Shoutbox 0 nowych PW 


328 Stron V  « < 206 207 208 209 210 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
h8r
post Wed, 25 Apr 2018 - 10:42
Post #4141


Super User
Dołączył: Fri, 12 February 2010
Skąd: Warszawa





na Modlinie jak był jeden zakręt zacieniony drzewami to auto hamowało tam dobry metr dłużej smile.gif direzza 03g lubi ciepło i trochę wyje w okolicach 70km/h


--------------------
mała rzecz, a cieszy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Apr 2018 - 10:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Wed, 25 Apr 2018 - 11:54
Post #4142


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(h8r @ Wed, 25 Apr 2018 - 10:42) *
na Modlinie jak był jeden zakręt zacieniony drzewami to auto hamowało tam dobry metr dłużej smile.gif direzza 03g lubi ciepło i trochę wyje w okolicach 70km/h

Czyli jak większość semi - od 60-70 pojawia się wycie, ale nie rośnie dramatycznie wraz z prędkością.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 29 Apr 2018 - 20:55
Post #4143


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





https://www.tyrereviews.com/Article/2018-Au...r-Tyre-Test.htm
https://www.tyrereviews.com/Article/2018-AM...P-Tyre-Test.htm


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Type-R
post Sat, 05 May 2018 - 17:06
Post #4144


Super User
Dołączył: Fri, 03 February 2006





Panowie, jakie ciśnienie wyjściowe w Race GC mieszanka M - tor Słomczyn jutro, 21 st. słonecznie? Pacjent - mocno odelżone BMW E36, opony 225/45 R17.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 06 May 2018 - 11:09
Post #4145


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Type-R @ Sat, 05 May 2018 - 17:06) *
Panowie, jakie ciśnienie wyjściowe w Race GC mieszanka M - tor Słomczyn jutro, 21 st. słonecznie? Pacjent - mocno odelżone BMW E36, opony 225/45 R17.

Odpowiednie wink.gif. Kup pirometr, bo mocno odelżone E36 ma na przodzie ~55% masy i ciśnienie będzie inne, niż na tyle.
Rób 1.7 na zimno i po zjeździe z toru pirometrem pomierz.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomaso_2017
post Sun, 06 May 2018 - 22:10
Post #4146


Rookie
Dołączył: Tue, 14 November 2017





Jak byście porównali Continental CSC 5 vs Nokian zLine. Pytam, bo akurat w moim rozmiarze, który planuje kupić 225/40/18 znalazłem Nokiany tańsze o 80 zł na sztuce.
Dodam, że kupuje opony do FWD 280 KM i zależy mi na dobrej trakcji w trybie miejskim wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Slawo2000
post Mon, 07 May 2018 - 11:48
Post #4147


Frequent User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Gdańsk





Ktoś może polecić jakiś niedrogi i dobry pirometr? Widzę, że te do zastosowań medycznych mają ograniczony zakres temperatur (np. do 118 stopni, chyba starczy?), ale lepszą dokładność...


--------------------
________________________
E36 Compact S50B32 rally car
Polonez 2000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 07 May 2018 - 13:04
Post #4148


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Slawo2000 @ Mon, 07 May 2018 - 11:48) *
Ktoś może polecić jakiś niedrogi i dobry pirometr? Widzę, że te do zastosowań medycznych mają ograniczony zakres temperatur (np. do 118 stopni, chyba starczy?), ale lepszą dokładność...

Dokladnosc ci nie potrzebna, raczwj powtarzalnosc pomiaru. Allegro 45zl.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Slawo2000
post Mon, 07 May 2018 - 18:31
Post #4149


Frequent User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Gdańsk





CYTAT
Dokladnosc ci nie potrzebna, raczej powtarzalnosc pomiaru.

Ale jak już chcemy mierzyć rozkład temperatur na oponie to może dokładność rzędu +/- 2 stopnie to trochę słabo...


