350z vs. M3 e46 na tor, czy moze cos innego? ~50k |
350z vs. M3 e46 na tor, czy moze cos innego? ~50k |
Wed, 08 Nov 2017 - 11:47
Post
#201
|
|
User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa |
Ktoś może lata po torze e92 335i (z n54)? Jakieś opinie?
-------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 08 Nov 2017 - 11:47
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 10 Nov 2017 - 20:07
Post
#202
|
|
Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa |
W temacie z 350z i m3 propozycja 335i wypada bardzo słabo na tor ze względu na jeszcze większą masę, brak szpery i biturbo, które w serii na ulicy potrafi się zgrzać.
W porównaniu do 350z prowadzi się moim zdaniem gorzej, chociaż sam układ kierowniczy i hamulcowy jest bardzo precyzyjny. Generalnie, żeby 335i upalać na torze trzeba mięć duuuużo więcej kapusty niż te 2 samochody w temacie... |
|
|
Sun, 12 Nov 2017 - 20:33
Post
#203
|
|
User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa |
Czyli generalnie ten silnik sobie będzie słabo radził z upalaniem (bez dużych dodatkowych nakładów), tak? Jeśli chodzi o gabaryty auta to jest jeszcze 1 coupé z tym silnikiem (ale to tez chyba inna kasa bo ciężej trafić).
-------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
Sun, 12 Nov 2017 - 20:54
Post
#204
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Uważam, że N54 do upalania się nie nadaje. Na szybkie daily czy jakiś tam mocniejszy pocisk z którego się skorzysta na ulicy - tak (mimo bolączek), natomiast na tor tak jak wyżej powiedziano.
|
|
|
Mon, 13 Nov 2017 - 10:51
Post
#205
|
|
User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa |
Dzięki. To może gt86/BRZ byłoby dobrym pomysłem. Chyba lepiej by dawał radę niż Zetka (przynajmniej na wolniejszych obiektach) Już ceny zrobiły się przystępne za te auta
-------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
Mon, 13 Nov 2017 - 13:49
Post
#206
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Dzięki. To może gt86/BRZ byłoby dobrym pomysłem. Chyba lepiej by dawał radę niż Zetka (przynajmniej na wolniejszych obiektach) Już ceny zrobiły się przystępne za te auta Pytanie,czy to będzie tańsze niż RX8. Ogólnie RX8 jest szybszy niż BRZ. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 13 Nov 2017 - 13:54
Post
#207
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
@lincoln, nie kumasz zaczepki w stronę fanów BMW i RX8 miszczu.
-------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Mon, 13 Nov 2017 - 15:11
Post
#208
|
|
Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa |
Pytanie,czy to będzie tańsze niż RX8. Ogólnie RX8 jest szybszy niż BRZ. ale rx8 z wanklem czy po swapie? Bo z wanklem to ogólnie powinno być podobnie, z tym zastrzeżeniem, że paliwa i oleju będzie 2x tyle brało co BRZ (nie wiem czy to ma znaczenie, ile tych torowych km ma robić) i jak się coś wykrzaczy w silniku to trudniej będzie zrobić. |
|
|
Mon, 13 Nov 2017 - 20:58
Post
#209
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
|
|
|
Mon, 13 Nov 2017 - 21:37
Post
#210
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
ale rx8 z wanklem czy po swapie? Bo z wanklem to ogólnie powinno być podobnie, z tym zastrzeżeniem, że paliwa i oleju będzie 2x tyle brało co BRZ (nie wiem czy to ma znaczenie, ile tych torowych km ma robić) i jak się coś wykrzaczy w silniku to trudniej będzie zrobić. Kolega z wanklem (zbudowany co prawda 237hp) w tym sezonie zrobił chyba z 10 tyś km, nurb , poznań itp. Upala , katuje ,robi czasy i nic . Wydaje mi się, że z wanklem też może dawać radę, tyle, że taki poznań to wiadomo - 240 do 400 hp nie podskoczy. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 01:22
Post
#211
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
