Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 2 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> Polskie tory - ranking czasow
bob.dsk
post Fri, 07 Jul 2017 - 11:09
Post #61


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 December 2012
Skąd: Trójmiasto





Hamowanie to jedna z najważniejszych składowych aby uzyskać dobry czas, niestety jak hamulec zawodzi to często robi się blokada w głowie...

Jeśli chodzi o hamowanie lewą nogą to Poznaniu masz kilka zakrętów w których idealnie to działa. Poczynając od baba jagi gdzie możesz kontrolować balans lewą poprzez 2 lewy ( oczywiście zależy od tego czy musisz tam zmieniać bieg czy nie ) dalej niemieckie i dęby gdzie idealnie działa lewa i na koniec ostatni prawy chyba że ktoś nie hamuje a odpuszcza tylko gaz biggrin.gif


--------------------
Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6
BMW 318is CUP - 1:51.8
Mercedes A45 AMG - 1:52.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 07 Jul 2017 - 11:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
primox
post Fri, 07 Jul 2017 - 12:44
Post #62


User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





można dołożyć
a) Rozetę Wrobla (Wwa)
cool.gif Tor Łodz - pelne kolko


--------------------
_https://www.facebook.com/szybciejnizrynek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 07 Jul 2017 - 15:54
Post #63


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(bob.dsk @ Mon, 03 Jul 2017 - 13:54) *
Dobrze zrobiony BMW 318IS robi 1:46-47 na slicku laugh.gif

Poka jakiś onboard tego 318is smile.gif. Bez 200hp/tonę to raczej nie do ogarnięcia taki czas.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bob.dsk
post Fri, 07 Jul 2017 - 23:21
Post #64


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 December 2012
Skąd: Trójmiasto





CYTAT(jackkpl @ Fri, 07 Jul 2017 - 15:54) *
Poka jakiś onboard tego 318is smile.gif. Bez 200hp/tonę to raczej nie do ogarnięcia taki czas.


http://www.tomexwyniki.pl/17_S_6_4.pdf


--------------------
Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6
BMW 318is CUP - 1:51.8
Mercedes A45 AMG - 1:52.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 11 Jul 2017 - 19:59
Post #65


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(bob.dsk @ Fri, 07 Jul 2017 - 23:21) *

Szkoda, że nie ma onboarda z tego przejazdu. Znalazłem 1:50 na YT i tam to 318is leci ponad 190 na prostej startowej wink.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 16 Aug 2017 - 10:22
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Co do poznania to troche czasów klubowych Nissanów 350Z:
NICK CZAS DATA SPEC
COOBCIO 1.47.980 13.08.2017 372KM & 460Nm - 4,07L, Gwint HSD Mono Pro + p 18K + mod amorków / t 8K, mod przedniego stabilizatora, kąty -3,12 przód i -2,48 tył, R888 245.40R18 / ZZR 265.35R18, Hamulce 360mm/350mm
Poliuretan i Unibale prawie wszędzie i jakieś -100kg z auta out + półklatka i kubełki oraz szelkowe pasy, silnik obniżony o 25mm, dyfer 370Z z zacieśnioną szperą

COOBCIO 1:48.477 23.10.2016 372KM & 460Nm - 4,07L, Gwint HSD Mono Pro + tylne sprężyny 8K, mod przedniego stabilizatora, kąty -3,12 przód i -2,48 tył, R888 245.40R18 / 275.40R18, Hamulce 360mm/350mm,
Poliuretan i Unibale prawie wszędzie i jakieś -100kg z auta out + półklatka i kubełki oraz szelkowe pasy, silnik obniżony o 25mm, dyfer 370Z z zacieśnioną szperą

COOBCIO 1:51.764 16.05.2016 372KM & 460Nm - 4,07L Gwint HSD Mono Pro + tylne sprężyny 8K, mod przedniego stabilizatora, kąty -3,12 przód i -2,48 tył, R888 255.35R18 / 265.35R18, Hamulce 360mm/350mm,
Poliuretan i Unibale prawie wszędzie i jakieś -100kg z auta out + półklatka i kubełki oraz szelkowe pasy, dyfer 370Z

