Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 235 236 237 238 239 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
kris4cars
post Mon, 13 Mar 2017 - 21:54
Post #4721


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





pewno det dostał strzała.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 13 Mar 2017 - 21:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pangapa
post Sun, 26 Mar 2017 - 12:30
Post #4722


Rookie
Dołączył: Tue, 21 March 2017





Witam mam kilka pytań o przepustnice z M104 3.2 kupiłem mój silnik z uwalona wiązka bez kompa od znajomego
stwierdziłem że kupie ecumaster emu i moduł DBW z faktu elektronicznie sterowanej przepustnicy,
teraz są trochę schody bo przepustnica jest z wersji silnika z ASR i mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z ta przepustnica czy męczyć się z nią w podłączeniu (schemat gniazda przepustnicy przychodzi 11 przewodów 2 od silnika, reszta czarna magia ) czy lepiej wymienić na inną ? reszta wiązki jest już zrobiona ... i fajnie jak ktoś podzielił by się informacjami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Sun, 26 Mar 2017 - 13:36
Post #4723


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





musisz znaleźć pinout tej przepustnicy i wiedzieć które kable są do silnika + i -, który to zasilanie potencjometru, sygnał z niego i masa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Sun, 26 Mar 2017 - 14:03
Post #4724


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





CYTAT(Pangapa @ Sun, 26 Mar 2017 - 12:30) *
Witam mam kilka pytań o przepustnice z M104 3.2 kupiłem mój silnik z uwalona wiązka bez kompa od znajomego
stwierdziłem że kupie ecumaster emu i moduł DBW z faktu elektronicznie sterowanej przepustnicy,
teraz są trochę schody bo przepustnica jest z wersji silnika z ASR i mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z ta przepustnica czy męczyć się z nią w podłączeniu (schemat gniazda przepustnicy przychodzi 11 przewodów 2 od silnika, reszta czarna magia ) czy lepiej wymienić na inną ? reszta wiązki jest już zrobiona ... i fajnie jak ktoś podzielił by się informacjami

przeslij numer tej przepustnicy do nas z jakimis zdjeciami pogladowymi oraz opisem pod rp@ecumaster.com zobaczymy co da sie zrobic.


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pangapa
post Sun, 26 Mar 2017 - 15:16
Post #4725


Rookie
Dołączył: Tue, 21 March 2017





CYTAT(Linarr @ Sun, 26 Mar 2017 - 13:36) *
musisz znaleźć pinout tej przepustnicy i wiedzieć które kable są do silnika + i -, który to zasilanie potencjometru, sygnał z niego i masa

Tyle też wiem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 29 Mar 2017 - 11:10
Post #4726


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Czy do Det 3 można podpiąć szerokopasmówkę żeby korygował czy zostawić ori lambdę ? Praca w FIT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Wed, 29 Mar 2017 - 11:26
Post #4727


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(MisioLBN @ Wed, 29 Mar 2017 - 11:10) *
Czy do Det 3 można podpiąć szerokopasmówkę żeby korygował czy zostawić ori lambdę ? Praca w FIT


Tak, w tables switch input wybierasz "Use as NBO correction", a później konfigurujesz w "EGO correction". Sonde podpinasz pod pin tables switch naturalnie.

Przy okazji zapytam. Czy lepiej podpiąć wyjście 0-1V z kontrolera (czyli jak klasyczna sonda) czy można też stosować 0-5V ? Ta druga opcja byłaby fajniejsza, bo nie trzeba będzie nic przepinać aby sobie logować sygnał z sondy.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 29 Mar 2017 - 14:59
Post #4728


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(AT89S52 @ Wed, 29 Mar 2017 - 11:26) *
Tak, w tables switch input wybierasz "Use as NBO correction", a później konfigurujesz w "EGO correction". Sonde podpinasz pod pin tables switch naturalnie.

Przy okazji zapytam. Czy lepiej podpiąć wyjście 0-1V z kontrolera (czyli jak klasyczna sonda) czy można też stosować 0-5V ? Ta druga opcja byłaby fajniejsza, bo nie trzeba będzie nic przepinać aby sobie logować sygnał z sondy.

