Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TFSI 200KM czy warto?
prnit
post Mon, 19 Feb 2018 - 08:55
Post #341


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(Tommo @ Mon, 19 Feb 2018 - 08:46) *
To chyba dobry pomysł. Nie komentować, ignorować, powinno pomóc.

Taa bezsens dalej to kontynuować. Lepiej napiszcie kto wie ile taki 2.0 wytrzymuje bez kucia i druga sprawa czy np w golfie 7r ten silnik jest jakis inny? Ma inny wzmocniony dół czy te same bebechy co wersje np 220 km?


--------------------
Męczennik od elektryków :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 19 Feb 2018 - 08:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
As_
post Mon, 19 Feb 2018 - 09:12
Post #342


Forum Killer
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





Na hybrydach 450-500, mozna tez podobno atakowac 550 na jeszcze wiekszej turbinie.
Jest tez scirocco 700 ale tam lista modyfikacji dluzsza i jest kucizna (patrz watek w projektach)
Mowa o cuprze/erce/superbie 280


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomx
post Mon, 19 Feb 2018 - 09:38
Post #343


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Legnica





CYTAT(Lincoln e30ix @ Sun, 18 Feb 2018 - 21:23) *
Ciężko ją znaleść miłośnikowi TFSI,


nie jestem miłośnikiem TFSI i nie mam w nicku zamiłowania do silników OPLA smile.gif

aktualnie jezdze 335i smile.gif



--------------------
C32 AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Mon, 19 Feb 2018 - 10:32
Post #344


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





ja tam e30ix widzę tak,


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 19 Feb 2018 - 10:40
Post #345


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(prnit @ Mon, 19 Feb 2018 - 08:55) *
Taa bezsens dalej to kontynuować. Lepiej napiszcie kto wie ile taki 2.0 wytrzymuje bez kucia i druga sprawa czy np w golfie 7r ten silnik jest jakis inny? Ma inny wzmocniony dół czy te same bebechy co wersje np 220 km?

Pytaj wszystko Witka z r performance. Ma wiedzę rozległą w tym temacie.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomx
post Mon, 19 Feb 2018 - 10:48
Post #346


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Legnica





CYTAT(GIB @ Mon, 19 Feb 2018 - 10:32) *
ja tam e30ix widzę tak,


racja, mój błąd

więc znowu wychodzi że BMW jest najlepsze tongue.gif


--------------------
C32 AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xero
post Mon, 19 Feb 2018 - 12:15
Post #347


User
Dołączył: Tue, 07 December 2010





u mnie 300km trasy z srednia predkoscia 180km/h temp oleju 101-103. Zwyczajny dzien, miasto, dojazdy do pracy, korki, czasem mocniej - 85 - 95 stopni
Maksymalnie ile widzialem to 120 przy 250-260
olej z najwyzszej polki

z rozmowy o autach schodzimy na rozmowe o olejach i jazdach po torze. Serio jest ktos kto chce upalac na torze i sprawdzac granice oleju w castrolu 5w30 niezaleznie od tego czy to vw czy bmw?

I to, ze dany olej zle cos znosi to znaczy, ze sie do tego nie nadaje i latwiej zmienic olej niz zmienic auto pod olej...


--------------------
Ford Fiesta ST150 Race Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Mon, 19 Feb 2018 - 15:02
Post #348


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Mam do was pytanie na temat temp oleju w 2.0TFSI. Pokazuje wam na blacie temp ? Bo mam Gofera MK5 GTI i ELM temp oleju nie widzi ;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Mon, 19 Feb 2018 - 16:42
Post #349


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





Ja u siebie musiałem vcdsem odblokować, dodatkowo pojawił sie laptimer i wskaźnik doładowania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greenhorn
post Tue, 20 Feb 2018 - 08:20
Post #350


Super User
Dołączył: Sat, 21 June 2003





To może dla odmiany coś konkretnego:

