Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 210 211 212 213 214 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
Wojtek
post Wed, 17 Apr 2019 - 18:32
Post #4221


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Wydaje się że tak skoro trzyma stabilnie 14,4, czyli zakładam że regulator napięcia jest również ok.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 Apr 2019 - 18:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kuba_guzik110
post Thu, 18 Apr 2019 - 11:33
Post #4222


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





Szukam osoby z województwa podlaskiego bądź mazowieckiego, która jest w stanie zbudować wiązkę silnikową do Hondy, spiąć to z kompem EMU i odpalić na tym auto. Jeśli ktoś kogoś może polecić proszę o PW. Dzięki wszystkim za pomoc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Fri, 03 May 2019 - 21:05
Post #4223


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Zrobiłem aktualizację na najnowszą test version w classic-u.

Przestała mi działać temperatura wody na zegarach. Dlaczego? Temperatura oleju działa, więc nie jest to raczej związane z problemem w aucie a w logu widzę, że coś zmieniło się w tej materii... Coś muszę zmienić, czy trzeba wrócić do starej wersji softu?


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Sat, 04 May 2019 - 18:29
Post #4224


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





Mam pytanie czy udało się komuś, połączyć ABS z e46 M3 czyli ATE MK60 z EMU i odebrać po CAN dane prędkości kół pojazdu?


--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Mon, 13 May 2019 - 14:17
Post #4225


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





Pytanie o korekcję EGO
Silnik wolnossące K20 hondy.
W jakim zakresie MAP, rpm i TPS warto włączyć tą korekcję aby działało to sprawnie jak fabrycznie ? Auto typowo na ulicę.


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 13 May 2019 - 20:35
Post #4226


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





W całym zakresie jak masz szerokopasmówkę, na ciepłym silniku max 80kpa, max 60% tps i max 4500rpm zrób sobie lambda target 1.01-1.02. wink.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Mon, 20 May 2019 - 12:42
Post #4227


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Zauwazylem problem od ktorejs wersji softu emu black ze przy niskim napieciu zasilania (jak alternator nie laduje) emu nie sle sygnalu obrotow na zegary (analog).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Overrun
post Tue, 28 May 2019 - 10:29
Post #4228


User
Dołączył: Wed, 13 June 2007
Skąd: Wrocław





Czy ktoś testował umieszczenie EMU (srebrne - pierwsze) w ori miejscu DME w E36, czy nie będzie mu za ciepło? Cewki pasywne ori M50, turbo na dole więc temperatura nie będzie dużo wyższa smile.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tuneliner
post Wed, 29 May 2019 - 10:17
Post #4229


User
Dołączył: Fri, 30 May 2014





Czy ktos wie dlaczego autotune nie loguje komorek w czasie jazdy? Jedynie pokazuja sie komorki na wolnych obrotach
Projekt skonfigurowany prawidlowo, wonda lsu 4.2, modul bluetooth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Wed, 29 May 2019 - 13:48
Post #4230









CYTAT(tuneliner @ Wed, 29 May 2019 - 10:17) *
Czy ktos wie dlaczego autotune nie loguje komorek w czasie jazdy? Jedynie pokazuja sie komorki na wolnych obrotach
Projekt skonfigurowany prawidlowo, wonda lsu 4.2, modul bluetooth


W ktorejs z ostatnich wersji byl jakis problem z autotune. Zaktualizuj emu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Wed, 29 May 2019 - 23:42
Post #4231


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Dla którego zęba powinna być sygnał z wałka? Koło na wale to 60-2, na wałku jeden ząb z płynną regulacją 360*.
Teraz jest 70 ząb.
Obecnie raz na kilkanaście (kilkadziesiąt) odpaleń pojawia się sytuacja, w której po przejściu z startu w stan po odpaleniu (czyli z traconej iskry w pełną) synchronizacja zapłonu jest przesunięta o 180*, co skutkuje spadkiem obrotów poniżej progu, "załapaniu silnika" i tak w kółko. W którą stronę przestawić ząb na wałku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Overrun
post Thu, 30 May 2019 - 20:47
Post #4232


User
Dołączył: Wed, 13 June 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(toffic @ Wed, 29 May 2019 - 23:42) *
Dla którego zęba powinna być sygnał z wałka? Koło na wale to 60-2, na wałku jeden ząb z płynną regulacją 360*.
Teraz jest 70 ząb.
Obecnie raz na kilkanaście (kilkadziesiąt) odpaleń pojawia się sytuacja, w której po przejściu z startu w stan po odpaleniu (czyli z traconej iskry w pełną) synchronizacja zapłonu jest przesunięta o 180*, co skutkuje spadkiem obrotów poniżej progu, "załapaniu silnika" i tak w kółko. W którą stronę przestawić ząb na wałku?



podaj jeszcze First trigger tooth, Trigger angle, ilość cylindrów, przypisanie Ignition event, Injectors phase oraz Injection offset. Sądzę że bez tych danych nie idzie tego rozwiązać. Uważam że obojętnie na którym zębie wałka ustawisz to wpisanie poprawnych powyższych danych powinno rozwiązać problem. Dziwię się czemu problem pojawia się tak rzadko... Jak blokowana jest ta regulacja, czy może mieć luz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dabrowsky94
post Thu, 30 May 2019 - 22:51
Post #4233


