Polskie tory - ranking czasow |
Polskie tory - ranking czasow |
Fri, 07 Jul 2017 - 11:09
Post
#61
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 December 2012 Skąd: Trójmiasto |
Hamowanie to jedna z najważniejszych składowych aby uzyskać dobry czas, niestety jak hamulec zawodzi to często robi się blokada w głowie...
Jeśli chodzi o hamowanie lewą nogą to Poznaniu masz kilka zakrętów w których idealnie to działa. Poczynając od baba jagi gdzie możesz kontrolować balans lewą poprzez 2 lewy ( oczywiście zależy od tego czy musisz tam zmieniać bieg czy nie ) dalej niemieckie i dęby gdzie idealnie działa lewa i na koniec ostatni prawy chyba że ktoś nie hamuje a odpuszcza tylko gaz -------------------- Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6 BMW 318is CUP - 1:51.8 Mercedes A45 AMG - 1:52.0 |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 07 Jul 2017 - 11:09
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 12:44
Post
#62
|
|
User Dołączył: Fri, 03 December 2010 |
można dołożyć
a) Rozetę Wrobla (Wwa) Tor Łodz - pelne kolko -------------------- _https://www.facebook.com/szybciejnizrynek
|
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 15:54
Post
#63
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Dobrze zrobiony BMW 318IS robi 1:46-47 na slicku Poka jakiś onboard tego 318is . Bez 200hp/tonę to raczej nie do ogarnięcia taki czas. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Fri, 07 Jul 2017 - 23:21
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 December 2012 Skąd: Trójmiasto |
Poka jakiś onboard tego 318is . Bez 200hp/tonę to raczej nie do ogarnięcia taki czas. http://www.tomexwyniki.pl/17_S_6_4.pdf -------------------- Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6 BMW 318is CUP - 1:51.8 Mercedes A45 AMG - 1:52.0 |
|
|
Tue, 11 Jul 2017 - 19:59
Post
#65
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Szkoda, że nie ma onboarda z tego przejazdu. Znalazłem 1:50 na YT i tam to 318is leci ponad 190 na prostej startowej . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 16 Aug 2017 - 10:22
Post
#66
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Co do poznania to troche czasów klubowych Nissanów 350Z:
NICK CZAS DATA SPEC COOBCIO 1.47.980 13.08.2017 372KM & 460Nm - 4,07L, Gwint HSD Mono Pro + p 18K + mod amorków / t 8K, mod przedniego stabilizatora, kąty -3,12 przód i -2,48 tył, R888 245.40R18 / ZZR 265.35R18, Hamulce 360mm/350mm Poliuretan i Unibale prawie wszędzie i jakieś -100kg z auta out + półklatka i kubełki oraz szelkowe pasy, silnik obniżony o 25mm, dyfer 370Z z zacieśnioną szperą COOBCIO 1:48.477 23.10.2016 372KM & 460Nm - 4,07L, Gwint HSD Mono Pro + tylne sprężyny 8K, mod przedniego stabilizatora, kąty -3,12 przód i -2,48 tył, R888 245.40R18 / 275.40R18, Hamulce 360mm/350mm, Poliuretan i Unibale prawie wszędzie i jakieś -100kg z auta out + półklatka i kubełki oraz szelkowe pasy, silnik obniżony o 25mm, dyfer 370Z z zacieśnioną szperą COOBCIO 1:51.764 16.05.2016 372KM & 460Nm - 4,07L Gwint HSD Mono Pro + tylne sprężyny 8K, mod przedniego stabilizatora, kąty -3,12 przód i -2,48 tył, R888 255.35R18 / 265.35R18, Hamulce 360mm/350mm, Poliuretan i Unibale prawie wszędzie i jakieś -100kg z auta out + półklatka i kubełki oraz szelkowe pasy, dyfer 370Z COOBCIO 1:51.877 5.09.2015 311KM & 398Nm - RevUP Gwint HSD Mono Pro + tylne sprężyny 8K, mod przedniego stabilizatora, kąty -3,12 przód i -2,48 tył, R888 255.35R18 / 265.35R18, Hamulce 360mm/350mm, Poliuretan i Unibale prawie wszędzie i jakieś -100kg z auta out + półklatka i kubełki oraz szelkowe pasy, dyfer 370Z COOBCIO 