1.8 TSI 2010 (CDAA) 160KM - 120 tys. km na programie 230KM zrobionym od razu po dotarciu - zero problemów, oleju brał około litr miedzy wymianami co 15 tys km
2.0 TSI 2012 (200KM) - 60 tys km z tego 50 tys z programem 250 KM zero problemów, dolewek oleju potrzebował sporadycznie
2.0 TFSI 2015 (300KM) - 7R - oleju między wymianami co 15 tys nie brał ani grama, przy 58 tys zrobiła się dziura w bloku (przed zakupem auto zrobiło 800km jako demo), ale po wymianie dołu silnika na gwarancji dojechał do 105 tys km bez jakichkolwiek kolejnych przygód.

Powyższe można oceniać jak się chce.

Osobiście uważam, że aktualnie na rynku trudno o lepszą kombinację podatności na tuning, ceny i niezawodności.


--------------------
7:39,9
2:35,8
1:37,9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 20 Feb 2018 - 08:39
Post #351


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





50, 58, 47 (105-58) po wymianie silnika....ludzie, co to za przebiegi? jedyny 120, który uważam za śmiesznie niski.....jaki to wyznacznik? To teraz samochód jest dobry jak dojedzie do 100 tys. bez dziury w bloku albo awarii głowicy/rozrządu.....to że tak jest to wiemy chyba już wszyscy, ale jak ktoś to akceptuje i mówi, że jest ok to pożal się Boże...

"podatność na tuning" - 58 tys. i dziura bloku.....żyć nie umierać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Tue, 20 Feb 2018 - 09:20
Post #352


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





Bez spiny, ale wczoraj się urodziłeś? wink.gif Chciałoby się powiedzieć słynne "Paaanie, kiedyś to było". smile.gif
Z drugiej strony - ile jest osób, które robi jednym autem więcej niż te 100-150 tysięcy? Po takim dystansie raczej powoli się myśli o sprzedaży.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damzzii
post Tue, 20 Feb 2018 - 09:42
Post #353


Super User
Dołączył: Thu, 27 February 2014





CYTAT(error. @ Tue, 20 Feb 2018 - 09:20) *
Chciałoby się powiedzieć słynne "Paaanie, kiedyś to było". smile.gif

Do tej pory są silniki, które bez bólu wytrzymują duże przebiegi, sam prywatnie jeżdżę laguną iii 2.0t f4rt z lpg z przebiegiem 425 tys, oryginalny nie rozbierany motor, kompresja wzorowa, nie żre oleju itd, znajomy taksiarz przejechał już ponad 600 bez dotykania z tym motorem.
A to jest absolutnie nierealne dla żadnego silnika tfsi, jak dojedzie do końca gwarancji to można mówić o bardzo dużym szczęściu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Tue, 20 Feb 2018 - 09:50
Post #354


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Damzzii @ Tue, 20 Feb 2018 - 09:42) *
A to jest absolutnie nierealne dla żadnego silnika tfsi, jak dojedzie do końca gwarancji to można mówić o bardzo dużym szczęściu.

Wyczytane w Bravo Girl czy Wróżbita Maciej tak powiedział?
Jakość argumentów w tej dyskusji jest naprawdę niska. (brak argumentów praktycznie)
Niestety ten wątek z góry był skazany na porażkę. Odpowiedzi na zasadzie: somsiadowi się zepsuł/mi się nie zepsuł etc.
Nie ma silnika bezawaryjnego.
Gdyby 2.0 TFSI były mega gównem i każdy by tak uważał to cena tych pojazdów na rynku wtórnym byłaby znacznie niższa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Tue, 20 Feb 2018 - 09:56
Post #355


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





CYTAT(Damzzii @ Tue, 20 Feb 2018 - 09:42) *
Do tej pory są silniki, które bez bólu wytrzymują duże przebiegi, sam prywatnie jeżdżę laguną iii 2.0t f4rt z lpg z przebiegiem 425 tys, oryginalny nie rozbierany motor, kompresja wzorowa, nie żre oleju itd, znajomy taksiarz przejechał już ponad 600 bez dotykania z tym motorem.
A to jest absolutnie nierealne dla żadnego silnika tfsi, jak dojedzie do końca gwarancji to można mówić o bardzo dużym szczęściu.


