BMW e36 coupe m50b25-->b29 Tubro, gt35 coupe drift |
BMW e36 coupe m50b25-->b29 Tubro, gt35 coupe drift |
Fri, 21 Apr 2017 - 19:32
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Siema zarejestrowałem się na forum bo buduje właśnie e36 turbo i chciałem podzielić sie moimi pomysłami co do auta oraz uzyskać jakieś porady przy budowie
MODEL: BMW e36 325i coupe Modyfikacje Silnik: w trakcie Modyfikacje głowicy: głowica m52b28 z zaworami i sprężynami m50 + rozwiercone kanały Modyfikacje bloku: rozwiert z 84 na 85mm tłoki m43 wał m52 nowe panewki Układ dolotowy: kolektor ssący seria b25 silikony mtunig rurki nierdzewka homemade IC turboworks 550x230x65 Układ wydechowy: cały z nierdzewki 2.5cala środkowy turboworks końcowy AC Schnitzer Układ wtryskowy: pompa paliwa bosch 040 wtryski siemens deka 630 Elektronika: zegary autogage -doładowania -temp spalin -temp oleju -temp. wody -ciśnienie oleju wiązka silnika odchudzona max zostały tylko el szyby i licznik osprzęt silnika ECu motronic 402 Det 3 Układ chłodzenia: seryjna chłodnica z e36 328i + visco TDS Układ napędowy: sprzęgło dwutarcz na spiekach skrzynia ZF e34 dyfer duża głowa 3.15 3.64 3.91 grube półosie wał napędowy mały krzyżak Zawieszenie: wahacze seria przedłużane 5cm na stronę adaptery skrętu 30% gwint przód AP tył bilstein na sprężynach z bizona wszystko na poliuretanach BODY KIT: dokłada przód Muskcustoms pełny m-pakiet spoiler GT Class II wnętrze kiera fake nardi fotele Sparco pro 2000 biegi swagier łapa poweride na pompie z lanosa klatka dość mocno rozbudowana PODZIĘKOWANIA: w trakcie niestety nie mam zdjęć zaraz po zakupie auta ale dodaję z prac nad autem Kilka zdjęć zgromadzonych części Turbo GT35/30 od K64 blow off HKS k64 Podstawa pod chłodnicę oleju COEL Kolektor wydechowy i chłodnica oleju Mtuning dokładka i poszerzenia muskcustoms fotele SPARCO PRO 2000 |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 21 Apr 2017 - 19:32
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 22 Apr 2017 - 14:20
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Lecimy dalej z tematem, co prawda auto już prawie złożone ale zaległe zdjęcia dodam
kilka fot tylnego zawieszenia amortyzatory Jensen Interceptor przedłużone pod BMW ale dużo krótsze od serii zakres pracy 5cm mega twarde sprężyny custom + wytoczone tuleje pod nie Sprzęgło dwutarczowe wykonane w Radomiu przez Huberta z Poweride zamach m40 roztoczony pod dwie tarcze 240mm dwie tarcze spiekowe przekładka docisk m52b28 240mm Kolektor wydechowy żeliwny dolny który kupiłem nie przypadł mi do gustu (ciężki koń) i turbo na dole musiał bym kombinować z łapą silnika więc go odłożyłem na półkę i nowy górny mega lekki pospawał Kamil K64 kilka godzinek i kilka metrów bandaża poświęciłem ale efekt wyszedł zadowalający a na koniec słup silnika w całej okazałości |
|
|
Sat, 22 Apr 2017 - 14:48
Post
#3
|
|
User Dołączył: Fri, 08 November 2013 |
spaliny z cylindrów 4-6 w ogóle trafią na zewnątrz przez wg?
-------------------- VF1B532
|
|
|
Sat, 22 Apr 2017 - 14:57
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
|
|
|
Sun, 23 Apr 2017 - 00:08
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 |
Da się tak roztoczyc zamach z m42 ?
|
|
|
Sun, 23 Apr 2017 - 19:53
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Da tylko musizz później zrobić nowe dziury na przykręcenie docisku bo stare zbiera tokarka
|
|
|
Sun, 23 Apr 2017 - 21:53
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Silnik wjeżdża na pokład kilka zdjęć z montażu
|
|
|
Mon, 24 Apr 2017 - 12:45
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Listwa wtryskowa ori BMW z regulatorem 3.5bara + wtryski siemens deka 630
silnik siedzi na miejscu czas podłączyć smarowanie i spływ od turbiny i składać dalej front |
|
|
Tue, 25 Apr 2017 - 18:37
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Chłodnica oleju i IC zamontowane
|
|
|
Tue, 25 Apr 2017 - 22:50
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
Mnie zawsze zastanawia jedna rzecz. Po cholerę dokładać tych rurek po bokach, skoro chłodnice są po środku a sam zderzak złapany na "spinke spręzynkę" do błotnika?? Według mnie to nie potrzebne 1, 2 czy 3kg masy na przodzie. A od skutków drzwona i tak to nie uchroni.