COOBCIO 1:51.877 5.09.2015 311KM & 398Nm - RevUP Gwint HSD Mono Pro + tylne sprężyny 8K, mod przedniego stabilizatora, kąty -3,12 przód i -2,48 tył, R888 255.35R18 / 265.35R18, Hamulce 360mm/350mm,
Poliuretan i Unibale prawie wszędzie i jakieś -100kg z auta out + półklatka i kubełki oraz szelkowe pasy, dyfer 370Z

COOBCIO 1:51.628 5.10.2014 297KM & 384Nm - DE, Gwint HSD Mono Pro + mod przedniego stabilizatora, kąty -3,06 przód i -2,30 tył, R888 255.35R18 / 265.35R18, Hamulce BREMBO co pękla tarcza,
odelżenie o jakieś -50kg z auta out + kubełki oraz szelkowe pasy, dyfer 370Z

GodISmE 1:52.3 23.10.2016 290KM & 343Nm - HR silnik seria, Gwint Stance Supersport + Swift 14/9kg, staby Hotchkis, kąty -3,2 przód i -2 tył, R888 255.35R18 / Avon ZZR 265.35R18. Hamulce seria Brembo, waga seria oprócz foteli kubełkowych (bez fotelu pasażera)

Przemysław 1:53.024 7.03.2015 HR Seria w Automacie !!! Stabilizatory p+t H&R, dystanse 25mm, górne przednie wachacze CG, kąt -2,3 i -1,4 tył, R888 225.40R18 / 245.40R18, Seria Brembo +DS performance

TOKYO 1:54.450 20.06.2015 280KM & 360Nm - pogrzebane DE, Zawieszenie NISMO, przednie górne wachacze CG, kąt -2,3 przód i -2 tył, mod stabilizatora przód by CG Federal RSR 235.40R18 / 265.35R18, Hamulce Brembo + DS2500

BATMAN 1.55.154 13.08.2017 310KM & 395Nm - Kolektory, wydech i strojenie, Gwint HSD Mono PRO, Przednie górne wacahcze CG, kąt -2,42 i 2 tył, mod stabilizatora przód by CG, tylny usunięty, Federal RSR 265.35R18 / Michelin PSS 265.40R18,
Hamulce AKEBONO + Stoptech SPORT, tylne wachacze z Uniballami + niemal wszędzie poliuretan

Hudyvolt 2:02.029 14.05.2017 Seria DE + Y-pipe CG, opony Dunlop Sport MAXX RT, ESP ON

Daniel 2:02.978 5.09.2015 Seria całkowita DE z oponami Continental Sport Contact 3 225.45R18 / 245.45R18, ESP ON

Podopisuje jeszcze trochę w wolnym czasie biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stolar
post Tue, 22 Aug 2017 - 17:11
Post #67


Rookie
Dołączył: Thu, 13 July 2017





Mój przejazd z ostatniego weekendu tj. 20.08.17 - 1.54.668 wg pomiaru Toru Poznań
Mazda Rx8 R3 RHD, Silnik o mocy 206 km, odcinka podniesiona na 9.700rpm, zawias ISC Racing, opony Dunlop Direzza 03G, hamulce Stoptech, kubeł Atech North, staby Racingbeat, lekki zamach Racingbeat, sprzęgło Exedy stage 2.
Poniżej dwa linki z wewnątrz i z szyby:
https://www.youtube.com/watch?v=9QwaqJeipk0
https://www.youtube.com/watch?v=m5LQpieM4as


--------------------
Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3
Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3
www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stolar
post Mon, 04 Sep 2017 - 22:54
Post #68