Z którego roku są te auta?
EDIT: To był retoryczne pytanie, sam przebieg sugeruje ile mogą mieć lat. Mamy 2018 rok, a ty przywołujesz konstrukcje która debiutowała 16 lat temu. rolleyes.gif I tak jak niżej padło - całe 170 koni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 20 Feb 2018 - 10:09
Post #356


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





I miał oszałamiające 170 koni.
Limuzyna, nawet mocna, to głównie autostradowe duże przebiegi. Zupełnie inna eksploatacja w porównaniu do HH upalanego przy różnych okazjach.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 20 Feb 2018 - 14:12
Post #357


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(error. @ Tue, 20 Feb 2018 - 09:20) *
Bez spiny, ale wczoraj się urodziłeś? wink.gif Chciałoby się powiedzieć słynne "Paaanie, kiedyś to było". smile.gif
Z drugiej strony - ile jest osób, które robi jednym autem więcej niż te 100-150 tysięcy? Po takim dystansie raczej powoli się myśli o sprzedaży.


Przecież napisałem, że każdy o tym wie, więc ja również.

Natomiast akceptacja tego to inna sprawa.

Kto robi jednym autem więcej niż 100-150 tys. jak się myśli o sprzedaży? No chyba właśnie ten kolejny właściciel któremu to auto trzeba sprzedać....nie widzisz problemu, że niekiedy 3-4 letnie auta nadają się do wyjebania z powodu silnika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damzzii
post Tue, 20 Feb 2018 - 14:14
Post #358


Super User
Dołączył: Thu, 27 February 2014





Mój 2012, taksi 2010, może nie najnowsze auta, ale z lat w których tfsi już było klepane. Moc oszałamiające 205 km, zresztą tu nie o moc chodzi...
Prowadzę warsztat, w samym zeszłym roku wymieniałem kilkanaście silników tfsi (dziury w bloku, zatarcia, rozrządy, urwane zawory, wypalone tłoki to częsty widok), oczywiście były też inne konstrukcje, ale przebiegi do 100 tys to niestety ale tylko vw, a i jednego ceeda 1.4 w benzynie pamietam... poniżej 100ki
CYTAT(hubi91 @ Tue, 20 Feb 2018 - 09:50) *
Gdyby 2.0 TFSI były mega gównem i każdy by tak uważał to cena tych pojazdów na rynku wtórnym byłaby znacznie niższa.

Porozmawiaj z handlarzami, jako używane to są niemal niesprzedawalne auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 20 Feb 2018 - 14:18
Post #359


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





niesprzedawalne auta biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif dobre rolleyes.gif rolleyes.gif


--------------------
Męczennik od elektryków :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tom-Lee
post Tue, 20 Feb 2018 - 14:22
Post #360


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 May 2017
Skąd: Krk





CYTAT(Damzzii @ Tue, 20 Feb 2018 - 14:14) *
Mój 2012, taksi 2010, może nie najnowsze auta, ale z lat w których tfsi już było klepane. Moc oszałamiające 205 km, zresztą tu nie o moc chodzi...
Prowadzę warsztat, w samym zeszłym roku wymieniałem kilkanaście silników tfsi (dziury w bloku, zatarcia, rozrządy, urwane zawory, wypalone tłoki to częsty widok), oczywiście były też inne konstrukcje, ale przebiegi do 100 tys to niestety ale tylko vw, a i jednego ceeda 1.4 w benzynie pamietam... poniżej 100ki

Porozmawiaj z handlarzami, jako używane to są niemal niesprzedawalne auta.


I kazdy uzytkowal takie silniki z glowa, serwisowal usterki i wymienial olej na porzadny raz w roku lub co max 10kkm. )


--------------------
IXgen-TypeR K20C
M240iX
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 15:45