Coś wyjątkowego do 250tysi |
Coś wyjątkowego do 250tysi |
Mon, 16 Apr 2018 - 20:14
Post
#61
|
|
User Dołączył: Thu, 18 June 2015 |
Bardzo fajną opcją moim zdaniem byłoby Audi R8 Spyder albo Gallardo (Z tym, że pewnie Gallardo mk1 dla wielu jest już trochę za stare z wyglądu).
Z drugiej strony znowu jest 997 Turbo, które stoją w naprawdę okazyjnych pieniądzach, gdzie za tyle to można kupić jakiegoś nowego HH, więc mega tanio. A co byś powiedział na auto z konikiem na masce? A konkretniej na F430? Takie F430 z manualem już idą do góry. Tylko pytanie czy F430 za tyle nie okaże się trupem. Tylko F430 patrzyłem na autoscout i to cenowo blisko twojej granicy cenowej (a może i trochę ponad), ale i na to jest rozwiązanie rejestrując auto w Czechach tak jak ja to zrobiłem. Jeszcze z takich tańszych to pomyślałbym nad: Lotusem Evorą Maserati GranTurismo Corvette C7/C6 ZR1 (jeśli jakoś wykonania nie będzie Cię drażniła) Tak naprawdę to trzeba się przejechać, bo każdy ma inne upodobania i coś co mi się podoba w aucie może Ciebie denerwować etc. |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 16 Apr 2018 - 20:14
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 20:17
Post
#62
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
A ja bym sobie Kozmo kupił... Wiem, że totalnie odjechane od tematu, ale wrażenia w środku niesamowite
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 20:34
Post
#63
|
|
User Dołączył: Sat, 14 April 2018 |
Czasami robię zakupy w biedronce.Takim f430 pod biedrą byłbym pewnie zaraz na Wykopie czy innych demotywatorach.
A z tym obklejeniem to całkiem dobry pomysł.Zrobić na zardzewiały kolor ... |
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 20:36
Post
#64
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Ferrari albo dyskont wybór należy do Ciebie
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 20:39
Post
#65
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
kupić jakieś auto to jedno, ale potem serwis + części + naprawy... i zaczynają się schody
|
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 20:56
Post
#66
|
|
User Dołączył: Sat, 14 April 2018 |
kupić jakieś auto to jedno, ale potem serwis + części + naprawy... i zaczynają się schody Dokładnie i tu nie chodzi tylko o zdzierstwo aso ale czas poświęcony temu.Zaczynam sobie cenić auta na gwarancji Porsche nie jest drogie w serwisie(nie aso) i dosyć proste w obsłudze (nowsze modele) choć też nie bezawaryjne. Z M2 mam wstępnie ofertę ;rabat 50tys.serwis 5lat ,gwarancja 3 i duuży rabat na części i robotę gdy coś pierd..po tym okresie ochronnym. No ale porsche to porsche. |
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 21:32
Post
#67
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
.. a takie coś. Niestety, jeszcze przez 2-3 tygodnie nie będzie w pełni sprawne. Problem z elektroniką silnika i skrzyni. Sprowadziłeś z USA ? Obserwowałem ostatnio kilka na aukcjach. W naprawdę dobrej kasie można te auta tam znaleźć. To jest mój największy faworyt jeśli chodzi o następne auto, jeśli fundusze kiedyś pozwolą. Trochę tuningu N/A, jakiś dobry gwint, swap na 8HP, duże hamulce i naprawdę było by ciekawie i szybkie GT. Bo uważam je za najładniejsze auto ubiegłej dekady. Bardzo fajną opcją moim zdaniem byłoby Audi R8 Spyder albo Gallardo (Z tym, że pewnie Gallardo mk1 dla wielu jest już trochę za stare z wyglądu). Z drugiej strony znowu jest 997 Turbo, które stoją w naprawdę okazyjnych pieniądzach, gdzie za tyle to można kupić jakiegoś nowego HH, więc mega tanio. A co byś powiedział na auto z konikiem na masce? A konkretniej na