1:51.628 5.10.2014 297KM & 384Nm - DE, Gwint HSD Mono Pro + mod przedniego stabilizatora, kąty -3,06 przód i -2,30 tył, R888 255.35R18 / 265.35R18, Hamulce BREMBO co pękla tarcza, odelżenie o jakieś -50kg z auta out + kubełki oraz szelkowe pasy, dyfer 370Z GodISmE 1:52.3 23.10.2016 290KM & 343Nm - HR silnik seria, Gwint Stance Supersport + Swift 14/9kg, staby Hotchkis, kąty -3,2 przód i -2 tył, R888 255.35R18 / Avon ZZR 265.35R18. Hamulce seria Brembo, waga seria oprócz foteli kubełkowych (bez fotelu pasażera) Przemysław 1:53.024 7.03.2015 HR Seria w Automacie !!! Stabilizatory p+t H&R, dystanse 25mm, górne przednie wachacze CG, kąt -2,3 i -1,4 tył, R888 225.40R18 / 245.40R18, Seria Brembo +DS performance TOKYO 1:54.450 20.06.2015 280KM & 360Nm - pogrzebane DE, Zawieszenie NISMO, przednie górne wachacze CG, kąt -2,3 przód i -2 tył, mod stabilizatora przód by CG Federal RSR 235.40R18 / 265.35R18, Hamulce Brembo + DS2500 BATMAN 1.55.154 13.08.2017 310KM & 395Nm - Kolektory, wydech i strojenie, Gwint HSD Mono PRO, Przednie górne wacahcze CG, kąt -2,42 i 2 tył, mod stabilizatora przód by CG, tylny usunięty, Federal RSR 265.35R18 / Michelin PSS 265.40R18, Hamulce AKEBONO + Stoptech SPORT, tylne wachacze z Uniballami + niemal wszędzie poliuretan Hudyvolt 2:02.029 14.05.2017 Seria DE + Y-pipe CG, opony Dunlop Sport MAXX RT, ESP ON Daniel 2:02.978 5.09.2015 Seria całkowita DE z oponami Continental Sport Contact 3 225.45R18 / 245.45R18, ESP ON Podopisuje jeszcze trochę w wolnym czasie -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Tue, 22 Aug 2017 - 17:11
Post
#67
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 July 2017 |
Mój przejazd z ostatniego weekendu tj. 20.08.17 - 1.54.668 wg pomiaru Toru Poznań
Mazda Rx8 R3 RHD, Silnik o mocy 206 km, odcinka podniesiona na 9.700rpm, zawias ISC Racing, opony Dunlop Direzza 03G, hamulce Stoptech, kubeł Atech North, staby Racingbeat, lekki zamach Racingbeat, sprzęgło Exedy stage 2. Poniżej dwa linki z wewnątrz i z szyby: https://www.youtube.com/watch?v=9QwaqJeipk0 https://www.youtube.com/watch?v=m5LQpieM4as -------------------- Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3 Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3 www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali |
|
|
Mon, 04 Sep 2017 - 22:54
Post
#68
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 July 2017 |
Nikt nic nie pisze więc daję post pod postem. Polatałem na Poznaniu w niedzielę, udało się zrobić nowy rekord Rx8 z Renesisem - 1.53.311 (poprzedni należał do Gronka i było to 1.54,323). Wrzucam dwa filmy - pierwsze filmidło z kamery ze środka z ostatniej sesji - auto miało już dość ale jeszcze trochę pocisnąłem. Na dębach trochę niewyraźnie było na pierwszym kółku ale później już poprawnie
https://www.youtube.com/watch?v=91GakiFH_S0...eature=youtu.be Czasy wg pomiaru Toru Poznań: 46 1:59.933 17:32:46.934 47 1:53.995 17:34:40.929 48 1:53.778 17:36:34.707 49 1:53.430 17:38:28.137 Tutaj film z rekordowego przejazdu: https://www.youtube.com/watch?v=mh16xMPjufA...eature=youtu.be Czas wg pomiaru Toru Poznań: 16 1:53.311 13:17:48.992 Konfiguracja auta jak powyżej + duże skrzydło 178cm co poprawiło zachowanie auta w zakrętach. -------------------- Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3 Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3 www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali |
|
|
Fri, 08 Sep 2017 - 20:14
Post
#69
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 |
Wrześniowe temperatury to dobry moment na poprawianie czasów na takim Poznaniu? Nie za zimno się robi?
