Toyota Supra Mk4 2JZ-GTE LHD |
Toyota Supra Mk4 2JZ-GTE LHD |
Sun, 27 Oct 2019 - 11:10
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Przyszedł czas żeby przedstawić swój nowy i bez wątpienia już docelowy projekt mianowicie Toyotę Suprę Mk4
Odkąd pamiętam zawsze chciałem mieć to auto lecz albo nie było funduszy albo odpowiedniego egzemplarza. No wreszcie się udało. Specyfikacja MODEL: Toyota Supra MKIV 93' TARGA USDM SILNIK: R6 3.0i 2JZ-GTE - blok pomalowany w czarny mat - ATI lekkie kolo pasowe - wal seryjny - panewki glowne i korobowe ACL - sruby podpory ARP - korby seria - tloki seria - pierscienie uszczelniajace NPR - glowica po renowacji w kolorze srebrnym - zestaw srub glowicy ARP - dekle pozlocone - carbon pokrywa przewodow - pasek rozrzadu Gates Kevlar - walki rozrzadu HKS 272 - kolka rozrzadu regulowane BrianCrowler - zawory i sprezynki seria - uszczelniacze zaworowe SuperTech - zestaw lekkich kol aluminiowych OBX - lekkie kolo napinacza Whifbitz - oslona ozdobna alu kola pompy wody Whifbitz - hybrydowe turbiny - nowa pompa wody seria - nowa pompa oleju seria - korek oleju TRD - oil catch tank GReddy UKLAD CHLODZENIA: - aluminiowy radiator Mishimoto - dwa slim wentylatory Mishimoto - zbiornik wyrownawczy alu Mishimoto - siliconowe przewody Autobahn88 - aluminiowa rura wody Autobahn88 - LowTemp termostat Cosworth - chlodnica oleju Mocal wraz z podstawka z termostatem UKLAD DOLOTOWY: - filtr HKS grzybek z alu rura - InterCooler HKS z alu rurami - Blow off GReddy UKLAD WYDECHOWY: - HKS Hyper Silence - downpipe HKS ELEKTRONIKA: - EMU Black - BT EMU - HKS TurboTimmer - wtryski 550CC LI - zestaw cewek NGK - pompa paliwowa WALBRO 455LPH - swiece DENSO Platinum UKLAD NAPĘDOWY: - manual GETRAG z M3 E46 - short shifter C's - lekkie kolo zamachowe Competition - sprzeglo Stage2 Competition Clutch - zestaw srub ARP - most Torsen A01B przelozenie 3.6 ZAWIESZENIE: - gwint TEIN Mono FLEX + EDFC - stabilizatory przod + tyl - Tanabe Sustec-Pro - przednia gorna rozporka CARBING - tylna gorna rozporka CUSCO - tylna dolna rozporka CUSCO UKLAD HAMULCOWY: - przod ROTORA 360mm 6 tloczkow (zaciski w kolorze Orange Kawasaki + Grafitowy napis Supra) - tyl seryjny TT 324mm 2 tloczki, tarcze EBC Groove oraz klocki Hawk HPS (zaciski w kolorze Orange Kawasaki + Grafitowy symbol Toyota) - przewody hamulcowe w stalowym oplocie AP Racing - plyn hamulcowy Ferodo Performance 5+ BODY-KIT: - karoseria polakierowa kolorem Monte Carlo Blue Pearl Metalic z palety BMW M series 2015 - wnetrze lamp przednich w kolorze polmatowa stal - zarowki postojowe przednie xenon LED - ramiona wycieraczek w lakierze czarne piano - podszybie pokryte hydrografika Carbon Ferrari - dokladka przedniego zderzaka AeroMagic - tylne lampy poliftowe - przeciwmgielne LED - spoiler TRD carbon - emblematy na spoilerze TRD - progi i tylne splitery TT polift OEM - nakladki progowe pokryte hydrografika Carbon Ferrari - obudowa skrzynki bezpiecznikow oraz Cruise pokryte hydrografika Carbon Ferrari - owiewka tylne klapy OEM Toyota - cooling plate APR - carbonowy tylny dyfuzor Do-Look ŚRODEK: - fotel pasazera elektryczny z RHD kierowcy - radio Nakamichi MD-95Z - wzmacniacz JBL OEM z pakietu Premium Sound - przednie glosniki konsoli oraz sub OEM - boczne glosniki drzwi w adapterach oraz tylne boczne Alpine 1725 - elementy konsoli, podlokietnikow, zaslepki srub foteli w lakierze czarne piano - aluminiowe ringi