F430? Takie F430 z manualem już idą do góry. Tylko pytanie czy F430 za tyle nie okaże się trupem. Tylko F430 patrzyłem na autoscout i to cenowo blisko twojej granicy cenowej (a może i trochę ponad), ale i na to jest rozwiązanie rejestrując auto w Czechach tak jak ja to zrobiłem. Jeszcze z takich tańszych to pomyślałbym nad: Lotusem Evorą Maserati GranTurismo Corvette C7/C6 ZR1 (jeśli jakoś wykonania nie będzie Cię drażniła) Tak naprawdę to trzeba się przejechać, bo każdy ma inne upodobania i coś co mi się podoba w aucie może Ciebie denerwować etc. Gallardo Mk1 (przed LP560) to jest porażka i dramat. Trudno aż uwierzyć ile dał lift, ale to zupełnie inne auto. W prowadzeniu, jakości, wyciszeniu, tłumieniu etc. F430 a szczególnie F430 Spider to kolejny dramat. Nie wiem jak uszło im produkowanie takiej chały. W Spiderze sztywnosc budy jest na poziomie zerowym. Ostatni raz jak jedno prowadziłem to zastanawiałem się czy nie było kiedyś w wypadku Dokładnie i tu nie chodzi tylko o zdzierstwo aso ale czas poświęcony temu.Zaczynam sobie cenić auta na gwarancji Porsche nie jest drogie w serwisie(nie aso) i dosyć proste w obsłudze (nowsze modele) choć też nie bezawaryjne. Z M2 mam wstępnie ofertę ;rabat 50tys.serwis 5lat ,gwarancja 3 i duuży rabat na części i robotę gdy coś pierd..po tym okresie ochronnym. No ale porsche to porsche. Jeśli możesz powiedzieć to jakimi Porsche jeździłeś ? Wiem że gusty samochodowe są subiektywne ale totalnie nie ogarniam Twojej fascynacji M2. Jeździłeś kiedyś 997 Turbo ? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 21:49
Post
#68
|
|
User Dołączył: Sat, 14 April 2018 |
Kolega kiedyś dał pojeździć 997 turbo z pdk.Ta skrzynia wcale nie jest taka szybka.Czasem chwilę się zastanawia zwłaszcza jak gwałtownie wciśniesz.Ale auto jest super i tyle.W moim budżecie mogę szukać jedynie carrere s lub 4s.Chętnie w manualu.Bo turbo za tą kasę to na 100%paździerz będzie z bogatym carfaxem.
Ja jeżdziłem/miałem 996 i starsze 911 To teraz ja zapytam;jeździłeś M2? |
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 22:15
Post
#69
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Nie jeździłem M2. Nie uważam jednak że to jest coś wyjątkowego. BMW nigdy nie będzie egzotykiem, szczególnie takie które nawet nie ma silnika z rodziny Sxx. Jeździłem prawie wszystkim co zrobiło Porsche przez klika lat pracy przy tych autach, od 356 po 991. Dla mnie subiektywnie ta marka z ostatnich ciekawych aut zrobiła 997.1 Turbo i 997.1 GT3. Potem to się zrobiło takie "miałkie". Nieznam totalnie rynku i cen, szczególnie europejskich, ale jak łapie się jeszcze 996 GT3 to polecam, nawet z jajecznicą.
Ja bym na Twoim miejscu sprowadził 997 Turbo z Carfaxem samemu -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 22:44
Post
#70
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Co to za aston bo szczerze to po komorze nie poznaje a 6.0 V12 to oni pchali przez ostatnie 15? lat do wszystkiego czyli jakieś 7-8 modeli. DB7/9 Vanquish/ Virage mk2 itd.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 22:46
Post
#71
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
DB9 przed liftem
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 22:47
Post
#72
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 |
Szare db9 cabrio z 2006r z beżem w środku
-------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 23:06
Post
#73
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki |
No hexx szacun! To jest właśnie wyjątkowe auto. Zdradzisz ile kosztuje takie spełnianie marzeń? A jak to tajemnica to chociaż napisz coś więcej na temat tego Astona.