Rookie
Dołączył: Thu, 13 July 2017





Nikt nic nie pisze więc daję post pod postem. Polatałem na Poznaniu w niedzielę, udało się zrobić nowy rekord Rx8 z Renesisem - 1.53.311 (poprzedni należał do Gronka i było to 1.54,323). Wrzucam dwa filmy - pierwsze filmidło z kamery ze środka z ostatniej sesji - auto miało już dość ale jeszcze trochę pocisnąłem. Na dębach trochę niewyraźnie było na pierwszym kółku ale później już poprawnie smile.gif

https://www.youtube.com/watch?v=91GakiFH_S0...eature=youtu.be

Czasy wg pomiaru Toru Poznań:

46 1:59.933 17:32:46.934
47 1:53.995 17:34:40.929
48 1:53.778 17:36:34.707
49 1:53.430 17:38:28.137


Tutaj film z rekordowego przejazdu:

https://www.youtube.com/watch?v=mh16xMPjufA...eature=youtu.be

Czas wg pomiaru Toru Poznań:

16 1:53.311 13:17:48.992

Konfiguracja auta jak powyżej + duże skrzydło 178cm co poprawiło zachowanie auta w zakrętach.



--------------------
Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3
Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3
www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
feels3
post Fri, 08 Sep 2017 - 20:14
Post #69


User
Dołączył: Mon, 25 July 2016





Wrześniowe temperatury to dobry moment na poprawianie czasów na takim Poznaniu? Nie za zimno się robi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stolar
post Sun, 10 Sep 2017 - 13:42
Post #70


Rookie
Dołączył: Thu, 13 July 2017





CYTAT(feels3 @ Fri, 08 Sep 2017 - 20:14) *
Wrześniowe temperatury to dobry moment na poprawianie czasów na takim Poznaniu? Nie za zimno się robi?


Kwestia mieszanki. Auto znacznie lepiej jedzie jak jest zimno i jedyne o co musisz się martwić to dobre rozgrzanie opon. Ja akurat z tym nie mam problemu i liczę że jeszcze w tym roku urwę parę sekund smile.gif


--------------------
Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3
Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3
www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stolar
post Sat, 07 Oct 2017 - 12:18
Post #71


Rookie
Dołączył: Thu, 13 July 2017





Nowa porcja rekordów Rx8 z Toru Poznań:
NICK CZAS DATA SPEC

ETF 1.53,313 01.10.2017 - Wankel 209km, 1380kg, ISC Sport, tarcze i klocki Stoptech, skrzydło na klapie, wydech Exoticspeed, Direzza 225 r18, odcina 9.700
Rexsio 1.53,253 20.09.2017 - swap 1jz 280km, 1400kg, ISC Drift, hamulce seria, skrzydło na klapie, Direzza 225 r18 przód i 245 r18 tył - https://www.youtube.com/watch?v=ZfGLGyNj8no...eature=youtu.be
Gedi 1.52.330 01.10.2017 - Wankel 237km, 1380kg, Tein z elektroniczną regulacją twardości, tarcze Stoptech, klocki Hawk HP+, skrzydło na klapie, Direzza 225 r17, odcina 10.200
Tommy jr 1.51.984 01.10.2017 - Wankel 250km, 1380kg, BC Racing, hamulce tarcze EBC Turbo Groove + Stoptech klocki, anty-roll bar, wydech Racing beat, kubeł, staby Racing beat, Extreme VR2 R7 255 r 18, odcina 9.700 - https://www.youtube.com/watch?time_continue...p;v=iy2KnwBl1L4
Stolar 1.51.644 01.10.2017 - Wankel 208km, 1300kg, ISC Racing, hamulce tarcze i klocki Stoptech, skrzydło na klapie, kubeł i wyprute ze środka 80kg w stosunku do serii, staby Racing beat, Direzza 225 r18, odcina 9.700 - https://www.youtube.com/watch?time_continue...p;v=5QplY_rSaE4


--------------------
Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3
Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3
www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojteczek_
post Sat, 07 Oct 2017 - 21:26
Post #72


User
Dołączył: Thu, 31 October 2013
Skąd: Warszawa





Z mojej strony 1:52,760 całkowicie seryjnym Megane R.S. na Pilot Sport Cup 2 w Poznaniu . wink.gif Docelowo wysokie 1:51,XXX - virtual best lap w Harry's Lap Timer 1:51,460 , wiec wszystko w moich rekach i nogach .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 07 Oct 2017 - 21:55
Post #73


