Co po 335i ? |
Co po 335i ? |
Sat, 01 Jun 2019 - 17:58
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 27 February 2005 Skąd: St-ce |
Cześć,
Sprzedałem 335i E92 i od dwóch tygodni nie mam alternatywy na dupowóz z charakterem. Czego szukać po 2010 roku, do jazdy na co dzień? Cel: -4/5 drzwi -minimum 200 KM -minimum 2010 rok -nie męczący zbytnio w trasie (przynajmniej dźwiękiem) -budżet do. 60 tys. PLN z naciskiem na 50 -benzyna lub diesel najlepiej z sprawnym automatem Początkowo rozglądałem się za 328i F30 ale chyba przewartościowane modele, to już nie to samo BMW co kiedyś. F10 w tym budżecie to ulepy lub 520d zatem też odpada. Czekam na propozycje, może mnie zainspirujecie. |
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 01 Jun 2019 - 17:58
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 01 Jun 2019 - 19:45
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza |
Dlaczego sprzedales 335i?
|
|
|
Sat, 01 Jun 2019 - 23:03
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sun, 27 February 2005 Skąd: St-ce |
Bo dwa lata z jednym samochodem to za długo.
Fajny, poprawny samochód. |
|
|
Sat, 01 Jun 2019 - 23:26
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 |
Może Jag XF?
|
|
|
Sun, 02 Jun 2019 - 08:39
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki |
Ciężki temat, bo założenia najlepiej spełnia 335i Może spróbuj przejechać się Focusem ST 2.0 EB 250 KM. Charakter ma, zwłaszcza mega ostre prowadzenie. Osiągi dobre, ale czy to będzie lepszy wybór niż 335i? Sam ocenisz.
|
|
|
Sun, 02 Jun 2019 - 19:31
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk |
Z BMW raczej nie ma nic ciekawego w tym budżecie, trzeba dorzucić 30-40k do M3. Pozostają auta wymienione na dole, aczkolwiek nie widzę tu żadnego pewniaka.
S4 B8 i S3 8P szybkie i dobrze wykonane nudy Golf 6R j/w Focus ST niby spoko, ale krok w tył osiągami po 335i Volvo S60 T5 i T6 - niby fajne, ale volvo ma bardzo uspokajający charakter Daj znać co wybierzesz bo mam podobną rozkmine. |
|
|
Sun, 02 Jun 2019 - 20:18
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
Ok ale za 50-60tys nie kupi się s4 b8, które miałoby ręce i nogi. Miałem s3 8p i auto z dsg tutaj akurat miałoby sens. W tym budżecie mamy tylko 335 i s3 8p, ale ładne egzemplarze i tak będą naciągały ten budżet. Za 50 tys... marne szanse.
|
|
|
Sun, 02 Jun 2019 - 22:49
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Takie Infiniti wisi na allegro, co to warte - nie wiem, ale ogólnie stworzyłeś sobie niezły problem
-------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Mon, 03 Jun 2019 - 09:00
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa |
Może Nissam 370Z / Infiniti G ? RWD + ponad 300KM
Plus kilka modów u Coobcia Ewentualnie Hyundai Genesis Coupe 3.8 v6 ale to raczej rzadkość. |
|
|
Mon, 03 Jun 2019 - 09:58
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Założenia idealnie spełnia:
Opel Insignia I do wyboru - albo troszkę starsze OPC 325KM (rocznik około 2012), albo 2,0 turbo 250KM (rocznik około 2015). Na trasie nie męczy, w środku komfortowy, dynamiczny i stosunkowo łatwo trafić na samochód z polskiego salonu, z udokumentowaną przeszłością. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
gość_bartez90_* |
Mon, 03 Jun 2019 - 10:16
Post
#11
|
|
I w porownaniu do e90 prowadzi sie jak woz z weglem. Charakteru auta zero, badzmy powazni. Jezdzilem insignia 2.0t 220KM, mul straszny, bo auto bardzo ciezkie. Seryjne 335i bedzie sporo szybsze niz opc.
|
|
|
Mon, 03 Jun 2019 - 10:45
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
I w porownaniu do e90 prowadzi sie jak woz z weglem. Charakteru auta zero, badzmy powazni. Jezdzilem insignia 2.0t 220KM, mul straszny, bo auto bardzo ciezkie. Seryjne 335i bedzie sporo szybsze niz opc. nie wiem jakie masz umiejętności kierowcy i czy potrafiłeś wykorzystać potencjał auta, natomiast fakty są takie, że na torze Auto Zeitung Insignia OPC uzyskała czas 1:44, zaś 335iX 1:43. Insignia OPC jest szybsza od aut swojej wielkości, czyli Audi A6 C6 3,0TFSI 300KM, czy Mercedesa W212 350E 306KM. Poza tym mowa jest o Insignii OPC, a nie 220KM. To różnica jak między 325i, a 335i - subtelna, ale wyczuwalna -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
gość_bartez90_* |
Mon, 03 Jun 2019 - 11:11
Post
#13
|
|
Przypominam Ci że pisałeś także o 2.0t 250 KM, trochę śmiesznie akurat tą wersję porównywać do 335i.
