Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 251 252 253 254 255 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Fildo
post Sun, 04 Nov 2018 - 20:09
Post #5041


Rookie
Dołączył: Fri, 02 November 2018
Skąd: szczecin





w danych diagnostycznych orginalnego sterownika nie takiej informacji. Podczas jazdy kiedy to wystepuje czuc jak by skonczylo sie paliwo, robi sie taka jak by odcina. Samochód dalej jedzie ale nie ma sily wspiąć sie na wyższe obroty. przy braku zaplonu Afr by wzrósł ? a nie powinien zmaleć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Nov 2018 - 20:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
xxmatixx
post Mon, 05 Nov 2018 - 18:08
Post #5042


Rookie
Dołączył: Fri, 29 November 2013





Witam.
Panowie mam takie pytanie. Mam zainstalowanego det3 w silniku h22a7 w funkcji FI. Samochód wystrojony i wszystko śmiga jak trzeba. Mam jedynie pytanie jak podpiąć vteca za pomocą tranzystora tak aby był sterowany w zadanych obrotach. Poradzi ktoś coś??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Tue, 06 Nov 2018 - 13:30
Post #5043


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(xxmatixx @ Mon, 05 Nov 2018 - 18:08) *
Witam.
Panowie mam takie pytanie. Mam zainstalowanego det3 w silniku h22a7 w funkcji FI. Samochód wystrojony i wszystko śmiga jak trzeba. Mam jedynie pytanie jak podpiąć vteca za pomocą tranzystora tak aby był sterowany w zadanych obrotach. Poradzi ktoś coś??


Tak samo jak podpinasz tranzystor sterujący doładowaniem i sterujesz nim za pomocą mapy boostu.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xxmatixx
post Tue, 06 Nov 2018 - 21:58
Post #5044


Rookie
Dołączył: Fri, 29 November 2013





Dzięki kolego tak też myślałem żeby ogarnąć. Będę jutro podpinał i kombinował co i jak .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rekin528
post Sat, 10 Nov 2018 - 21:59
Post #5045


User
Dołączył: Thu, 17 May 2018
Skąd: Nederland/Gdańsk





BMW M50B25NV Turbo +DET3 FI,wszystko bylo wporzo,ale ostatnio pojawia sie efekt jakby zaplon odcinalo podczas jazdy niewazne jakie cisnienie i obroty,auto traci moc i dopiero po odpuszczeniu gazu jedzie,nie pojawia sie to przy jakims konkretnym obciazeniu,a przy roznych,w LOG'u nic nie znalazlem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DealMan
post Sun, 11 Nov 2018 - 13:58
Post #5046


Super User
Dołączył: Wed, 11 November 2015





CYTAT(rekin528 @ Sat, 10 Nov 2018 - 21:59) *
BMW M50B25NV Turbo +DET3 FI,wszystko bylo wporzo,ale ostatnio pojawia sie efekt jakby zaplon odcinalo podczas jazdy niewazne jakie cisnienie i obroty,auto traci moc i dopiero po odpuszczeniu gazu jedzie,nie pojawia sie to przy jakims konkretnym obciazeniu,a przy roznych,w LOG'u nic nie znalazlem.

A nie umiera ci pompa paliwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rekin528
post Mon, 12 Nov 2018 - 09:27
Post #5047


User
Dołączył: Thu, 17 May 2018
Skąd: Nederland/Gdańsk





AFR w normie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lampik
post Mon, 12 Nov 2018 - 13:45
Post #5048


User
Dołączył: Tue, 16 December 2014





może ktoś podpowiedzieć coś sensownego ...

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=147756
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Mon, 12 Nov 2018 - 21:22
Post #5049


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Jak chcesz żeby Ci ktoś poprawił mapę to oddaj na strojenie - raczej nie licz na to, że ktoś Ci w ramach pomocy wystroi auto przez internet.


--------------------
Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rekin528
post Mon, 12 Nov 2018 - 22:23
Post #5050


User
Dołączył: Thu, 17 May 2018
Skąd: Nederland/Gdańsk





1. sprawa:ludzi z Twoim podejsciem staram sie omijac
2.Auto bylo na strojeniu,ale ze wzgledu na problemy z WG nie zostalo wystrojone na TIP-TOP,WG poprawiony ale nie mam teraz mozliwosci pojechac na poprawke strojenia,a problem zaczal sie pojawiac niedawno.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Tue, 13 Nov 2018 - 14:16
Post #5051


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(rekin528 @ Sat, 10 Nov 2018 - 21:59) *
BMW M50B25NV Turbo +DET3 FI,wszystko bylo wporzo,ale ostatnio pojawia sie efekt jakby zaplon odcinalo podczas jazdy niewazne jakie cisnienie i obroty,auto traci moc i dopiero po odpuszczeniu gazu jedzie,nie pojawia sie to przy jakims konkretnym obciazeniu,a przy roznych,w LOG'u nic nie znalazlem.


