Shoutbox 0 nowych PW 


32 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nowa Tesla Roadster 2020, 0-100 1,96s, 1/4mili 8.9s v-max 400 km/h
Wombat
post Wed, 06 Dec 2017 - 18:34
Post #181


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





tylko dostęp do ładowania w takich miastach jak warszawa i dystanse jakie sie tu trzaska też je dyskwalifikuje.
Chwilowo to dziecku co się w obrębie przedmieścia porusza i ma 5km do szkoły to można kupić skuterek elektryczny co ma 60km zasiegu. Jak padnie to podrepta do domu najwyżej.


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 Dec 2017 - 18:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tommo
post Wed, 06 Dec 2017 - 18:47
Post #182


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Rozbudowa infrastruktury musi zawsze przebiegać równolegle ze wzrostem zapotrzebowania i popytu. Nie sądzisz chyba, że nagle ktoś zainwestuje masę pieniędzy na stacje szybkiego ładowania, jak zakup elektryka nie będzie opłacalny ekonomicznie, więc i ilość pojazdów raczej znikoma. Dlatego najpierw trzeba stworzyć warunki zachęcające do ich zakupu. W krajach o wyższej kulturze i świadomości ekologicznej już się to robi i widać pierwsze efekty.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Wed, 06 Dec 2017 - 20:29
Post #183


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





aha dzis gadałem z gościem który juz troszke mieszka w holandii i belgii i jest kilka zajeb*stych PLUSOW mieć Tesle w duzych miastach po 1 mieszkajac w centrum miasto przydziela Ci miejsce parkingowe pod domem (z gniazdkiem ) biggrin.gif a spróbuj zaparkowac w Rotterdamie albo Antwerpii biggrin.gif i mozesz wjechac do scisłego centrum nie dostajac mandatu za emisje spalin do tego tu ubezpieczenie płaci sie od rodzaju paliwa (a w tesli nie ma ) i wagi pojazdua tesla jako eko chyba jest wogóle zwolniona , no suma sumarum wygląda to tak ,ze jak kogos stac na tesle to ja kupuje wiec raczej wiedza o co kaman...


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Wed, 06 Dec 2017 - 23:07
Post #184


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Wombat @ Mon, 04 Dec 2017 - 22:56) *
Mamy się nie opierać na tym co widzimy tylko na tym co nam mówią że widzimy? Ty tak na poważnie?

Drugą część sam sobie dopisałeś (to co Ci pasowało). Nie opieraj się na tym co widzisz, bo jesteś krótkowzroczny. Rewolucja w transporcie jak widać na razie nie mieści Ci się w głowie. Nie zauważyłeś, że mamy 2017 rok a liczba ludzi pracujących z domu znacznie wzrosła? Jakim sukcesem okazały się telekonferencje i jak często zastępują spotkania na żywo? Jak dużo firm powstało w tym zakresie - uwierzytelnianie, rozmowy, koordynacja projektów - mega biznesy. Bedziemy podrozowac, ale inaczej. Ubera tez nie zauwazyles z kontraktem podpisanym z Volvo na pojazdy autonomiczne? Tzw. carsharing na razie raczkuje, ale dane wskazuja na to, że w tym kierunku idzie generacja Z i millenialsi. To nie jest mój wymysł czy domysły, to są fakty, a dinozaury naszego pokroju (RF.pl) za 30 lat beda na emeryturze polerujac swoje akordy i inne siwiki i nie bedziemy szczegolnie liczyc sie w gronie klientow. A moze ktos zrobi coś a la obecna Nokia 3310 dla staruszków.

