Shoutbox 0 nowych PW 


328 Stron V  « < 219 220 221 222 223 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
andrzejbadgirl
post Tue, 02 Apr 2019 - 23:08
Post #4401


Super User
Dołączył: Sun, 10 February 2008





CYTAT(Joker @ Tue, 02 Apr 2019 - 20:54) *
Ja miałem 3 komplety w łącznie (W F10 i M3 E92) - lubię tę oponę, może temu że ją znałem dobrze i zostawiała namiastkę komfortu, choć nie pływała. Na morką nawierzchnię kozak.


To co wyżej pisałem - P Zero jeżeli jest w podobnej cenie.



Tak szczerze to tez mam aktualnie pzero na m5 e39 i potwierdzam ze na mokrym super. Ma tylko za miekke scianki boczne imho. Zapytalem bo jednak sa to juz wiekowe opony i pewnie cos lepszego sie znajdzie tez ale cena jesc dosc atrakcyjna za 245/45/18 ii 285/35/18. Mysle tez nad semi slikami bo plan jest, ze auto noe zobaczy wody;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 02 Apr 2019 - 23:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
JM63
post Tue, 02 Apr 2019 - 23:19
Post #4402


User
Dołączył: Sat, 12 January 2013





Poważnie te Extreme VR2 aż tak kleją? Widziałem gdzieś porównanie tego Nankang'a do Direzzy i czasy były niemal identyczne. Przy okazji- jak z masą tej opony? Miałem kiedyś VR1 225/45/17 i ważyła 11,5kg! (czyli jakieś 2-2,5kg więcej od np Eagle F1 2 w tym wymiarze)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 02 Apr 2019 - 23:50
Post #4403


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(dam92 @ Tue, 02 Apr 2019 - 21:59) *
Vredestein 100zł na sztuce około więcej, p zero zwykle nie żadne Nero GT? Bo na Nero GT jeździłem i nie wspominam zbyt dobrze.


Zwykłe.

@andrzejbadgirl

No do sportu mocno to PS2 albo PSS (ponoć PS4 też ok ale nie jeździłem i budżet chyba spory) albo CSC6 - tu ścianki twarde są wink.gif P Zero to taki kompromis. Miałem też na M-ce Dunlopy (niestety nie pamiętam jakie) to ścianka twarda jak beton, chlastanie aż miło smile.gif

Wszystko zależy do czego ma być konkretnie użyte auto.

EDIT:

245/45 18" ? ohmy.gif Takiego balona masz? To każda będzie "miękka".... Jaka seria idzie w M5 E39 bo to chyba jedyny model o którym za wiele nie wiem z ///M ?

EDIT2: Już widzę...245/40 przód....to by wyjaśniało "pływanie" na Twoich 245/45....P Zero na 245/40 o niebo lepiej by się spisywało - i jest naprawdę przewidywalne. Jest jeszcze jeden atut - przy dobrze dobranym rozmiarze ładnie "układa" się na feldze (wizualnie)...np. CSC 5 przy tym samym rozmiarze jest szersza i wygląda jak balon ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 03 Apr 2019 - 06:20
Post #4404


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT(JM63 @ Tue, 02 Apr 2019 - 23:19) *
Poważnie te Extreme VR2 aż tak kleją? Widziałem gdzieś porównanie tego Nankang'a do Direzzy i czasy były niemal identyczne. Przy okazji- jak z masą tej opony? Miałem kiedyś VR1 225/45/17 i ważyła 11,5kg! (czyli jakieś 2-2,5kg więcej od np Eagle F1 2 w tym wymiarze)

Vr1 to deszczówka. Co do masy to większość semi tańszych ( czyli wszystko poza trofeów r , sport cup , itp) waży blisko dwa kg więcej niż opona uhp na miękkich bokach. Wynika to z konstrukcji opony czyli więcej gumy na boki i więcej wzmocnień że stali. Która waży. W tych najdroższych wzmocnienia są z kewlarem i stąd ważą podobnie do opon cywilnych.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejbadgirl
post Wed, 03 Apr 2019 - 07:32
Post #4405


Super User
Dołączył: Sun, 10 February 2008





CYTAT(Joker @ Tue, 02 Apr 2019 - 23:50) *
Zwykłe.