zegarow - 3'ramienna kierownica TRD wraz z SRS obszyta skora, u gory blekitny pasek - skorzana tapicerka z chaftem Supra oraz ozdobnymi przeszyciami blekitna stenowka - galka zmiana biegow MF Moon Face - aluminiowy zestaw nakladek na pedaly oraz na restfoot - JDM doswietlenie wnetrza KOŁA: - obrecze ADVAN SuperAdvan Ver. 2.0 8'5 18' przod oraz 9'5 18' tyl - dekielki Advan Racing przod flat type, tyl mid high type - Opony Pirelli PZERO 225/40/ZR18 przod oraz 265/35/ZR18 tyl - wentyle Rays Engineering - nakretki Kicks Rays Supra strojona u Lamika Obecnie legitymuje się mocą 460hp 610NM Zdjęcia Video Najbliższe modyfikacje Auto jest już po przeglądzie olejowym pierwsze modyfikacje to zmiana kół oraz opon. Następnie wlecą reflektory przód z polifta Rozważam jeszcze montaż dokładki z Carbonu od Seibonu wraz z przednią maską Mechanika Założę mokrą instalację podtlenku została mi po Lanosie Na chwilę obecną tyle -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 27 Oct 2019 - 11:10
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 12:45
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
No niezłe cacuszko
Jakie teraz ma doładowanie? Jakie czasy robi? Prześwit 8cm czy mniej? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 16:19
Post
#3
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Nie dało się tego wystroić na płaski niuton? Na takiej charakterystyce pewnie jeździ się dość ciężko.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 18:11
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
No niezłe cacuszko Jakie teraz ma doładowanie? Jakie czasy robi? Prześwit 8cm czy mniej? Doładowanie 1,4 bar i to jest max na tych sprężarkach Czasów nie mierzyłem na oko 100-200 poniżej 10s nagram coś w wolnym czasie Prześwitu nie mierzyłem Nie dało się tego wystroić na płaski niuton? Na takiej charakterystyce pewnie jeździ się dość ciężko. Jeździ się sporo lepiej niż Saabem z dołu daje jedno turbo od 4 tys otwiera się klapka w kolektorze i ładuje drugie. Charakterystyka jest dość przyjemna. W przyszłości zapakuje singla to się wyeliminuje to zjawisko. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 18:40
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
Mi się wydaje, czy na wykresie jest 610Nm, a nie 510?
Auto kultowe. |
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 18:55
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa |
Gratuluję przejścia na RWD
Jak dla mnie przednia dokładna out i szukał bym czegoś bardziej stonowanego . Pozdr. |
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 19:15
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Mi się wydaje, czy na wykresie jest 610Nm, a nie 510? Auto kultowe. 610 literówka. Gratuluję przejścia na RWD Jak dla mnie przednia dokładna out i szukał bym czegoś bardziej stonowanego . Pozdr. Dokładkę chcę V2 z włókna plus maskę włókna coś takiego jak tu. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 20:20
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 |
jezu... To są auta tak piękne i tak kultowe że chyba żadne takie już nie będzie! zazdraszczam!
|
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 21:42
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
Te wszystkie mody zrobione przez Ciebie? Czytając ich listę wiedziałem że czytam o czyimś zrealizowanym marzeniu, że te śrubki w kolorze "Piano black" rozkminiałeś pod kołdrą nie mogąc usnąć. Gratuluje wozu .