CYTAT(Tommo @ Tue, 05 Dec 2017 - 21:03) *
Piwo na początku XX wieku benzynę kupowało się w aptece. Tak jak Ty teraz obawiasz się o brak energii elektrycznej, wtedy z pewnością obawiano się o kolejki w aptekach przy lawinowo rosnącej ilości samochodów smile.gif

Właśnie miałem o tym pisać, ale mnie ubiegłeś smile.gif


--------------------
E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Thu, 07 Dec 2017 - 00:47
Post #185


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





I trafiłeś kulą w płot. Znowu zresztą.
Ja sam pracuje głównie w domu. Głównie zdalnie. Czasem (nie jest to codziennie) ruszam w miasto. Ale jak już ruszam - to jak opisywałem elektryk by był dla mnie zbyt zawodny i za cienki w dystansie. Bo warszawa jest duża.
Na tyle duża że korki wbrew temu co piszesz o pracy "w domu" są gigantyczne. A jeszcze co rano w centra biurowe pcha się 20 ościennych miejscowości drzwiami, oknami, autobusami, skm-kami, rowerami, hulajnogami, skuterami, motorami. Siakośc jeszcze nie wpadli na to żeby pracowac z domu. I zapewne z racji na stanowisko, pozycje i charakter pracy w życiu nie wpadną.
Podoba mi się to jak wyciagasz wybiórczo dość niszowe zjawiska, czesto nawet z poza naszego kraju i usilujesz udowodnić że coś jest normą. I to jeszcze pożądaną przez suwerena biggrin.gif. Znajoma narracja.
To że pan prezes ma tesle i pracuje smartfonem, to że jego 20 managerów od kluczowych projektów bawi się konferencjami online i na wirtualnych spotkaniach ustala strategie to nie zmienia faktu że pod tym pokojem konferencyjnym jest 11 pięter biurowca gdzie x-tysięcy ludzi co rano dowleka swoje tyłki. I będzie je dolekać bo musi. Mało tego. Jak ta poranna partia zabierze swoje dupy z biura to jedzie tam druga - sprzątająco konserwacyjna. CHyba że już słyszałes o sprzątaczkach pracujących z domu.

Widze że jarają cie nowości i każde rozwiązanie prawie z gruntu uważasz za idealne i stworzone dla ludzi. Ja niekoniecznie. A robie w branży gdzie postep jest szybszy niż w motoryzacji. Rewolucja w elektrycznym transporcie kołowym jeszcze długo nam "nie grozi" lub też jakbyś wolał - nie doświadczymy jej dobrodziejstwa. Jestem o to dziwnie spokojny.
jesteś jak ten gość co wiezie do dżungli pudło żarówek i przekonuje wodza że te led-y to są lepsze od tych z włóknem, opisuje mu ile prądu oszczędzi i jak sobie mało popsuje wzrok. tylko nie zauważył że tłumaczy mu to przy ognisku bo oni jeszcze prądu nie mają.


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Thu, 07 Dec 2017 - 07:21
Post #186


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





CYTAT(Tommo @ Tue, 05 Dec 2017 - 22:03) *
Poczytajcie sobie jak właściciel opisuje swoją eksploatację Leafa starszej generacji jeszcze z małą baterią. Szczególnie niech się Biniu wczyta i przeanalizuje swoje fantasmagorie.

https://www.goldenline.pl/grupy/Motoryzacja...adacza,3290306/


Z całym szacunkiem, ale ten link to dowód na to, że "elektryk" póki co nie nadaje się do eksploatacji wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 07 Dec 2017 - 09:04
Post #187


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Wombat wydaje mi się, że nie do końca zrozumiałeś co miał kompot do przekazania. Chodzi o to, że to co teraz dla Ciebie jest trudne do wyobrażenia, jutro, być może pojutrze, stanie się faktem. Szczególnie jak człowiek zostanie postawiony przed murem, ma tą fantastyczną cechę, że potrafi wyjść z najgorszego gówna i jeszcze na tym zarobić smile.gif
Jeszcze niedawno wszyscy, włącznie z kierownictwem NASA, pukali się w głowę jak Elon Musk mówił o rakiecie orbitalnej wielorazowego użytku. Okazało się facet to zrobił zamykając malkontentom usta.


