Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 350z vs. M3 e46 na tor, czy moze cos innego? ~50k
Sikor44
post Wed, 08 Nov 2017 - 11:47
Post #201


User
Dołączył: Wed, 05 July 2017
Skąd: Warszawa





Ktoś może lata po torze e92 335i (z n54)? Jakieś opinie?


--------------------
Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/
_https://www.instagram.com/sikor44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 08 Nov 2017 - 11:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hubi91
post Fri, 10 Nov 2017 - 20:07
Post #202


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





W temacie z 350z i m3 propozycja 335i wypada bardzo słabo na tor ze względu na jeszcze większą masę, brak szpery i biturbo, które w serii na ulicy potrafi się zgrzać.
W porównaniu do 350z prowadzi się moim zdaniem gorzej, chociaż sam układ kierowniczy i hamulcowy jest bardzo precyzyjny.
Generalnie, żeby 335i upalać na torze trzeba mięć duuuużo więcej kapusty niż te 2 samochody w temacie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sikor44
post Sun, 12 Nov 2017 - 20:33
Post #203


User
Dołączył: Wed, 05 July 2017
Skąd: Warszawa





Czyli generalnie ten silnik sobie będzie słabo radził z upalaniem (bez dużych dodatkowych nakładów), tak? Jeśli chodzi o gabaryty auta to jest jeszcze 1 coupé z tym silnikiem (ale to tez chyba inna kasa bo ciężej trafić).


--------------------
Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/
_https://www.instagram.com/sikor44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 12 Nov 2017 - 20:54
Post #204


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Uważam, że N54 do upalania się nie nadaje. Na szybkie daily czy jakiś tam mocniejszy pocisk z którego się skorzysta na ulicy - tak (mimo bolączek), natomiast na tor tak jak wyżej powiedziano.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sikor44
post Mon, 13 Nov 2017 - 10:51
Post #205


User
Dołączył: Wed, 05 July 2017
Skąd: Warszawa





Dzięki. To może gt86/BRZ byłoby dobrym pomysłem. Chyba lepiej by dawał radę niż Zetka (przynajmniej na wolniejszych obiektach) Już ceny zrobiły się przystępne za te auta


--------------------
Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/
_https://www.instagram.com/sikor44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 13 Nov 2017 - 13:49
Post #206


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Sikor44 @ Mon, 13 Nov 2017 - 10:51) *
Dzięki. To może gt86/BRZ byłoby dobrym pomysłem. Chyba lepiej by dawał radę niż Zetka (przynajmniej na wolniejszych obiektach) Już ceny zrobiły się przystępne za te auta

Pytanie,czy to będzie tańsze niż RX8. Ogólnie RX8 jest szybszy niż BRZ.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GodISmE
post Mon, 13 Nov 2017 - 13:54
Post #207


Super User
Dołączył: Fri, 08 April 2016





@lincoln, nie kumasz zaczepki w stronę fanów BMW i RX8 miszczu.


--------------------
www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Mon, 13 Nov 2017 - 15:11
Post #208


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(jackkpl @ Mon, 13 Nov 2017 - 13:49) *
Pytanie,czy to będzie tańsze niż RX8. Ogólnie RX8 jest szybszy niż BRZ.

ale rx8 z wanklem czy po swapie?
Bo z wanklem to ogólnie powinno być podobnie, z tym zastrzeżeniem, że paliwa i oleju będzie 2x tyle brało co BRZ (nie wiem czy to ma znaczenie, ile tych torowych km ma robić) i jak się coś wykrzaczy w silniku to trudniej będzie zrobić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Mon, 13 Nov 2017 - 20:58
Post #209


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





CYTAT(GodISmE @ Mon, 13 Nov 2017 - 13:54) *
@lincoln, nie kumasz zaczepki w stronę fanów BMW i RX8 miszczu.


Serio, a mi się wydawało, że pękałeś z dumy jaki to świetny samochód kupiłeś wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 13 Nov 2017 - 21:37
Post #210


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(hubi91 @ Mon, 13 Nov 2017 - 15:11) *
ale rx8 z wanklem czy po swapie?
Bo z wanklem to ogólnie powinno być podobnie, z tym zastrzeżeniem, że paliwa i oleju będzie 2x tyle brało co BRZ (nie wiem czy to ma znaczenie, ile tych torowych km ma robić) i jak się coś wykrzaczy w silniku to trudniej będzie zrobić.

Kolega z wanklem (zbudowany co prawda 237hp) w tym sezonie zrobił chyba z 10 tyś km, nurb , poznań itp. Upala , katuje ,robi czasy i nic smile.gif.
Wydaje mi się, że z wanklem też może dawać radę, tyle, że taki poznań to wiadomo - 240 do 400 hp nie podskoczy.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GodISmE
post Tue, 14 Nov 2017 - 01:22
Post #211


Super User
Dołączył: Fri, 08 April 2016





CYTAT(Lincoln e30ix @ Mon, 13 Nov 2017 - 20:58) *
Serio, a mi się wydawało, że pękałeś z dumy jaki to świetny samochód kupiłeś wink.gif


A co mam sie chowac z tym zadowoleniem, bo taki "miszczu" jak ty nie aprobuje?! lol Coobcio ostatnio zbudowal 4,0L na bazie silnika z Zetki - bezawaryjny i mega wytrzymaly silnik z prawie 380 konmi i prawie 500 niuta. Platforma jest zdolna prosiaki zostawiac w tyle - zobacz sobie tu:
https://www.youtube.com/watch?v=LuddZBptweY&t=456s

Jakies pytania jeszcze? No chyba ze wolisz sie scigac w jakichs starych trupach jak e36. Ja nie.