Frequent User
Dołączył: Tue, 13 December 2016
Skąd: Radom





2JZ VVTi Single Turbo. Silnik chodzi mega nierówno, mocno kopci na czarno. Świece po chwili czarne i bez trzymania lekkiego uchylenia przepustnicy auto gaśnie.
Po lekkim myciu motoru, a właściwie to bardziej ochlapaniu (cewki zabezpieczone) przez chwilę było ok, a zaraz potem zaczęły się właśnie w/w jajca. Świeczki wymienione na nowe, odpinanie cewek powoduje zmianę na gorsze. W logach nic ciekawego nie znalazłem, w oscyloskopie też ok. Czujniki w porządku. Synchronizacja wałka też śmiga.
https://www.youtube.com/watch?v=fHUUeQR-RCY tak to wygląda. Jakieś sugestie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damian146ti
post Thu, 30 May 2019 - 22:51
Post #4234


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2008





CYTAT(Overrun @ Tue, 28 May 2019 - 10:29) *
Czy ktoś testował umieszczenie EMU (srebrne - pierwsze) w ori miejscu DME w E36, czy nie będzie mu za ciepło? Cewki pasywne ori M50, turbo na dole więc temperatura nie będzie dużo wyższa smile.gif.


U mnie już 3 lata tam jeździ. Za gorąco mu nie będzie.


--------------------
R4
V4
V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 30 May 2019 - 23:54
Post #4235


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(Dabrowsky94 @ Thu, 30 May 2019 - 22:51) *
2JZ VVTi Single Turbo. Silnik chodzi mega nierówno, mocno kopci na czarno. Świece po chwili czarne i bez trzymania lekkiego uchylenia przepustnicy auto gaśnie.
Po lekkim myciu motoru, a właściwie to bardziej ochlapaniu (cewki zabezpieczone) przez chwilę było ok, a zaraz potem zaczęły się właśnie w/w jajca. Świeczki wymienione na nowe, odpinanie cewek powoduje zmianę na gorsze. W logach nic ciekawego nie znalazłem, w oscyloskopie też ok. Czujniki w porządku. Synchronizacja wałka też śmiga.
https://www.youtube.com/watch?v=fHUUeQR-RCY tak to wygląda. Jakieś sugestie?


Loga wrzuć


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dabrowsky94
post Fri, 31 May 2019 - 20:08
Post #4236


Frequent User
Dołączył: Tue, 13 December 2016
Skąd: Radom





https://drive.google.com/open?id=1E2CL9mUBa...q5ymfZvtDURpsHa

Coś mi się wczoraj nie zapisało. Z dzisiaj. Świeczki przeczyszczone i tak to wygląda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dabrowsky94
post Sat, 01 Jun 2019 - 12:09
Post #4237


Frequent User
Dołączył: Tue, 13 December 2016
Skąd: Radom





Jednak coś tam dojrzałem, diagnostykę lepiej jednak robić na w miarę trzeźwym umyśle... wink.gif
Nie znam auta ogólnie, bo wyszedł problem i właściciel poprosił o zerknięcie, ale zauważyłem, że uchylenie przepustnicy na wolnych obrotach wynosi ok. 24 procent. Zwykła mechaniczna przepustnica. Wtedy VE oscylowało w granicach 80. Podniosłem nieco napięcie min. dla TPSa i przy 0% VE spadło na 43-45 i auto znacznie lepiej pracuje. Ale to nadal nie jest to. EMU podmienione na drugie żeby wykluczyć usterkę MAP Sensora. No i znalezliśmy małą dziurkę w listwie wtryskowej, aczkolwiek ciśnienie utrzymywało się na w miarę stałym poziomie.
Prosiłbym żeby ktoś zerknął w te logi, auto na jutro potrzebne. biggrin.gif
https://drive.google.com/open?id=1aFKuzAvC8...WV737u2rB2B15gL
Tutaj drugi, po podmiance EMU i zwiekszeniu Vmin w TPS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Mon, 10 Jun 2019 - 19:03
Post #4238


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





A lambde to to ma biggrin.gif ?


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 10 Jun 2019 - 21:37
Post #4239


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Miało pewnie wkręconą w dp u tunera jedynie. biggrin.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dabrowsky94
post Tue, 11 Jun 2019 - 22:47
Post #4240


Frequent User
Dołączył: Tue, 13 December 2016
Skąd: Radom





Wygląd spalin i świec mówił wystarczająco na temat AFR. tongue.gif Sonda, zgadza się, wkręcona na czas strojenia. Darowałem sobie wkręcanie swojej, bo szkoda było jej krzywdę robić.
Po podniesieniu Vmin na TPSie było lepiej. Wymiana świec na "zwykłe" BKR8E załatwiła temat. Irydy się wysrały.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 210 211 212 213 214 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 03:25