CYTAT(Honada @ Thu, 07 Dec 2017 - 07:21) *
Z całym szacunkiem, ale ten link to dowód na to, że "elektryk" póki co nie nadaje się do eksploatacji wink.gif

A to co się stało, bo chyba czegoś nie doczytałem? Wrzucił go do Wisły? smile.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Thu, 07 Dec 2017 - 10:19
Post #188


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Czytam ten temat i czytam i tak mysle czy osoby ktore tak bronia tych elektrykow posiadaja takie auta jako jedyne w domu inajnormalniej w swiecie uzytkuja je w naszych polskich warunkach? Jeżdżą nimi w trasy itp itd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 07 Dec 2017 - 11:23
Post #189


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(specnaz14 @ Thu, 07 Dec 2017 - 10:19) *
Czytam ten temat i czytam i tak mysle czy osoby ktore tak bronia tych elektrykow posiadaja takie auta jako jedyne w domu inajnormalniej w swiecie uzytkuja je w naszych polskich warunkach? Jeżdżą nimi w trasy itp itd.


Pewnie nie jeżdżą, tak samo jak zagorzali ich przeciwnicy smile.gif Tylko czy ten fakt ma odbierać jednym i drugim głos w dyskusji?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Thu, 07 Dec 2017 - 12:25
Post #190


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Ja tu nie widze przeciwnkow tych aut tylko osoby ktore racjonalnie mysla i zdaja sobie sprawe z tego ze aktualnie w naszym kraju normalne uzytkowanie takiego auta jest niedorzeczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 07 Dec 2017 - 12:43
Post #191


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





No to super tylko nie o tym jest dyskusja smile.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisss
post Thu, 07 Dec 2017 - 12:51
Post #192


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 June 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(kompot @ Wed, 06 Dec 2017 - 23:07) *
Drugą część sam sobie dopisałeś (to co Ci pasowało). Nie opieraj się na tym co widzisz, bo jesteś krótkowzroczny. Rewolucja w transporcie jak widać na razie nie mieści Ci się w głowie. Nie zauważyłeś, że mamy 2017 rok a liczba ludzi pracujących z domu znacznie wzrosła? Jakim sukcesem okazały się telekonferencje i jak często zastępują spotkania na żywo? Jak dużo firm powstało w tym zakresie - uwierzytelnianie, rozmowy, koordynacja projektów - mega biznesy. Bedziemy podrozowac, ale inaczej. Ubera tez nie zauwazyles z kontraktem podpisanym z Volvo na pojazdy autonomiczne? Tzw. carsharing na razie raczkuje, ale dane wskazuja na to, że w tym kierunku idzie generacja Z i millenialsi. To nie jest mój wymysł czy domysły, to są fakty, a dinozaury naszego pokroju (RF.pl) za 30 lat beda na emeryturze polerujac swoje akordy i inne siwiki i nie bedziemy szczegolnie liczyc sie w gronie klientow. A moze ktos zrobi coś a la obecna Nokia 3310 dla staruszków.

kompot, ale co mają wspólnego rewolucje czy ewolucje na rynku usług z tym tematem? Przypominam, że dyskusja toczy się na temat tezy "za 20-30 lat elekryki zastąpią spalinowce, które z kolei wylądują na śmietniku historii". Co mają z tym wspólnego ludzie pracujący w domu? Nie mają rodziny na drugim końcu Polski? Nie jeżdżą na urlop nad morze lub jezioro?
A telekonferencje? Gdzie tam jakaś rewolucja??? Przecież to tylko w uproszczeniu zdalna rozmowa, technologia stara prawie jak telefon. Tyle tylko, że przy dzisiejszych urządzeniach łatwiejsza i bardziej efektywna (przesył plików, obrazu itp.)
Z kolei car sharing kompletnie nie determinuje technologii silnika, który napędza współużytkowany pojazd. Co za problem współużytkować Tico w LPG? Zresztą car sharing nawet w swojej definicji ma założenie, że jest dla ludzi, którzy użytkują samochód sporadycznie. Bo tylko wtedy jest na tym jakiś interes. Jeżeli będziesz takim autkiem tłukł dużo kilometrów, to pójdziesz z torbami. Zasada jest prosta - jeżeli wypożyczenie w skali roku wychodzi mnie mniej niż amortyzacja zakupionego auta, ubezpieczenia itd., to car sharing jest dla mnie. Jeżeli jest inaczej, to na ch..j mi to? Żeby być trendy?
I nie ma tu za bardzo znaczenia idące pokolenie. Kasa zawsze się musi zgadzać. Chyba, że przewidujesz scenariusz jak z wszelkimi ajfonami, ajkomputerami itd. Czyli, że nowe pokolenie będzie tak bezmyślne i bezkrytyczne wobec marketingu, że łyknie wszystko co korporacja (wsparta kupionym urzędnikiem) powie.
CYTAT(kompot @ Wed, 06 Dec 2017 - 23:07) *
CYTAT(Tommo)