@andrzejbadgirl

No do sportu mocno to PS2 albo PSS (ponoć PS4 też ok ale nie jeździłem i budżet chyba spory) albo CSC6 - tu ścianki twarde są wink.gif P Zero to taki kompromis. Miałem też na M-ce Dunlopy (niestety nie pamiętam jakie) to ścianka twarda jak beton, chlastanie aż miło smile.gif

Wszystko zależy do czego ma być konkretnie użyte auto.

EDIT:

245/45 18" ? ohmy.gif Takiego balona masz? To każda będzie "miękka".... Jaka seria idzie w M5 E39 bo to chyba jedyny model o którym za wiele nie wiem z ///M ?

EDIT2: Już widzę...245/40 przód....to by wyjaśniało "pływanie" na Twoich 245/45....P Zero na 245/40 o niebo lepiej by się spisywało - i jest naprawdę przewidywalne. Jest jeszcze jeden atut - przy dobrze dobranym rozmiarze ładnie "układa" się na feldze (wizualnie)...np. CSC 5 przy tym samym rozmiarze jest szersza i wygląda jak balon ...



w M5 mam 245/40/18 i 275/35/18 czyli fabryka i są to PZERO. Teraz mówie o drugim aucie które ma 245/45/18 na przodzie, 40 mogę wrzucić ale auto pójdzie trochę w dół a ground clearence już jest słaby i tak.

cena PZERO jest super bo za 485 PLN mamy 245/40/18 lub za 550PLN 245/45/18, 738PLN trzeba dać za 285/35/18.

pytanie tylko czy nie iść w jakieś extreme czy coś. auto jest uliczne, toru szybko nie zobaczy, po ulicy jezdze spokojnie w sumie ale czasem na jakims odludziu z zakretami lubie docisnac. deszcz nie jest przewidywany a jak zlapie to mozna zwolnic...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 03 Apr 2019 - 08:50
Post #4406


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Extremely w cywilnym aucie to taki średni pomysl


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomaso_2017
post Wed, 03 Apr 2019 - 20:39
Post #4407


Rookie
Dołączył: Tue, 14 November 2017





CYTAT(dam92 @ Tue, 02 Apr 2019 - 21:59) *
Vredestein 100zł na sztuce około więcej, p zero zwykle nie żadne Nero GT? Bo na Nero GT jeździłem i nie wspominam zbyt dobrze.


dry.gif coś gdzieś chyba źle sprawdzasz, bo widzę Vredy w tym Twoim rozmiarze za 430 zł, a to chyba dobra cena ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scoobany111
post Wed, 03 Apr 2019 - 22:27
Post #4408


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 February 2013
Skąd: Błonie





Extreme okrutnie hałasują...jak załozylem je u siebie na dojazd na Silesie to myslalem ze cos sie popsulo..Ale za to kleja bajecznie zwlaszcza w takim budzecie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Wed, 03 Apr 2019 - 23:42
Post #4409


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Sprawdzał ktoś REALNY rozmiar Extreme VR1 255/35/18 i 265/35/18 ? Bo generalnie 265 mi się nie mieści "luźno" irytująco trze a brakuje niewiele. Alternatywą było by 245/40/18 ale boję się, że będą jednak za wysokie bo różnica jest duża. 235/40/18 po 265/35/18 wydaję się być "biedne" ale znów przy dobrym ustawieniu zawiasu nie ogarną na miasto/kreskę trakcji? Bo 265 na pochyleniu (negatyw od obniżenia, teraz się go pozbywam) robiło mega robotę...


