ecumaster - zrob to sam |
ecumaster - zrob to sam |
Sun, 04 Nov 2018 - 20:09
Post
#5041
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 November 2018 Skąd: szczecin |
w danych diagnostycznych orginalnego sterownika nie takiej informacji. Podczas jazdy kiedy to wystepuje czuc jak by skonczylo sie paliwo, robi sie taka jak by odcina. Samochód dalej jedzie ale nie ma sily wspiąć sie na wyższe obroty. przy braku zaplonu Afr by wzrósł ? a nie powinien zmaleć
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 04 Nov 2018 - 20:09
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 05 Nov 2018 - 18:08
Post
#5042
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 29 November 2013 |
Witam.
Panowie mam takie pytanie. Mam zainstalowanego det3 w silniku h22a7 w funkcji FI. Samochód wystrojony i wszystko śmiga jak trzeba. Mam jedynie pytanie jak podpiąć vteca za pomocą tranzystora tak aby był sterowany w zadanych obrotach. Poradzi ktoś coś?? |
|
|
Tue, 06 Nov 2018 - 13:30
Post
#5043
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Witam. Panowie mam takie pytanie. Mam zainstalowanego det3 w silniku h22a7 w funkcji FI. Samochód wystrojony i wszystko śmiga jak trzeba. Mam jedynie pytanie jak podpiąć vteca za pomocą tranzystora tak aby był sterowany w zadanych obrotach. Poradzi ktoś coś?? Tak samo jak podpinasz tranzystor sterujący doładowaniem i sterujesz nim za pomocą mapy boostu. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Tue, 06 Nov 2018 - 21:58
Post
#5044
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 29 November 2013 |
Dzięki kolego tak też myślałem żeby ogarnąć. Będę jutro podpinał i kombinował co i jak .
|
|
|
Sat, 10 Nov 2018 - 21:59
Post
#5045
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
BMW M50B25NV Turbo +DET3 FI,wszystko bylo wporzo,ale ostatnio pojawia sie efekt jakby zaplon odcinalo podczas jazdy niewazne jakie cisnienie i obroty,auto traci moc i dopiero po odpuszczeniu gazu jedzie,nie pojawia sie to przy jakims konkretnym obciazeniu,a przy roznych,w LOG'u nic nie znalazlem.
|
|
|
Sun, 11 Nov 2018 - 13:58
Post
#5046
|
|
Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 |
BMW M50B25NV Turbo +DET3 FI,wszystko bylo wporzo,ale ostatnio pojawia sie efekt jakby zaplon odcinalo podczas jazdy niewazne jakie cisnienie i obroty,auto traci moc i dopiero po odpuszczeniu gazu jedzie,nie pojawia sie to przy jakims konkretnym obciazeniu,a przy roznych,w LOG'u nic nie znalazlem. A nie umiera ci pompa paliwa? |
|
|
Mon, 12 Nov 2018 - 09:27
Post
#5047
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
AFR w normie
|
|
|
Mon, 12 Nov 2018 - 13:45
Post
#5048
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
|
|
|
Mon, 12 Nov 2018 - 21:22
Post
#5049
|
|
Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń |
Jak chcesz żeby Ci ktoś poprawił mapę to oddaj na strojenie - raczej nie licz na to, że ktoś Ci w ramach pomocy wystroi auto przez internet.