Do WBO potrzebny jest kontroler sondy bo Det go nie ma ? Da radę wpiąc wtryski w półsekwencji a ebc pod jakieś inne wejście ? Zaraz się okaże że bez kitu taniej i lepiej kupić MS czy Vemsa zamiast się grzebać z detem na FIT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaziu1985pn
post Wed, 29 Mar 2017 - 22:46
Post #4729


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





witam,
na dniach chce się zabrać za montaż det3 250kpa do mojego is m42. Standardowo łączony będzie według schematu z instrukcji dla FI. Jest szansa żeby ktoś wysłał wstepnie skonfigurowany wsad żeby silnik odpalił i mógłbym go dalej modyfikować ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Thu, 30 Mar 2017 - 10:53
Post #4730


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(MisioLBN @ Wed, 29 Mar 2017 - 14:59) *
Do WBO potrzebny jest kontroler sondy bo Det go nie ma ? Da radę wpiąc wtryski w półsekwencji a ebc pod jakieś inne wejście ? Zaraz się okaże że bez kitu taniej i lepiej kupić MS czy Vemsa zamiast się grzebać z detem na FIT.


Tak, jest potrzebny. Możesz tanio kupić od jednego z userów forum (zukreator).

Wtryski podpinasz w półsekwencji, ściągasz soft 1.42 czy 1.44 i podpinasz EBC przez tranzystor pod freq out. Było milion razy, proponuje poświęcić jeden dzień na przeczytanie całego tematu.



CYTAT(kaziu1985pn @ Wed, 29 Mar 2017 - 22:46) *
witam,
na dniach chce się zabrać za montaż det3 250kpa do mojego is m42. Standardowo łączony będzie według schematu z instrukcji dla FI. Jest szansa żeby ktoś wysłał wstepnie skonfigurowany wsad żeby silnik odpalił i mógłbym go dalej modyfikować ??


Powinien odpalić na defaultowych ustawieniach po poprawnym skonfigurowaniu czujników.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaziu1985pn
post Thu, 30 Mar 2017 - 11:49
Post #4731


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





Obojętnie na którym firmware ? Obecnie wgralem 1.3 a w katalogu sa jeszcze 1.25 1.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Thu, 30 Mar 2017 - 11:50
Post #4732


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(kaziu1985pn @ Thu, 30 Mar 2017 - 11:49) *
Obojętnie na którym firmware ? Obecnie wgralem 1.3 a w katalogu sa jeszcze 1.25 1.27


Im nowszy tym lepszy.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Thu, 30 Mar 2017 - 11:50
Post #4733


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(AT89S52 @ Thu, 30 Mar 2017 - 10:53) *
Tak, jest potrzebny. Możesz tanio kupić od jednego z userów forum (zukreator).

Wtryski podpinasz w półsekwencji, ściągasz soft 1.42 czy 1.44 i podpinasz EBC przez tranzystor pod freq out. Było milion razy, proponuje poświęcić jeden dzień na przeczytanie całego tematu.





Powinien odpalić na defaultowych ustawieniach po poprawnym skonfigurowaniu czujników.

Dziękuję bardzo smile.gif Z racji że zdecydowałem się olać już strojenie samochodu w N/A ponieważ w Lipcu składam turbo to szkoda wydawać już na to kasę. Przyszedł mi do głowy pomysł żeby założyć WBO, Deta we własnym zakresie ( mam już instalacje zrobioną kostka wisi jedynie wtryski na FIT przepiąć) i pod N/A samemu coś podstroić z pomocą forum żeby krzywdy nie zrobić silnikowi a chociaż te 2 miesiące się nacieszyć wolnossakiem. Mając AFR jestem w stanie wystroić paliwo z pomocą kolegów z forum a zapłon można bardzo delikatnie ruszyć. Tylko nie mam pewności czy bedą chętne osoby coś poradzić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Thu, 30 Mar 2017 - 11:56
Post #4734


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(MisioLBN @ Thu, 30 Mar 2017 - 11:50) *
Dziękuję bardzo smile.gif Z racji że zdecydowałem się olać już strojenie samochodu w N/A ponieważ w Lipcu składam turbo to szkoda wydawać już na to kasę. Przyszedł mi do głowy pomysł żeby założyć WBO, Deta we własnym zakresie ( mam już instalacje zrobioną kostka wisi jedynie wtryski na FIT przepiąć) i pod N/A samemu coś podstroić z pomocą forum żeby krzywdy nie zrobić silnikowi a chociaż te 2 miesiące się nacieszyć wolnossakiem. Mając AFR jestem w stanie wystroić paliwo z pomocą kolegów z forum a zapłon można bardzo delikatnie ruszyć. Tylko nie mam pewności czy bedą chętne osoby coś poradzić.