PS. V12 nie ma tego brzmienia jak V8, to fakt. Tak naprawdę jeśli ktoś chce dobre brzmienie motoru to w grę wchodzi R5, V8 i V10. Niektóre V6 też są świetne. Ale V12 ma za to taki aksamitny dźwięk pracy, bardzo charakterystyczny i niezbyt wulgarny. |
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 23:14
Post
#74
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
To V12 potrafi naprawde konkretnie brzmieć ze zrobionym wydechem
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 16 Apr 2018 - 23:35
Post
#75
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
V12 to przedewszystkim kultura pracy, chyba jednak najlepiej brzmi V10 odkąd posłuchałem całkiem zwykłego M5 E60, to takie całkiem zwykłe V12 (e32/38/w140) jest przy nim ciche spokojne i zupełnie niezadziorne, coś jak zwykłe V6 przy R5 audi/volvo/fiat.
@ BMX M1 jest egzotykiem i ma silnik Sxx w sumie Z8 też jest mega egzotyczne mimo że recepta na auto jest trochę inna. Co do M2 się zgadzam, to takie trochę M3 E46 w obecnej sytuacji ekonomiczno/społeczno/politycznej. -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Tue, 17 Apr 2018 - 01:17
Post
#76
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
Sprowadziłeś z USA ? Obserwowałem ostatnio kilka na aukcjach. W naprawdę dobrej kasie można te auta tam znaleźć. To jest mój największy faworyt jeśli chodzi o następne auto, jeśli fundusze kiedyś pozwolą. Trochę tuningu N/A, jakiś dobry gwint, swap na 8HP, duże hamulce i naprawdę było by ciekawie i szybkie GT. Bo uważam je za najładniejsze auto ubiegłej dekady. tak, z USA DB9 dobrze wyszło cenowo Jeżeli chodzi o hamulce to tak wyglądały przed zmianą tarcz. Nawet dobrze nie wiem jak się spisują. Modów nie planuje robić. Chcę dobrze zrobić mechanikę + detailing zewnątrz i wewnątrz. tył: i przód: |
|
|
Tue, 17 Apr 2018 - 10:22
Post
#77
|
|
User Dołączył: Sat, 14 April 2018 |
|
|
|
Tue, 17 Apr 2018 - 10:30
Post
#78
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Bmw było fajne jak miało wolnossące motory, obecnie napędy na tył w m3,m4 czy m2 (bo w M5 już jest 4x4) to tylko strata opon i brak trakcji w 40% dni w PL...czyli bezsens. Auto jedzie od 70kmh bo wczesniej to jest walka z oponami, dużym momentem obrotowym jaki generuje ten 3.0. Oczywiście na tor, prowadzenie, przyjemność, drifting itd. To wszystko będzie działać ale jako bardzo szybki daily to już tak średnio, chyba że lubisz nie mieć trakcji i walczyć przy każdym przyspieszaniu na lekko wilgotnej nawierzchni. Do tego dochodzi jeszcze jedna sprawa, kolega ma m4, przebieg 80tysi, auto ma do wymiany silnik bo bmw bierze jakies chore ilości oleju typu 1l na 1000km. Nie wiem czy to jeden tylko przypadek (może tak być) czy zaraz nie wyjdzie z tego jakaś większa afera. Podsumowując przy takim budżecie szukaj coś AWD. No chyba że już się zdecydowałeś na Bmw to gratki
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Tue, 17 Apr 2018 - 11:18
Post
#79
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa |
Dokładnie jak wyżej. Od czasu wprowadzenia silników turbo, BMW M (RWD) ze skalpeli, stały się trochę muscle-carami. Dalej rewelacyjnie się prowadzą, ale jednak dostarczanie mocy jest zupełnie inne.
A punktowania wizerunku w ogóle nie rozumiem, Mustang nie bo dzieciak jeździ? W Warszawie M2 w większości jeżdżą młodziaki. Zresztą niedawno był filmik jak taki dzieciak skasował M2 w trójmieście. Mustang jest w większości kupowany przez kompletnie innych kierowców. |
|
|
Tue, 17 Apr 2018 - 11:41
Post
#80
|
|
User Dołączył: Sat, 14 April 2018 |
Zgadzam się .Decyzji jeszcze nie podjąłem ,wasze rady są cenne i mogą mieć wpływ.tzn.pokazują różne aspekty.
Dlatego też zastanawiam się czy nie poczekać na nowe wrx sti.Ten napęd jest najlepszy z dotychczasowych którymi jeździłem ale kolejne subaru to już raczej będzie hybryda. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 09:44 |