-------------------- Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21 |
|
|
Mon, 12 Nov 2018 - 22:23
Post
#5050
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
1. sprawa:ludzi z Twoim podejsciem staram sie omijac
2.Auto bylo na strojeniu,ale ze wzgledu na problemy z WG nie zostalo wystrojone na TIP-TOP,WG poprawiony ale nie mam teraz mozliwosci pojechac na poprawke strojenia,a problem zaczal sie pojawiac niedawno. |
|
|
Tue, 13 Nov 2018 - 14:16
Post
#5051
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
BMW M50B25NV Turbo +DET3 FI,wszystko bylo wporzo,ale ostatnio pojawia sie efekt jakby zaplon odcinalo podczas jazdy niewazne jakie cisnienie i obroty,auto traci moc i dopiero po odpuszczeniu gazu jedzie,nie pojawia sie to przy jakims konkretnym obciazeniu,a przy roznych,w LOG'u nic nie znalazlem. Podeślij nr tel, mapę i loga kiedy to się dzieje na piotr.witkow[at]gmail.com Skąd jesteś? Z podobnym objawem spotkałem się gdy power GND był luźno przymocowany do aku który latal po bagażniku. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Tue, 13 Nov 2018 - 20:07
Post
#5052
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 November 2018 |
Witam Serdecznie
|
|
|
Tue, 13 Nov 2018 - 21:00
Post
#5053
|
|
Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń |
1. sprawa:ludzi z Twoim podejsciem staram sie omijac 2.Auto bylo na strojeniu,ale ze wzgledu na problemy z WG nie zostalo wystrojone na TIP-TOP,WG poprawiony ale nie mam teraz mozliwosci pojechac na poprawke strojenia,a problem zaczal sie pojawiac niedawno. Nie pisałem do Ciebie tylko do kolegi o post wyżej od mojego, gdyż wyraźnie napisał, że sobie nie radzi i może podeśle komuś mape, żeby mu "sprawdził i poprawił" - a to zdecydowanie inna sytuacja. -------------------- Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21 |
|
|
Wed, 14 Nov 2018 - 12:46
Post
#5054
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 November 2018 |
Witam Serdecznie was
|
|
|
Sat, 17 Nov 2018 - 14:11
Post
#5055
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
spoko Emtees
|
|
|
Sat, 17 Nov 2018 - 18:11
Post
#5056
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 25 March 2011 |
Cześć, mógłby ktoś podpowiedzieć czy jak podepnę EDIS do DET3 w trybie FIT to mogę usunąć "stary" układ zapłonowy z ori ECU? Pacjent to fiatowstki twincam z sterownikiem IAW WH049.07. Tak było by mi najprościej bo nałożyłbym wieniec 36-1 na koło pasowe, a w miejsce aparatu zapłonowego weszła by cewka. Druga sprawa to czujnik stukowy, stracę to zabezpieczenie bezpowrotnie czy na wyjściu z ECU do aparatu zapłonowego i tak będzie się coś pojawiało i mogę to jakoś podać jakoś na DET aby korygować zapłon? Chyba że jak zostawię stary układ aktywny to czujnik będzie działał i wtedy mógłbym to wykorzystać?
|
|
|
Sat, 17 Nov 2018 - 20:04
Post
#5057
|
|
Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń |
Tak, możesz wtedy całkowicie wywalić fabryczny układ zapłonowy. Czujnik stuku tracisz w takiej sytuacji - mógłby działać tylko jeśli DET'em korygowałbyś sygnał zapłonu z ECU. Jeśli wrzucisz EDIS'a to oryginalne ECU może pozostać w zasadzie chyba tylko do sterowania pompą paliwa i może ewentualnie krokowcem jeśli rozdzieliłbyś jakieś podstawowe sygnały typu RPM itd. Ja u siebie w Astrze do KJS'ów wywaliłem fabrycznego kompa całkowicie, pompa paliwa jest na przełączniku, a wolne obroty reguluje śrubą od LPG na wężu i wsio
-------------------- Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21 |
|
|
Sun, 18 Nov 2018 - 17:51
Post
#5058
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 25 March 2011 |
Tak, możesz wtedy całkowicie wywalić fabryczny układ zapłonowy. Czujnik stuku tracisz w takiej sytuacji - mógłby działać tylko jeśli DET'em korygowałbyś sygnał zapłonu z ECU. Jeśli wrzucisz EDIS'a to oryginalne ECU może pozostać w zasadzie chyba tylko do sterowania pompą paliwa i może ewentualnie krokowcem jeśli rozdzieliłbyś jakieś podstawowe sygnały typu RPM itd. Ja u siebie w Astrze do KJS'ów wywaliłem fabrycznego kompa całkowicie, pompa paliwa jest na przełączniku, a wolne obroty reguluje śrubą od LPG na wężu i wsio Dzięki za odpowiedź, do podnoszenia obrotów na zimnym wykorzystam elektrozawór i wyłącznik bimetaliczny i powinno być ok. Rozwiązanie znalazłem w tym wątku ;-) |
|
|
Mon, 26 Nov 2018 - 18:58
Post
#5059
|
|
User Dołączył: Sun, 27 July 2014 |
Panowie mam małą zagwozdkę .
kiedyś miałem mk2 1.8t agu na det 3 ale to były czasy . Na chwilę obecną staram się podpiąć det3 w trybie fit pod strokera na itb no i do rzeczy w jaki sposób podpiąć aparat zapłonowy pod det 3 by widział obroty bo nie bardzo rozumiem zasade działania a już kilka razy przewijam Manuala i jakoś nie ogarniam . jest to vw aparat 3 pin + stgnal i - cewka z wbudowanym modułem . Poradzi ktoś |
|
|
Mon, 10 Dec 2018 - 21:56
Post
#5060
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 November 2009 |
Panowie mam problem z DET 3 ,nie pamięta map i konfiguracji po wyłaczeniu zapłonu. MIał ktoś podobny problem? Jak otworzę projekt i zapiszę to działa normalnie do wyłaczeia zapłonu
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 01:34 |