Time Attack Poland, Sezon 2021 |
Time Attack Poland, Sezon 2021 |
Wed, 14 Jun 2017 - 14:51
Post
#61
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Ja to bym najpierw się zastanowił jak przekonać ludzi do nowego cyklu imprez. Jak już ktoś wspomniał, konkurencja jest na rynku i to dobrze ugruntowana. Bez dobrego pomysłu i atrakcyjnej oferty będzie bardzo trudno. Podstawa to brak cykli, które odwiedzają kilka torów w Polsce. Jest 4Nano/SeatRacing, ale w tym roku są tylko 2 tory. Są imprezy klubowe (np Mazdaspeed), gdzie jeden raz byliśmy na Torze Poznań, drugi będzie pewnie Ułęż lub Czaplinek. Nie zmienia to faktu, że nie ma tam zbyt dużej konkurencji (tzn jak ktoś ma dobrze przygotowany sprzęt, to nie ma z kim walczyć). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 14 Jun 2017 - 14:51
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 14 Jun 2017 - 15:28
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock |
Pojedz na Bednary myślę że znajdziesz rywali
-------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
Wed, 14 Jun 2017 - 16:05
Post
#63
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Pojedz na Bednary myślę że znajdziesz rywali Tam napewno znajdę . I jeszcze długo ich nie dogonię. Niestety Bednary to cykl 1 lokalizacji. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 18 Jun 2017 - 23:14
Post
#64
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
Calkiem interesujacy podzial na klasy w tych Pszczolkach:
21.Klasy na zawodach: - Klasa Open : Klasyfikacja generalna wraz z autami bez homologacji drogowej - Klasa RCP : Wszystkie auta z seryjnymi układami wydechowymi - Klasa 1000+ : Wszystkie auta o pojemności większej niż 1000cm3, ale nieprzekraczającej 1600cm3 (poza AWD) - Klasa 1600+ : Wszystkie auta o pojemności większej niż 1601cm3 włącznie, ale nie przekraczającej 2200cm3 (poza AWD) - Klasa 2200+ : Wszystkie auta o pojemności większej niż 2201cm3 włącznie (poza AWD) - Klasa AWD : Wszystkie auta z napędem na cztery koła Auta benzynowe z doładowaniem przechodzą o klasę wyżej niż ich pojemność, diesle zostają w swojej klasie pojemnościowej. -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 11:02
Post
#65
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Myślę, że podział sensowny. W końcu wankle nie były traktowane jak nie wiadomo co. Kolega RX8 z wanklem latał w klasie z innymi wolnossakami do 2.2 litra. Czyli BRZ 200 hp, S2000 ~250 itp.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 14:17
Post
#66
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków |
Faktycznie podział sensowny i logiczny
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 15:12
Post
#67
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Jedyne "ale" to słabe AWD - tutaj nie mają szans w klasie. Ale wiadomo, że nie ma sensu na tor pchać się AWD, który nawet na 1-ce nie ma problemów z trakcją.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 16:15
Post
#68
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
Im bardziej o tym mysle i czytam, tym bardziej dochodze do wniosku ze tu nie ma dobrego rozwiazania. Zawsze bedzie jakies ale... Trzeba wiec na podstawie juz zgloszonych zawodnikow zdecydowac i dopasowac do nich. Tak bedzie fair.
-------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 16:18
Post
#69
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Jedyne "ale" to słabe AWD - tutaj nie mają szans w klasie. Ale wiadomo, że nie ma sensu na tor pchać się AWD, który nawet na 1-ce nie ma problemów z trakcją. A czym się różni słabe awd od słabego fwd 1600 ? Jeden i drugi ma słabe szanse na pudło w swojej klasie. Taki już urok tego sportu. -------------------- A110S
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 16:28
Post
#70
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A czym się różni słabe awd od słabego fwd 1600 ? Jeden i drugi ma słabe szanse na pudło w swojej klasie. Taki już urok tego sportu. To, że FWD/RWD masz klasy pojemnościowe, a AWD wszystko ląduje w 1 kotle. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 16:36
Post
#71
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
To, że FWD/RWD masz klasy pojemnościowe, a AWD wszystko ląduje w 1 kotle. To jeśli o to chodzi, to klasa "seryjne wydechy" jest najbardziej poszkodowana. Jakieś Clio czy Ibiza będzie się z Lambo biło -------------------- A110S
|
|
|
Mon, 19 Jun 2017 - 16:38
Post
#72
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
To jeśli o to chodzi, to klasa "seryjne wydechy" jest najbardziej poszkodowana. Jakieś Clio czy Ibiza będzie się z Lambo biło Ehh, chyba się czepiasz. To jest podklasa na te zawody, bo pewnie będzie jakaś nagroda w stylu wydech z upustem u organizatora. Tak samo jak podklasa AMG , gdzie są rozdawane dodatkowe nagrody. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 20 Jun 2017 - 09:06
Post
#73
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź |
Też mi ta klasa 'seryjne wydechy' nie pasuje....choć mądrować się nie zamierzam, bo podziału nie zaproponuję.
