Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Dobrze klejace opony na codzien i na tor |
Tue, 02 Apr 2019 - 23:08
Post
#4401
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 |
Ja miałem 3 komplety w łącznie (W F10 i M3 E92) - lubię tę oponę, może temu że ją znałem dobrze i zostawiała namiastkę komfortu, choć nie pływała. Na morką nawierzchnię kozak. To co wyżej pisałem - P Zero jeżeli jest w podobnej cenie. Tak szczerze to tez mam aktualnie pzero na m5 e39 i potwierdzam ze na mokrym super. Ma tylko za miekke scianki boczne imho. Zapytalem bo jednak sa to juz wiekowe opony i pewnie cos lepszego sie znajdzie tez ale cena jesc dosc atrakcyjna za 245/45/18 ii 285/35/18. Mysle tez nad semi slikami bo plan jest, ze auto noe zobaczy wody;) |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 02 Apr 2019 - 23:08
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 02 Apr 2019 - 23:19
Post
#4402
|
|
User Dołączył: Sat, 12 January 2013 |
Poważnie te Extreme VR2 aż tak kleją? Widziałem gdzieś porównanie tego Nankang'a do Direzzy i czasy były niemal identyczne. Przy okazji- jak z masą tej opony? Miałem kiedyś VR1 225/45/17 i ważyła 11,5kg! (czyli jakieś 2-2,5kg więcej od np Eagle F1 2 w tym wymiarze)
|
|
|
Tue, 02 Apr 2019 - 23:50
Post
#4403
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Vredestein 100zł na sztuce około więcej, p zero zwykle nie żadne Nero GT? Bo na Nero GT jeździłem i nie wspominam zbyt dobrze. Zwykłe. @andrzejbadgirl No do sportu mocno to PS2 albo PSS (ponoć PS4 też ok ale nie jeździłem i budżet chyba spory) albo CSC6 - tu ścianki twarde są P Zero to taki kompromis. Miałem też na M-ce Dunlopy (niestety nie pamiętam jakie) to ścianka twarda jak beton, chlastanie aż miło Wszystko zależy do czego ma być konkretnie użyte auto. EDIT: 245/45 18" ? Takiego balona masz? To każda będzie "miękka".... Jaka seria idzie w M5 E39 bo to chyba jedyny model o którym za wiele nie wiem z ///M ? EDIT2: Już widzę...245/40 przód....to by wyjaśniało "pływanie" na Twoich 245/45....P Zero na 245/40 o niebo lepiej by się spisywało - i jest naprawdę przewidywalne. Jest jeszcze jeden atut - przy dobrze dobranym rozmiarze ładnie "układa" się na feldze (wizualnie)...np. CSC 5 przy tym samym rozmiarze jest szersza i wygląda jak balon ... |
|
|
Wed, 03 Apr 2019 - 06:20
Post
#4404
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Poważnie te Extreme VR2 aż tak kleją? Widziałem gdzieś porównanie tego Nankang'a do Direzzy i czasy były niemal identyczne. Przy okazji- jak z masą tej opony? Miałem kiedyś VR1 225/45/17 i ważyła 11,5kg! (czyli jakieś 2-2,5kg więcej od np Eagle F1 2 w tym wymiarze) Vr1 to deszczówka. Co do masy to większość semi tańszych ( czyli wszystko poza trofeów r , sport cup , itp) waży blisko dwa kg więcej niż opona uhp na miękkich bokach. Wynika to z konstrukcji opony czyli więcej gumy na boki i więcej wzmocnień że stali. Która waży. W tych najdroższych wzmocnienia są z kewlarem i stąd ważą podobnie do opon cywilnych. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wed, 03 Apr 2019 - 07:32
Post
#4405
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 |
Zwykłe. @andrzejbadgirl No do sportu mocno to PS2 albo PSS (ponoć PS4 też ok ale nie jeździłem i budżet chyba spory) albo CSC6 - tu ścianki twarde są P Zero to taki kompromis. Miałem też na M-ce Dunlopy (niestety nie pamiętam jakie) to ścianka twarda jak beton, chlastanie aż miło Wszystko zależy do czego ma być konkretnie użyte auto. EDIT: 245/45 18" ? Takiego balona masz? To każda będzie "miękka".... Jaka seria idzie w M5 E39 bo to chyba jedyny model o którym za wiele nie wiem z ///M ? EDIT2: Już widzę...245/40 przód....to by wyjaśniało "pływanie" na Twoich 245/45....P Zero na 245/40 o niebo lepiej by się spisywało - i jest naprawdę przewidywalne. Jest jeszcze jeden atut - przy dobrze dobranym rozmiarze ładnie "układa" się na feldze (wizualnie)...np. CSC 5 przy tym samym rozmiarze jest szersza i wygląda jak balon ... w M5 mam 245/40/18 i 275/35/18 czyli fabryka i są to PZERO. Teraz mówie o drugim aucie które ma 245/45/18 na przodzie, 40 mogę wrzucić ale auto pójdzie trochę w dół a ground clearence już jest słaby i tak. cena PZERO jest super bo za 485 PLN mamy 245/40/18 lub za 550PLN 245/45/18, 738PLN trzeba dać za 285/35/18. pytanie tylko czy nie iść w jakieś extreme czy coś. auto jest uliczne, toru szybko nie zobaczy, po ulicy jezdze spokojnie w sumie ale czasem na jakims odludziu z zakretami lubie docisnac. deszcz nie jest przewidywany a jak zlapie to mozna zwolnic... |
|
|
Wed, 03 Apr 2019 - 08:50
Post
#4406
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Extremely w cywilnym aucie to taki średni pomysl
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wed, 03 Apr 2019 - 20:39
Post
#4407
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 14 November 2017 |
|
|
|
Wed, 03 Apr 2019 - 22:27
Post
#4408
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 February 2013 Skąd: Błonie |
Extreme okrutnie hałasują...jak załozylem je u siebie na dojazd na Silesie to myslalem ze cos sie popsulo..Ale za to kleja bajecznie zwlaszcza w takim budzecie...