Piwo na początku XX wieku benzynę kupowało się w aptece. Tak jak Ty teraz obawiasz się o brak energii elektrycznej, wtedy z pewnością obawiano się o kolejki w aptekach przy lawinowo rosnącej ilości samochodów smile.gif

Właśnie miałem o tym pisać, ale mnie ubiegłeś smile.gif

Ale to jest argument kompletnie od czapy. Benzyna mogła być sprzedawana nawet w zakładzie pogrzebowym, bo benzynę da się nalać do zbiornika i przewieźć w dowolne miejsce na Ziemi. Prądu nie nabierzesz do kanistra. Zresztą dziś też nie byłoby problemu ze zwiększeniem ilości produkowane prądu, gdyby nie ograniczenia, które sami sobie wprowadziliśmy (ekologia, dbałość o zasoby naturalne itd.). Czy na początku XX w. kogoś to interesowało? Nie, był popyt to się wierciło dziurę, pompowało ropę i przerabiało na benzynę. Dziś można by to zrobić jeszcze szybciej i jeszcze łatwiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 07 Dec 2017 - 13:59
Post #193


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Krisss @ Thu, 07 Dec 2017 - 12:51) *
Dziś można by to zrobić jeszcze szybciej i jeszcze łatwiej.

Myślę że co Twoich obaw o zdolność i kreatywność człowieka, nieświadomie sam sobie odpowiedziałeś smile.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisss
post Thu, 07 Dec 2017 - 19:58
Post #194


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 June 2005
Skąd: Rzeszów





Nie wyrażałem takich obaw.
Ja z kolei myślę, że nic z tego co napisałem nie zrozumiałeś smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 07 Dec 2017 - 20:55
Post #195


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Wombat @ Wed, 06 Dec 2017 - 23:47) *
I trafiłeś kulą w płot. Znowu zresztą.
Ja sam pracuje głównie w domu. Głównie zdalnie. Czasem (nie jest to codziennie) ruszam w miasto. Ale jak już ruszam - to jak opisywałem elektryk by był dla mnie zbyt zawodny i za cienki w dystansie. Bo warszawa jest duża.
Na tyle duża że korki wbrew temu co piszesz o pracy "w domu" są gigantyczne. A jeszcze co rano w centra biurowe pcha się 20 ościennych miejscowości drzwiami, oknami, autobusami, skm-kami, rowerami, hulajnogami, skuterami, motorami. Siakośc jeszcze nie wpadli na to żeby pracowac z domu. I zapewne z racji na stanowisko, pozycje i charakter pracy w życiu nie wpadną.
Podoba mi się to jak wyciagasz wybiórczo dość niszowe zjawiska, czesto nawet z poza naszego kraju i usilujesz udowodnić że coś jest normą. I to jeszcze pożądaną przez suwerena biggrin.gif. Znajoma narracja.
To że pan prezes ma tesle i pracuje smartfonem, to że jego 20 managerów od kluczowych projektów bawi się konferencjami online i na wirtualnych spotkaniach ustala strategie to nie zmienia faktu że pod tym pokojem konferencyjnym jest 11 pięter biurowca gdzie x-tysięcy ludzi co rano dowleka swoje tyłki. I będzie je dolekać bo musi. Mało tego. Jak ta poranna partia zabierze swoje dupy z biura to jedzie tam druga - sprzątająco konserwacyjna. CHyba że już słyszałes o sprzątaczkach pracujących z domu.

