Lexus SC300 Neverending Story, 2JZ VVTi GT35r 6spd |
Lexus SC300 Neverending Story, 2JZ VVTi GT35r 6spd |
Fri, 04 Oct 2019 - 22:34
Post
#461
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ |
8.8 faktycznie tani i dostępność gratów największa na świecie (poza 9''), szpery, przełożenia, spoole, no w zasadzie nie zajebywalny.
Tylko znajdź mi w Polsce kogoś kto zmieni przełożenie, wymieni łożyska..... Jest tez super 8.8 z nowszych mustangów np. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 04 Oct 2019 - 22:34
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 04 Oct 2019 - 22:44
Post
#462
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
A w czym jest problem z wymianą łożysk czy przełożenia w tym dyfrze?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Sat, 05 Oct 2019 - 07:25
Post
#463
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
A w czym jest problem z wymianą łożysk czy przełożenia w tym dyfrze? W tym że żaden ciućmok nie umie używać czujnika zegarowego i klucza dynamometrycznego żeby to poskładać, stąd potem wycie, luzy i umieranie. Fakt, robota jest upierfliwa jak misisz wałek atakujący wyjąć pięć razy, ale bez przesady... |
|
|
Sun, 06 Oct 2019 - 00:30
Post
#464
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 |
W tym że żaden ciućmok nie umie używać czujnika zegarowego i klucza dynamometrycznego żeby to poskładać, stąd potem wycie, luzy i umieranie. Fakt, robota jest upierfliwa jak misisz wałek atakujący wyjąć pięć razy, ale bez przesady... Przestań.. w trójmieście bym Tobie znalazł 4 takich każdy kto robi w offroadzie porządnym ma to już za sobą. I Manuali z wymiarami itp pełno |
|
|
Sun, 06 Oct 2019 - 08:08
Post
#465
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Taa, ja wiem, tylko tutaj trochę inne opinie chodzą a i offroadowe standardy trochę inne są, M/T w rozmiarze 35" zagłusza skutecznie wszelkie dźwięki napędu już przy 90km/h, a rozmawiamy o prędkościach 3 razy większych...
Ja wiem że są tacy co potrafią, ale zwykle albo im się niechce albo cena jest nieadekwatna do włożonej roboty... |
|
|
Sun, 06 Oct 2019 - 08:36
Post
#466
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
A co w tym jakaś filozofia jest? To tylko przekładnia hipoidalna, od dziesiątek lat opisana.
Składałem dyfer w mercedesie, moment i luzy zgodnie ze specyfikacją i nie czaję w czym tutaj ma być problem? Faktycznie składałem ten dyfer długo i mierzyłem wiele razy, ale nie robię tego hurtowo więc wprawy nie ma. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Sun, 06 Oct 2019 - 11:08
Post
#467
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
A jak rozwiązać przejście na półośki? Adaptery albo customowe całe? Szkoda, że ten dyfer z M-ki F-serii ma takie krótkie przełożenie, sam już kiedyś o nim myślałem. Bardzo mi się marzy szpera ale zbyt wiele się o tych garażowych przekładańcach z naszego kraju nasłuchałem... A to coś się zablokuje, a to strzeli i zmieli a to wyje jak szalona...
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Sun, 06 Oct 2019 - 12:06
Post
#468
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź |
fabrycznie ten dyfer jest 3.46, nie powiedziałbym że jest krótki.
|
|
|
Sun, 06 Oct 2019 - 12:25
Post
#469
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Zależy od skrzyni generalnie, dla mnie krótki. Tyle samo ma seryjnie m3 e46 zresztą, ale ma wyżej kręcący się silnik i lepszą skrzynię Dla JDM-ów i ludzi z 8 biegowymi skrzyniami takie 3.46 będzie może długie... Ja miałbym v-max na poziomie 230kmh Prosty przykład Leo, miał taki długi dyfer pod manuala a po wrzuceniu DKG wyszło, że trzeba było wrócić do krótkiego bo przełożenia były na rekord świata w v-max xD
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Sun, 20 Oct 2019 - 21:25
Post
#470
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Trochę polataliśmy pod "Berlinem" Ogólnie weekend zaczął się w czwartek i był bardzo intensywny Był przejazd na linie bo spadła mi rura z dolotu, uderzyła w wiatrak który uszkodził chłodnicę, ale na drugi dzień auto było poskładane Nawet spoiler nadał się pod barek Pojechałem i wróciłem na kołach, fura podawała świetnie, szła na równo z M6 która ma 750hp, RS6 800HP. Trochę mnie poniosło i kilka razy odciąłem 5 bieg, więc było około 315kmh. Niestety coś czuje że będzie rewizja motoru z tego powodu -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 21 Oct 2019 - 08:41
Post
#471
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 February 2004 Skąd: Podkova L. |
Ale żeby nikt nie miał klaksonu...