Jaki silnik i czy masz czujnik spalania stukowego? EGT?


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Thu, 30 Mar 2017 - 12:38
Post #4735


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(AT89S52 @ Thu, 30 Mar 2017 - 11:56) *
Jaki silnik i czy masz czujnik spalania stukowego? EGT?

EW10j4, Knocka mam a EGT przy N/A chyba nie potrzebne mi ? Będzie dopiero razem z turbo i wtedy oddam do strojenia komuś ogarniętemu natomiast n/a chciał bym uruchomić żeby naprawdę nacieszyć się smaochodem który składałem przez dobre 2 lata ( po trochu graty kupowałem) i nigdy nie udało mi się wystroić pomimo bodajże 8 prób... tylko jeden raz z mojej winy nie został zrobiony kiedy oddałem uszkodzony samochód ( przetarty kabel nie miałem czasu szukać).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
patelak
post Thu, 30 Mar 2017 - 17:58
Post #4736


User
Dołączył: Sun, 10 April 2011





Czy knock sensor da sie do DET3 podpiąć? Jeżeli tak to do którego wejścia w Fuel Implant?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
patelak
post Thu, 30 Mar 2017 - 18:03
Post #4737


User
Dołączył: Sun, 10 April 2011





CYTAT(patelak @ Mon, 13 Mar 2017 - 21:46) *
Jak podłączyłem czujnik wału prosto do seryjnego ECU (bez Det3) widział obroty ale jak się dziś przejechałem autem szarpał powyżej 3tys obrotów i wskazówka od obrotomierza skakała.
Wymieniłem czujnik wału na nowy ale dalej to samo.
Znalazłem przyczynę szarpania piny przy ECU były zalane woda ( nie wiem jak to się stało bo wokoło ECU nigdy nie było mokro nawet teraz)
Wyczyściłem i wysuszylem piny i wtyczkę do ECU.
Problem znikl.
Pojezdze tak parę dni i spróbuję podłączyć Det3 jeszcze raz mam nadzieję że to ta woda spowodowała wszystkie te problemy a nie Det3.


Det3 podlaczony wszystko działa jak wcześniej. Wychodzi na to że woda osłabiała sygnal obrotów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
assane
post Fri, 07 Apr 2017 - 02:10
Post #4738


Rookie
Dołączył: Mon, 20 February 2017





Witam przymierzam się do założenia deta i mam może głupie pytania dla coniektorych ale mi pomogą otóż w instrukcji pisze:

Wszystkie sygnały z czujników indukcyjnych powinny być podłączone przewodami
ekranowanymi.
Wszystkie niewykorzystane wejścia należy podłączyć do masy.

Czy to jest ważne ? czy to jest nadwyrost ? W skrócie dawać kable ekranowe czy zwykłe mogą być ? No i czy wszystko co zostanie łączyć z masą ?

I jeszcze jedno pytanie bo w instrukcji do motoronica m30 ktorego posiadam jak jest schemat nie ma połączenia z tps a w innych np.m50 jest to mam się trzymać instukcji i nie podpinać tps ? Czy podpiąć go pod deta ?

Z góry dzięki za info
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DealMan
post Fri, 07 Apr 2017 - 09:00
Post #4739


Super User
Dołączył: Wed, 11 November 2015





Ja się podłączałem do oryginalnych kabli zaraz przy sterowniku więc wszystko jest jak w fabryce, TPS podepnij, a co do mas to w sumie pierwsze słysze biggrin.gif Ja mam normalnie puste złącza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Fri, 07 Apr 2017 - 10:33
Post #4740


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Zaleca się sygnały z czujników indukcyjnych chronić ekranami, żeby nie szumiały. Ekran wtedy do masy podpinasz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 235 236 237 238 239 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 16:16