--------------------
________________________
E36 Compact S50B32 rally car
Polonez 2000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 07 May 2018 - 18:48
Post #4150


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Ale tu chodzi o rozkład lewo środek prawo opony. I po tych pomiarach dobiera się ciśnienie. Nie ważna jest temperatura a jej rozkład. Np 50st na zew 55st srodek 60st wew. Jeśli jest to z przyrządu 40 st na zew 45 na srodku i 50 wew. To też jest idealny rozkład i ciśnienia są ok.
Jeśli będzie to 70st zew 85 Sr 60 wew czy 20zew 30 Sr 25 wew nie ma znaczenia wielkość a ma znaczenie że jest zły rozkład i daje nam wskazówki czy ciśnienia mają iść w górę czy dół i jak ustawić katy kół.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Tue, 08 May 2018 - 09:21
Post #4151


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





a jeszcze napisz jak pompowac w zaleznosci od wynikow (kiedy wiecej , kiedy mniej)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 08 May 2018 - 09:42
Post #4152


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





gdy mamy temp 40zew 50sr i 30wew to spuszcamy cisnienie i zwiekszamy negatyw
gdy mamy temp 30zew 50sr i 40wew to spuszcamy cisnienie i nie zmieniamy kata kol
gdy mamy temp 40zew 20sr i 30wew to dopompowujemy cisnienie i zwiekszamy negatyw
gdy mamy temp 30zew 20sr i 40wew to dopompowujemy cisnienie i nie zmieniamy kata kol


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 08 May 2018 - 12:34
Post #4153


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(piwo @ Tue, 08 May 2018 - 09:42) *
gdy mamy temp 40zew 50sr i 30wew to spuszcamy cisnienie i zwiekszamy negatyw
gdy mamy temp 30zew 50sr i 40wew to spuszcamy cisnienie i nie zmieniamy kata kol
gdy mamy temp 40zew 20sr i 30wew to dopompowujemy cisnienie i zwiekszamy negatyw
gdy mamy temp 30zew 20sr i 40wew to dopompowujemy cisnienie i nie zmieniamy kata kol

Tak jak ten Pan pisze smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Tue, 08 May 2018 - 12:38
Post #4154


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





czyli uproszczajac . bez zmiany kątów

poprawnie jest

najwieksza temp wewnątrz i ma spadać na zewnatrz.



jak mamy w srodku najwyzsza to spuszczamy powietrze

jak mamy boki (zewnetrzny ) ciepleszy od srodka to dopompowujemy


czyli jak logika podpowiada . jak srodek drzemy to upuszczamy. jak boki drzemy to pompujemy. bez pirometru. (wiem ze dokladniej i szybciej z pirometrem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 08 May 2018 - 16:13
Post #4155


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Środek ma być zawsze średnią arytmetyczną tego, co na bokach opony.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Tue, 08 May 2018 - 17:23
Post #4156


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
seba883
post Wed, 16 May 2018 - 13:02
Post #4157


Rookie
Dołączył: Wed, 16 May 2018





Też je mam i potwierdzam, najlepsze biggrin.gif


--------------------
_Testy na prawo jazdy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
feels3
post Wed, 16 May 2018 - 13:11
Post #4158


User
Dołączył: Mon, 25 July 2016





CYTAT(jackkpl @ Mon, 07 May 2018 - 13:04) *
Dokladnosc ci nie potrzebna, raczwj powtarzalnosc pomiaru. Allegro 45zl.


Miałem taki za 300zł , popsuł się jakiś czas temu, teraz mam właśnie taki ze 49.99, oba dokładność mają podobną, porównując choćby do termometru domowego to różnice są na poziomie 1-3 'C, do pomiarów opon aż nadto wystarczy, więc i ja polecam taką tanią "zabawkę". Nie ma potrzeby inwestowania w droższe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rage Fury
post Mon, 21 May 2018 - 20:44
Post #4159


Rookie
Dołączył: Wed, 20 December 2017





Panowie tylko proszę bez podśmiechujek, bo pytanie jest na serio. Przejdę kilka kółek (10 min) na łysych opinach kiedy jedna na szerokości 3-4 mm zdarta jest do warstwy pod bieżnikiem? Chciałem sobie nowe gumy porównać ze starymi w tych samych warunkach ale nieprzewidziałem, że warstwa gumy może być tak płytka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 22 May 2018 - 15:20
Post #4160


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Rage Fury @ Mon, 21 May 2018 - 20:44) *
Panowie tylko proszę bez podśmiechujek, bo pytanie jest na serio. Przejdę kilka kółek (10 min) na łysych opinach kiedy jedna na szerokości 3-4 mm zdarta jest do warstwy pod bieżnikiem? Chciałem sobie nowe gumy porównać ze starymi w tych samych warunkach ale nieprzewidziałem, że warstwa gumy może być tak płytka.


Jakie auto? Evo ? Wstaw na wewnętrzną stronę na tyle, może przejedziesz. Jak nie, to po prostu złapiesz kapcia wink.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

328 Stron V  « < 206 207 208 209 210 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 16 April 2024 - 22:08