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejbadgirl
post Thu, 04 Apr 2019 - 13:42
Post #4410


Super User
Dołączył: Sun, 10 February 2008





mam pewne problemy z rozmiarowka p zero. co sadzicie na temat hankook k117 k120 czy k125 oraz federal RS-RR ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 04 Apr 2019 - 15:35
Post #4411


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Jak hankook to k127
http://colesa.ru/test/60047
http://colesa.ru/test/60228


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudek-91
post Sun, 07 Apr 2019 - 11:04
Post #4412


User
Dołączył: Sat, 11 February 2017





Panowie szukam jakiegoś fajnego semi na suchy asfalt w dobrej kasie w rozmiarze 265/40/18
Co polecacie na dzień dzisiejszy? Auto awd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Sun, 07 Apr 2019 - 17:30
Post #4413


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Co lepiej w rozmiarze 245/40/18. Michelin Super Sport czy Pilot Sport 4? Niewielka różnica w cenie, może ktoś ma wiedzę? Auto to EvoX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 07 Apr 2019 - 17:46
Post #4414


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Ps4 bardziej miękka i zdecydowanie lepsza na mokrym. Na suchym na torze może pss być lepszy.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Sun, 07 Apr 2019 - 18:10
Post #4415


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Dzięki, w sumie to auto do ulicznych uciech, więc bez szans na jakieś dogrzewanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Sun, 07 Apr 2019 - 23:38
Post #4416


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Co polecacie z opon z homologacją do Clio Sport 3, rozmiar 215/45R17? Mam PSC2, ale chyba zbyt kompromisowa i cywilna opona na tor. Myślałem o Extreme VR2. Jaka mieszanka przód/tył na Poznań?


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greenhorn
post Mon, 08 Apr 2019 - 13:33
Post #4417


Super User
Dołączył: Sat, 21 June 2003





Extreme VR2 R9 w rozmiarze 265/35/18 ważą 12,6 kg sztuka.
Dla porównania R888 w rozmiarze 245/40/18 to 11,8 kg
Cup 2 245/40/18 to 10,1 kg
Wyścigowy slick Yoko 640/18/240 to 8,4 kg.

VR2 kleją naprawdę dobrze, ale po jednej szybkiej sesji w Poznaniu, bez orania, bez przegrzewania, małe fragmenty bieżnika na zewnętrznej krawędzi zaczęły się odklejać.
Jak znajdę chwilę, to wrzucę zdjęcia.

Na R9 z kartingową szykaną, w temp 5 C i masą błędów wyszło 1:50.12. Czas musiałem liczyć z nagrania, bo wizyta była na tyle luźna, że nawet racechrono nie uruchomiłem.



PB na wąskim twardym slicku Yokohamy (640/18/240) to 1:47.15
Na moje oko w optymalnych warunkach może 1:47 wysokie by się udało zrobić.

Krótko:

Jak już się nagrzeje, przyczepność bardzo na plus
Trwałość pozostaje pod znakiem zapytania
Zimna opona jest bardzo twarda i mocno się ślizga - w Modlinie nie udało mi się jej zagrzać do temperatury roboczej.
Są kłopoty z wyważeniem koła na VR2, ale problem wymaga dalszej weryfikacji - nie jestem w 100% pewien, czy to tylko opony.

Z tą ceną, z dojazdem na kołach na tor jest to dosyć ciekawa propozycja.
Z przeznaczeniem na drogę istnieją zdecydowanie lepsze opcje.


--------------------
7:39,9
2:35,8
1:37,9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 08 Apr 2019 - 14:18
Post #4418


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Ja na poznaniu rekordy robiłem na R7, robię 1-2 kółka na czas i chłodzenie auta, jak jest nadal miejsce na torze i brak maruderów, to znowu 1-2 kółka ogniem. Tak mi wychodzi najsensowniej dla opon, hamulców, silnika.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greenhorn
post Mon, 08 Apr 2019 - 19:41
Post #4419


Super User
Dołączył: Sat, 21 June 2003





U mnie najlepiej sprawdza się odstawienie auta na 10 min po zwykłej sesji, a później wyjazd i 2 szybkie kółka. Wierzch opony lekko stygnie, a reszta parametrów nie wypada z optimum. Tylko do tego najlepiej żeby open track był.


--------------------
7:39,9
2:35,8
1:37,9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 08 Apr 2019 - 21:27
Post #4420


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Dzięki Panowie za podpowiedzi!

jackkpl, czyli R7 w trzecim kółku już zaczynają płynąć, trzeba odpuścić?



--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

328 Stron V  « < 219 220 221 222 223 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 04:43