|
|
|
Sun, 10 Sep 2017 - 13:42
Post
#70
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 July 2017 |
Wrześniowe temperatury to dobry moment na poprawianie czasów na takim Poznaniu? Nie za zimno się robi? Kwestia mieszanki. Auto znacznie lepiej jedzie jak jest zimno i jedyne o co musisz się martwić to dobre rozgrzanie opon. Ja akurat z tym nie mam problemu i liczę że jeszcze w tym roku urwę parę sekund -------------------- Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3 Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3 www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali |
|
|
Sat, 07 Oct 2017 - 12:18
Post
#71
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 July 2017 |
Nowa porcja rekordów Rx8 z Toru Poznań:
NICK CZAS DATA SPEC ETF 1.53,313 01.10.2017 - Wankel 209km, 1380kg, ISC Sport, tarcze i klocki Stoptech, skrzydło na klapie, wydech Exoticspeed, Direzza 225 r18, odcina 9.700 Rexsio 1.53,253 20.09.2017 - swap 1jz 280km, 1400kg, ISC Drift, hamulce seria, skrzydło na klapie, Direzza 225 r18 przód i 245 r18 tył - https://www.youtube.com/watch?v=ZfGLGyNj8no...eature=youtu.be Gedi 1.52.330 01.10.2017 - Wankel 237km, 1380kg, Tein z elektroniczną regulacją twardości, tarcze Stoptech, klocki Hawk HP+, skrzydło na klapie, Direzza 225 r17, odcina 10.200 Tommy jr 1.51.984 01.10.2017 - Wankel 250km, 1380kg, BC Racing, hamulce tarcze EBC Turbo Groove + Stoptech klocki, anty-roll bar, wydech Racing beat, kubeł, staby Racing beat, Extreme VR2 R7 255 r 18, odcina 9.700 - https://www.youtube.com/watch?time_continue...p;v=iy2KnwBl1L4 Stolar 1.51.644 01.10.2017 - Wankel 208km, 1300kg, ISC Racing, hamulce tarcze i klocki Stoptech, skrzydło na klapie, kubeł i wyprute ze środka 80kg w stosunku do serii, staby Racing beat, Direzza 225 r18, odcina 9.700 - https://www.youtube.com/watch?time_continue...p;v=5QplY_rSaE4 -------------------- Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3 Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3 www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali |
|
|
Sat, 07 Oct 2017 - 21:26
Post
#72
|
|
User Dołączył: Thu, 31 October 2013 Skąd: Warszawa |
Z mojej strony 1:52,760 całkowicie seryjnym Megane R.S. na Pilot Sport Cup 2 w Poznaniu . Docelowo wysokie 1:51,XXX - virtual best lap w Harry's Lap Timer 1:51,460 , wiec wszystko w moich rekach i nogach .
|
|
|
Sat, 07 Oct 2017 - 21:55
Post
#73
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Nowa porcja rekordów Rx8 z Toru Poznań: NICK CZAS DATA SPEC ETF 1.53,313 01.10.2017 - Wankel 209km, 1380kg, ISC Sport, tarcze i klocki Stoptech, skrzydło na klapie, wydech Exoticspeed, Direzza 225 r18, odcina 9.700 Rexsio 1.53,253 20.09.2017 - swap 1jz 280km, 1400kg, ISC Drift, hamulce seria, skrzydło na klapie, Direzza 225 r18 przód i 245 r18 tył - https://www.youtube.com/watch?v=ZfGLGyNj8no...eature=youtu.be Gedi 1.52.330 01.10.2017 - Wankel 237km, 1380kg, Tein z elektroniczną regulacją twardości, tarcze Stoptech, klocki Hawk HP+, skrzydło na klapie, Direzza 225 r17, odcina 10.200 Tommy jr 1.51.984 01.10.2017 - Wankel 250km, 1380kg, BC Racing, hamulce tarcze EBC Turbo Groove + Stoptech klocki, anty-roll bar, wydech Racing beat, kubeł, staby Racing beat, Extreme VR2 R7 255 r 18, odcina 9.700 - https://www.youtube.com/watch?time_continue...p;v=iy2KnwBl1L4 Stolar 1.51.644 01.10.2017 - Wankel 208km, 1300kg, ISC Racing, hamulce tarcze i klocki Stoptech, skrzydło na klapie, kubeł i wyprute ze środka 80kg w stosunku do serii, staby Racing beat, Direzza 225 r18, odcina 9.700 - https://www.youtube.com/watch?time_continue...p;v=5QplY_rSaE4 Mozecie przestac poprawiac te czasy? Roboty mi dokladacie -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 08 Oct 2017 - 12:59
Post
#74
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 July 2017 |