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Stolar @ Sat, 07 Oct 2017 - 12:18) *
Nowa porcja rekordów Rx8 z Toru Poznań:
NICK CZAS DATA SPEC

ETF 1.53,313 01.10.2017 - Wankel 209km, 1380kg, ISC Sport, tarcze i klocki Stoptech, skrzydło na klapie, wydech Exoticspeed, Direzza 225 r18, odcina 9.700
Rexsio 1.53,253 20.09.2017 - swap 1jz 280km, 1400kg, ISC Drift, hamulce seria, skrzydło na klapie, Direzza 225 r18 przód i 245 r18 tył - https://www.youtube.com/watch?v=ZfGLGyNj8no...eature=youtu.be
Gedi 1.52.330 01.10.2017 - Wankel 237km, 1380kg, Tein z elektroniczną regulacją twardości, tarcze Stoptech, klocki Hawk HP+, skrzydło na klapie, Direzza 225 r17, odcina 10.200
Tommy jr 1.51.984 01.10.2017 - Wankel 250km, 1380kg, BC Racing, hamulce tarcze EBC Turbo Groove + Stoptech klocki, anty-roll bar, wydech Racing beat, kubeł, staby Racing beat, Extreme VR2 R7 255 r 18, odcina 9.700 - https://www.youtube.com/watch?time_continue...p;v=iy2KnwBl1L4
Stolar 1.51.644 01.10.2017 - Wankel 208km, 1300kg, ISC Racing, hamulce tarcze i klocki Stoptech, skrzydło na klapie, kubeł i wyprute ze środka 80kg w stosunku do serii, staby Racing beat, Direzza 225 r18, odcina 9.700 - https://www.youtube.com/watch?time_continue...p;v=5QplY_rSaE4


Mozecie przestac poprawiac te czasy? Roboty mi dokladacie wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stolar
post Sun, 08 Oct 2017 - 12:59
Post #74


Rookie
Dołączył: Thu, 13 July 2017





CYTAT(wojteczek_ @ Sat, 07 Oct 2017 - 21:26) *
Z mojej strony 1:52,760 całkowicie seryjnym Megane R.S. na Pilot Sport Cup 2 w Poznaniu . wink.gif Docelowo wysokie 1:51,XXX - virtual best lap w Harry's Lap Timer 1:51,460 , wiec wszystko w moich rekach i nogach .

Gratuluję czasu. Z tym virtual'em to śliska sprawa - np ja mam 1.47,05 ale to raczej nie realne - po prostu dzieląc TP na cztery sektory wystarczy że gps w każdym ukradnie po 0,5-1sek. - jedyny rzetelny pomiar to kostka i oficjalne wyniki.

CYTAT(jackkpl @ Sat, 07 Oct 2017 - 21:55) *
Mozecie przestac poprawiac te czasy? Roboty mi dokladacie wink.gif


Spoko jackkpl, wybacz jak w tym roku jeszcze coś odwalimy smile.gif mamy ciśnienie na 1.50 smile.gif


--------------------
Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3
Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3
www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojteczek_
post Mon, 09 Oct 2017 - 08:42
Post #75


User
Dołączył: Thu, 31 October 2013
Skąd: Warszawa





CYTAT(Stolar @ Sun, 08 Oct 2017 - 10:59) *
Gratuluję czasu. Z tym virtual'em to śliska sprawa - np ja mam 1.47,05 ale to raczej nie realne - po prostu dzieląc TP na cztery sektory wystarczy że gps w każdym ukradnie po 0,5-1sek. - jedyny rzetelny pomiar to kostka i oficjalne wyniki.


