Mazda 6Speed '07 2.3T, 430KM/595Nm |
Mazda 6Speed '07 2.3T, 430KM/595Nm |
Thu, 07 Feb 2019 - 13:48
Post
#141
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
|
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 07 Feb 2019 - 13:48
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 07 Feb 2019 - 14:07
Post
#142
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 |
W korku spustowym się robi otwór i gwintuje + 1 Kupujesz korek na klucz nie na imbus z gwintem spustu w Twojej misce i w nim wiercisz i gwintujesz otwór -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) >647KM & 669Nm + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Thu, 07 Feb 2019 - 15:57
Post
#143
|
|
User Dołączył: Thu, 23 June 2016 Skąd: Gdańsk |
Pamietam jak miales naprawdę fajna Megane- bardzo mi się podobala. Mazda niestety nie chce jechać, choć jest ciekawym autem. Powodzenia w składaniu.
-------------------- Był: Scenic F4R- prawie sport
Jest: Zafira Z20LET |
|
|
Thu, 07 Feb 2019 - 20:23
Post
#144
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
hehe, teraz nie ma wyjścia, pojechać musi
Fakt, w sumie można i przez korek.. pomyślę.. -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Thu, 07 Feb 2019 - 21:31
Post
#145
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
kurde ale jazdy, na Twoim przykładzie nauczyłem się dwóch rzeczy, 1.nie uturbiać wolnossaka, 2.nie kupować w ciemno niedokończonych projektów choćby nie wiem jaką miały historię.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Thu, 07 Feb 2019 - 23:03
Post
#146
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
+ 1 Kupujesz korek na klucz nie na imbus z gwintem spustu w Twojej misce i w nim wiercisz i gwintujesz otwór Ja wkładam czujnik zamiast korka spustowego . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Thu, 07 Feb 2019 - 23:56
Post
#147
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
kurde ale jazdy, na Twoim przykładzie nauczyłem się dwóch rzeczy, 1.nie uturbiać wolnossaka, 2.nie kupować w ciemno niedokończonych projektów choćby nie wiem jaką miały historię. LOL, przeciez MPS ma turbo w serii. @torek Zastanawiam sie czy w moim daily 6 MPS nie zrobić sobie dolotu i wydechu, bo i taj już cały zardzewiały i dziurę w nim mam ;0 czy dobrze pamiętam z forum MPS ze jak się zrobi większy wydech, to te turbinki male padają? Ktos tam kiedys pisal ze 3 mody mozna zrobic w miare bezpieczne, zeby nie bylo Disi bum bum -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Fri, 08 Feb 2019 - 04:53
Post
#148
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
|
|
|
Fri, 08 Feb 2019 - 08:43
Post
#149
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
Hehe, jakoś dużo perypetii nie było.. ot, oprócz tego, że wszystko trzeba było postawić na Emu
jackkpl mój czujnik jest za mały. musiał bym zrobić właśnie otwór w korku GodISmE K04 spokojnie znosi duży wydech. Ot, jak zrobisz przelot i DP, musisz też wymienić wkład pompy wysokiego ciśnienia. Wtedy z dolotem te 300+ będzie spokojnie. A co do bum bum.. heheh tu naprawdę ma wpływ tyle czynników.. że ciężko zakładać co może być powodem. Na pewno WOT na 4 czy 5biegu od 2k zdecydowanie przyspieszy takie zjawisko -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Fri, 08 Feb 2019 - 20:26
Post
#150
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
No to słabo bo 2.0tfsi można wotować zrobione na 350-420 z seryjnym silnikiem i to jeździ. W disi koniecznie intercooler bo ten tmic się grzeje strasznie.
|
|
|
Sat, 09 Feb 2019 - 10:44
Post
#151
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
wiesz co, to chodzi bardziej o przebieg momentu i napęd 4x4... tu masz przy mocy 300+ ponad 450Nm przy około 2900obr.. a korby są jakie są... :/
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Sat, 09 Feb 2019 - 10:46
Post
#152
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Ja bym czujnik walił w podstawkę. Jak jeszcze na warsztacie pracowałem przy furach do driftu to w każdym czujnik szedł tam i żaden motor się nie usmażył...
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Sat, 09 Feb 2019 - 13:24
Post
#153
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
Być może w tfsi bhz/cdla przy 350-360hp jest 450-480nm, ale już nie pamiętam od ilu obrotów. W s3/golfie r też jest 4x4. Czytałem, że niektórzy ładują po 400 koni w seryjny silnik i jest ok w sensie disi. Innym rozpadają się w po programie. Dziwny jest ta konstrukcja, ciekawe od czego to zależy.
|
|
|
Sat, 09 Feb 2019 - 17:00
Post
#154
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
Od napędu. Najczęściej wypadają korby w 6, bo jest AWD. W trójce jest przód napęd, o zdarzają się takie co to mają po 400KM bez kucia i jeżdżą.
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Sat, 09 Feb 2019 - 18:03
Post
#155
|
|
User Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Warszawa |
A co z miska jest nie tak? Teoretycznie w misce jest najcieplej, bo olej jest po odebraniu ciepla z calego silnika. Pytaniem jest czy chcesz znać temp oleju który smaruje silnik, czy tego który z niego wypada. Tak naprawdę w różnych zastosowaniach masz różną potrzebę - zazwyczaj jednak ten drugi jest istotniejszy, bo jak nie smarujesz silnika przegrzanym olejem to i ten w misce powinien być ok. |
|
|
Sat, 09 Feb 2019 - 19:11
Post
#156
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
No fakt.. ale np, podczas jazdy na torze, gdy wiadomo auto dostaje po dupce i patrząc na temp oleju, trzeba jakoś reagować, by jest za wysoka... To z którego miejsca dostanę szybciej info, że olej jest już na granicy.. z miski, czy z magistrali spod filtra?
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Tue, 12 Feb 2019 - 16:14
Post
#157
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
Mam jeszcze jedno pytanie, z kompletem ACT przyszło takie malutkie opakowanie z fioletowym smarem/klejem, czy orientujecie się do czego to jest? NIestety w instrukcji nie ma nic o tym czymś. na odwrocie jest tylko podana temp 2780 F..
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Tue, 12 Feb 2019 - 16:15
Post
#158
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
Smar do łożyska oporowego.
|
|
|
Tue, 12 Feb 2019 - 17:03
Post
#159
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
O ha.. dzięki .
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Tue, 12 Feb 2019 - 17:33
Post
#160
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Dlaczego musiałeś przejść na EMU?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 12:34 |