Szybkie RWD na zakręty |
Szybkie RWD na zakręty |
Fri, 08 Mar 2019 - 20:52
Post
#61
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 03 June 2009 |
Wydaje mi się, że zostałem lekko niezrozumiany, szukam samochodu torowego, który będzie mógł się poruszać po ulicach, a nie samochodu ulicznego, który można przystosować do jazdy po torze - różnica może i niewielka, ale dla mnie ważna Tak stawiając sprawę to żadne wymienione w temacie auto nie spełnia wymagań, może gt3 |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 08 Mar 2019 - 20:52
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 08 Mar 2019 - 23:46
Post
#62
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki |
Lotus, Alfa 4c i trochę Alpine (choć on nie jest tak bezkmpromisowy). No i GT3.
|
|
|
Sun, 10 Mar 2019 - 10:26
Post
#63
|
|
User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa |
-------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
Sun, 10 Mar 2019 - 11:30
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 |
Wydaje mi się, że zostałem lekko niezrozumiany, szukam samochodu torowego, który będzie mógł się poruszać po ulicach, a nie samochodu ulicznego, który można przystosować do jazdy po torze - różnica może i niewielka, ale dla mnie ważna i dlatego M2 mi nie leży już na starcie. Fakt umieszczenia na tej liście MX-5 wynika tylko z tego, że auto jest jak na dzisiejsze czasy mega lekkie i jestem ciekaw czy na dobrym zawiasie i semislicku byłoby w stanie poganiać za mustangami. Miałem Zetkę, chce coś innego - co zapewnia inny zestaw wrażeń. -Ariel Atom -KTM X-BOW tylko trzeba budżet naciągnąć -------------------- R4
V4 V8 |
|
|
Sun, 10 Mar 2019 - 23:10
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa |
Atom czy X-Bow to już za dużo, nawet Lotus ma radio i klimę, w środku jest w miarę wygodnie, da się tym zrobić długą trasę, a w tych 2 sobie tego nie wyobrażam jak zacznie padać.
Weekend to trzeba było coś podziałać, obejrzałem według swojej listy 2 auta, które mnie najmocniej kręcą czyli Exige i Corvette. Exige po solidnym strzale czołowym, ale ogólnie ładnie naprawiona, wymieniony cały przód, znaleźliśmy 2 połamane plastiki, jakieś dziwnie krótkie uszczelki, na siłę jest się do czego przyczepić, trzeba by rozebrać trochę ten przód, żeby zobaczyć czy w środku nie ma jakiejś mielonki posklejanej taśmą. Ogólnie auto wygląda jak nowe, kolor i wygląd robią ogromne wrażenie, można się zakochać bez problemu, odebrało mi rozum jak zobaczyłem, bardzo ciężko się wsiada jak ktoś napisał, ale to kwestia treningu. Na ogromny plus przemawia to, że komplet najlepszych znanych mi semi-slicków kosztuje do niego 2.5k... na minus to, że jak połamię ten przód w 1 kawałku to będę lekko 20-30tyś do tyłu, ale nie kupuję też tego auta, żeby go rozbić. Silnik nieimponujący, ale fajnie brzmi, za to buda, zawieszenie, różne nawiewy jak to jest pomyślane majstersztyk. Corvette oglądałem w niedzielę, zupełnie inny świat. Po bardzo lekkim strzale, przyzwoicie zrobiona - znów jest się niestety do czego przyczepić. Nie było możliwości zobaczenia auta od spodu. Większy przebieg i widać już zużycie, auto ma kilka drobnych wad lakieru (rysy przetarcia pęknięcia), opony śmietnik, felgi do odświeżenia (ale w Lotku też nie idealne), będzie wymagać trochę pracy, ale auto warte uwagi. Chyba największe wrażenie robi silnik, niesamowicie pięknie gra i naprawdę 620 niuta robi wrażenie na prostych, naprawdę fajne wyposażenie - znacznie więcej niż potrzebuję, auto też dosyć praktyczne, może nie zimowe, ale w sezonie spokojnie na daily. Amerykańska jakość wykonania nie zachwyca jeszcze bardziej niż brytyjska. Nie ma aż takiego dramatu z oponami, ale wciąż 2-3x drożej niż w Lotusie, ogólnie koszta będę wyższe pomijając ewentualne dzwony. Nie zamknąłem negocjacji, ale będzie raczej nieco tańsza od Lotusa, nie na tyle, żeby miało to znaczenie, bo spalę to na przygotowanie do sezonu. O dziwo według suchych danych auta powinny być równie szybkie: http://www.zeperfs.com/en/duel4078-4701.htm na szybkich torach będzie wygrywać Vetta, na wolnych Exige, nie bardzo rozumiem z czego to wynika? Lotus zrobił na mnie większe wrażenie, powinien też lepiej trzymać wartość (ale będzie też trudniej zbywalny), jednak tak małej różnicy w osiągach nie wiem czy jest sens robić te wygibasy przy każdym wsiadaniu/wysiadaniu. Właściwie to nawet nie czuję już potrzeby sprawdzania M2 czy Caymana, te 2 w pełni spełniają już moje oczekiwania, choć Porsche pewnie będzie przynajmniej dobrze wykonane w porównaniu do tych. -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 09:47
Post
#66
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