|
|
|
Tue, 22 Oct 2019 - 01:21
Post
#472
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Ale żeby nikt nie miał klaksonu... Te tuningi panie RS6 C6 na hybrydach i dekacie -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Tue, 22 Oct 2019 - 11:06
Post
#473
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Musisz ruszać z gazem i hamulcem, wtedy te RSy nie będą tak szybkie
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 23 Oct 2019 - 16:03
Post
#474
|
|
Super User Dołączył: Thu, 16 January 2003 |
BeeMix jakie poliuretany zakładałeś u siebie?? Bo chyba u mnie przyszedł czas na gwint + poli
-------------------- Osa Motors Porsche serwis & tuning
Osa kom: 501413307 Sękocin Stary ul.Starowiejska 3 |
|
|
Thu, 24 Oct 2019 - 15:43
Post
#475
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Musisz ruszać z gazem i hamulcem, wtedy te RSy nie będą tak szybkie Czas na rolling antilag BeeMix jakie poliuretany zakładałeś u siebie?? Bo chyba u mnie przyszedł czas na gwint + poli Szczerze to mam Poli włożone tylko w mocowanie magla, stabilizatorów, tylnego wózka i dyfra. Wachacze mam zmienione na te z Supry, z przodu dolne się delikatnie różnią, a z tyłu górne są na unibalach. Jest bardzo ok aczkolwiek sztywność samej budy pozostawia wiele do życzenia. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Wed, 30 Oct 2019 - 19:46
Post
#476
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Ta soczewka z xenonem nie powinna mieć gładkiej szyby reflektora?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Thu, 31 Oct 2019 - 06:42
Post
#477
|
|
User Dołączył: Sun, 08 February 2009 Skąd: Belchatow |
A ja mam pytanie oczywiście no offense czy na prawdę złapanie kilka razy odcinki na ostatnim biegu kończy się rewizją silnika ? Gdzie jest ta granica bezproblemowego motoru i czy BeeMix już ją przekroczyłeś ?
-------------------- Manta B 234 ecopower
saamantab 323i missile ca |
|
|
Thu, 31 Oct 2019 - 09:23
Post
#478
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 |
Nie kończy. W dobrym silniku możesz nawet jechać na niej kawałek. Zdarzało mi się to. Po to jest odcinka, żeby chronić silnik. Tylko że u autora jest inna para kaloszy - podniósł ją, o ile pamiętam, o 1000 w górę.
|
|
|
Thu, 31 Oct 2019 - 11:59
Post
#479
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Ta soczewka z xenonem nie powinna mieć gładkiej szyby reflektora? Te lampy polecą do poprawki bo nie są złożone tak jak chciałem. Wcześniej miałem inną soczewkę i odcięcie było idealne, także te żebra na plastiku nie miały większego wpływu. Jest firma która robi gładkie "szyby" ale trochę za nie chcą wiec jest to na drugim planie A ja mam pytanie oczywiście no offense czy na prawdę złapanie kilka razy odcinki na ostatnim biegu kończy się rewizją silnika ? Gdzie jest ta granica bezproblemowego motoru i czy BeeMix już ją przekroczyłeś ? Na ostatnim biegu miał bym 400+ Latałem 300kmh+ na 5 biegu a to już jest spore obciążenie dla wysilonego 6 cylindrowego motoru. Nie wiem co się stało ale coś uszkodziło świecę na 5 cylindrze. Co ciekawe motor ma kompresje, włożyłem drugą swiecę i nie ma ani przedmuchów, ani nie wypadają zapłony, ani nie pali oleju. Tak jak pisałem wróciłem bez problemu do domu. Nie wiem czy coś zjadł, czy co się stało. Nie stało się też bezposrednio przy sciganiu, tylko jak pociągnąłem go ze świateł na 1 i 2 do końca. Nie kończy. W dobrym silniku możesz nawet jechać na niej kawałek. Zdarzało mi się to. Po to jest odcinka, żeby chronić silnik. Tylko że u autora jest inna para kaloszy - podniósł ją, o ile pamiętam, o 1000 w górę. Nie no ta odcinka na 8100 to nie problem dla niego. Jest wyważony, ma twardsze sprężynki. Widział ją co chwile a na tej głowicy zrobiłem już z 45k km Problemem jest j/w prędkość jaką osiągasz i obciązenie z tym związane Mam już chętnych na swap skrzyni oraz turbo i wałki. Rozbieram, robię rewizję, wzmocnię jeszcze dół (gridle plate lub kute podpory) i robię 800+ plus skrzynia DKG -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Thu, 31 Oct 2019 - 12:57
Post
#480
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 09:17 |