--------------------
www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GodISmE
post Tue, 14 Nov 2017 - 01:32
Post #212


Super User
Dołączył: Fri, 08 April 2016





CYTAT(jackkpl @ Mon, 13 Nov 2017 - 21:37) *
Kolega z wanklem (zbudowany co prawda 237hp) w tym sezonie zrobił chyba z 10 tyś km, nurb , poznań itp. Upala , katuje ,robi czasy i nic smile.gif.
Wydaje mi się, że z wanklem też może dawać radę, tyle, że taki poznań to wiadomo - 240 do 400 hp nie podskoczy.


Póki co na każdym z tych torów dostaje od Zetki cięgi... również na Jastrzębiu wink.gif


--------------------
www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 14 Nov 2017 - 09:05
Post #213


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(GodISmE @ Tue, 14 Nov 2017 - 01:32) *
Póki co na każdym z tych torów dostaje od Zetki cięgi... również na Jastrzębiu wink.gif


No bez przesady z tym hura optymizmem. Masz znacznie więcej mocy i nieznacznie więcej masy niż rxy, a zależnie od dnia jesteś za nimi lub przed nimi smile.gif.
Ja piszę o RX vs GT86 - tutaj GT86 raczej nie będzie szybsze nigdzie. Zresztą gt86 ma dość archaiczne zawieszenie z przodu (mcperson) bez możliwości regulacji (trzeba kupić aftermarketowe części).


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 14 Nov 2017 - 09:33
Post #214


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Bez znaczenia moim zdaniem. Samochody na tyle zbliżone parametrami, że umiejętności kierowcy będą decydować o wyniku.



--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 14 Nov 2017 - 10:12
Post #215


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Tommo @ Tue, 14 Nov 2017 - 09:33) *
Bez znaczenia moim zdaniem. Samochody na tyle zbliżone parametrami, że umiejętności kierowcy będą decydować o wyniku.


Mcperson raczej ma znaczenie na geometrie koła w zakręcie. mx5 i rx8 pod tym względem są duzo przed innymi wozami z tej epoki.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 14 Nov 2017 - 10:38
Post #216


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(jackkpl @ Tue, 14 Nov 2017 - 10:12) *
Mcperson raczej ma znaczenie na geometrie koła w zakręcie.

I naprawdę myślisz, że amator jest w stanie ten niuans wykorzystać na torze?



--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybciutki
post Tue, 14 Nov 2017 - 12:19
Post #217


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 September 2010





Takie "niuanse" tworzą całokształt


--------------------
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne, proszę o kontakt przez www.gurumotive.com :)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sikor44
post Tue, 14 Nov 2017 - 13:12
Post #218


User
Dołączył: Wed, 05 July 2017
Skąd: Warszawa





bardziej chyba martwiłbym się o silnik. takie przeciętne 2.0 N/A, a tam na tył koniecznie musiałaby wejść szersza felga i opona (to tym gorzej jeszcze)


--------------------
Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/
_https://www.instagram.com/sikor44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 14 Nov 2017 - 13:17
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Sikor może coś mocniejszego znajdziesz. Przesiadka z STI do dychawicznego NA może rozczarować na dłuższą metę.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 14 Nov 2017 - 13:19
Post #220


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(Tommo @ Tue, 14 Nov 2017 - 10:38) *
I naprawdę myślisz, że amator jest w stanie ten niuans wykorzystać na torze?


Jako amator stwierdzam, że stopniowo coraz więcej niuansów się wyczuwa.
Mazdy z Wanklami mają jeszcze jedną niepodważalną zaletę - nisko i za osią umieszczenie całego ciężaru napędu, to już nie jest niuans, to gruba sprawa, podstawowa w zasadzie chyba w budowie torówki. Na krętych torach widać jak łatwo zmienia kierunek. Jeśli faktycznie teraz są serwisy które tak przygotowują te Wankle, że tyle znosi (Jacek - 10tys czysto torowego łojenia ??? czy z dojazdami na kołach ?), to czego chcieć więcej ? Do mnie przemawia jeszcze prostota tego silnika - przecież tam się prawie nic nie rusza poza rotorami i wałem smile.gif żadnych wałków, zaworów, popychaczy, wariatorów itd - co się tam ma psuć ? uszczelnienia ? ale to nie wysypuje się chyba w jednej chwili tylko stopniowo - jeździć można . Pompa oleju musi być sprawna. Jeszcze kwestia ile można odchudzić RX8.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 06:28