Może poza tym, żeby zamiast seryjne wydechy, była klasa 'seryjne auta np do 200KM', czyli bez gwintów, klatek itp... -------------------- V8
|
|
|
Tue, 20 Jun 2017 - 10:02
Post
#74
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
Jedyny realnie sprawiedliwy podział to jakby były klasy dzielone po stosunku KM/kg. Ale bez ważenia i pomiaru każdego auta na hamowni przed zawodami to jest niemożliwe do zrobienia
Wszelkie dzielenie wg. modyfikacji jest jak dla mnie bez sensu, bo jak np. sprawdzić, czy ktoś nie ma ostrzejszych wałków zamontowanych itd. itp. Takie dzielenie skończy się tym, że będzie więcej sprawdzania aut i protestów, niż jeżdżenia -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Tue, 20 Jun 2017 - 10:47
Post
#75
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Pewnie że nie da się posprawdzać, i założyć trzeba że każde w zasadzie auto będzie jakośtam modyfikowane. Dlaczego jedna modyfikacja jest ok a inna nie ? 90% forum jest o modyfikacjach a nie o technice jazdy tak naprawdę
Klasa całkiem seryjna - też rozsądna, ale _całkiem niemodyfikowana_ , łącznie z fotelem , nie tylko wydechem. Dlaczego tylko wydech? Ten podział z Pszczółek ok mi się też zdaje, choć dziwne te 2200cm3 a nie 2000, pewnie ktoś tam się łapał jeszcze Co do mnożenia klas - na classicauto jest aż do 160 zawodników na raz, a niektóre klasy to tylko 2-3 auta raptem. Tak że nie ma co przesadzać z mnożeniem klas. Główne kryteria to powinny być - napędzane osie , doładowanie, pojemności i tyle kropka. I tak dużo już z tego kombinacji. I dodatkowo to np. jak w classicauto -gdy zbyt mała ilość startujących w danej klasie - automatycznie przechodzą do klasy wyższej. Żeby tak z 5-10 aut w jednej klasie było. A w ogóle to pierwszy rok mogłaby być tylko i wyłącznie generalka z podziałem na ośki i AWD i tyle. Na rozruch i sprawdzenie ilu chętnych w ogóle. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Tue, 20 Jun 2017 - 11:12
Post
#76
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2016 |
Te podziały na klasy to IMO nigdy nie będą sprawiedliwie, mam za sobą rok startów w jednej lidze, plus 2 starty w innych imprezach i moje wnioski są takie że na 30 aut na liście, powinno być 30 klas
Każde auto inne, z zupełnie innym potencjałem, nawet jak niektóre mają podobną moc to i tak jeżdżą inaczej. Ciężki temat. W Pszczółkach byłem w tą niedzielę, byłem w klasie 2200, ale zerkałem na zupełnie inne auta jeśli chodzi o odnośnik z którymi próbowałem walczyć W Słomczynie też był podział na pojemność, i też IMO się nie sprawdził taki podział. Największa pojemność wcale nie była najszybszą bo wpadło do niej sporo zwykłych seryjnych aut. |
|
|
Tue, 20 Jun 2017 - 11:24
Post
#77
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
Powstanie tej klasy wynikało z faktu, że głównym sponsorem jest firma RPC, która funduje zwycięzcy klasy zrobienie wydechu z nierdzewki.
Też byłem, wyniki słabe ale ubawiłem się. Podziękowania dla Jacka za wskazówki. |
|
|
Tue, 20 Jun 2017 - 11:30
Post
#78
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
No ale o to chodzi, to nie ma być sprawiedliwie i nie będzie, cały sęk w tym , jakieś z grubsza ramy i w ich zakresie poruszanie się w ramach możliwości/środków/pomysłów .
To nie sprawdzian umiejętności kierowców tylko sumy kierowcy i sprzętu łącznie (i opon czy slick czy nie slick ) . Dla samych kierowców to gokarty czy puchary danej marki i modelu są gdzie sprzęt każdy ma ten sam, tylko kierowca jest inny. Natomiast po ostatniej akcji z całkowicie spalonym do cna BMW w ramach trackday'a, to bym bardziej na bezpieczeństwie się skupił i jego ramach a w nich zero-tolerancji z niedopuszczaniem włącznie jeśli coś zagraża. Tak patrzę na systemy gaśnicze i jakoś strasznie drogie nie są takie podstawowe, a od kiedy jeżdżę (a niedużo przecież ) 3 razy już palące się wozy spotkałem, dwa opanowane bardziej lub mniej pożary (jeden jeździł, drugi już nie mógł) , a ten trzeci teraz na amen wypalony. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Tue, 20 Jun 2017 - 14:11
Post
#79
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 December 2012 Skąd: Trójmiasto |
Bardzo fajne i proste rozwiązanie ! Robicie licencję, kupujecie BMW e30 lub e36 i startujecie w 318is CUP PL w ramach WSMP !
W tym roku mamy 27 zawodników, ten sam silnik, zawias, hamulec, opona, waga itp -------------------- Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6 BMW 318is CUP - 1:51.8 Mercedes A45 AMG - 1:52.0 |
|
|
Tue, 20 Jun 2017 - 14:38
Post
#80
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Bardzo fajne i proste rozwiązanie ! Robicie licencję, kupujecie BMW e30 lub e36 i startujecie w 318is CUP PL w ramach WSMP ! W tym roku mamy 27 zawodników, ten sam silnik, zawias, hamulec, opona, waga itp A można tam wprowadzać jakieś zmiany? Ustawienia zawiasu (kąty,wysokość), dokładanie aero itp? Jeśli auto jest "tak jak jest" i nie można nic modyfikować, to dla mnie odpada. Ja muszę mieć w co ręcę włożyć . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 20:07 |