|
|
|
Wed, 03 Apr 2019 - 23:42
Post
#4409
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Sprawdzał ktoś REALNY rozmiar Extreme VR1 255/35/18 i 265/35/18 ? Bo generalnie 265 mi się nie mieści "luźno" irytująco trze a brakuje niewiele. Alternatywą było by 245/40/18 ale boję się, że będą jednak za wysokie bo różnica jest duża. 235/40/18 po 265/35/18 wydaję się być "biedne" ale znów przy dobrym ustawieniu zawiasu nie ogarną na miasto/kreskę trakcji? Bo 265 na pochyleniu (negatyw od obniżenia, teraz się go pozbywam) robiło mega robotę...
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Thu, 04 Apr 2019 - 13:42
Post
#4410
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 |
mam pewne problemy z rozmiarowka p zero. co sadzicie na temat hankook k117 k120 czy k125 oraz federal RS-RR ?
|
|
|
Thu, 04 Apr 2019 - 15:35
Post
#4411
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 07 Apr 2019 - 11:04
Post
#4412
|
|
User Dołączył: Sat, 11 February 2017 |
Panowie szukam jakiegoś fajnego semi na suchy asfalt w dobrej kasie w rozmiarze 265/40/18
Co polecacie na dzień dzisiejszy? Auto awd |
|
|
Sun, 07 Apr 2019 - 17:30
Post
#4413
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi |
Co lepiej w rozmiarze 245/40/18. Michelin Super Sport czy Pilot Sport 4? Niewielka różnica w cenie, może ktoś ma wiedzę? Auto to EvoX
|
|
|
Sun, 07 Apr 2019 - 17:46
Post
#4414
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Ps4 bardziej miękka i zdecydowanie lepsza na mokrym. Na suchym na torze może pss być lepszy.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 07 Apr 2019 - 18:10
Post
#4415
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi |
Dzięki, w sumie to auto do ulicznych uciech, więc bez szans na jakieś dogrzewanie.
|
|
|
Sun, 07 Apr 2019 - 23:38
Post
#4416
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
Co polecacie z opon z homologacją do Clio Sport 3, rozmiar 215/45R17? Mam PSC2, ale chyba zbyt kompromisowa i cywilna opona na tor. Myślałem o Extreme VR2. Jaka mieszanka przód/tył na Poznań?
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
Mon, 08 Apr 2019 - 13:33
Post
#4417
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 |
Extreme VR2 R9 w rozmiarze 265/35/18 ważą 12,6 kg sztuka.
Dla porównania R888 w rozmiarze 245/40/18 to 11,8 kg Cup 2 245/40/18 to 10,1 kg Wyścigowy slick Yoko 640/18/240 to 8,4 kg. VR2 kleją naprawdę dobrze, ale po jednej szybkiej sesji w Poznaniu, bez orania, bez przegrzewania, małe fragmenty bieżnika na zewnętrznej krawędzi zaczęły się odklejać. Jak znajdę chwilę, to wrzucę zdjęcia. Na R9 z kartingową szykaną, w temp 5 C i masą błędów wyszło 1:50.12. Czas musiałem liczyć z nagrania, bo wizyta była na tyle luźna, że nawet racechrono nie uruchomiłem. PB na wąskim twardym slicku Yokohamy (640/18/240) to 1:47.15 Na moje oko w optymalnych warunkach może 1:47 wysokie by się udało zrobić. Krótko: Jak już się nagrzeje, przyczepność bardzo na plus Trwałość pozostaje pod znakiem zapytania Zimna opona jest bardzo twarda i mocno się ślizga - w Modlinie nie udało mi się jej zagrzać do temperatury roboczej. Są kłopoty z wyważeniem koła na VR2, ale problem wymaga dalszej weryfikacji - nie jestem w 100% pewien, czy to tylko opony. Z tą ceną, z dojazdem na kołach na tor jest to dosyć ciekawa propozycja. Z przeznaczeniem na drogę istnieją zdecydowanie lepsze opcje. -------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
Mon, 08 Apr 2019 - 14:18
Post
#4418
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Ja na poznaniu rekordy robiłem na R7, robię 1-2 kółka na czas i chłodzenie auta, jak jest nadal miejsce na torze i brak maruderów, to znowu 1-2 kółka ogniem. Tak mi wychodzi najsensowniej dla opon, hamulców, silnika.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 08 Apr 2019 - 19:41
Post
#4419
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 |
U mnie najlepiej sprawdza się odstawienie auta na 10 min po zwykłej sesji, a później wyjazd i 2 szybkie kółka. Wierzch opony lekko stygnie, a reszta parametrów nie wypada z optimum. Tylko do tego najlepiej żeby open track był.
-------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
Mon, 08 Apr 2019 - 21:27
Post
#4420
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
Dzięki Panowie za podpowiedzi!
jackkpl, czyli R7 w trzecim kółku już zaczynają płynąć, trzeba odpuścić? -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 04:43 |