Pozdrawiam |
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 21:58
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
jezu... To są auta tak piękne i tak kultowe że chyba żadne takie już nie będzie! zazdraszczam! 17 lat czekałem na ten dzień w którym kupię Mk4 Te wszystkie mody zrobione przez Ciebie? Czytając ich listę wiedziałem że czytam o czyimś zrealizowanym marzeniu, że te śrubki w kolorze "Piano black" rozkminiałeś pod kołdrą nie mogąc usnąć. Gratuluje wozu . Pozdrawiam Mam ją miesiąc jedyne co to zmieniłem oleje i zrobiłem kompleksowy przegląd. Mody wjeżdżają w przyszłym tygodniu. To co jest teraz to tylko świetna baza. Na chcę przesadzać z modami na początek bo dawno nie cieszyłem się autem. Saaba budowałem 4 lata prawie skończyłem i sprzedałem. Z 25tys zrobiłem tym autem. Nie chcę tego robić z Suprą dlatego przyszły sezon chcę się nią pocieszyć pojeździć a nie mrozić w garage na kolejny rok. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Sun, 27 Oct 2019 - 23:25
Post
#11
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Na singla ją Dobrze ze zmieniasz felgi, te mi sie nigdy nie podobały
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 28 Oct 2019 - 08:09
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Mon, 28 Oct 2019 - 13:06
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Na singla ją Dobrze ze zmieniasz felgi, te mi sie nigdy nie podobały Felga bardzo klasyczna trochę postarza to auto w moim odczuciu. Pod koniec tygodnia odbieram Rotę GRID IK-R 18x9,5 - ET38 przód 18x10 - ET35 tył Chcę zamówić opony i zastanawiam się jeszcze jakie. Rozważam Federala 595RS-PRO bo tani i względnie fajnie trzyma. Lecz jak nadal są z nim problemy w postaci rozłażenia się. To chyba na R888 się zdecyduje. Singla zapewne założę lecz żeby nie robić dwa razy może warto by było zakuć i zrobić raz a dobrze. Niż później mieć niedosyt Na chwilę obecną to dalsza perspektywa w przyszłym roku nie ogarnę. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Mon, 28 Oct 2019 - 13:15
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin |
Dobrze, że fele zmienisz. Nie wiem, czemu Stachu się na nie napiął. Okropne są
|
|
|
Mon, 28 Oct 2019 - 14:36
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Osobiście lubie ten wzór koła ale nie tutaj
|
|
|
Mon, 28 Oct 2019 - 17:45
Post
#16
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Chcę zamówić opony i zastanawiam się jeszcze jakie. Rozważam Federala 595RS-PRO bo tani i względnie fajnie trzyma. Lecz jak nadal są z nim problemy w postaci rozłażenia się. To chyba na R888 się zdecyduje. Singla zapewne założę lecz żeby nie robić dwa razy może warto by było zakuć i zrobić raz a dobrze. Niż później mieć niedosyt Na chwilę obecną to dalsza perspektywa w przyszłym roku nie ogarnę. I znienawidzisz jakieś dłuższe trasy bo Federal lub R888 będzie wył jak padnięte łożyska. Kup jakiś top z cywilnych opony, Conti Sport Contact 6 lub Michelina Pilot Sport 4. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 28 Oct 2019 - 18:45
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 06 February 2013 Skąd: Namysłów |
Niezła przesiadka, gratuluję klasyka w takim stanie.
-------------------- Crx Ballade Zc1&Bmw E36 328,Bmw E46 330i.
|
|
|
Mon, 28 Oct 2019 - 19:10
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź |
widze od Stoska kupiłeś, on zawsze pedantycznie dbał o auta i doposażał w co tylko się dało z OEM gratów
|
|
|
Mon, 28 Oct 2019 - 23:15
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Piękna sprawa, nie przetuninguj tylko tego auta, jest czyste, piękne, klasyczne, serio rarytasik!
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Tue, 29 Oct 2019 - 09:19
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Dobrze, że fele zmienisz. Nie wiem, czemu Stachu się na nie napiął. Okropne są No też nie mój klimat na żywo wygląda o wiele lepiej lecz ten wzór mi się również nie podoba I znienawidzisz jakieś dłuższe trasy bo Federal lub R888 będzie wył jak padnięte łożyska. Kup jakiś top z cywilnych opony, Conti Sport Contact 6 lub Michelina Pilot Sport 4. Jakiś bardzo długich tras nie planuję z dzieckiem i żoną jechać to bardzo średnio będzie się pomieścić a jak dla mnie taki hałas to nie jest wielki problem. widze od Stoska kupiłeś, on zawsze pedantycznie dbał o auta i doposażał w co tylko się dało z OEM gratów Szukałem własnie takiego auta. Auto bardzo zadbane i doinwestowane. Do auta dostałem pełną historię budowy od momentu zakupu. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 21:09 |