jan 2020 - 08:57
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Jak robiłeś poszerzenia? Dystanse? jakaś różnica w prowadzeniu coś się mocno zmieniło? Jak w koleinach?
|
|
|
Mon, 20 Jan 2020 - 10:40
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 October 2018 |
Odswieze temat i zadam jescze jedno pytanie, wie ktos w jaki sposob sterowane sa chinskie elektryczne przepustnice wydechu? Takie na wtyczke z dwoma pinami. Napieciem czy pwm?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 13:12 |