|
|
|
Mon, 03 Jun 2019 - 11:38
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Przypominam Ci że pisałeś także o 2.0t 250 KM, trochę śmiesznie akurat tą wersję porównywać do 335i. Ale spełnia wszystkie założenia potrzebującego. Czy to prawda że wersja OPC jest bardzo sztywno zestrojona i na co dzień męcząca? -------------------- A110S
|
|
|
Mon, 03 Jun 2019 - 11:41
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
pozwolę sobie ciebie zacytować:
Jezdzilem insignia 2.0t 220KM, mul straszny, bo auto bardzo ciezkie. Seryjne 335i bedzie sporo szybsze niz opc. Ale w sumie się nie dziwię takim opiniom - dawno temu, dziennikarze stwierdzili, że Insignia jest ciężka i nie jedzie, napisali to w popularnych gazetach i się rozniosło. Potęga mediów. Tymczasem wychodzi, że ta Insignia wcale taka zła nie jest, czasy na torze, gdzie można dociągnąć do limitów zawieszenia, są bardzo satysfakcjonujące. Czy to prawda że wersja OPC jest bardzo sztywno zestrojona i na co dzień męcząca? tam masz amortyzatory o zmiennej sile tłumienia i system FlexDrive. W Insigni II to wszystko działa to bardzo dobrze. Na torze w trybie Sport uzyskujesz bardzo dobre czasy (poziom F30 330iX), natomiast w trybie Tour nie zauważasz nierówności na krajówkach. W Insigni I jest dołożony jeszcze ostrzejszy tryb OPC i ten tryb na pewno męczy na codzień. Ale od czego są inne tryby. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
gość_bartez90_* |
Mon, 03 Jun 2019 - 11:45
Post
#16
|
|
Więc zacytuję także Ciebie:
Założenia idealnie spełnia: Opel Insignia I do wyboru - albo troszkę starsze OPC 325KM (rocznik około 2012), albo 2,0 turbo 250KM (rocznik około 2015). dynamiczny Wersja 2.0t też jest dynamiczna wg Ciebie? To mamy inną definicję pojęcia "dynamiki" |
|
|
Mon, 03 Jun 2019 - 12:22
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
pozwolę sobie ciebie zacytować: Ale w sumie się nie dziwię takim opiniom - dawno temu, dziennikarze stwierdzili, że Insignia jest ciężka i nie jedzie, napisali to w popularnych gazetach i się rozniosło. Potęga mediów. Tymczasem wychodzi, że ta Insignia wcale taka zła nie jest, czasy na torze, gdzie można dociągnąć do limitów zawieszenia, są bardzo satysfakcjonujące. ... To że kręci przyzwoite czasy na torze nie musi być sprzeczne z tym że jako daily nie jedzie. Wystarczy że nie ma kopnięcia z niutem (może być łagodnie narastający żeby napędy dłużej pożyły) i nie będzie "jechać". Najlepszym wyznacznikiem są plecy kierowcy - bo co z tego że stoper mówi że idzie jak wściekłe auto a kierownik nic tego nie czuje? Ja miałem w Saabie 2.0T - 185KM nic nie jechało a 230KM już cieszyło gębę. -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Mon, 03 Jun 2019 - 12:34
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
To że kręci przyzwoite czasy na torze nie musi być sprzeczne z tym że jako daily nie jedzie. Wystarczy że nie ma kopnięcia z niutem (może być łagodnie narastający żeby napędy dłużej pożyły) i nie będzie "jechać". Najlepszym wyznacznikiem są plecy kierowcy - bo co z tego że stoper mówi że idzie jak wściekłe auto a kierownik nic tego nie czuje? Ja miałem w Saabie 2.0T - 185KM nic nie jechało a 230KM już cieszyło gębę. masz rację. Moja Insignia po torze jeździ po prostu nudno, przewidywalnie, można radia słuchać, a jak spojrzysz na czasy, to są lepsze niż w 911, czy 330iX Za to jak wsiądziesz w karta 10-20KM - no banan nie schodzi z gęby Tak, w Oplach charakterystyka silników jest quasi-atmosferyczna. Nie masz kopnięcia, wszystko idzie równo i faktycznie masz wrażenie, że to auto nie ma przyśpieszenia. Do tego masz dosyć duże rozstawy kół i osi, auto jest ciężkie i to wszystko oszukuje zmysły. Też mam wrażenie, że mój samochód w zasadzie nie przyśpiesza. A potem się łapię na tym, że na A2 ciągnę się równo za Panamerą +200kph Osobiście lubię taką izolację od świata zewnętrznego i przyśpieszeń podczas normalnych podróży. Do szaleństw na torze służą lekkie, przystosowane do tego konstrukcje. Tę izolację można postrzegać jako wadę Insigni, tu jest pełna zgoda. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Mon, 03 Jun 2019 - 12:44
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
masz rację. Moja Insignia po torze jeździ po prostu nudno, przewidywalnie, można radia słuchać, a jak spojrzysz na czasy, to są lepsze niż w 911, czy 330iX Grubo pojechałeś... -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
gość_bartez90_* |
Mon, 03 Jun 2019 - 12:51
Post
#20
|
|
Zaraz wyjdzie ze ta Jego insignia leje vette i lambo, jednemu z lewej, drugiemu z prawej. Ja rozumiem za kazdy swoje chwali, ale to pomalu posmiewisko zaczyna sie robic.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 19:29 |