Serio, a mi się wydawało, że pękałeś z dumy jaki to świetny samochód kupiłeś A co mam sie chowac z tym zadowoleniem, bo taki "miszczu" jak ty nie aprobuje?! lol Coobcio ostatnio zbudowal 4,0L na bazie silnika z Zetki - bezawaryjny i mega wytrzymaly silnik z prawie 380 konmi i prawie 500 niuta. Platforma jest zdolna prosiaki zostawiac w tyle - zobacz sobie tu: https://www.youtube.com/watch?v=LuddZBptweY&t=456s Jakies pytania jeszcze? No chyba ze wolisz sie scigac w jakichs starych trupach jak e36. Ja nie. -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 01:32
Post
#212
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
Kolega z wanklem (zbudowany co prawda 237hp) w tym sezonie zrobił chyba z 10 tyś km, nurb , poznań itp. Upala , katuje ,robi czasy i nic . Wydaje mi się, że z wanklem też może dawać radę, tyle, że taki poznań to wiadomo - 240 do 400 hp nie podskoczy. Póki co na każdym z tych torów dostaje od Zetki cięgi... również na Jastrzębiu -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 09:05
Post
#213
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Póki co na każdym z tych torów dostaje od Zetki cięgi... również na Jastrzębiu No bez przesady z tym hura optymizmem. Masz znacznie więcej mocy i nieznacznie więcej masy niż rxy, a zależnie od dnia jesteś za nimi lub przed nimi . Ja piszę o RX vs GT86 - tutaj GT86 raczej nie będzie szybsze nigdzie. Zresztą gt86 ma dość archaiczne zawieszenie z przodu (mcperson) bez możliwości regulacji (trzeba kupić aftermarketowe części). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 09:33
Post
#214
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Bez znaczenia moim zdaniem. Samochody na tyle zbliżone parametrami, że umiejętności kierowcy będą decydować o wyniku.
-------------------- A110S
|
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 10:12
Post
#215
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Bez znaczenia moim zdaniem. Samochody na tyle zbliżone parametrami, że umiejętności kierowcy będą decydować o wyniku. Mcperson raczej ma znaczenie na geometrie koła w zakręcie. mx5 i rx8 pod tym względem są duzo przed innymi wozami z tej epoki. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 10:38
Post
#216
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Mcperson raczej ma znaczenie na geometrie koła w zakręcie. I naprawdę myślisz, że amator jest w stanie ten niuans wykorzystać na torze? -------------------- A110S
|
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 12:19
Post
#217
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 |
Takie "niuanse" tworzą całokształt
-------------------- |
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 13:12
Post
#218
|
|
User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa |
bardziej chyba martwiłbym się o silnik. takie przeciętne 2.0 N/A, a tam na tył koniecznie musiałaby wejść szersza felga i opona (to tym gorzej jeszcze)
-------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 13:17
Post
#219
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Sikor może coś mocniejszego znajdziesz. Przesiadka z STI do dychawicznego NA może rozczarować na dłuższą metę.
-------------------- A110S
|
|
|
Tue, 14 Nov 2017 - 13:19
Post
#220
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
I naprawdę myślisz, że amator jest w stanie ten niuans wykorzystać na torze? Jako amator stwierdzam, że stopniowo coraz więcej niuansów się wyczuwa. Mazdy z Wanklami mają jeszcze jedną niepodważalną zaletę - nisko i za osią umieszczenie całego ciężaru napędu, to już nie jest niuans, to gruba sprawa, podstawowa w zasadzie chyba w budowie torówki. Na krętych torach widać jak łatwo zmienia kierunek. Jeśli faktycznie teraz są serwisy które tak przygotowują te Wankle, że tyle znosi (Jacek - 10tys czysto torowego łojenia ??? czy z dojazdami na kołach ?), to czego chcieć więcej ? Do mnie przemawia jeszcze prostota tego silnika - przecież tam się prawie nic nie rusza poza rotorami i wałem żadnych wałków, zaworów, popychaczy, wariatorów itd - co się tam ma psuć ? uszczelnienia ? ale to nie wysypuje się chyba w jednej chwili tylko stopniowo - jeździć można . Pompa oleju musi być sprawna. Jeszcze kwestia ile można odchudzić RX8. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 06:28 |