Ja rozumiem że jest taka moda żeby robic pseudo przody z rurek, ale po co dawać materiał tam gdzie nie jest potrzebny?? Według mnie lepiej i lżej było zostawić część środkową w jakimś stopniu chroniącą chłodnice i te odciągi na boki sobie darować. A jak ktoś walczy walczy o masę i chce być pro to ten element (część środkową tego stelaża) zrobić z alu) ale wyciąc wszystko od przedniego zawieszenia w przód. Zawsze te 5 czy 7kg do przodu i jakaś tam ochrona chłodnic przed krzakami będzie (bo nic więcej raczej jeśli mówimy o zdarzeniach innych niż stłuczka parkingowa). Ogólnie mega fajnie, bo bardzo kompleksowo, ciekaw jestem czy ten betonowy tył będzie działał w innych warunkach niż tor F1. |
|
|
Wed, 26 Apr 2017 - 05:45
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Mnie zawsze zastanawia jedna rzecz. Po cholerę dokładać tych rurek po bokach, skoro chłodnice są po środku a sam zderzak złapany na "spinke spręzynkę" do błotnika?? Według mnie to nie potrzebne 1, 2 czy 3kg masy na przodzie. A od skutków drzwona i tak to nie uchroni. Ja rozumiem że jest taka moda żeby robic pseudo przody z rurek, ale po co dawać materiał tam gdzie nie jest potrzebny?? Według mnie lepiej i lżej było zostawić część środkową w jakimś stopniu chroniącą chłodnice i te odciągi na boki sobie darować. A jak ktoś walczy walczy o masę i chce być pro to ten element (część środkową tego stelaża) zrobić z alu) ale wyciąc wszystko od przedniego zawieszenia w przód. Zawsze te 5 czy 7kg do przodu i jakaś tam ochrona chłodnic przed krzakami będzie (bo nic więcej raczej jeśli mówimy o zdarzeniach innych niż stłuczka parkingowa). Ogólnie mega fajnie, bo bardzo kompleksowo, ciekaw jestem czy ten betonowy tył będzie działał w innych warunkach niż tor F1. auto robię na tor a rurki dałem na przód takie bo już kilka przypadków miałem ze ktoś jadący przede mną trąci oponę i leci mi w chłodnicę albo za koło o masę nie walczę bo wrogiem w tym przypadku nie będzie |
|
|
Wed, 26 Apr 2017 - 09:31
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava |
Mnie zawsze zastanawia jedna rzecz. Po cholerę dokładać tych rurek po bokach, skoro chłodnice są po środku a sam zderzak złapany na "spinke spręzynkę" do błotnika?? Według mnie to nie potrzebne 1, 2 czy 3kg masy na przodzie. A od skutków drzwona i tak to nie uchroni. Ja rozumiem że jest taka moda żeby robic pseudo przody z rurek, ale po co dawać materiał tam gdzie nie jest potrzebny?? słowo klucz - bashbar i ochrona IC, chłodnicy... -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
Sun, 30 Apr 2017 - 20:46
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Wydech zrobiony trochę ciasny bo 63 ale to tylko na miasto, jak dogram furę to zrobię na przepustnicy w błotnik 3"
|
|
|
Mon, 01 May 2017 - 01:37
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa |
2,5 cala wcale nie taki ciasny na 500-600 koni spokojnie starczy
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
Mon, 01 May 2017 - 04:57
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Celuje w 500 jak wystarczy to zostawię tak jak jest
|
|
|
Sun, 07 May 2017 - 20:16
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
przy montażu stożka nie mogło się obejść bez przeróbek
jest tak ciasno że musiałem go obciąć, wszystko jest na dwa palce |
|
|
Sun, 07 May 2017 - 23:48
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków |
w żargonie należy używać nazewnictwa " filtr stolcowy " lub po prostu parafrazując, jest to stolec ;]
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
Mon, 08 May 2017 - 00:04
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
Czy ten filtr wystarczy na wiecej jak 300hp? o 500 nawet nie pytam..
|
|
|
Mon, 08 May 2017 - 00:19
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
założyłem go na czas docierania auta,, na spokojnie jakoś to przerobię żeby dać filtr niżej za zderzak i go tam zabudować
|
|
|
Mon, 08 May 2017 - 12:56
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 April 2017 |
Auto już samo jeździ zostało mi pospinać dolot założyć maske i można stroić
wnętrze też już prawie skończone zostały detale |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 08:35 |