Podeślij nr tel, mapę i loga kiedy to się dzieje na piotr.witkow[at]gmail.com

Skąd jesteś? Z podobnym objawem spotkałem się gdy power GND był luźno przymocowany do aku który latal po bagażniku.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titamor
post Tue, 13 Nov 2018 - 20:07
Post #5052


Rookie
Dołączył: Tue, 13 November 2018





Witam Serdecznie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Tue, 13 Nov 2018 - 21:00
Post #5053


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





CYTAT(rekin528 @ Mon, 12 Nov 2018 - 22:23) *
1. sprawa:ludzi z Twoim podejsciem staram sie omijac
2.Auto bylo na strojeniu,ale ze wzgledu na problemy z WG nie zostalo wystrojone na TIP-TOP,WG poprawiony ale nie mam teraz mozliwosci pojechac na poprawke strojenia,a problem zaczal sie pojawiac niedawno.


Nie pisałem do Ciebie tylko do kolegi o post wyżej od mojego, gdyż wyraźnie napisał, że sobie nie radzi i może podeśle komuś mape, żeby mu "sprawdził i poprawił" - a to zdecydowanie inna sytuacja.


--------------------
Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Slaina
post Wed, 14 Nov 2018 - 12:46
Post #5054


Rookie
Dołączył: Wed, 14 November 2018





Witam Serdecznie was
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rekin528
post Sat, 17 Nov 2018 - 14:11
Post #5055


User
Dołączył: Thu, 17 May 2018
Skąd: Nederland/Gdańsk





spoko Emtees
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brynol69
post Sat, 17 Nov 2018 - 18:11
Post #5056


Rookie
Dołączył: Fri, 25 March 2011





Cześć, mógłby ktoś podpowiedzieć czy jak podepnę EDIS do DET3 w trybie FIT to mogę usunąć "stary" układ zapłonowy z ori ECU? Pacjent to fiatowstki twincam z sterownikiem IAW WH049.07. Tak było by mi najprościej bo nałożyłbym wieniec 36-1 na koło pasowe, a w miejsce aparatu zapłonowego weszła by cewka. Druga sprawa to czujnik stukowy, stracę to zabezpieczenie bezpowrotnie czy na wyjściu z ECU do aparatu zapłonowego i tak będzie się coś pojawiało i mogę to jakoś podać jakoś na DET aby korygować zapłon? Chyba że jak zostawię stary układ aktywny to czujnik będzie działał i wtedy mógłbym to wykorzystać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Sat, 17 Nov 2018 - 20:04
Post #5057


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Tak, możesz wtedy całkowicie wywalić fabryczny układ zapłonowy. Czujnik stuku tracisz w takiej sytuacji - mógłby działać tylko jeśli DET'em korygowałbyś sygnał zapłonu z ECU. Jeśli wrzucisz EDIS'a to oryginalne ECU może pozostać w zasadzie chyba tylko do sterowania pompą paliwa i może ewentualnie krokowcem jeśli rozdzieliłbyś jakieś podstawowe sygnały typu RPM itd. Ja u siebie w Astrze do KJS'ów wywaliłem fabrycznego kompa całkowicie, pompa paliwa jest na przełączniku, a wolne obroty reguluje śrubą od LPG na wężu i wsio tongue.gif


--------------------
Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brynol69
post Sun, 18 Nov 2018 - 17:51
Post #5058


Rookie
Dołączył: Fri, 25 March 2011





CYTAT(emtees @ Sat, 17 Nov 2018 - 20:04) *
Tak, możesz wtedy całkowicie wywalić fabryczny układ zapłonowy. Czujnik stuku tracisz w takiej sytuacji - mógłby działać tylko jeśli DET'em korygowałbyś sygnał zapłonu z ECU. Jeśli wrzucisz EDIS'a to oryginalne ECU może pozostać w zasadzie chyba tylko do sterowania pompą paliwa i może ewentualnie krokowcem jeśli rozdzieliłbyś jakieś podstawowe sygnały typu RPM itd. Ja u siebie w Astrze do KJS'ów wywaliłem fabrycznego kompa całkowicie, pompa paliwa jest na przełączniku, a wolne obroty reguluje śrubą od LPG na wężu i wsio tongue.gif

Dzięki za odpowiedź, do podnoszenia obrotów na zimnym wykorzystam elektrozawór i wyłącznik bimetaliczny i powinno być ok. Rozwiązanie znalazłem w tym wątku ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalvw
post Mon, 26 Nov 2018 - 18:58
Post #5059


User
Dołączył: Sun, 27 July 2014





Panowie mam małą zagwozdkę .
kiedyś miałem mk2 1.8t agu na det 3 ale to były czasy .
Na chwilę obecną staram się podpiąć det3 w trybie fit pod strokera na itb no i do rzeczy w jaki sposób podpiąć aparat zapłonowy pod det 3 by widział obroty bo nie bardzo rozumiem zasade działania a już kilka razy przewijam Manuala i jakoś nie ogarniam . jest to vw aparat 3 pin + stgnal i - cewka z wbudowanym modułem . Poradzi ktoś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Huragan
post Mon, 10 Dec 2018 - 21:56
Post #5060


Rookie
Dołączył: Sun, 29 November 2009





Panowie mam problem z DET 3 ,nie pamięta map i konfiguracji po wyłaczeniu zapłonu. MIał ktoś podobny problem? Jak otworzę projekt i zapiszę to działa normalnie do wyłaczeia zapłonu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 251 252 253 254 255 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 01:34