Z mojej strony 1:52,760 całkowicie seryjnym Megane R.S. na Pilot Sport Cup 2 w Poznaniu . Docelowo wysokie 1:51,XXX - virtual best lap w Harry's Lap Timer 1:51,460 , wiec wszystko w moich rekach i nogach . Gratuluję czasu. Z tym virtual'em to śliska sprawa - np ja mam 1.47,05 ale to raczej nie realne - po prostu dzieląc TP na cztery sektory wystarczy że gps w każdym ukradnie po 0,5-1sek. - jedyny rzetelny pomiar to kostka i oficjalne wyniki. Mozecie przestac poprawiac te czasy? Roboty mi dokladacie Spoko jackkpl, wybacz jak w tym roku jeszcze coś odwalimy mamy ciśnienie na 1.50 -------------------- Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3 Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3 www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali |
|
|
Mon, 09 Oct 2017 - 08:42
Post
#75
|
|
User Dołączył: Thu, 31 October 2013 Skąd: Warszawa |
Gratuluję czasu. Z tym virtual'em to śliska sprawa - np ja mam 1.47,05 ale to raczej nie realne - po prostu dzieląc TP na cztery sektory wystarczy że gps w każdym ukradnie po 0,5-1sek. - jedyny rzetelny pomiar to kostka i oficjalne wyniki. To prawda , ale na razie oficjalne pomiary spinają się z aplikacją + Vbox Sport , a dodatkowo ostatnio już jechałem na 1:51,XXX , bo od 1:52,760 urwałem ok . sekundy - niestety wydzwoniłem na Dębach . |
|
|
Mon, 09 Oct 2017 - 13:19
Post
#76
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 |
Ciągle brakuje Łodzi , to może ja zacznę, są tam dwie opcje przed ostatniego zakrętu, ja miałem tą szybszą (według ludzi na torze zaleznie od auta ponad 0.5s szybsza)
1:02.3, pierwsza wizyta, opony Cup2 i zamontowany ponownie gwint KW, warunki dobre, chłodno i sucho. Czas do poprawy (0.5s do 1.0s do urwania) ale znów padły mi hamulce (pedał w podłodze, brak mocy) , tak jak na Poznaniu i nie mogłem nic więcej zdziałać. Na nowy sezon koniecznie nowy hamulec, seryjne GTI w choć z pakietem Performance niestety nie nadają się do upalania na torze, hamują dobrze, ale temp łapią bardzo szybko Przejazd z początku treningu, ostatniej najszybszej sesji niestety nie mam, bateria padła. https://www.youtube.com/watch?v=JQoR4piI87w...eature=youtu.be |
|
|
Mon, 09 Oct 2017 - 19:28
Post
#77
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
To prawda , ale na razie oficjalne pomiary spinają się z aplikacją + Vbox Sport , a dodatkowo ostatnio już jechałem na 1:51,XXX , bo od 1:52,760 urwałem ok . sekundy - niestety wydzwoniłem na Dębach . Virtuale sa ok, jak masz dobrego GPSa i virtuala bierzesz z 1 sesji. Miedzy sesjami potrafi sie niestety rozjechac polozenie i wtedy wychodza bajki. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 09 Oct 2017 - 22:02
Post
#78
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 July 2017 |
To prawda , ale na razie oficjalne pomiary spinają się z aplikacją + Vbox Sport , a dodatkowo ostatnio już jechałem na 1:51,XXX , bo od 1:52,760 urwałem ok . sekundy - niestety wydzwoniłem na Dębach . Jasne, nie neguję tego w Twoim przypadku bo różnica jest nie wielka, u mnie za to jest jakieś wariactwo. Virtuale sa ok, jak masz dobrego GPSa i virtuala bierzesz z 1 sesji. Miedzy sesjami potrafi sie niestety rozjechac polozenie i wtedy wychodza bajki. Dokładnie, u mnie jest wirtual z 10 wizyt na Poznaniu to szaleje, ale nawet jakby nie szalał to za wirtuale nagród nie dają i w sumie pokazują że można szybciej ale w praktyce nic z nich nie ma Bez wirtuala też wiem że można szybciej -------------------- Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3 Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3 www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali |
|
|
Thu, 12 Oct 2017 - 22:27
Post
#79
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 December 2012 Skąd: Trójmiasto |
Poznań
1:51.4 BMW e36 318is cup 1:51.9 A45 AMG - Federal rsr -------------------- Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6 BMW 318is CUP - 1:51.8 Mercedes A45 AMG - 1:52.0 |
|
|
Tue, 24 Oct 2017 - 22:49
Post
#80
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 December 2012 Skąd: Trójmiasto |
Tak fz201
-------------------- Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6 BMW 318is CUP - 1:51.8 Mercedes A45 AMG - 1:52.0 |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 19:20 |