To prawda , ale na razie oficjalne pomiary spinają się z aplikacją + Vbox Sport , a dodatkowo ostatnio już jechałem na 1:51,XXX , bo od 1:52,760 urwałem ok . sekundy - niestety wydzwoniłem na Dębach . biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
feels3
post Mon, 09 Oct 2017 - 13:19
Post #76


User
Dołączył: Mon, 25 July 2016





Ciągle brakuje Łodzi smile.gif, to może ja zacznę, są tam dwie opcje przed ostatniego zakrętu, ja miałem tą szybszą (według ludzi na torze zaleznie od auta ponad 0.5s szybsza)

1:02.3, pierwsza wizyta, opony Cup2 i zamontowany ponownie gwint KW, warunki dobre, chłodno i sucho. Czas do poprawy (0.5s do 1.0s do urwania) ale znów padły mi hamulce (pedał w podłodze, brak mocy) , tak jak na Poznaniu i nie mogłem nic więcej zdziałać. Na nowy sezon koniecznie nowy hamulec, seryjne GTI w choć z pakietem Performance niestety nie nadają się do upalania na torze, hamują dobrze, ale temp łapią bardzo szybko sad.gif

Przejazd z początku treningu, ostatniej najszybszej sesji niestety nie mam, bateria padła.

https://www.youtube.com/watch?v=JQoR4piI87w...eature=youtu.be
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 09 Oct 2017 - 19:28
Post #77


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(wojteczek_ @ Mon, 09 Oct 2017 - 08:42) *
To prawda , ale na razie oficjalne pomiary spinają się z aplikacją + Vbox Sport , a dodatkowo ostatnio już jechałem na 1:51,XXX , bo od 1:52,760 urwałem ok . sekundy - niestety wydzwoniłem na Dębach . biggrin.gif

Virtuale sa ok, jak masz dobrego GPSa i virtuala bierzesz z 1 sesji. Miedzy sesjami potrafi sie niestety rozjechac polozenie i wtedy wychodza bajki.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stolar
post Mon, 09 Oct 2017 - 22:02
Post #78


Rookie
Dołączył: Thu, 13 July 2017





CYTAT(wojteczek_ @ Mon, 09 Oct 2017 - 08:42) *
To prawda , ale na razie oficjalne pomiary spinają się z aplikacją + Vbox Sport , a dodatkowo ostatnio już jechałem na 1:51,XXX , bo od 1:52,760 urwałem ok . sekundy - niestety wydzwoniłem na Dębach . biggrin.gif

Jasne, nie neguję tego w Twoim przypadku bo różnica jest nie wielka, u mnie za to jest jakieś wariactwo.


CYTAT(jackkpl @ Mon, 09 Oct 2017 - 19:28) *
Virtuale sa ok, jak masz dobrego GPSa i virtuala bierzesz z 1 sesji. Miedzy sesjami potrafi sie niestety rozjechac polozenie i wtedy wychodza bajki.


Dokładnie, u mnie jest wirtual z 10 wizyt na Poznaniu to szaleje, ale nawet jakby nie szalał to za wirtuale nagród nie dają i w sumie pokazują że można szybciej ale w praktyce nic z nich nie ma smile.gif Bez wirtuala też wiem że można szybciej smile.gif


--------------------
Poznań 1.41,604 - Evo VI Proto, 1.47,000 - Evo X drogowe
Silesia 1.49,090 Evo VI Proto, 1.56,084 - Mazda Rx8 R3
Krzywa 0.58,489 - Mazda Rx8 R3
www.btc-maszyny.pl - sprzedaż i serwis maszyn do obróbki metali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bob.dsk
post Thu, 12 Oct 2017 - 22:27
Post #79


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 December 2012
Skąd: Trójmiasto





Poznań
1:51.4 BMW e36 318is cup
1:51.9 A45 AMG - Federal rsr


--------------------
Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6
BMW 318is CUP - 1:51.8
Mercedes A45 AMG - 1:52.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bob.dsk
post Tue, 24 Oct 2017 - 22:49
Post #80


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 December 2012
Skąd: Trójmiasto





Tak fz201


--------------------
Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6
BMW 318is CUP - 1:51.8
Mercedes A45 AMG - 1:52.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 13:26