na szybkich torach będzie wygrywać Vetta, na wolnych Exige, nie bardzo rozumiem z czego to wynika? To jest tak oczywiste, że aż nie mam pomysłu jak to tłumaczyć. Przemyśl - jaką przewagę ma Corvette nad Exige, i gdzie można ją wykorzystać - bo raczej nie na ciasnym torze, gdzie więcej się hamuje niż przyspiesza... Dla mnie Cayman to kompromis między tymi dwoma. Auta są niesamowicie różne - ja na pewno jestem bliżej Lotusa - sam musisz sobie odpowiedzieć, czy wolisz brutalną moc, czy precyzję prowadzenia. Względny komfort - czy pełen hardcore. Wybór nie jest łatwy, dlatego wciąż polecam kompromisowe Porsche. |
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 10:06
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa |
To jest tak oczywiste, że aż nie mam pomysłu jak to tłumaczyć. Przemyśl - jaką przewagę ma Corvette nad Exige, i gdzie można ją wykorzystać - bo raczej nie na ciasnym torze, gdzie więcej się hamuje niż przyspiesza... Źle zadałem pytanie, nie rozumiem dlaczego Vette potrafi być szybsza gdziekolwiek poza prostym odcinkiem drogi, przecież ma lekko 400 kilo kary i marne 116 koni ekstra, podłoga nie wygląda nawet w połowie tak dobrze, docisk aero przodu i tyłu też. To akurat, że niska masa jest lepsza w zakrętach to wiem, ale do 200 czy na przysłowiowej ćwiartce różnica jest pomijalna wręcz, więc skąd się bierze na torze? Caymana mam na miejscu w Warszawie co prawda poza budżetem, ale pojadę zobaczyć. Exige i Corvette są niewiele wolniejsze od GT4, a GTSa będą już lekko zjadać. -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 10:27
Post
#68
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
czasami auto z rozkladem masy 50x50 daje lepsze efekty niz z rozkladem masy lotusa 62x38
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 14:18
Post
#69
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
czasami auto z rozkladem masy 50x50 daje lepsze efekty niz z rozkladem masy lotusa 62x38 a czasami nie -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 14:31
Post
#70
|
|
Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
Przecież rozkład masy to jeden z kluczowych elementów układanki do auta które ma się dobrze prowadzić!
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 14:38
Post
#71
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 December 2005 Skąd: Kraków |
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 15:02
Post
#72
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 Skąd: Kraków |
niedawno na Poznaniu, prawie seryjna MX5 NC 160KM zrobiła 1:51
(opona Extreme z tego co kojarze) -------------------- MX-5 - track
E55 AMG - daily |
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 15:26
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
Przecież rozkład masy to jeden z kluczowych elementów układanki do auta które ma się dobrze prowadzić! a czy ja napisałem że nie? skąd w ogóle przekonanie że 50:50 jest idealne? ja rozumiem że w przedniosilnikowych autach próbuje się przenieść masę na tylną oś inżynierowie lotusa/porsche/ferrari/mclarena itp są debilami nie robiąc 50/50? -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 15:46
Post
#74
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
W punkt.
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 16:23
Post
#75
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
niedawno na Poznaniu, prawie seryjna MX5 NC 160KM zrobiła 1:51 (opona Extreme z tego co kojarze) to chyba było 1,54 - co nie zmienia że to ekstra czas -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 16:54
Post
#76
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 Skąd: Kraków |
to chyba było 1,54 - co nie zmienia że to ekstra czas 1:51 !!! -------------------- MX-5 - track
E55 AMG - daily |
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 18:10
Post
#77
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 |
1:51 !!! https://www.youtube.com/watch?v=RWf1Jt9U4x4...eF1ygZZFhAJUjvg z tego co pamiętam oficjalnie było 1,5244 chyba - mega czas zresztą -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 18:12
Post
#78
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
50/50 to mit
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Mon, 11 Mar 2019 - 22:39
Post
#79
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa |
Po tym filmiku widać, że pomysł z Miatą na dobrym zawiasie i oponie wcale nie był taki zły.
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
Tue, 12 Mar 2019 - 06:27
Post
#80
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
no tak. ale dochodza tutaj jeszcze umiejetnosci. to jest najszybszy kierownik z ekipy 50 aut. wiec no to 1/50 potrafi wycisnac tyle z auta a reszta meczy sie w czasach 2minuty,.
http://mc2018.nickesh.pl/ranking/race-results/5 ten sam kieorwnik w caymanie pewnie by krecil 1m45s. chodzi o to by wybrac najszybsza baze dla siebie, a nie patrzec ze Kubica w naszym aucie to by klepnal na poznaniu 1m40s. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 17:32 |