Widze że jarają cie nowości i każde rozwiązanie prawie z gruntu uważasz za idealne i stworzone dla ludzi. Ja niekoniecznie. A robie w branży gdzie postep jest szybszy niż w motoryzacji. Rewolucja w elektrycznym transporcie kołowym jeszcze długo nam "nie grozi" lub też jakbyś wolał - nie doświadczymy jej dobrodziejstwa. Jestem o to dziwnie spokojny.
jesteś jak ten gość co wiezie do dżungli pudło żarówek i przekonuje wodza że te led-y to są lepsze od tych z włóknem, opisuje mu ile prądu oszczędzi i jak sobie mało popsuje wzrok. tylko nie zauważył że tłumaczy mu to przy ognisku bo oni jeszcze prądu nie mają.

Znowu nie przeczytałeś tego co napisałem i dopowiedziałeś swoją historię, ale powtórzę jeszcze jeden raz, może wreszcie do Ciebie dotrze: potrzeby komunikacyjne ludzi i jednocześnie sam transport zmieniają się i zmienią się o wiele bardziej niż sobie wyobrażasz przez nastepne 20-30 lat, co dobitnie podkreśliłeś w wypowiedzi powyżej.
Dopowiedziałeś też sobie, że stwierdzilem elektryki są idealne - zamiast uczciwie napisac, ze przedstawiłem ich wady i zalety (kilka stron wcześniej). Zasięg to jest problem - dzisiaj. 'Jutro' nie będzie, bo a) technologia (pojemnosc baterii, szybkosc ladowania, ladowanie bezprzewodowe) i cool.gif potrzeby się zmienią. I serio, jezdzenie po fotele 900 km to nie jest niczyj priorytet poza śmiałkami z racingforum.


--------------------
E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 07 Dec 2017 - 21:21
Post #196


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Co do elektrykow to mi przyszedl do glowy jeden pomysl. Telefony ladujemy juz indukcyjnie, moznaby na ulicy w centrach miast na skrzyzowaniach robic petle i auto sobie stoi, gra muzyczka, a bateria powoli sie doladowuje. Wtedy samochod moglby miec zasieg po miescie 30km, bo pod ulicami lezalyby petle indukcyjne. To oznacza mniejsza mase, mniejszy koszt zakupu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 07 Dec 2017 - 21:46
Post #197


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





To nie jest nowy pomysł, tylko koszty, koszty... W mieście nie jest to aż tak potrzebne, pomysły były na autostrady.


--------------------
E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Thu, 07 Dec 2017 - 22:34
Post #198


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Tommo @ Wed, 06 Dec 2017 - 17:02) *
Błędnie przyjąłeś że produkcja całej energii elektrycznej opiera się wyłącznie na spalaniu węgla bądź jemu pochodnych surowców. [...]

tak jak pisałem - w założeniach są "warunki polskie"


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisss
post Thu, 07 Dec 2017 - 22:36
Post #199


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 June 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(kompot @ Thu, 07 Dec 2017 - 21:46) *
To nie jest nowy pomysł, tylko koszty, koszty... W mieście nie jest to aż tak potrzebne, pomysły były na autostrady.

Czy taka siejąca dość mocno polem elektromagnetycznym autostrada jest bezpieczna dla człowieka (na dłuższą metę)? Pytam bez żadnych podtekstów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 07 Dec 2017 - 22:44
Post #200


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Mnie zastanawia kiedy człowiek zda sobie sprawę, że dalsze rozwijanie tłokowego silnika spalinowego okaże się już nieopłacalne. Stopień komplikacji i energochłonności procesu produkcji osiągnie apogeum rozsądku i praktycznego zastosowania. I czy w tym przesileniu człowiek nie sięgnie do pierwotnych, prostych rozwiązań jako alternatywy i chęci odreagowania. Taki napęd elektryczny posiadający wszystkie te cechy, mógłby być odpowiedzią na te problemy.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post

32 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 20:21